Kosto

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 31 Heinä 2013 14:38

Ei Jack siellä räjähtävässä rakennuksessa varppina ollut. Mua se ei tosin kamalasti haittais, sillä Jack on ollut melkosen rasittava jo pitkän aikaa.
Orphan kirjoitti:Ehkä rakennuksessa olikin joku toinen tärkeä henkilö?
Tuli villinä korttina mieleen Aiden. Häntä kun näytettiin siinä lopussa vielä, sekä Aidenia ja Emilyä on tuskin käsikirjoitettu enää pariksi (valitettavasti). Oon ehkä aivan hakuteillä, mutta tulipahan sanottua.

Hyvä, että kausi loppuu ens viikolla. Mielenkiinnolla ootan kauden päätöstä, kun oon vielä kuullut positiivista palautetta siitä. Aikamoista tykitystä tullee olemaan.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja dertsi » 31 Heinä 2013 15:05

Kolmatta kautta ei sitten ilmeisestikään tarvitse odottaa ensi kevääseen asti. MTV3:n sivuilla luvataan, että uusia jaksoja on luvassa syksyllä 2013.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 31 Heinä 2013 15:30

dertsi kirjoitti:Kolmatta kautta ei sitten ilmeisestikään tarvitse odottaa ensi kevääseen asti. MTV3:n sivuilla luvataan, että uusia jaksoja on luvassa syksyllä 2013.
Jopas. Jenkeissä tämä jatkuu syyskuun loppupuolella, meinaako Maikkari näyttää lähes reaaliajassa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Punde » 31 Heinä 2013 16:27

rubyblue kirjoitti:meinaako Maikkari näyttää lähes reaaliajassa.
Muiden kanavien, etunenässä Fox, trendi näyttää sarjoja lähes jenkkitahtiin näyttää ajaneen maikkarinki samaan suuntaan. Kai toi johtuu sekä siitä että tv:n kattelu vähenee ja siirtyy enemmän nettiin, ja varmaan siihenki et jenkit tiputtaneet hintoja niin että moinen on mahdollista. Kovat on paineet jenkkikanavilla ja tuotantoyhtiöillä kans kun katsojat vähenee ja rahaa pitäis tehdä.

Katsojien kannalta tietenki hyvä juttu.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 31 Heinä 2013 21:28

dertsi kirjoitti:Kolmatta kautta ei sitten ilmeisestikään tarvitse odottaa ensi kevääseen asti. MTV3:n sivuilla luvataan, että uusia jaksoja on luvassa syksyllä 2013.
Oho. :o En varsinaisesti innostu tästä uutisesta, koska oon jo jonkin aikaa oottanut taukoa, niin saisi se olla myös kunnollinen. En tosin oikein tiiä miks oon oottanut, kun oon kuitenkin kaudesta tykännyt. Vissiin liiaksi näitä ohjelmia pyörinyt omaan makuun tv:ssä samaan aikaan. No, katotaan sitten sunnuntaina, oonko ees samaa mieltä enää. [smilie=a_cool.gif]

Hyvä uutinen silti noin yleisesti ottaen, että kurotaan eroa umpeen esitystahtien välillä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Elo 2013 21:57

Ihan hyvä oli toi kauden lopetus. Declanin kuolema tuli aika puskista, mutta ei se oikeestaan haittaa koska kaikki sen juonikuviot on ollut aina kaikkein ankeinta antia koko sarjassa. Emily kertoi totuuden Jackille, joka nyt ei sinällään ollut yllätys kun Maikkari tuonkin onnistui spoilaamaan jo aikaa sitten.

Nolan oli ehdottomasti tän kauden parasta antia ja siks vähän harmittaa että sen hommat näyttäis nyt menevän vähän reisilleen. En tykkää. Toivottavasti se nousee tuosta vielä.

2. kausi oli kokonaisuutena taas ihan ok, vaikka siinä jossain vaiheessa tulikin aika kovaa tylsistymistä. Ihan huoletta ois voinu nipistää semmoset 8-10 jaksoa pois ja siltikin tästä olis saatu ihan hyvä kausi. 22 jaksoo per kausi on aika törkeen paljon nykypäivänä ja varsinkin kun tarina ei tietyissä kohtaa kautta oikein jaksanut pitää otteessaan. 3. kautta odottelen ristiriitaisin tuntein. Onneks tässä nyt on ainakin vähän taukoa ennenkuin se alkaa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Elo 2013 22:11

Minusta tämä toinen kausi oli melko heikko. Alkoi kiinnostus hiipua pahasti puolessavälissä ja tuntui että näissä kahdessa viimeisessä jaksossa tapahtui ihan liikaa (siis liikaa juonenkäänteitä yhdellä kertaa).
Ja kaiken lisäksi kukaan ei vieläkään listinyt ketään Greysoneista, ei edes sitä tylsää Danielia.
Huonosti tuo kosto siis etenee. "Toisen" puolen tyyppejä on nyt kuollut jo aika monta.
No ehkä nyt sitten jatkan kuitenkin katsomista. On niitä huonompiakin ohjelmia.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Elo 2013 22:17

Kyllä oli jännä ja tapahtumarikas päätösjakso, tulevaa jään kaipaamaan, mutta onhan tässä toisaalta ihan liikaa kaikkea seurattavaa muutenkin.
Declanin menetys oli iso harmi, koska odotin hänen ja Charlotten suhteelta paljon päänsärkyä sekä Victorialle, että Condradille. Vois Condrad jo joutua kiven sisään itkemään.
Jäi harvinaisen epäselväksi, oliko Danielin paidassa Aidenin verta, vai oliko loukkaantunut itse. Joku oli ehkä tarkkasilmäisempi? Ei jaksa enää kelata uudelleen.
a walking disaster

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 04 Elo 2013 23:14

Declan siellä rakennuksessa sitten oli, joka taas ei haittaa yhtään. Ehkä Ashley siellä olisi voinut olla mielummin, mutta hyvä näinkin. Vähän kyllä häiritsee minuakin se, että kosto edistyy aivan liian hitaasti ja tosiaan yksikään Graysoneista ei ole vielä poissa pelistä. Ja se maikkarin spoilaus.. [smilie=a_doh.gif] Miksi maikkarin pitää aina spoilata kaikki? Ei voi ymmärtää.

Toinen kausi oli todellakin heikompi, kuin ensimmäinen, mutta osasin odottaa sitä jo ensimmäisen kauden jälkeen, joten ei harmittanut niin paljoa heikompi kausi. Toivottavasti kolmas kausi lähtee sitten taas parempaan suuntaan.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Elo 2013 15:51

Ei ollut kokonaisuutena kummoinen tämä toka kausi. Muutama erittäin hyvä jakso mahtui matkalle, mutta tylsistymistäkin oli havaittavissa. Tarina laahaa aika pahasti paikka paikoin ja alkuperäisestä ideasta on harhauduttu aika pahasti. Nyt ei olis pahitteeksi pidempi tauko, vaikka vuosikin, mutta sitä ei ilmeisesti ole tulossa, kun kerran jatkuu jo syksyllä Suomessakin.
Risto kirjoitti:Declanin kuolema tuli aika puskista, mutta ei se oikeestaan haittaa koska kaikki sen juonikuviot on ollut aina kaikkein ankeinta antia koko sarjassa.
Mulle ei tullut, koska tiesin sen näyttelijän lopettavan sarjassa tohon kauteen (luin joskus vahingossa jostain). Yks ärsyttävimmistä näyttelijöistä muutenkin, joten suorastaan riemastuin aikanaan uutisesta ja nyt taas uudestaan, kun kuoli sarjasta pois.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja ramasee » 05 Elo 2013 21:48

Hieno loppu oli kuitenkin tälle kaudelle se kun Emily vihdoin paljasti Jackille olevansa Amanda. Johan tuota on jo ootettu, mutta eipä Emilyllä ois tuossa tilanteessa oikein muutakaan vaihtoehtoa ollut.

Mua kyllä harmittaa Declanin kuolema, mukava jätkä oli ja sitten nyt kun oli vielä vauvakin tulossa. Voi itku, ois saanu olla joku muu. Charlotte ei sitten visiin saanu vielä tietää kuolemasta, olisin halunnu nähä miten se oikein reagoi siihen, ei varmasti kovin hyvin, kun kerta Declan valehteli sille olevansa kunnossa.

Kieltämättä puudutti välillä katsoa tätä sarjaa, mutta viimeiset kolme jaksoa katsoin putkeen kun oli niin koukuttava. Toisaalta olisin toivonut sarjan jäävän tähän ja kunnolliseen lopetukseen, niin seillaiseen josta ei voi enää jatkaa. Mutta toivottavasti nyt ens kaudesta tulee parempi.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Elo 2013 01:45

Mun rehellinen mielipide on se, ettei nämä vimpat jaksot olleet kauden parasta antia. Kauden päätöksessa erityisen jännä tapahtuma oli vain se (tai olis ollut, jos Maikkari ei ois spoilannut mainoksessaan), kun Emily kertoi Jackille totuuden. Vähän siis petyin. Sen tiesi, että Jack ei liipasemisesta vedä - valitettavasti. Declanin kuolemasta en oo oikeen mitään mieltä: kauan toivoin hänen lähtevän sarjasta, mutta enpä kuolemaa kuitenkaan hälle toivonut. Nolanin tilanteesta en tyksi sitten ollenkaan. En ois uskonut, että Padma vois tehä noin, vaikka oma henki ois kyseessä.

Kokonaisuudessaan pidin 2. kaudesta melko selvästi enemmän kuin 1. kaudesta jälkimmäisen puoliskon perusteella. Ehkä oon sitten eri mieltä, kun joskus saan äntiini katsoa kaikki 1. kauden jaksot, kun kaikki muut hehkuttaa sitä ykkös kautta niin kovin. Vähän saisi kuitenkin palata sarja alkuperäisille raiteilleen munkin mielestä. Graysoneille (ainakin Condradille, Victoriasta kun oon aina tykännyt) sais alkaa tapahtumaan jo tosiaan jotain suurempaa kostoa 3. kaudella, ja toivottavasti ei mitään 4. kautta nähdäkään. Ei oo mikään lempparisarja tämä koskaan ollut kuitenkaan eikä 3. kausi ois mulle mikään must have ollut. Ja mieluusti vähän lyhyempiä kausia kattelisin, koska ei vaan aina jaksa kiinnostaa tällä tahdilla, ellei nyt kyseessä oo ihan huippu sarja.
knocker kirjoitti:Jäi harvinaisen epäselväksi, oliko Danielin paidassa Aidenin verta, vai oliko loukkaantunut itse. Joku oli ehkä tarkkasilmäisempi? Ei jaksa enää kelata uudelleen.
Mä ees tajunnut aatella tota, että Aidenille ois voinut tapahtua jotakin. :o Vähän siihen viittaa kyllä, mutta eipä sitä voi tietää ennen syksyä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Elo 2013 16:41

Marika1 kirjoitti:toivottavasti ei mitään 4. kautta nähdäkään.
Tästä saadaan todennäköisesti tieto vasta ensi toukokuussa ja paljon varmaan riippuu myös kolmoskauden katsojamääristä.

Ja hei tyypit, se on Conrad eikä mikään Condrad. ;)
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 27 Joulu 2013 16:56

dertsi kirjoitti:Kolmatta kautta ei sitten ilmeisestikään tarvitse odottaa ensi kevääseen asti. MTV3:n sivuilla luvataan, että uusia jaksoja on luvassa syksyllä 2013.
Taitaapi sittenkin mennä sinne kevään puolelle, kun ei siitä 3. kaudesta näytä kuuluvan mitään missään. Mulle kyllä passais, että Kosto jatkuis mahd. pian, kun uus kausi vaikuttaa ihan semilupaavalta, mitä nyt oon noilta Revengen FB-sivuilta vähän spoilaantunut.

Ja kun nyt tässä Kostosta kerran ennätin höpisemään, niin manittakoon että tossa joskus yritin kattoa 1. kauden alkupuolen, joka nyt siis tuli sillon aikoinaan missattua, ja kuus jaksookos mä katoin ja sitten se vaan jäi kokonaan, en tiiä oikeestaan miks, kun ei niissä jaksoissa silleen mitään vikaa ollut. Varmaan vielä ois toiset kuus jaksoo kattomatta suunnilleen, mutta en tiiä tuleeko niitä ikinä katottua, kun tosta kuudennenkin jakson kattomisesta on jo monta kuukautta aikaa. No, pitää laittaa mietintämyssyyn tämäkin asia.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja dertsi » 27 Joulu 2013 18:26

^ Nyt Koston sivuilla luvataan, että sarja jatkuu maaliskuussa 2014. Tarkempaa päivää ei ole sanottu.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Joulu 2013 14:30

Mä kyllä ootaan kovasti uuden kauden alkua. Tämmöinen tauko teki hyvää terää, mutta sais jatkua jo. Sen verran hyvä ohjelma on kuitenkin, eikä tällä hetkellä oikein ees tuu mitään sellaisia hyviä ohjelmia joita jaksaisi seurata viikosta toiseen.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 02 Tammi 2014 15:33

Loistavaa! Tauko oli ehdottomasti vain hyvä asia, mutta nyt ei kyllä malta enää odottaa. Tällä kertaa on sellainen tunne että kauden taso lähentelee ensimmäisen kauden tasoa, mutta ainakin toista kautta parempi tämä on. Ja onhan sitä Emilyä jo ikävä, vaikka sen tossa omassa avassa näkeekin. ;)
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Smiracle
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 11 Helmi 2014 23:46

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Smiracle » 12 Helmi 2014 15:22

Oi ihanaa! täälläkin on odoteltu jo milloin alkaa :love61: :love61:

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja dertsi » 12 Helmi 2014 17:11

Kolmas kausi alkaa 9.3.2014 klo 21 vanhalla tutulla ohjelmapaikalla sunnuntai-illoissa.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Maalis 2014 19:53

dertsi kirjoitti:Kolmas kausi alkaa 9.3.2014 klo 21 vanhalla tutulla ohjelmapaikalla sunnuntai-illoissa.
Eli tänään.

Aion katsoa vaikka ei oikeastaan enää kiinnostais. Tää sarja ois voitu ihan hyvin lopettaa ekaan kauteen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Maalis 2014 01:06

Risto kirjoitti:
Aion katsoa vaikka ei oikeastaan enää kiinnostais. Tää sarja ois voitu ihan hyvin lopettaa ekaan kauteen.
Ne "kostot" olisi saanet jatkua, kuten alkoivatkin ja sitä kautta yksi kausi olisi voinut riittää. Mutta kun ei, niin pakko tätä on jaksaa katsoa edelleen.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Maalis 2014 08:56

Aika väsynyt startti oli kaudella. Ei hyvältä vaikuta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”