LOST, Prison Break ja 24

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: 24

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 06 Loka 2009 08:19

Juu minäkin katsoin eilen pitkästä aikaa. Hyvä Tony :thumbsup
.
Ihmisten edessä.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 24

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 24 Marras 2009 23:24

Olen katsonut kaikki valmiit jaksot, kaikkein paras sarja mitä minä olen koskaan seurannut :thumbsup
Edit typo

Avatar
kalleh
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 05 Marras 2008 19:19
Paikkakunta: Kotka

Re: 24

Viesti Kirjoittaja kalleh » 24 Marras 2009 23:29

Loistava sarja kieltämättä :thumbsup Kuusi kautta löytyy dvd-bokseina itseltäni, ja seiskakin tulee varmasti jossain vaiheessa ostettua.
Cool. Cool, cool, cool.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: 24

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 24 Marras 2009 23:32

Vastasin vaihtoehdon "Kyllä, 1 parhaista mitä koskaan on televisiossa ollut.", mutta olen samaa mieltä vain ensimmäisen sanan kanssa. Ihan hyvä sarja se on, mutta aivan käsittämättömän yliarvostettu.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24

Viesti Kirjoittaja ff » 25 Marras 2009 13:59

Hyvää menoa on ollut tämä 7 kausi, mutta loppua lähestyy uhkaavasti. Jack Bauerin uusi nainen on kyllä todella hyvännäköinen ihan näin sivukommenttina. I like very much. :P

Kuva

Kukas piru tämä Angelina Jolien isäpappa (Jon Voight) oikein on?! [smilie=a_holyshit.gif] Taitaa olla katkera jenkkiläinen, joka on kääntynyt terroristiksi.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: 24

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Marras 2009 14:52

ff kirjoitti:Jack Bauerin uusi nainen on kyllä todella hyvännäköinen ihan näin sivukommenttina. I like very much. :P
Kyllä. Täysin samaa mieltä.

Kuva

Vielä kun saadaan tytär ruutuun, niin päivä on pelastettu.

Kuva


Onhan tämä kausi ollut muutaman vähän heikomman kauden jälkeen taas ihan jees, mutta ei kyllä vieläkään nouse mun suosikkisarjojen joukkoon. Ehkä just just top-20:een. Täysin katsottavaa viihdettä siis.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24

Viesti Kirjoittaja James » 25 Marras 2009 15:08

Elisha on kyllä syötävän kaunis näky. Muistan kun 24 alkoi MTV3:lla niin ensimmäisellä kaudella katselin Kim Baueria kieli pitkällä aina kun sitä näkyi ruudussa :wink2:

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 24

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 25 Marras 2009 21:07

^^ Voisi jopa käyttää sitä tällä kaudella lanseerattua sanaa, seksykäs.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja Spencer » 25 Marras 2009 21:55

Eilen käynnistyi Maikkarilla sarjan viimeinen tuotantokausi. Seuraako kukaan?

Itse olen jo Paon viimeisen kauden nähnyt. Parhaimpia sarjoja koskaan, mutta kyllä se oli jo aikakin lopettaa. Aikansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin. T-Bagin näyttelijä on muuten siirtynyt Heroesiin.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja Petri » 25 Marras 2009 22:08

Tulee seurattua. Kolmas tuotantokausi oli suhteellisen tylsä, mutta viimeinen kausi vaikuttaa paremmalta.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja ff » 25 Marras 2009 23:19

Hyvä starttihan tämä oli, kun Gretchen ja Whistleri sai heti kuulat kalloon. :scratch Mutta avausepisodin perusteella ei pitäisi pettää pahasti, koska firmahan pitää Scofieldin tuhota. Muuten ei voi viettää rauhallista perhe-elämää hoitajansa Saran kanssa. Fakta kuitenkin on, että sarja on tasaisesti tähän mennessä mennyt heikompaan suuntaan ykköskauden jälkeen, mutta toivon että loppuhuipennus olisi arvoisensa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Marras 2009 23:35

Seuraan kyllä. Ykköskausi oli todella hyvä. Sitten alkoi alamäki. Kolmoskausi oli suorastaan paska. Ei siis hirveästi odotuksia tälle viimeiselle kaudelle, mutta eka jakso oli kuitenkin ihan jees. Toivottavasti tämä ei hirveää kuraa ole.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
kalleh
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 05 Marras 2008 19:19
Paikkakunta: Kotka

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja kalleh » 25 Marras 2009 23:41

Tuli tässä kuussa katseltua neloskausi sekä The Final Break. Välillä ärsytti hieman nuo lukemattomat vastoinkäymiset mitä Scofieldin porukalle sattui. Muutama todella hyväkin käänne siellä seassa kuitenkin oli, ja olin ihan tyytyväinen (sekä yllättynyt!!) aivan tuon neloskauden viimeisen jakson lopusta. Final Breakista en kauheasti pitänyt..

Kyllä eka kausi oli aivan loistava, parhaita kausia mitä olen mistään sarjasta nähnyt, mutta hieman sarja heikkeni sen jälkeen. Silti muutkin kaudet olivat hyvää viihdettä, eivätkä todellakaan surkeita.
Cool. Cool, cool, cool.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja James » 26 Marras 2009 00:44

Kyllä tämä yksi suosikkisarjoistani on mitä olen nähnyt. 3. kausi oli kyllä aika huono, mutta tämä 4. kausi oli mielestäni hyvä. Ei ollut kaukana, että olisi tullut kyynel silmään kun itse sarja päättyi. Tuli sitten vielä onneksi tuo The Final Break, joka oli mielestäni hyvä päätös kaikelle. Tulee varmasti vielä moneen kertaan vuosien saatossa katsottua tätä DVD:ltä.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja Bna » 26 Marras 2009 07:19

James kirjoitti:Kyllä tämä yksi suosikkisarjoistani on mitä olen nähnyt. 3. kausi oli kyllä aika huono, mutta tämä 4. kausi oli mielestäni hyvä. Ei ollut kaukana, että olisi tullut kyynel silmään kun itse sarja päättyi. Tuli sitten vielä onneksi tuo The Final Break, joka oli mielestäni hyvä päätös kaikelle. Tulee varmasti vielä moneen kertaan vuosien saatossa katsottua tätä DVD:ltä.
Sama juttu, kaikki jaksot olen katsonut ja oli todella herkkä se The Final Break-jakso, kun oli niin kauan sarjaa seurannut ja kaikki jaksot nähnyt ja sitten vielä tuli sellainen loppu sarjalle :)
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
zero
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 14 Loka 2009 11:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja zero » 26 Marras 2009 07:37

Joka kausi tuli katsottua, itse ainaki tykkäsin jokaisesta. The Final Break:ia kyllä tuli täällä päässä katsottua vedet silmissä. Kaiken kaikkiaan hyvä viimeinen kausi.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja ff » 27 Marras 2009 04:52

http://www.youtube.com/watch?v=nDnjdM6vEoo Jos tekee Michael Scofield -tribuutin niin biisinhän täytyy olla Massive Attackin - Teardrop. Sen takia, että se on jo valmiiksi saakelin kova kappale meidän elinaikanamme niin myös senkin vuoksi, että se soi 1 kauden olikohan toiseksi viimeisessä jaksossa. Hyvin oli sovitettu sarjan tapahtumiin, kun jokaista vankia näytettiin pähkäilemässä elämäänsä ja tulevaa pakoa.

Wentworth Miller teki kyllä kovan vaikutuksen meikäläiseen näyttelijänlahjoillaan. En ennen sarjaa ollut kuullutkaan tällaisesta näyttelijästä, joka on alkujaan vielä briteistä. Tulen kyllä paon jälkeen seuraamaan miehen urakehitystä ja alku näyttää ihan hyvältä, vaikken ikinä noista Resi-leffoista ole hirveästi tykännyt. Pelisarjana toimii paljon paremmin, mutta milloinkas peleistä tehdyt elokuvat nyt olisivat mitään huippuja paitti Silent Hill. :D Miehen on myös huhuttu näyttelevän toisessakin pelistä --> elokuvaksi -projektissa nimeltään BioShock. 8) Mikä oli kyllä vaikuttava FPS -peli pelottavine ympäristöineen ja pähkähulluinen asukkeineen. Pelihän sijoittuu utopistiseen vedenalaiseen maailmaan, johon muuan solttupoika eksyy/laskeutuu "planecrash -tyylillä". Sotilas sitten huomaa, että mihinkäs helvettiin tässä ollaan jouduttu. Suosittelen ostamaan pc/Ps3/Xbox360 -käyttäjille, jos tykkää räiskinnästä/kauhusta mielenkiintoisella ja omaperäisellä tarinalla.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
jondrs
Intruuderi
Viestit: 295
Liittynyt: 05 Loka 2008 12:56

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja jondrs » 28 Marras 2009 00:20

Youtubehan on täynnä näitä musiikilla höystettyjä pätkiä.. Sattuisiko kukaan löytämään mistään tätä 1. seasonin toiseksiviimeistä jaksoa, jossa Teardrop -biisi soi. Toinen erittäin hyvä video/musiikki yhdistelmä on tämä T-Bagista tehty video:

http://www.youtube.com/watch?v=c8c3bhnn0g0
Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Prison Break

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 29 Marras 2009 14:01

jondrs kirjoitti:Sattuisiko kukaan löytämään mistään tätä 1. seasonin toiseksiviimeistä jaksoa, jossa Teardrop -biisi soi.
Jos tarkoitit vain sitä pätkää niin tuolta löytyy.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
dpst
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Loka 2008 15:24

Re: LOST

Viesti Kirjoittaja dpst » 11 Joulu 2009 17:04

Katsoin nyt ton jakson dvd:ltä vihdoinkin. Mun mielestä taas yksi parhaimmista Lost jaksoista ikinä. 24 jaksoa silti 3. kaudella, niin ei haittaa vaikka yksi jakso ei veisikään niin paljoa juonta eteenpäin. Muutenkin tykkään eniten juuri tämän tyylisistä lostjaksoista.
this is the last time I'll abandon you
and this is the last time I'll forget you
I wish I could

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: LOST

Viesti Kirjoittaja RedMal » 11 Joulu 2009 18:05

2. kausi
4. kausi
1. kausi
3. kausi
5. kausi

Kolmonen oli huonoin kunnes viides tuli mukaan. Neloskausi asetti kovat odotukset, joihin vitonen ei vastannut yhdelläkään osa-alueella. Meinasi loppua katsominen kesken, mutta väkisin pysyttelin mukana. Toivottavasti kuudes nyt antaa edes kohtuullisen lopetuksen tarinalle.

Ei Expose erityisen huono jakso ollut, mutta ainoa täysiverisesti täytejakso koko sarjassa.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
zero
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 14 Loka 2009 11:28
Paikkakunta: Tampere

Re: LOST

Viesti Kirjoittaja zero » 03 Helmi 2010 18:12

Oon vissii nähny unta, ku kovasti etin ketjua jenkki tahdissa seuraaville mut eihä moista oo. No sanonpa sitte, että ihanaa kun kuudes kausi käynnistyi vihdoin. Joskus tuntu et joutuu odottamaan ikuisuuden. Ensimmäinen (ja toinen) jakso katsottuna, huh huh kyl kelpaa taas.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”