Kosto

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 14 Huhti 2013 22:20

Viime kaudella taisi muistelujakso ärsyttää suunnattomasti, mutta nyt päinvastoin. Tykkäsin tällä kertaa ja muistelua jaksoi katsoa koko jakson ajan. Victorian äiti oli oikein kunnon bitch ja toivon todella ettei hän palaa jostain syystä.
Risto kirjoitti:Emily oli aivan uskomattoman kuuma taas vaihteeks. Ehkä jopa keskimääräistä kuumempi tälläkertaa.
Ja tätä täytyy ehdottomasti kompata. :drooling2
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Huhti 2013 22:30

Olen Orphanin kanssa vastakkaista mieltä; viime kauden muistelujaksoon jaksoi keskittyä enempi. Tämän koin vähän tylsäksi, mutta Victorian äipän kierous oli kieltämättä kiva nähdä. Minkähänlaista kostoa se baarin uusi osakas suunnittelee isänsä puolesta. Ja nyt kun Orphan mainitsit tuosta, että Victorian äiti saattaisi palata, niin tuskimpa sitä vaan huvikseen näytettiin.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Huhti 2013 19:17

Viimesin jakso oli hyvä jo pelkästään Joaquim de Almeidan takia. Siinäpä muuten erittäin hieno mies. :tu

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 24 Huhti 2013 21:04

Tänne unohdinkin tulla kommentoimaan. Jakso oli jälleen melko tapahtumarikas, mutta Nolanin eksä ottaa jo nyt hermoille. Victorian äitiä ei vielä näy, eikä toivottavasti tule näkymäänkään, vaikka ehkä ihan vähän se kiinnostaisi.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 24 Huhti 2013 21:06

Spoileri-Kosto -ketjusta:
Ancalagon kirjoitti:Tämä initiative-homma menee vähän minulta kyllä yli hilseen. Miksi aina taustalla pitää olla salainen järjestö, joka pyörittää kaikkea?
No niimpä. Ihan turha koko hommeli, ei olisi tähän sarjaan tarvinnut sellasta lisätä. Vie vain lähemmäs massatuotannon juonta tämä "salainen järjestö", vai mikä ikinä onkaan. Ilmankin olis pärjätty vallan hyvin. Toivottavasti ei ala olla keskeisin kuvio, mutta pahalta tuntuis näyttävän. Ja muutenkin kaikki siihen liittyvä on niin sekavaa, etten meinaa pysyä perässä.

Vähän on taso hiipunut parin viime jakson aikana. Sitä ennen olin varmaan kiinnostunein sarjasta sitten evöh. Harmi homma, jos samaan tasoon ei enää ylletä.
Orphan kirjoitti:Victorian äitiä ei vielä näy, eikä toivottavasti tule näkymäänkään, vaikka ehkä ihan vähän se kiinnostaisi.
Mä ainakin aivan odotan sitä.

Nolanin exä on kyllä surkea tapaus.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Huhti 2013 01:26

Tää sarja on muuten mun mielestäni mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Kovin kirkkaasti ei ole vielä kajahtanut tajuntaa, että miksi, mutta tällanen fiilis vaan on.

Onko muuten ketään muuta häirinnyt se, että tämän sarjan kakkoskautta on mainostettu nimikkeellä Kosto 2? Ihan kun tää olis joku leffan jatko-osa, tyyliin Scary Movie 4.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Huhti 2013 18:17

Ei tää kieltämättä ole hetkeen tuonut kovin yllättäviä käänteitä, kuten alussa. Pitää silti edelleen mukanaan ja joka jakso ollut pakko katsoa.
a walking disaster

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 28 Huhti 2013 22:14

Zygerö kirjoitti:Tää sarja on muuten mun mielestäni mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan.
Et kai odottanut, että toinen tuotantokausi pystyisi ensimmäistä parempaan? ;) Harvoin ne toiset tuotantokaudet ovat edeltäjiään parempia. Itsekin olen sitä mieltä, että ensimmäisessä kaudessa jokin oli parempaa, mutta kyllä tämä ainakin melkein tasossaan pysyy kuitenkin.

Marco siis on Nolanin puolella, mutta toivon syvästi, että Nolan ei hairahda Marcoon, kun Marco kuitenkin tuntuu melko ärsyttävältä tapaukselta. Initiativen muija on kovis. Plussaa muuten siitä, että Patricia paljasti totuuden miehestään. Olin 100% varma, että jälleen Emily kohtaa pettymyksen ja historia toistaisi itseään, kuten ensimmäisellä kaudella nähtiin monta kertaa.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 28 Huhti 2013 22:42

Oli vaihteeksi taas perinteisemmän oloinen jakso, kun Emily sai vaihteeksi toteutettua kostonsa yhdelle henkilölle. Tuo baari homma on jotenkin teennäisen oloinen juonikuvio, joka on väkisin ympätty mukaan, se olisi voitu jättää kokonaan pois.
Olikohan tuo Initiativen muija tosissaan, kun kertoi Aidenille hänen siskonsa olevan hengissä, vai olikohan se vain vedätystä, jää nähtäväksi.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 30 Huhti 2013 00:37

Orphan kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:Tää sarja on muuten mun mielestäni mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan.
Et kai odottanut, että toinen tuotantokausi pystyisi ensimmäistä parempaan? ;)
No olishan se ollut ihan mukava yllätys.
Orphan kirjoitti:Marco siis on Nolanin puolella
Niin vai vedättääkö vaan Nolania. Itse veikkaisin melkeinpä sitä, mutta jää nähtäväksi.

Olen PIETROn kanssa samaa mieltä siitä, että tuo baarikuvio on perseestä, enkä jaksa kumpaakaan Porteria enää ollenkaan. Vale-Amandaa jaksaa katsoa vieläkin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Touko 2013 14:20

Zygerö kirjoitti:Niin vai vedättääkö vaan Nolania. Itse veikkaisin melkeinpä sitä, mutta jää nähtäväksi.
Saattaa olla. Oli niin vakuutteleva Nolanin puolella olosta, että jotenkin se sopisi kuvioon.

Jakson kohokohta oli Emilyn saama kosto tuomarille. Viime kostosta taisi ollakin jokusen aikaa. Koko selkkaus oli yllättävän selkeä tällä kertaa. Ymmärsin melkein kaiken. [smilie=a_cool.gif]

Baarikuvio on huono, tylsä, turha ja vielä Jackin joutuessa vankilaan vittumainen. Koko kuvion olisi todellakin voinut jättää tekemättä.
Edit: Pelkkä ajatuskin Emilyn ja Danielin kulissisuhteesta kuvottaa. Mutta se näyttäisi myös tapahtuvan, uudelleen. Hyh. Taitaa olla Aidenilla vaikeat ajat tulossa. Raukka.
Edit:
Marika1 kirjoitti:
Marika1 kirjoitti:Declan, Aiden ja Ashley hemmettiin sarjasta, kiitos.
Aiden pois inhokeista.
Ja toissa jaksossahan Ashley häippäsi, eli kaksi jo poissa. Oispa Declan vielä mennyt sinne vankilaan, niin ai että. Tosin ne baariveljekset on suurimpia inhokeita tällä hetkllä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Touko 2013 20:28

Näköjään muillakin on negatiiviset fiilikset tuota baarikuviota kohtaan. Itsekään en siitä oikein pidä. Oikeestaan jo sen takia se on perseestä että Jackillä menee taas keskivertoa huonommin.

Muutenkin olis kivempi jos tuo sarja keskittyis lähinnä tuohon Emilyyn ja sen kostosuunnitelmiin.

Niin ja tänäänhän ei siis tule Kostoa jostain käsittämättömästä syystä. Se on perseestä.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 12 Touko 2013 23:25

Tuskin tuo Initiativen muija menee noin halpaan, kun amatöörit esittivät kovista, pitäs tuon tason edustajan tunnistaa feikit.
Se jäi vähän vaivaamaan, huomasiko se muija Emilyn tatuoinnin, kun sitä alussa varta vasten näytettiin, yritin seurata, mutta en huomannut että olisi huomannut, jos näin kävi niin se meni ohi.
Nolan parka ei vieläkään tajua mikä käärme Padma on, hänkin oli sitten Initiativen leivissä.
Hyvä kun Jack pääsi posesta, Porterit joutas jo sinne telkien taakse, jotta niistä päästäisiin lopullisesti eroon.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 13 Touko 2013 18:51

PIETRO kirjoitti: Se jäi vähän vaivaamaan, huomasiko se muija Emilyn tatuoinnin, kun sitä alussa varta vasten näytettiin
Itse epäilen, että huomasi. Tuskinpa sitä tosiaan olisi näytetty muuten jakson alussa. Muutaman jakson päästä näytetään kuitenkin takaumana kun Initiativen muija huomaa tatuoinnin tai jotain vastaavaa. :bidmouth:

Padma olikin pahis ja Marco ilmeisesti puhui totta. Ashleykin tuli omana ihanana itsenään takaisin. :td
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Touko 2013 22:20

Hetken jo ajattelin, että tää alkaa mennä tylsäksi, mutta alkoihan sitten kuitenkin taas tapahtua. Tuo Aidenin siskon juttu on tosi ikävä, toivottavasti ei kuollut.
En ymmärrä, miksei Victoria heittänyt Ashleytä pellolle. Danielin reaktio Ashleyn paluuseen olisi myös kiva nähdä.
Conrad tekee takuulla diilin Ryanien veljesten kanssa, plah!
a walking disaster

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 26 Touko 2013 22:53

Onneksi Aiden ei saanut tapettua Victoriaa. Ryanin veljeksien kuvio alkaa mennä jo todella ärsyttäväksi eikä kyllä yhtään kiinnosta. Amanda viettää paljon aikaa Charlotten kanssa, joka jostain syystä ärsyttää.

Ainiin ja Padma paljastui, jee. :thumbsup
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Kesä 2013 22:08

Toissa jaksossa meno kävi vähän tylsäksi, mutta tämä viimeinen oli suoranaista tykitystä. Tapahtui vaikka mitä!

En olisi uskonut Victorian ampuvan Heleniä. Tykkäsin (ärsyttävä muija), mutta vähän epäilyttää, että siitä taitaa olla pitkässä juoksussa heille vaan enemmän haittaa.
Perkule. Ashley todella palasi pysyväksi aikaa.
Osasin odottaa tuota, että Padmaakin kiristetään läheisellä ihmisellä. Toivottavasti hän ja Nolan pysyvät yhdessä. Luultavasti pysyvät.
Amanda toimi viekkaasti Condradia vastaan, ja hetken melkein huokaisin helpotuksesta, että se baarikuvio olisi vihdoin menneen talven lumia, mutta ei sitten. :totallybored: Mitähän se jätkä meinaa tuolla paatilla tehdä, en edes halua tietää.
Olin jo varma, että Aiden jättää toistamiseen Emilyn, mutta onneksi ei. Emily olisi jäänyt aivan orvoksi, kun Jack ja Amanda menivät vielä naimisiin.
Edit: Hyvä, että sen Coleenin kohtalo selvisi, eikä Aiden siten ole enää Initiativen armoilla.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 03 Kesä 2013 15:08

No höh Victoria ampui Initiativen muijan. Mielestäni Helen oli ihan loistava pahis, mutta aina ei mene nallekarkit tasan. Amandan sooloilu ärsyttää, mutta ainakin lopputulos oli hyvä tällä kertaa.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Kesä 2013 18:11

Itteeni on alkanut tää sarja kyl semisti puuduttaa. Jotenkin tästä on joku hohto kadonnut mikä ensimmäisellä kaudella oli. Ehkä ois ollut parempi jos tää olis ollut vaan yhden kauden mittainen tai en tiiä. Kyllä mä tän loppuun asti seuraan ellei mitään aivan käsittämätöntä kakkendaalia aleta mun ruudusta työntää pihalle.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja maikki » 09 Kesä 2013 11:28

Risto kirjoitti:Itteeni on alkanut tää sarja kyl semisti puuduttaa. Jotenkin tästä on joku hohto kadonnut mikä ensimmäisellä kaudella oli. Ehkä ois ollut parempi jos tää olis ollut vaan yhden kauden mittainen tai en tiiä. Kyllä mä tän loppuun asti seuraan ellei mitään aivan käsittämätöntä kakkendaalia aleta mun ruudusta työntää pihalle.
Tästähän on tulossa myös kolmas kausi... Toivottavasti se on mielenkiintoinen, että jaksaa katsoa :)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Kesä 2013 14:52

Risto kirjoitti:Itteeni on alkanut tää sarja kyl semisti puuduttaa.
Kyl toi toinen kausi ainaki mun mielestä paranee loppua kohden ja vie mennessään, ettei nyt vielä kannata heittää pyyhettä kehään. :) Siin oli kyllä pieni tylsä kohta, mut loppua kohden vauhti ja panokset kasvaa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kosto

Viesti Kirjoittaja Orphan » 09 Kesä 2013 21:57

Nyt oli kyllä heittämällä tämän kauden paras jakso! Kaiken lisäksi Amandasta päästiin eroon, joka ei haittaa yhtään. Amanda oli jopa yksi inhokkini tässä sarjassa. Olihan tämä kuitenkin todella koskettava jakso.

Kaikenlaista jännää on meneillään ja seuraavaa jaksoa en malta odottaa. Oli jo aikakin, että jotain taas tapahtuu kunnolla. Toivottavasti kunnon tapahtumakierre alkaisi nyt.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”