American Idol, X Factor & Voice (USA, UK)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Joulu 2012 22:33

^ Kuulit oikein. Ohjelmassa sanottiin noin poikien iästä.
Mutta kävin nyt taas tarkistamassa asian netistä, ja siellä edelleenkin väitetään yhden syntymävuodeksi -92, toisen -93 ja kolmannen -96.
Jospa tuo nuorin sanoi iäksi 16 ja puhui vain omasta puolestaan? :imrgreen:
Eihän nuo kaikki millään lailla edes näytä 16-vuotiailta, joten uskoisin netissä olleita tietoja.

Oho, en huomannut että puhuitkin Tatesta. Luulin tosiaan että haluaisit CeCen laulavan kantria. :D Onneksi ei näin ollutkaan!

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja sandman » 19 Joulu 2012 01:14

Nyt vasta tuli jakso katsottua.

Vähän kyllä ihmettelen myös Simonin puheita, siis ei ikinä ole nuo Emblem kolmosen jampat 15 vuotiaita :shock: Orkkua uskon kyllä tässä asiassa, kerrankin.

------

Helppohan semifinalistit oli näiden esitysten perusteella valita...

Carly Rose Sonenclar
Jälleen täydellinen ja porukan ehdoton ykkönen. Veti molemmat kipaleet siten että unohdin mitään laulukisaa katsovanikaan.

Emblem3
Biisivalinnat täydellisesti kohdilleen, forever young putoaa meikäläiseen aina. Jätkät näytti lavalla pop tähdiltä kuten asiaan kuuluu.

Tate Stevens
Nyt mentiin raskaasti mukavuus vyöhykkeen puolella, eihän bongijovissa mitään riskiä ollut, se sopii country musiikiksi täydellisesti. (ripaus saattaa olla mukana allekirjoittaneen omaa kulahtanutta mielipidettä)

Fifth Harmony
Molemmat kipaleet hyvin vedetty, ei paljoa loistaneet mutta ei jäänyt huonoakaan makua. Neutraalina nelosena jatkoon siten.

--------

CeCe Frey
Hyviä esityksiä on vetänyt mutta sääli, talentti ei vaan riitä. Hirveä taistelutahto tällä naisella näkyy olevan mutta nyt tuli vihon viimeinen muuri vastaan, ei auta mikään.

Diamond White
Viime viikolla voitti Vinon vain koska tämä veti kisan surkeimman aktinsa. Tällä kertaa ei mikään pelasta, niin heikkoja oli molemmat esitykset.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Joulu 2012 13:16

Nyt olen sandmanin kanssa samoilla linjoilla. Daimond ja CeCe kaiken järjen mukaan putoavat. Jos jompi kumpi ei putoakaan, niin sitten Fifth Harmony. Olen kyllä todella yllättynyt, jos todellista lopputaistoa ei käydä Carly Rosen ja Taten välillä. Jotenkin ollu tylsä kausi, kun kaikki on ollut niin ennakoitavissa, mutta pitäähän tämä loppuun katsoa. Demin ja Simonin taisteluunkin alkaa jo kyllästyä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Joulu 2012 15:25

Jonkin verran eilen tuli katsottua. En mitään ylellisen mahtavaa artistia/bändiä havainnut ja sanoisinkin, että aika huono taso tänä kautena.

Carly Rose on paras, ei mitään epäselvyyttä sen suhteen. Seuraavina sitten tulevat luultavimmin Fifth Harmony ja Tate. Diamond Whitella ja CeCellä yritystä kyllä riitti, mutta jälkimmäiset biisit jäivät molemmilla vaisuiksi. Ensiksi mainitun ainakin pitää tippua ens jaksossa, sillä taidot eivät millään muotoa riitä enää pidemmälle.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 19 Joulu 2012 16:31

Peesaan sandmania ja Zygeröä. CeCe ja Diamond olivat huonoimmat. Näiden lisäksi Fifth Harmony on pudotusvaarassa. Kenet tuomarit sitten pudottavat? Jos CeCe ei putoa suoraan, niin pelastavatko tuomarit hänet, koska on Demin viimeinen kilpailija?

Alkuun kilpailijoiden taso vaikutti tosi laajalta, mutta nyt kisa on alkanut käydä tylsäksi. Ehkä johtuu siitä, että on ehtinyt seurata paljon, jolloin tasoerot huomaa helpommin tai siitä että Carly on osoittautunut niin ylivoimaiseksi muihin verrattuna.
You know nothing.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Joulu 2012 16:44

Itse en jotenkin ymmärrä Carlyn erinomaisuutta. Toki hän on loistava laulaja, mutta ei todellakaan sellainen artisti jota ainakaan minä kuuntelisin.
En esimerkiksi hänen keikallaan uskoisi viihtyväni ollenkaan.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 21 Joulu 2012 21:14

Tate siis palasi kärkeen, ei kylläkään ollut parempi kuin Carly,mutta ehkä kävi vähän niin että Carlyn fanit olivat vähän passivoituneet Carly kahden ykköstilan takia . Puutoojat eivät olleet yllätyksiä ja semifinalistit oikeastaan ihan sopivan sekoitus erityyppisiä kilpailijoita.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Joulu 2012 21:20

Ihan hyvin pudotukset nyt meni. CeCe vielä putoamisen jälkeenkin osoitti tyhmyytensä "tärkeintä rakasta itseään, muiden rakkaus ei ole niin tärkeää".
Taten en edellisten esitysten jälkeen olisi uskonut ykköseksi menevän.

Kotimatkalla kuulin voittajan, tuli ihan puskista. Samaan hämmennykseen meni sitten kakkonenkin. Kiitti vitusti Radio Aalto. [smilie=thefinger.gif]
a walking disaster

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja sandman » 21 Joulu 2012 21:58

^ Voi pahus Knocker kun vähän vihjaisit liikaa...
Ei mulla siis voittajasta mitään tietoa ole, mutta olen ajatellut että tämähän voisi olla klassinen "kahden kauppa, kolmannen Emblemin korvapuusti" (kyllä vain! , olen hyvin ylpeä tästä nerokkaasta sanaleikistä) scenaario. Emblem3 on ollut viime aikoina pienessä nosteessa kun taas Taten ja Carlyn menestymiseen on jo tuudittauduttu.

Illan jaksossa semifinaaliin menivät ne keiden kuuluikin mennä. Diamond White ja CeCe Frey ovat putoamisvaarassa olleet jo ennenkin, joten oli heidän aika lähteä kisasta.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Joulu 2012 22:12

Hei, hei hiekkamies, mä en vihjannut mitään!
Voittajan julkaisu siis tuli puskista. Ihan vaan kuuntelin raadiota töistä lähtiessä ja sieltä se sitten pamautettiin ilman ennakkovaroituksia. Seuraan tän loppuun saakka ja jos kommentoin, niin kommentoin vaan omilla mielipiteillä, en kuulemani lopputuloksen mukaan. [smilie=a_tongue.gif]
a walking disaster

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 21 Joulu 2012 23:06

knocker kirjoitti:Ihan hyvin pudotukset nyt meni. CeCe vielä putoamisen jälkeenkin osoitti tyhmyytensä "tärkeintä rakasta itseään, muiden rakkaus ei ole niin tärkeää".
me [smilie=thefinger.gif]
Ehkä joo Cecen kommentti itseään rakastamisen osalta oli hölmöä ,koska voi olla että useat eivät muista tai ole kuulleet hänen haastattelua ,koskien sitä että hän oli itsetuhoinen /masentunut ,koska näytti siltä että hän ei kasva niin kuin muut koulukaverit jne.Oli vielä yläaste ikäisenä 6-7 vuotiaan pituinen ja pituuskasvu lähti käyntiin vasta teini-iän loppu vaiheessa. Häntä oli siis pilkattu ja haukuttu kääpiöksi jne. josta hän murrosikäisenä sitten maseentui ja pääsi siitä yli terapian kautta jossa hän oppi ensin rakastamaan itseään sellainen kun on.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 25 Joulu 2012 21:52

Ilman finalipaikkaa jää jompi kumpi ryhmistä tämän päivän esitysten perusteella. Taten oma "kokkolaulu" oli yllättävän hyvä. Carlyn your song biisi hyvää Carly laatua ,mutta ei paras x-factor versio / esitys .Britti (2011) X factorin Janet Devlinillä kyllä paras x-factor rykäsy samasta biisistä. http://www.youtube.com/watch?v=f4EE4bIFixQ

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja sandman » 25 Joulu 2012 23:01

Emblem3 paransi jälleen tasoansa, Beatles kappale oli uskomaton veto. Carly Rose ja Tate vetivät perus settinsä mutta totutulla korkealla tasollaan, eiköhän heidän fanilaumat tästä kiitä.

Eli valitettavasti (siis ennustettavasti) putoajan paikalle jäävät Fifth Harmonyn tytöt. Vaikka he kovaa yrittivätkin niin viimeinen niitti oli laulaa jo kerran heiltä kuultu kipale, vaikka hyvin sen esittivätkin. Ihme ettei Simon puuttunut moiseen taktiseen virheeseen :shock:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Joulu 2012 23:13

Eikös se ollut Simon, joka päätti, minkä Harmony esittää? Mutta oli tai ei, niin tuo viisikko ei mulle ainakaan uppoa. On siinä hyviä laulajia, mutta jotenkin vaan menee saman kaavan mukaan koko ajan.
En mä Tatestakaan niin tykkää, mutta sen toka biisi oli aika ok.
Carlyn Imaginesta olen Simonin kanssa samaa mieltä, olis pitänyt esittää koko biisi pianon äärellä.

Vielä siihen, kun enkuli tuolla aiemmin ihmetteli Carly Rosen hehkutusta, niin mun käsittääkseni "hehkutus" johtuu ihan vaan tän kisan osallistujista. Se vaan on paras näistä, keitä on jäljellä.
a walking disaster

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja janne » 28 Joulu 2012 18:56

Britney saa ehkä potkut USA:n X Factor tuomaristosta:
http://www.iltalehti.fi/viihde/20121228 ... 6_vi.shtml

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja jetta » 28 Joulu 2012 19:04

Eipä kyllä haittais yhtään jos saa potkut. Ekoissa karsinnoissa Britney oli jonkun verran jopa tyly ja odotin tätä kautta just sen takia kun siitä sai sellaisen kuvan, että olis vähän samanlainen kuin Simon. No eipä sitten ollutkaan. Koko ajan on kauheen kärsivän näköinen ja antaa saman kommentin jokaiselle.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 28 Joulu 2012 23:31

Fifth Harmony meni ehkä hieman yllätyksenä jatkoon. Ehkä hieman tai osaksi espanjaksi laulaminen aktivoi latinoja äänestämään heitä sen verran että pääsivät finaliin.
Britney sai siis 11.mil euroa tuomaroinnista, eikä kuitenkaan näyttänyt kovinkaan innostuneelta hyvin palkatusta pätkäduunista, ehkä X -factor tuomarointi oli Britneyn mielestä sitä eräänlaista paskaduunia josta ei oikein jaksanut innostua.

Eihän se tietenkään ole tyhmä joka ottaa vastaan tai hyväksyy 11.mil. euron pätkäduuni työtarjouksen, mutta tarvitseeko X-factor ihan oikeasti suuria tähtiä tuomareiksi saadakseen katsojia ? Itse uskon että ei tarvitse . Ehkä tilanne on vähän samanlainen kuin BB.ssä missä ei julkiksia tarvita että ohjelmalle saataisiin katsojia. Ehkä jossain maissa julkis BB.t ovat suosituimipia,mutta oma käsitys on ollut että julkis bb.t eivät ole katsojamääriltään niin suosittuja kuin tavallinen BB.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 29 Joulu 2012 11:41

Hieman olen yllättynyt Emblem3:n putoamisesta, sillä odotin Fifth Harmonyn putoavan. Kisan alkupuolella tykkäsin kyllä tytöistä enemmän, joten ei ollenkaan haittaa heidän finaaliin pääsynsä. Joulun takia jäi kyllä jaksot vähän vähälle katselulle, joten en osaa arvioida kumpi esiintyi paremmin. Voittotaistelu tullaan kuitenkin käymään Taten ja Carlyn välillä (toivon jälkimmäistä, veikkaan ensimmäistä voittoon).

Britney oli alkukarsinnoissa hyvä, tiukkasanainen tuomari, mutta näissä suorissa lähetyksissä on tosiaan ollut vähän flegmaattinen. Heittää lyhimmät kommentit ja toistaa samoja fraaseja. Tiedä sitten paljon on panostanut kulissien takana, mutta teinien esityksistä ei ainakaan ole huomannut, että panostus olisi ollut sen vähäisempää kuin muilla (mutta mikä sitten taas on Britneyn vaikutusta ja mikä sitten muun taustaryhmän). En kaipaisi Britneytä jatkossa, vaikka tätä kautta aloin katsoa enimmäkseen hänen takiaan. Jos tuomarit olisivat täysin tuntemattomia, niin minua ei kyllä välttämättä kiinnostaisi...
You know nothing.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 31 Joulu 2012 13:07

Kyllä mä luulen, että tuomarit ovat tässä formaatissa aika suuri vaikuttaja siihen, kuinka paljon tätä seurataan. Tällä kaudella varsinkin Demin ja Simonin taistelut ovat olleet yksi ohjelman vetovoimista, kun kilpailijat ovat jääneet varsin vaisuiksi. Emblem3:a olisin itse finaaliin veikannut, mutta henkilökohtaisesti kyllä Fifth Harmonysta tykkään enemmän, vaikka tytöt eivät lähellekään valmis ryhmä (luonnollisista syistä) olekaan. Kyllähän tää varmaan Tatelle menee, mutta toivoisin Carly Rosen voittoa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 01 Tammi 2013 21:44

Täytyy sanoa, että finaalissa viihdyin eniten Fifth Harmonyn parissa. Carly Rose oli toki loistava, mutta Fifth Harmony oli mielenkiintoisempi. Tate oli taas genressään ihan hyvä.

Toivottavasti Fifth Harmony saa jatkaa kilpailun jälkeenkin yhdessä.
You know nothing.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Tammi 2013 22:15

Mua haittasi kovasti se, että Fifth Harmony esitti saman kappaleen, kuin edellisellä kerralla. Muut ei niin haitanneet, kun alotin seuraamisen kesken kilpailukautta, enkä muita ollut kuullut. Muutenkin ihmettelen, miksi pitää jo esitettyjä kappaleita toistaa.
Carly Rosen esitykset jaksoin kaikki kuunnella alusta loppuun, muut meni enempi tai vähempi pikakelauksella. Rapakon tällä puolen ei toi kantri niin jaksa innostaa, ellei ole todella hyvä kappale ja esiintyjä.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: American Idol & X Factor USA

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Tammi 2013 23:00

Noin, nyt on voittaja nähty täälläkin. Harmitti, vaikka tulos oli paljastunut jo aiemmin vahingossa.
Tuli vaan mieleen noiden viimisten jaksojen perusteella, että kuinkahan paljon tässäkin tuli säälipisteitä siitä, kun voittajan kohdalla niin paljon puhuttiin siitä, että tämä on menettänyt työpaikkansa (ohjelman takia).
Vaikka ovathan jenkit toki melkoista kantrikansaa, mutta en mä Tatesta saanut oikeen mitään fiboja.
Paska kausi kaikkineen siltä osin, mitä ehdin katsomaan. No, onneks kaikki tuli katsottu tallenteen kautta, niin ei mennyt pikakelatessa kauheesti turhaan aikaa.
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”