Diili

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 08 Elo 2013 21:52

Ollut hyvä kausi ja sitten Sharon saa viidennen vapaamatkustuksen putkeen :tu . Melkosta pelleilyä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Elo 2013 21:58

Tää viimesin jakso oli kyllä kauden paras tähän mennessä. Uus Rocksolidin joukkue ja niiden jumppatuokio oli aika kovia, mutta ei mua ois haitannu vaikka Sharon olisikin pudotettu.

Suosikit:
1. Maria Kanellis :drooling2
2. Bret Michaels
3. Curtis Stone
Epä-suosikit:
4. Summer Sanders
5. Holly Robinson Peete
6. Sharon Osbourne
7. Cyndi Lauper

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Elo 2013 22:05

En mä mitenkään näe Sharonin jäämistä vapaamatkustamisena, hemmetin hyvin molemmat joukkueet veti. Eikä putoaja olisi välttämättä Sharon ollutkaan. Pojot Hollylle, kun nyt ekaa kertaa ei lopussa haukkunut Cyndiä, vaikka alussa siihen kyllä isosti syyllistyikin.
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 15 Elo 2013 00:21

Miten tos oli et Eric on ekaa kertaa? Oon mä sen kyl aikasemminki tuol nähny... :o Ihan kiva tehtävä ja alusta alkaen Rocksolid oli parempi, vaikka Bret meinas mennä jo ihan liikaa yli... Onneks ne sit voittiki. Harmi, ettei Trump erottanu sekä Summeria että Curtisia, koska mun mielest ne oli molemmat yhtä kehnoja ja Cyndi oli ton joukkueen tähti.

1. Sharon Osbourne
2. Maria Kanellis
3. Bret Michaels
4. Cyndi Lauper
5. Holly Robinson Peete
6. Curtis Stone
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Elo 2013 20:43

Ikävää katsottavaa, kun Holly pomottaa joka jaksossa ja jaksaa painaa Cyndiä maan rakoon. Summerin olisi pitänyt päästää Cyndi pois ja jättää Holly. Mutta ei, kun matelee Hollyn edessä. Onneksi enää ei.
Sharonin ja Marian vittuilu Curtisille oli törkeää ja tarpeetonta.

Ainiin, mä näin Ericin ekaa kertaa.
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 15 Elo 2013 21:14

knocker kirjoitti:Sharonin ja Marian vittuilu Curtisille oli törkeää ja tarpeetonta.
No olihan se Curtiskin aika törkeä niille. Mitä sitte vaikka ne pölli vähän pizzaa? Ois voinu ottaa vähän huumorilla ja sanoo vaa, et: "jumalauta veitte meiän pizzaa :D ". Tai jos ei huumorilla nii ei nyt sentäs tarvi lähes päälle hyökätä. Mä oon kyl Sharonin ja Marian kans ihan samaa mieltä. [smilie=a_tongue.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Elo 2013 22:16

Jonksu kirjoitti:Miten tos oli et Eric on ekaa kertaa? Oon mä sen kyl aikasemminki tuol nähny... :o
Eric oli mukana seittemännellä normikaudella, eli kymmenennellä kaudella laskien mukaan julkkiskaudet. Tää kausi on yhdeksäs (kolmas julkkiskausi), mutta tuo kymppikausi on jo nähty Suomessa. Jenkeissä toi oli Ericin eka esiintyminen, mutta koska meillä näytettiin toi yks kausi ennen aikojaan, niin siksi olit nähny aiemmin.

Onneks Curtis ei tippunu. Cyndi olis saanu lähteä, mutta valitettavasti ei ollu ees Tonalt-sedän harkinnassa. Bret Michaels on noussu suosikiks ja toivoisin hänen voittavan tän.

1. Bret Michaels
2. Maria Kanellis
3. Curtis Stone
4. Sharon Osbourne
5. Holly Robertson Peete
6. Cyndi Lauper
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Orphan » 16 Elo 2013 20:37

Maria kyllä tippuu listassa. Komppaan knockeria, että hänen & Sharonin vittuilu Curtisille oli kyllä aivan tarpeetonta. Koko Rocksolid tuntuu jotenkin ärsyttävän. Ulos vaan.

1. Cyndi Lauper
2. Curtis Stone
3. Holly Robinson Peete
4. Sharon Osbourne
5. Maria Kanellis
6. Bret Michaels
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Elo 2013 19:27

Ei mulle tästä viimesimmästä jaksosta taas oikein muuta jäänyt mieleen kuin se että Rocksolidilla oli ihan hassuja juttuja välillä ja se että Eric Trump oli aika saatanan jäätävä kaveri.

Suosikit:
1. Maria Kanellis
2. Bret Michaels
3. Curtis Stone
Epä-suosikit:
4. Holly Robinson Peete
5. Sharon Osbourne
6. Cyndi Lauper

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 22 Elo 2013 00:16

Ääärgh... Curtis ja Bret vaihto paikkaa... No onneks Curtis ei ollu nyt niin kamala, niin sitä sieti. Toi tehtävä oli hyvä ja Rocksolidin kämppä parempi. Olisi Tenacityltä ottanu vaan parhaan osan, eli Cyndin huoneen. Rocksolid onneks voitti, koska en halunnu et Sharon ja Maria putoaa. Bret ja Holly sit kunnol suolas Cyndin, vaikkei se tehny mitään väärin. En ois kyl halunnu Cyndin putoavan, vaan Hollyn ja jopa Bretin, koska se oli mulkero Cyndiä kohtaan. Ois Trump voinu sen Hollynkin laittaa pihalle, jos kerran Cyndiki oli pakko pistää pihalle. Pyh.

1. Sharon Osbourne
2. Maria Kanellis
3. Bret Michaels
4. Holly Robinson Peete
5. Curtis Stone
That damn fox!

Kuva

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 22 Elo 2013 00:32

Vihdoinkin tuosta päästiin, melkoinen sekopää. Huutaa nyt ainoille apulaisille jonkun tilpehöörin takia. Uskomattoman rasittava tapaus. Miksi muutenkin joryssä keskityttiin vain siihen Lööperin huoneeseen vaikka tuomarit kehuivat ne Bretin kuvat maasta taivaisiin. Muutenkin Bret :thumbsup . Tehtävä oli kyllä hyvä ja Curtis pelimies. Nytkun päästäis vielä Hollystä eroon niin loppuporukka ois ihan siedettävää vaikka sieltä Bill puuttuukin.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Elo 2013 22:14

Törkeetä! Jos tunsin yhtään kunnioitusta Trumppia kohtaan, niin nyt se kaikki meni. Hollyn olisi ehdottomasti pitänyt pudota pelkästään sen järkyn värisen makkarin takia. Jos kyseessä olis ollut kuka tahansa muu projari, niin kenkää olisi tullut. Zen, fy faan.
Holly ja Bret suolas molemmat Cyndin, molemmat vaan omilla tavoillaan. Bret osottautui täysin munattomaksi peesaajaksi, kun oli pelko perseessä, että lähtee itse.
Meni maku tähänkin paskaan.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja ff » 24 Elo 2013 21:22

1. Maria Kanellis
2. Sharon Osbourne
3. Curtis Stone
4. Bret Michaels
5. Holly Robinson Peete

Olisi saanut Holly lähteä jo lätkimään, mutta näillä mennään kohti loppusuoraa. Bret tosiaan seivasi äässinsä olemalla tuppisuuna suurimman osan aikaa johtoryhmässä. Cyndi kaivoi lopulta oman kuoppansa ja Holly pelastui täpärästi. Maria voittoon!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Orphan » 25 Elo 2013 14:10

Heittämällä kauden paras jakso. Holly & Cyndi ostoksilla oli todella hulvatonta. :tu Onneksi Rocksolid voitti, koska heidän kämppänsä oli vain yksinkertaisesti parempi lukuun ottamatta julkkishuonetta. Marian panos tehtävässä oli melko pieni ja muutenkin ärsyttää yhä enemmän. Tenacityn häviö harmitti, koska en olisi halunnut kenenkään lähtevän. Hollyn olisi kuitenkin pitänyt saada kenkää. Harmi, että Cyndi sitten tippui suolauksen vuoksi. :td

1. Sharon Osbourne
2. Curtis Stone
3. Holly Robinson Peete
4. Bret Michaels
5. Maria Kanellis
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Elo 2013 16:09

Orphan kirjoitti:Marian panos tehtävässä oli melko pieni ja muutenkin ärsyttää yhä enemmän.
Näin meitä duunareita aina sorretaan.

Mun internet ei halunnut että katson jaksoa loppuun asti, joten katsoin vain siihen saakka kun RockSolidin voitto kerrottiin. Mukava kuitenkin huomata että Cyndi sai fudua. Johan tuo tuolla saikin aikansa sekoilla. Nousi tämänkin ohjelman taso taas kertaheitolla paremmalle tasolle.

Suosikit:
1. Maria Kanellis
2. Bret Michaels
3. Curtis Stone
Epä-suosikit:
4. Holly Robinson Peete
5. Sharon Osbourne

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Elo 2013 00:19

No voi jumavitunperkele. Mä en oo koskaan tykänny tosta joukkomurhaamisesta, että nytki noista viidestä heivattiin heti kolme helvettiin, jotta saatiin finalistit. -_- Ensiks lähti Maria :victorianfalls: ja sit Curtis [smilie=thefinger.gif] ja viel lopuks Sharon! :victorianfalls: Molemmat suosikit lähti helvettiin, kivapa täs sit... Mä oisin ite pistäny Bretin pihalle, koska se ei oikein oo koskaan puolustanu itteään kunnolla, eikä tuolla viimistä kertaakaan ollu vakuuttava. Oisin ottanu finaaliin tietysti Marian ja Sharonin, mutta Marian pudottua toivoin Sharonin ja Hollyn finaalia. Olen koko ajan inhonnut Curtisia ja nyt faktat ku iskettiin, nii se on ollu kehnoin noista.

Tiimeistä sitten, vaikka Hollyn tiimissä onkin Maria niin aika mielenkiinnottomaks vetää... Bretin tiimi on vielä huonompi. Curtis olikin nyt heti paljon parempi ku mitä aikasemmin. Heti siitä on helpompi pitää, ku se ei ole kilpailijana eikä sillä ole mahdollisuutta voittaa.

Kuiteskin olen kääntynyt Hollyn puolelle. Bret on vaan tylsempi ja on osoittanut olevansa erittäin tylsä, eikä osaa tarpeeksi puolustaa itseään ja on lähinnä istunut hiljaa johtokunnan huoneessa. Tuli vähän semmonen fiilis, että Bret ei itse tee juurikaan mitään ja toisessa tiimissä Hollylla on vähän liikaakin ohjaksia. On suoranainen ihme, jos Bret pystyy nousemaan tosta suosta. Mun mielestä toi sen koko konsepti vaikuttaa niin oudolta... Hollylla on selkeät ja selvät sävelet ja sillä on homma hanskassa.

1. Holly Robinson Peete
-----------------------
2. Bret Michaels
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Orphan » 29 Elo 2013 17:27

Aivan loistavasti meni pudotukset. Vaikka pidin paljon Curtisista, niin on kyllä totta, että hänessä ei ole sitä kipinää, mikä löytyy Hollysta & Sharonista. Curtis siis tippui mielestäni oikeean aikaan. Hienoa myös, että Maria tippui ennen Curtisia, koska he olivat kuitenkin mielestäni ne kaksi heikointa jäljellä olevasta porukasta. Itse olisin ottanut Sharonin finaaliin Hollyn seuraksi, mutta aina ei mene nallekarkit tasan. Toivon Hollyn voittoa ja ainakin Hollyn tiimillä näyttäisi menevän paremmin. Hollylle oli lottovoitto saada Sharonin jälkeen kaksi viimeisintä potkittua omaan tiimiinsä ja Curtisista on tosiaan hyötyä tässä tehtävässä. Kuten Jonksukin sanoi Curtisista niin itsekin pidin taas Mariasta paljon enemmän ihan niin kuin kauden alussa nyt kun ei ole enää itse kilpailijana. On muuten mielenkiintoista, kuinka alussa Holly oli mielestäni ärsyttävä akka, mutta nyt pidän hänestä kovasti.

#1 Holly Robinson Peete
-
#2 Bret Michaels
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 29 Elo 2013 19:39

Bret Michaels voittoon! :party:

Onneks Sharon ei päässy finaaliin. Mieluiten olisin nähny Bretin kanssa kamppailemassa Marian tai Curtisin, mutta kyllä tuo Hollykin menee. Kunhan saa potkut sitten finaalissa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Syys 2013 19:47

Ei oikein jaksa tämäkään ohjelma enää kiinnostaa. Tällä kertaa jaksoin katsoa tuota jaksoa siihen asti kun Maria tiputettiin. Sen jälkeen loppujakso meni skippailemalla abaut 5 minuutissa. Joan Rivers ei ainakaan nostanut yhtään haluja katsoa tuota jaksoa. Miks helvetissä sitä pitää tunkea tuohon ohjelmaan jatkuvalla syötöllä? Saatana.

Finalistit on ihan OK. Hollyn tilalla olisin halunnut nähdä Curtisin tai Marian, mut Bretin finaalipaikka on jees. Ihan hyvin se on vetänyt vaikka tommone "tyhmä" rokkari vaan onki.

1. Bret
2. Holly

Finaalin taidan katsella myöskin skippailemalla, koska en jaksa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Syys 2013 20:45

Maria lähti aika nolosti. Joania en minäkään olis halunnut nähdä, joku muu tavis diilin voittaja mieluummin senkin paikalle, mutta minkäs teet, meni jo.
Holly ei olisi ansainnut olla finaalissa. Nähtiin tässäkin jaksossa, että sen johtamistapa ei ole oikea. Eihän se kuuntele ketään ja paskat hommat heittää muille. Jos toi voittaa, niin jo on perkele.
a walking disaster

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja Karhu » 01 Syys 2013 21:29

Bret on ollut tämän kauden sielu. Aina siellä missä se heiluu on ollu hauska ja rento meininki. Joo, välissä saattaa mennä vähän säätämiseksi, mutta hommat tulee kuitenkin lopulta hoidettua omaan tyyliin. Rock on!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Diili (The Apprentice)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Syys 2013 00:20

Väärä voitti. Piste. Harmi ettei kaikki ollu paikalla... on muutes hyvä tietää, että Diili jatkuu vielä.
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”