Tähdet, tähdet

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Tähdet, tähdet

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Loka 2020 08:54

Tämä kausi on jotenkin lipunut ohi todella vähällä katsomisella. Se on todella harmi, koska tykkään tästä ohjelmasta. Jotenkin tää kanavan vaihto henkilökohtaisesti sattui vähän huonoon saumaan. Mulla ei todellakaan oo ikävä Maria Veitolaa ja Paasosen Heikkikin on mun mielestä Leppilampea parempi juontaja. Tällä kaudella on ollut hyvä artistikattauskin. Pitää yrittää skarpata ja katsoa noi kaksi vikaa jaksoa.

Ps. Kuustonen ja Anni Hautala joutaisivat hyphyyn.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Tähdet, tähdet

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 05 Loka 2020 11:13

Multa jäänyt ihan TTK:n jalkoihin. Enkä saanut kiinni tämän kauden kilpailijoistakaan.
Mulla ainakin jäänyt myös BB:n jalkoihin.
Eikä riitä kiinnostus katsoa asiat jälkikäteenkään.
Mikä on vähän sääli, koska olen tykännyt Tähdet, tähdet -formaatista.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Tähdet, tähdet

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 19 Loka 2020 00:49

Konsta Hietanen voitti tän 2020-kauden ja hän lauloikin jokaisessa jaksossa tosi hyvin ja esiintyi myös taitavasti.
Nämä finaalin kappaleet oli kyllä mulle ihan vieraita.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Tähdet, tähdet

Viesti Kirjoittaja Marjo » 19 Loka 2020 09:49

Näin puolivahingossa eilisen finaalin, muuten en ole tätä kautta seurannut, aiemmin on tökännyt aina juontajaan ja tuomaristoon eikä niinkään esiintyjiin. (Aika haastavaa katsoa mitään tuontyyppisiä ohjelmia nykyään, jos ei halua katsoa/kuunnella Veitolaa, Paasosta tai Leppilampea. :noup:) Mutta hyvältä tuo Hietanen vaikutti, tuli sellainen olo että voisi niitä aiempia vetoja koittaa jostain katsoa myös...

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Tähdet, tähdet

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 28 Loka 2020 11:11

Viimeisimmässä jaksossa oli alussa tanssiopettajien aloitusnumero.
Tykkäsin koreografiasta Thrilleriin ja miten oli käytetty koko lattiaa ja eri suuntia hyväksi, mutta mikä hitto tossa on ettei meidän "kovimmat" tanssijat kykene näyttämään mitä on kun vedetään ihan joka solulla?
Osa (mm. Marko Keränen) teki tosi löysästi ja vähän puolivillaisella ja otti päähän sitä katsoessa miten selkeää se oli.
Kun katsoo vastaavia asioita kansainvälisistä tuotannoista, niin onhan toi semmosta pientä ja olematonta niihin verrattuna.
Harmittaa että rahan puute näkyy näin selkeästi. Tai sitten se oli että tyypit oli kasannu tanssin kasaan tuntia ennen iltaa ja sitä oli harjoiteltu vain kerran.

Onneksi siellä on huikeita tanssinumeroita ja koreografioita ja kilpailijat on mielettömiä hetkittäin.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Tähdet, tähdet

Viesti Kirjoittaja sjoku » 23 Touko 2023 13:48

Vihdoinkin saatiin tähänkin ohjelmaan naisvoittaja, kun upea ja monilahjakas Maria Lund voitti 7. kauden.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a ... 8c3e019dd6

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”