Hell's Kitchen Suomi

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Risto » 20 Syys 2013 23:53

Aika sanattomaks vetää. Tuskinpa tulen katsomaan jatkossa. Ramsayn jutut sentäs on hauskoja jenkkiversiossa, mutta toi Kemppainen ylinäyttelee niin vitusti että vituttaa.

Eikä nuo kilpailijat voi oikeesti olla noin vammasia. Pakko niidenkin on olla jotain näyttelijöitä.

0/5

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 21 Syys 2013 00:23

Suorastaan huvittavan uskollinen esikuvalleenhan tämä oli kuten ostoformaattiin kai kuuluu ollakin. Mä katon kyllä edelleen mielellään Ramseyn versiota, mutta mua itteeni tässä mättää se, mikä muissakin vastaavissa suomi-versioissa kuten Diilissä. Siinä missä mä voin kattoa jenkkien tylyttymistä, nolaamista ja muuta vastaavaa vielä viihteenä, tässä ollaan jotenkin ... liian lähellä. Jenkkinaamat on vaan jotain televisiohahmoja, suomityypit taas on kuin naapurin emäntiä ja tuttuja kosseja. (Eräs tässä muistutti jopa omaa velimiestä.) Eli tässä ollaan, miten sen sanois, kulttuurisesti liian lähellä jotta tämmöstä suurelta osin negatiivisiin ja suoraan henkilöön meneviin seikkoihin pohjautuvaa ohjelmaa vois seurata kevyenä hupina. Pudotusvaiheessa mä en kärsiny enää kattoa vaan tulin koneelle ja kuuntelin vain mitä siellä tapahtuu. Ja joo, kyllä siitä Koskisestakin aisti ylikovan yrittämisen ku pitää olla heti niin jylynä ja tiukkana että persiistäkin vaan timantteja tippuu.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 21 Syys 2013 17:55

Arvioista päätellen yhtä surkea kuin oletin. En aio katsoa koska se 'Suomen Ramsay' on ainoastaan koominen. Ei edea murto-osaa siitä uskottavuudesta ja karismasta mikä Gordonilla on. Siinä yhdessä mainospätkässä sen ääni särkyy falsettiin kun karjuu :bidmouth: .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja scorchio » 21 Syys 2013 18:10

Vilkaisin tätä ja minusta parasta oli toi loppuhuipennus - siis niiden ylä- vai ala-astelaisten merkitsevät silmänmuljautukset, selän takana hihittelyt, päänpyöritykset, vahingoniloiset naamanilmeet ym. Ja sit akkalaumasta tipautettiinkin se jengin liideri - joo se oli kyllä saanut masinoitua kaikki sen herkkis prinsessa-Elisan kimppuun, oiva syntipukki juu, mut perkale kun se ite ei osannut mitään :bidmouth: . Hups!

Ja ukkolauma oli elehdinnältään vielä pahempi. Siis kaikkihan nyt näkee, ettei tää Markku nyt tähän joukkoon kuulu, mikä lie hörhö ja ihan varmasti vielä kaiken kukkuraksi homppelikin. Johan siinä jo muiden pippelit kutistuvat entisestään. Eikä se perkeleen Kemppainen sitä pudottanut! Vielä pitää tota sietää, oi merkitsevä silmänmuljautus sentään!

Noi Kemppaisen tylytykset saavat tahattoman koomisia piirteitä, kun ääni menee falsettiin. En kyllä välitä Ramseystakaan. Öykkärit on öykkäreitä, koomisia kyllä, mutta rasittavia.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 21 Syys 2013 19:12

Minäkin katsoin tämän ja minusta tämä oli ihan hyvä ohjelma. Sauli oli parempi kuin odotin. Kilpailijat oli kyllä aika uunoja jokainen, mutta sellaista se alussa on. Luultavasti tulee seurattua jatkossakin, kun oli näinkin siedettävää katsottavaa. Yllätyin positiiivisesti.
Laura vie, muut vikisee!

Bluegrass
Mökkiläinen
Viestit: 242
Liittynyt: 27 Marras 2007 18:54

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Bluegrass » 21 Syys 2013 21:39

Alkuperäisversiota en ole katsonut jaksoakaan, joten katsoin tämän ilman mitään erityisiä ennakko-odotuksia. Kun vertaa alkuvuodesta nähtyyn Top Chef Suomeen, eroa on kuin yöllä ja päivällä. Top Chefissä korostuu kilpailijoiden, ammattikokkien, taitavuus, tuomareiden kritiikki on rakentavaa ja kilpailijoiden välit ovat (ainakin tällä itse näkemälläni kolmannella kaudella) hyvät, kun taas Hell's Kitchen Suomessa korostetaan kilpailijoiden (ainakin useiden heistä) saamattomuutta, epäonnistuneista suorituksista seuraa huutoa ja naureskelua ja kilpailijoiden välit ovat kireät. Suuri osa toki käsikirjoitettua draamaa, mutta kyllä siellä vissiin on oikeastikin tunteet kuohahdelleet (muistelisin, että iltapäivälehdissä kirjoitettiin kesällä, ohjelman kuvausten ollessa vielä käynnissä, jonkun kilpailijan jopa tintanneen toista).

Seurannen jatkossakin, kyllähän tämä viihteestä käy. Oma voittajaveikkaukseni avausjakson perusteella on Erik. Vaikuttaa olevan osaavampi tekijä kuin nämä muut (voitti nähtävästi keväällä Vuoden kokki -kilpailun, joten ei mikään ihmekään).

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Spencer » 21 Syys 2013 22:11

Murskakritiikin saanut täällä näköjään (jenkkiversiota seuranneilta?), mutta minä ainakin tykkäsin! Ihan kiva ohjelmauutuus, mieluummin tätä kattoo kuin jotain väsähtänyttä Top Chefiä.

Se pääjehu vaikutti mukavan mulkulta kaverilta, mutta vois jatkossa vähän löysätä menoa, eikä huutaa koko ajan naama punaisena. Menee helposti uskottavuus. Kilpailijoiden joukossa oli ihan ihme hiihtäjiä (mikä vitsi se Mutanenkin oli? :D ). Varmaan tarkoituksella valittu huonompia mukaan, että päästäs tylyttämään oikein kunnolla.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Paali » 27 Syys 2013 22:00

Eipä tuol ketään vedetty nokkaan :thumbsdown Muuten mikäs sen yhden pariskunnan tapaus oli mainoksis :scratch Ei Näytetty :bidmouth:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Spencer » 28 Syys 2013 14:44

V***u oli päivän sana! Kemppaisen mesoaminen alkaa mennä yli. Älä huuta!
Paali kirjoitti:Eipä tuol ketään vedetty nokkaan :thumbsdown
Hell's Kitchen Suomi -kisaaja löi toista kuvauksissa - riita halailusta
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Syys 2013 21:55

Arttu on aivan kamala! Hyih, vois lopettaa katselun jo kyseisen miehen takia, mutta syitä riittää muitakin tarpeeksi asti. Olis mahtavaa, jos Mutanen pääsis pitemmälle. :twisted: Onneks edes se "romanssi" päättyi, kun toinen osapuoli potkittiin jo ulos.

Siinä ollaan kyllä onnistuttu, että kusipäisiä kokkeja on saatu kasaan. Muussa ei niinkään.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Rita » 28 Syys 2013 23:24

Olen katsonut molemmat jaksot, ja tykännyt kovasti. Elisa oli mun suosikki ihan luonteen perusteella, vaikka sillähän tätä kisaa ei ratkaistakkaan, mutta minkäs teet kun ei itse pääse noita ruokia maistamaan :D Eevastakin tykkään jonkin verran, vaikuttaa hauskalta persoonalta. Itse en pysty ottamaan chief Saulia (jos se oli se nimi) vakavasti, lähinnä toisen jakson alussa olleen tehtävän takia, jossa karjui naama punaisena kuin pikkulapsi jotain "EI/VÄÄRIN!". Alkoi lähinnä naurattamaan, kun se tosiaan oli kuin jotain lapsen kiukuttelua.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja maikki » 29 Syys 2013 10:38

Marika1 kirjoitti: Onneks edes se "romanssi" päättyi, kun toinen osapuoli potkittiin jo ulos.
Se romanssihan on muuten jatkunut ja edelleen jatkuu, just tällä viikolla luin jostain että olisivat menossa ens kesänä naimisiin..

Mutta onneks se tosiaan loppui tuossa sarjassa, ei ois kovin pitkään jaksanu katella niiden lääppimistä jne.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 03 Loka 2013 17:40

Odotin kovasti tätä sarjaa. Eilen sain ekan jakson tulille katsomossa. No voi perkele mikä ohjelma. "Cheffi" vittuilee ja kokelaat nöyristelee.
Ohjelmia nyt tavataan käsikirjoittaa, mutta tää oli omaan silmään aika paha jo [smilie=thefinger.gif]
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Paali » 04 Loka 2013 21:28

Höh Markku tiputettiin jo nyt :thumbsdown

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 04 Loka 2013 22:23

^ eihän Markku tiennyt ruuanlaitosta mitään, olisi pitänyt pudottaa ekana.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Loka 2013 20:14

286 000 katsojaa viime jaksolla. Tuskin nähdään toista kautta! Myöhäisillassa tuleva ELCrewikin veti enemmän katsojia.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 09 Loka 2013 12:46

Mistäköhän se johtuu että on noin vähän katsojia?
Saulista? Kilpailijoista? Miksei sitä Kira Weckmania muuten koskaan näy missään? On mukana, uutisoitiin oikein että on mukana muttei koskaan näy.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Loka 2013 18:18

BB-FAN kirjoitti:Mistäköhän se johtuu että on noin vähän katsojia?
Varmaan siitä että toi ohjelma on aivan jäätävää ripulia. Itse olen suuri Gordonin Hell's Kitchenin fani, mutta tätä suomiversiota en ole ekan jakson jälkeen pystynyt katsomaan. Ihan hirveetä paskaa. Hyi saatana.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Loka 2013 20:54

Näitä kokkikisoja on nykyään liikaa, ei ihmiset varmaan vaan jaksa seurata niitä kaikkia.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Paali » 11 Loka 2013 22:16

Arttu tais tippuu :thumbsdown Hittoks ne noita julkkiksia änkee tonne ravintolaan :thumbsdown Uotisii ja muita :thumbsdown

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Loka 2013 19:30

Risto kirjoitti:Varmaan siitä että toi ohjelma on aivan jäätävää ripulia. Itse olen suuri Gordonin Hell's Kitchenin fani, mutta tätä suomiversiota en ole ekan jakson jälkeen pystynyt katsomaan. Ihan hirveetä paskaa. Hyi saatana.
Totta. Eroa on kuin yöllä ja päivällä Gordonin versioon. Vammasta räpellystä kaikin puolin. Itse lopetin katselun kahden jakson jälkeen, eikä oo ikävä päässyt yllättämään.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Hell's Kitchen Suomi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Loka 2013 04:47

Ei siitä ole niin pitkää aikaa kun tässäki viheliäisessä maailmankolkassa katovuosien jälkeen järsittiin pettuleipää ja kuoltiin nälkään. Nyt tulee turpaan kun kampasimpukoita ei ole paistettu täydellisesti. Vittu saatana.

Mä olen kuiteskin aiemmista uhoilustani huolimatta kärsinyt kaikki jaksot läpi. Tässä mennään kyllä täysin määrätyn formin mukaan, käsikirjoitettuja laineja myöten. "Oli niin upeaa viettää aikaa Chef **** kanssa, ja nähdä hänet rentoutuneena eikä vain huutamassa koko ajan." tjms. Pahinta on kuitenkin se, että nämä tyypit on, suoraan sanoen, yksiä juntteja kaikki. Minkä helvetin kiven alta nämä pässinpäät on kaivettu? Ei yhtä ainutta sympaattista kuleksijaa ole onnistu tuonne haalimaan. Ei edes henkilökuntaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”