Fort Boyard – Linnake

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Orphan » 23 Maalis 2013 22:28

Jonksu kirjoitti:Öööö... hyvin valittu noi räppärit ku noist tiiä yhtäkää. Ois nyt voinu vähän tunnetumpia hankkia...
Näinpä.

Mua ärsyttää, että noi jaksot alkaa tavallaan kesken. Mut onneks poliisit sitten vei ja uusista tehtävistä plussaa.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Mardis » 23 Maalis 2013 22:55

Ei mitään järkeä tossa, että noi Räppärit on noin ei tunnettuja. Kenenkään naama ei vaikuttanut edes etäisesti tutulta. Ja vaikuttivat aika ärsyttävältä sakilta, joten olin luonnollisesti Poliisien puolella.

Ei tätä oikeesti vaan meinaa jaksaa kattoa tota 1½ tuntia. Nyt kattoin jokseenkin kärvistellen, kun ei ollut mitään muutakaan tekemistä, mutta muuten olisi jäänyt varmasti kesken. Eikä tehtävät yleisesti oo kovin kiinnostusta herättäviä. Samojen tehtävien suorittamista ei ainakaan jaksaisi uudelleen katsoa. Ehkä ens kerralla ois parempi onni matkassa, sillä Timmit mimmit vs. Hunksit kuulostaa mielenkiintosemmalta taistolta.
Edit: Ellei ens jaksokaan miellytä, niin sitten kyllä luovutan.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 23 Maalis 2013 23:09

^ Mä en tajua, et miten hankalaa voi olla kattoa 1½h? Toi aika menee ku siivillä ja mun mielestä se jää ennemmin kesken, kuin et se ois liian pitkä. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Maalis 2013 23:47

Jonksu kirjoitti:^ Mä en tajua, et miten hankalaa voi olla kattoa 1½h?
No jospa se katselun kohde on epäkiinnostava?

Ite en ole tätä Fort Boyardia katsonut vaikka pitikin alkaa seuraamaan. Ekan jakson unohdin täysin, enkä oo nyt myöhemmässä vaiheessa jaksanut enää yrittää päästä mukaan. Tuskinpa mitään suurta menetän vaikka yhden ohjelman jätänkin kokonaan seuraamatta.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja ramasee » 24 Maalis 2013 21:41

Minusta tämä ohjelma on jollain tapaa hieman sekava. Hirveetä kyytiä aina rynnätään paikasta toiseen ja en tajua miten ne kilpailijat ees tietää mitä siellä huoneessa pitää tehdä. Joo kyllähän se vähän neuvoo, mutta ei sitä voi silti tietää, mennään vaan outoon huoneeseen ja kaikki ei ees välillä nää koko avainta. Sitten yhtäkkiä on sellainen kisa, missä useampi taistelee toisiaan vastaan ja välillä niistähään en tajua, että mitä niiden nyt pitääkään tehdä. Joissan ohjelmissa nopeatenpoisuus on hyvästä, mutta tässä sitä on vähän liikaakin. Tulee itelleki sellainen kiire olo :bidmouth:
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja knocker » 24 Maalis 2013 22:07

Mä lopetin tämän seuraamisen. Ei sovi oikein mullekaan tällanen edes pikakelauksen avulla.
a walking disaster

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Orphan » 07 Huhti 2013 13:30

Hunksit voittivat jälleen, mutta tällä kertaa ei saanut yhtään rahaa, koska keksivät väärän sanan. [smilie=a_doh.gif] Ovatko noi ihan helvetin tyhmiä oikeesti. Miten sanasta "pulla" voi saada sanan "kone". Ihan itku meinasi tulla, ei nyt kuulosta oikein hyvältä: "konepulla" tai "pullakone" Voi hyvä luoja oikeesti.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 20 Huhti 2013 21:03

Samoja tehtäviä pyörii vähän liikaa, mutta muuten tää on ihan kivaa "ei oo muutakaan tekemistä" -katsomista. Poliisit ja Hölöttäjät on mun suosikkeja. Räppärit taas ihan turhia.
You know nothing.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Orphan » 21 Huhti 2013 12:31

Joo ei tätä kyllä pidemmän päälle jaksa katsoa. Kyllä tää ihan hyvää ajanvietettä on, mutta kuten Ancalagon sanoi, niin samoja tehtäviä on ihan liikaa. Kyllä se ensimmäinen kausi iski enemmän.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Touko 2013 16:30

Kattelin tästä neljä ekaa jaksoa eilen. Tykkäsin kovasti. Aion katsella tänään lisää. Suosikkeina näin aluksi Timmit Mimmit vaikken kauheesti Satu Tuomistosta pidäkään. Muut typykät siinä joukkueessa sen sijaan miellyttää erittäinkin paljon.

Huomiota herätti myös se että juontaja Ivan Puopolo kävis ihan Esko Eerikäisen veljestä, sen verran samankaltaisen näkösiä ukkoja molemmat. Juontajista molemmista tykkään myös, ovat ainakin kolme valovuotta parempia kuin Larivaara ja Toivonen ekalla kaudella. Ivan varsinkin on aika hauska heppu, ja vaikken ole aina niin tykännyt Ellenistä niin on se erittäin seksikäs nainen kuitenkin, ainakin noissa asuissa mitä se tuolla käyttää. Vaikken ees pidä sitä niin kauheen kauniina.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 17 Touko 2013 20:09

Mä olin tosi innoissani uudesta kaudesta mut muutaman jakson jälkeen en enää jaksanu seurata. Ne tehtävät toistuu liikaa, eikä periaatteessa siis mitään muutosta ekaan kauteen ole. :?
That damn fox!

Kuva

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja KariTa » 17 Touko 2013 21:28

^ Pikkasen outoa kun Ruotsin versiota katsoneena olen laskenut eri sellejä olevan 15-20. Vihjesana-tehtäviäkin löytyy kymmenkunta.
Tosin ei yllätä yhtään että Suomen versio olisi huonompi (halvemmalla tuotettu).

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Touko 2013 23:51

Jonksu kirjoitti:Mä olin tosi innoissani uudesta kaudesta mut muutaman jakson jälkeen en enää jaksanu seurata. Ne tehtävät toistuu liikaa, eikä periaatteessa siis mitään muutosta ekaan kauteen ole. :?
Ei siinä nyt niin usein samoja tehtäviä ole. Oon katsonut nyt viisi jaksoa reilun vuorokauden sisään ja yksikään tehtävä ei ole tainnut olla kahdessa peräkkäisessä jaksossa ja olisiko kaksi tehtävää ollut useammin kuin kahdesti? Muutenkin tää kausi on paljon parempi kuin se eka.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Touko 2013 14:14

Nyt on kausi kateltu loppuun (viimenen jakso tuli kaiketi eilen uusintana joten sai jo kateltua Ruudusta - joka on silti ihan vammanen kun jaksot tulee sinne vasta uusintojen jälkeen, toisin kuin Katsomossa) ja aivan mainio kausi oli. Puolivälin jälkeen alkoi vähän puuduttaa kun katoin alkupään jaksot niin nopsaa tahtia mutta loppupään jaksot taas oli hyviä pienen tauon jälkeen.

Oikeastaan yhtään paskaa joukkuetta ei ollut vaikka räppärit hävisi joka kisan mutta vähän noubadeja oli tuo räppärien joukkue sitä Pyhimystä lukuunottamatta; oisko tunnetumpi alan väki kuten Elastinen, Cheek sun muut kieltäytyneet kunniasta? Oma suosikki oli tietysti Timmit mimmit koska Viivi :love61: Ja tykkäsin kyllä kauheesti Anusta ja Maristakin; Satu Tuomistokaan ei ollut nyt niin ärsyttävä kuin yleensä. Välillä tuli vähän semmonen fiilis että suositaanko Hunkseja vähän kun vastustajilta ei otettu vahvinta tyyppiä alun kaksintaisteluun oikein missään jaksossa mutta sitten ne hävisi vikan kisan poliiseille ja epäilys hävisi siinä. Hunkseilla oli toisaalta myös kahessa ekassa kisassaan kaikkein vaikeimmat sanat, tuskin muutkaan ois selvittäneet niitä sanoja kovin helposti!

Mut joo, lisää Suomikausia tästä sarjasta tarvitaan ehottomasti!
Edit: Ja kuten tuossa aiemminkin sanoin niin ei tässä liian kanssa ollut samoja tehtäviä! En muista että mikään tehtävä ois ollut ihan jatkuvasti, kahvipaputehtävä ja se missä siirrellään niillä lätkillä se avaimen alla oleva lätkä hihnaa pitkin nyt vähän useammin mutta nekään ei niin monesti että ois päässyt kyllästymään.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Fort Boyard Suomi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Syys 2018 23:11

Fort Boyard Suomi tuli ja näki.

Jotenkin vähän ehkä käsittämätöntä, että tää 90-luvulla näkemäni ohjelma toimii ihan yhtä hyvin, kuin silloin penskana. Se vaan toimii. Tehtävät vähän muuttuneet välillä, mutta lopun kolikon keruu on edelleen mukana ja tietenkin ne samat kääpiöt. Nautin tästä ja toivottavasti muutkin tykkää.

Lähipiiristä tästä tuntuu eninten nauttivan ne, jotka seuras tätä 90-luvulla ja ne, jotka on nyt siinä samassa iässä, ku me oltiin 90-luvulla.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Fort Boyard Suomi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Syys 2018 19:25

DosterMan kirjoitti:Jotenkin vähän ehkä käsittämätöntä, että tää 90-luvulla näkemäni ohjelma toimii ihan yhtä hyvin, kuin silloin penskana. Se vaan toimii. Tehtävät vähän muuttuneet välillä, mutta lopun kolikon keruu on edelleen mukana ja tietenkin ne samat kääpiöt.
Ei kyllä ollu se lyhyempi kääpiö 90-luvulla mukana. Muistaisin.

Se tornin "vanha" ukko sais olla mukana tässä Suomi-versiossakin. Mä tykkäsin aina niistä arvoituksista.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Fort Boyard Suomi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Syys 2018 11:15

Se vanhempi kääpiö on ollu tosiaan mukana alusta asti ohjelmassa. Toinen alkuperäinen kääpiö jäi eläkkeelle vissiin joskus tämän vuosikymmenen alussa ja se nuorempi on sitä ollu tuuraamassa jo vuodesta 2004 ajoittain ja nykyään sitten kokoaikaisesti. Muut tyypithän siinä alkuperäisessäkin ohjelmassa on vaihtuneet välillä, mitä nyt se tiikerinpäätä kääntelevä musta nainen on ollu välissä pois vain kaksi kautta mutta suurimman osan ajasta mukana.

Se ei kyllä yllätä että arvoitusukkoa ei oo Suomen kausilla mukana, sen maskeeraaminen kestää kuulemma useamman tunnin ja on lähestulkoon suurin kuluerä niille televisioyhtiöille jotka sitä ohjelmaa esittää. Useimmilla ulkomailla (Ranskan ulkopuolella) sitä ei sitten ookaan.

Itseäni lähinnä harmittaa tässä se että ei enää jakson sisällä ratkaista voittajaa eikä siis keksitä sanavihjeitä, se oli yks iso osa ohjelman viehätystä aikaisemmin. Muutenhan tuo onkin sitten hyvä ohjelma jota jaksaa katsoa aina vaan. Itelläni suosikkijoukkue on siniset koska Nikkisen Akin näyttelijä on yllättävän kova jätkä ja taas harmaat on inhokki koska se ärsyttävä tankotanssimuija.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Fort Boyard Suomi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 21 Syys 2018 19:08

Jaa, mulle ois menny läpi molemmat käpsät, mut en mä kyl pysähtyny asiaa pohtimaan, kun olis natsannu niin hyvin.

Joo ei Suomen versiossa (missään ohjelmassa) voida kaikkein kalleimpia tvistejä toteuttaa. Yleensä säästö alkaa jo valtavasti voittopotista.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Fort Boyard – Linnake

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 17 Touko 2019 00:55

Uuden kauden kisaajat julkistettu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006107232.html

Vähä ehkä nyt kärjistän, mut lähinnä odotan et missit on konttausasennossa.

Ihan rehellisesti muuten aika tylsä cast.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”