Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Touko 2021 09:46

DosterMan kirjoitti:
22 Touko 2021 22:25
Erikoinen on ripen maku.
Erikoinen olen muutenkin. Luulis jo tässä vaiheessa olevan selvää kaikille. :)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Touko 2021 07:34

Olipa melkoista draamaa jo heti toisessa jaksossa. Hieman kyllä oudoksutti miten nopeasti kilpailijat rupesivat avautumaan elämänsä kipeistä tapahtumista, mutta kukapa minä olen tuomitsemaan. Harmittavampi tapaus oli Patin loukkaantuminen. Ei ollut missään nimessä mun lemppari kisaaja, mutta ikävä joutua kisasta pois tuolla tavalla.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 06 Kesä 2021 11:03

Edellisen kauden viimeisen neuvoston perusteella tiesin ettei tolla naamalla tulla putoamaan ekana. Siksi osasin varautua siihen, että upea blondi tipahtaa. En muista nyt sen naamamuijan nimee, mut oli kuitenkin sitä blondia vastassa äänestyksessä.

Goljatit jyrää ja hyvä niin. Nyt kun Daavideista heitettiin kuuma blondi pihalle, nii tunneside Goljatteihin vaan vahvistuu. Toki on goljateissakin jo pari ärsyttävää tyyppiä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Kesä 2021 11:15

Ollut kyllä aika sekava kausi tähän mennessä. Pari tyyppiä joutunut jättämään kisan kesken ja sääolot ollut varsin mielenkiintoiset. Mun mielestä tiimejäkin sekoitettiin vähän turhan aikaisin. Gabbyn lisäks suosikkeja ei oo pahemmin muodostunut. John ehkä, mutta sekin lähinnä siksi että on tuttu naama jo ennen Selviytyjiä. Onneks sentään kaikista ärsyttävin tyyppi lähti viime jaksossa kotiin.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 27 Kesä 2021 20:14

Risto kirjoitti:
27 Kesä 2021 11:15
Ollut kyllä aika sekava kausi tähän mennessä. Pari tyyppiä joutunut jättämään kisan kesken ja sääolot ollut varsin mielenkiintoiset. Mun mielestä tiimejäkin sekoitettiin vähän turhan aikaisin. Gabbyn lisäks suosikkeja ei oo pahemmin muodostunut. John ehkä, mutta sekin lähinnä siksi että on tuttu naama jo ennen Selviytyjiä. Onneks sentään kaikista ärsyttävin tyyppi lähti viime jaksossa kotiin.
Just mietin eilen samaa kun katsoin viimeisintä jaksoa.
Sää tietty on sää, eikä siihen oikein voi vaikuttaa, mutta keskeytykset ovat vaikuttaneet. Ensimmäisenä keskeyttäneen homma näytti vielä niin rajulta että pahaa teki.

Nauroin aivan katketakseni sille takki-episodille. Ensinnäkin että palelijalla ei ole pokkaa kysyä takkia esim. lainaan, vaan laittaa toisen asialle ja haluaa hyötyä hänen ärsyttävyydestään, mutta samalla on pelaamassa tätä ärsyttävää kaveria ihan tosi taktisesti ulos. Vielä viimeisenä myös vinkuu häneltä takkia itselleen. Mun huumoriin osui tosi kovaa ja nauroin aivan vääränä tätä kuviota.

Tykkäsin viimeisimmästä koskemattomuuskisasta myös.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 17 Heinä 2021 19:14

Olen 100% varma että toi eilinen äänestys oli käsikirjoitettu tuotannon puolesta.

Toi Gabby taitaa olla niitä outoja naisia, jotka valitsee näyttää huonommalta kuin he itseasiassa näyttävät. Nyt kun kausi on edennyt, Gabby ei näytä niin pahalta, oikeastaan näyttää aika kivalta. Toi blondi hymyineen ois entisaikoina tahtomattaan aloittanut sotia.

Tosiaan pari edellistä heimoneuvostoa on ollu erikoisia, mutta toi eilinen oli niin käsikirjoitettu ettei mulle jää pienintäkään epäilystä aiheesta.

Tällä hetkellä ei oo varsinaista suosikkia, mut on siel muutama potentiaalinen suosikki.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Heinä 2021 08:58

DosterMan kirjoitti:
17 Heinä 2021 19:14
Olen 100% varma että toi eilinen äänestys oli käsikirjoitettu tuotannon puolesta.
Oli tai ei, niin viihdyttävä heimoneuvosto oli. Just tämmösten älyttömyyksien takia nautin tästä ohjelmasta.

ps. Gabby on ollut alusta asti ihQ

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Heinä 2021 15:38

Risto kirjoitti:
18 Heinä 2021 08:58
DosterMan kirjoitti:
17 Heinä 2021 19:14
Olen 100% varma että toi eilinen äänestys oli käsikirjoitettu tuotannon puolesta.
Oli tai ei, niin viihdyttävä heimoneuvosto oli. Just tämmösten älyttömyyksien takia nautin tästä ohjelmasta.
Samaa mieltä. Paras heimoneuvosto tähän mennessä. Ite en usko mihinkään käsikirjotuksiin noissa äänestyksissä, mutta mistäpä noista tietää.

Odotin hieman sitä idolin kumoajaa vielä, mutta sitäpä ei näkynyt vielä tässä heimoneuvostossa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Heinä 2021 19:10

Jakso 10/17
Olipa ärsyttävä toi davie. Ehkä paskinta mahdollista käyttäytymistä heimoneuvoston jälkeen. Dan on äärimmäinen itkupilli. Kisassa toi Kara pitkine sukkineen näyttää ihan älyttömän kuumalta. Cristian on kyl äärimmäisen kömpelö kokoisekseen. Davideille tuntuu kasaantuvan kaikki mahdolliset edut ja symbolit. Itkupilli pihalle, mutta haistan palaneenkäryä ton edun suhteen.

Jakso 11/17
Shokkiyllätys: Davidit löytää heti aamulla kameraryhmän saavuttua koskemattomuusvihjeen. On toi Kara aika kuuma ilman sukkiakin. Wau. Palkinnossa kirjeet, ei kiitos, onneksi nää voi hypätä yli kun katsoo katsomosta, lol. Ahminen näköjään kostautuu. Mun mielestä outoa kuitenkin, etteivät saanu safkoja pysymään sisällä. Gabbie yritti itkulla saada Christianin ja Alecin luovuttamaan. Viiden tunnin jälkeen Alec yritti samaa, myös epäonnistuen ja Christian voittaa. Nythän itkettää, eka Alec ja heti perään Gabbie. Mä alan hiljakseen lämpenemään enemmän Christianille pelin pelaajana. Täysin yllätyksetön äänestys. Pyh.

Jakso 12/17
Davidit äärimmäisen itsevarmoina. Itkuhan se taas tuli. Palkintokisan jälkeen Karalla aika börhee tukka. Heimoneuvostosta vaan totean Rick Grimesin äänellä CORAL!!!

Jakso 13/17
Voi ei, perhejakso. Onneksi skippasin vaan perhehärdellin yli. Olipahan heimoneuvosto. Christian on virallisesti mun suosikki.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 06 Elo 2021 23:55

Jakso 14/17
Olipa tympeää jaarittelua uurnien äärellä davielta. Nick sit poltti turhaan sekä oikean että feikkisymbolin. Harmi kun Cristian putosi, oli mun suosikki

Jakso 15/17
Uskomaton tohelo toi Angelina tikkaiden ja vihjelappusen kanssa. Ei tienny pitäskö itkee vai nauraa tolle toilailulle.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Elo 2021 10:22

Olipahan aikamoinen antikliimaksi toi Christianin häätö. Oli kuitenkin itselleni kauden isoin hahmo, joten vähän köykäisesti tuli tuo kotiinlähtö. Davien häädön jälkeen ei oikein selkeetä ykkössuosikkia tuolla enää ole. Nick, Kara, Alison kolmikosta sais joku voittaa, mutta ei kyllä kiukuttais vaikka Angelina tai Mike voiton nappais. Aika tasapaksu loppuviisikko.

Äkkiä kyllä taas kausi mennyt. Ehkä jakso viikossa riittäis.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 09 Elo 2021 12:18

Oon huomannut että mun on vaikea sulattaa Angelinan lipevyyttä. Symbolitouhussa se vielä oikein korostui.
Huoh.

Olisin halunnut nähdä Christianin finaalissa.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Elo 2021 00:31

Ihan hyvä voittaja saatiin. Olin aika varma finaalin lähestyttyä, ettei Kara voita, kun hänestä ei ole kauden mittaan näytetty samalla tavalla materiaalia kuin muista jäljellä olleista. Yllätyksenä ei myöskään tullut Angelan nolla ääntä. Voittajaäänestyksessä olisin epäillyt Karan äänestävän Nickiä, mutta kaksi muuta Miken äänestäjää ei yllättänyt yhtään. Hyvä kausi ja kohtuu hyvä voittaja, hyvä maku jäi.

Ps. Christianin kannattaisi pitää partaa aina.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Elo 2021 12:57

Hyvä voittaja oli! Ehdottomasti paras vaihtoehto finaalikolmikosta.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja ramasee » 24 Elo 2021 21:03

Hyvä kausi oli. Gabby oli mun suosikki, harmi kun oma nokkeluus koitui kohtaloksi ihan liian varhain. Christian oli myös hyvä, mutta jotenkin liian selkee voittajasuosikki, vaikka toki hänen voittoonsa olisin ollut hyvinkin tyytyväinen. Angelina oli ihan hanurista, en tykännyt siitä yhtään missään vaiheessa, en käsitä miten luimusi itsensä finaaliin asti. Oli aivan turha siellä, niin kuin äänistä jo näki myös. Oikea voitti kolmikosta! On se kyllä jännä, miten selviytyjät koukuttaa vuodesta toiseen
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja James » 21 Marras 2021 22:54

Sopivasti kun BB loppuu niin Selviytyjien 38. kausi alkaa Subilla su 5.12. klo 18.

Viime kausi tuli katsottua vähän jälkijunassa boksilta, mutta jokohan tällä kertaa seuraisi reaaliajassa.

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 04 Kesä 2022 18:00

Tänää alkaa uus kausi mtv3:lta klo 21
Onnennumero 7 Sofia!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Kesä 2022 19:59

ninnipinni kirjoitti:
04 Kesä 2022 18:00
Tänää alkaa uus kausi mtv3:lta klo 21
Kiitos tiedosta! Pitääpä pistää seurantaan. :tu

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja James » 05 Kesä 2022 23:03

Tätä uutta kautta ei sitten mainostettu kyllä sitten yhtään etukäteen. No onneksi on digiboksissa jatkuvana tallennuksena niin eilen huomasin, että jaa uusi kausi alkanut. :tu

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 03 Heinä 2022 15:18

Tää nykyinen kausi on vähän outo. Oon tavallaan viihtynyt jokaisen jakson parissa, mutta silti en tunnu löytävän yhtäkään tyyppiä jonka toivoisin etenevän pitkälle. Kaikki on puolin ja toisin tosi nihkeitä tyyppejä. No, kai sitä voi katsoa ilman sen kummempaa fanitettavaa.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Heinä 2022 19:30

Ihan hauska kausi on menossa. Tykkään, kun on ihan erilaista mitä on totuttu näkemään. Huvitti, miten tyynesti Noura heitettiin ulos koskemattomuuskisasta, vaikka kivenkovaan väitti, että hänen on nyt oltava se opastaja, kun kertoi muille mikä koskemattomuustehtävä tulee olemaan [smilie=a_chuckle.gif] Suosikkia ei ole itsellenikään vielä muodostunut, eikä edes ihnokkiakaan. Aika tasapaksua sakkia sinänsä, kun kukaan ei aiheuta tunteita suuntaan, eikä toiseen. Elizabeth on söpö, että ehkä se sit on mun lemppari [smilie=a_teeth.gif] haha, hirveen hyvä perustelu lempparille, mut ei oo nyt heittää muutakaan meriittiä
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Syys 2022 14:44

Kuten aiemmin sanoin niin hieman outo kausi oli. Missään vaiheessa ei kukaan oikein noussut suosikiksi. Tommy oli ihan ok voittaja, ehkä paras vaihtoehto finalistikolmikosta.

Yleensä ei nuo kaudet kiinnosta missä vanhoja kilpailijoita mukana, mut tuo seuraava kausi kyl jostain syystä kiinnostaa kovasti. Ja onhan se aika hurjaa että jo 40. kausi. Ihan järjetöntä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”