Annika Niemi

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Annikalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:19

5 - Suosikki
75
12%
4
47
7%
3
51
8%
2
69
11%
1
79
12%
0 - Inhokki
326
50%
 
Ääniä yhteensä: 647

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 06 Loka 2011 20:53

Itse kyllä ymmärrän jos jonkun asukkaan naama/habitus vituttaa, itse en voi sietää Suvia ollenkaan. Kaikki tökkii, mutta en mä jaksa kirjottaa Suvin ketjuun jatkuvasti miten paska ihminen se on. Ei siinä olisi mitään järkeä.

Sen sijaan ärsyttää asioiden vääristely tällä varjolla. Annikalle haetaan jotain persoonallisuushäiriöitä ja traumaattista lapsuutta koska hän ei pidä Janicasta. Janica on itse täydellisyys ja täysin oikeutettu käyttäytymään kusipäisesti muita kohtaan, peliä se vaan on ja niin edelleen. Koko homma on lähtenyt ihan lapasesta, mutta kai tää on vaan sitä että porukka eläytyy formaattiin.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 06 Loka 2011 20:57

Seikkailia kirjoitti:Itse kyllä ymmärrän jos jonkun asukkaan naama/habitus vituttaa, itse en voi sietää Suvia ollenkaan. Kaikki tökkii, mutta en mä jaksa kirjottaa Suvin ketjuun jatkuvasti miten paska ihminen se on. Ei siinä olisi mitään järkeä.

Sen sijaan ärsyttää asioiden vääristely tällä varjolla. Annikalle haetaan jotain persoonallisuushäiriöitä ja traumaattista lapsuutta koska hän ei pidä Janicasta. Janica on itse täydellisyys ja täysin oikeutettu käyttäytymään kusipäisesti muita kohtaan, peliä se vaan on ja niin edelleen. Koko homma on lähtenyt ihan lapasesta, mutta kai tää on vaan sitä että porukka eläytyy formaattiin.
Annikan kateus ja sairas mustasukkaisuus ei ole tullut ekaa kertaa esiin tässä Janica jutussa, vaan esim. siinä kun oli varastamassa tupakoita Minnalta, koska tämä ei antanut hänelle niitä (Miksi olisi pitänyt?) ja siinä kun Miksu pääsi juhlimaan tehtäväalueelle ulkotehtävän aikana. Ne puheet muista naisista oli jotain aivan järkyttävää.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Loka 2011 21:17

Tähän väliin haluaisin huomauttaa, että asiat voi sanoa perusteellisesti kerran, tai kaksi, mutta turhaa asioitten toistoa ei kukaan jaksa lukea.
Eli turha jankkaus pois. Jos ei ole mitään uutta sanottavaa sen voi jättää sanomatta. Koskee jokaista ketjua.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Loka 2011 22:02

Itse en oikein ymmärrä tätä hirveää Annika-inhoa?! :o Joo, se valittaa paljon ja haukkuu Janicaa, mutta mitä ihmeellistä et valittaa helvetissä ja noin puolet noista Janica jutuista on totta! Itse pidän volemmista, mutta enemmän Annikasta :tu

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Loka 2011 00:06

Annika on herkullinen sekoitus suomalaista sisua ja venäläistä temperamenttia. Valittaa ja vikisee kun aihetta todellakin on, eikä pidä sisällään kunnes kaikki räjähtää kerralla. Samalla kuitenkin sisukkaasti tekee mitä käsketään, vaikka ärräpäät tai parku välillä pääseekin.

Pikkuharmit ottaa iloisella asenteella, ja ilot isolla ilolla. Menee monesti fiiliksellä, mutta rauhoituttuaan löytää aina järjenkin päästään ja pystyy keskustelemaan asioista kunhan vain vastapuolesta löytyy vastaavaa kypsyyttä.

Vaimomatskua! 5 pojoa edelleen.

12karvajalkaa
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 19 Elo 2008 21:15

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja 12karvajalkaa » 07 Loka 2011 00:15

Sanoisin jopa, että ainakin 80 % Annikan Janica-jutuista on totta ja 20 % sitten niitä temperamentillisiä sanomaa vahvistavia lisäkkeitä.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja scorchio » 07 Loka 2011 10:38

Mielestäni match made in heaven-pari tuolla olisi Anni Ylikireä ja Salar. Molemmat ovat niin iloisia, positiivisia, temperamenttisiakin, mutta pohjimmiltaan sisukkaita ja kilttejä tyyppejä (tosin vain niin kauan kun asiat menevät niin kuin he tahtovat).

Heiltä löytyy myös yhteisiä harrastuksia: he voisivat perustaa esim. huorittelukerhon. Tekisivät yhdessä kyykkyhyppyjä ja joka polkaisulla huutaisivat "v--tun h--rrrra!". Välillä voisi vaihtelun vuoksi huutaa "V--tun m--kku! tai "S--tnan k--pä!".

Mut siis niinku tosi symppiksii ja positiivisii ne o, niinku.

Nooooooooooooooooot :madone: .

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 07 Loka 2011 16:07

Seikkailia kirjoitti: Sen sijaan ärsyttää asioiden vääristely tällä varjolla. Annikalle haetaan jotain persoonallisuushäiriöitä ja traumaattista lapsuutta koska hän ei pidä Janicasta.
Ei välttämättä liity Janicaan. Voi ja saa olla "vain" kysymys Mistä tollaisia oikein tulee? ilman mitään arvoarvostelmaa saati suoraa vertailua. Sama koskee Janican ja kaikkien muiden asukkaiden persoonia.

Siinä missä kiinnostaa Annikan persoonallisuuden sanotaanko komponentit, kiinnostaa ilman muuta muidenkin. Mistä Janican jakaantuneen oloinen persoona? Mistä Salarin hirveä aggressio ja törkyturpa, mistä Benin ja Terhin itserakkaus jne. Kyse on tietenkin tuurista, millaiset kortit syntymässä saa, mutta myös ympäristöstä, kotioloista jne. Jonkun sitkeyttä on mukava nähdä ja jopa ihailla. Eikö olekin parempaa, jos tietää, ettei sellaiselle asukkaalle ole kaikki tullut valmiina eteen?

mr.special
Heikoilla hangilla
Viestit: 87
Liittynyt: 06 Elo 2011 20:09

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja mr.special » 07 Loka 2011 16:25

Marika 1 kirjoitti:Itse en oikein ymmärrä tätä hirveää Annika-inhoa?! :o Joo, se valittaa paljon ja haukkuu Janicaa, mutta mitä ihmeellistä et valittaa helvetissä ja noin puolet noista Janica jutuista on totta! Itse pidän volemmista, mutta enemmän Annikasta :tu
On raukkamaista ja ärsyttävää haukkua toista selän takana. En tykkää kenestäkään joka puhuu toisista selän takana. Vois puhua suunsa puhtaaksi janican edessä, mut luulen et kun Janica vastaisi samalla mitalla niin Annika siinä alkais itkemää, koska on heikko. Toivon et tää itkupillu lähtee sunnuntaina.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 07 Loka 2011 17:34

Kehutaanpas Anskua vaihteeksi.

Suoritti hyvin salatehtävään kuuluneen taivasporukalle esittämisen ja joutui oikeastikin pistämään siinä itsensä likoon kun seisoi pitkän aikaa ulkona häkissä kylmän suihkun alla.

Lisäksi ainakin toistaiseksi on ottanut aika rauhallisesti ja kohtaloonsa tyytyen sen, että teknisten ongelmien vuoksi (askelmittari nollautui kummallakin suorituskerralla eikä oikeaa tulosta saatu) mahdollisesti menetti oljenkorsikisan voiton, vaikka se toki harmittaakin.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Goofy » 07 Loka 2011 17:39

Haukutaanpas vaihteeksi. Uskomatonta nillitysitkupotkua taas neidiltä! Kaikillehan laite oli samanlainen, mitäs tanssi eri tavalla kun esim Terhi. Luoja... tekninen häiriö... anna mun kaikki kestää Annika. :madone: Tsiisus missä erikoiskohtelussa tää missi paistattelee! *raivoa*
Taviskausi rules

Nasukka
Nimetty
Viestit: 15
Liittynyt: 16 Syys 2011 17:51

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Nasukka » 07 Loka 2011 17:52

Goofy kirjoitti:Haukutaanpas vaihteeksi. Uskomatonta nillitysitkupotkua taas neidiltä! Kaikillehan laite oli samanlainen, mitäs tanssi eri tavalla kun esim Terhi. Luoja... tekninen häiriö... anna mun kaikki kestää Annika. :madone: Tsiisus missä erikoiskohtelussa tää missi paistattelee! *raivoa*
Hehheh, sori nyt vaan mutta kyllä ihan kenellä tahansa voi tuossa tilanteessa ihan oikeakin itku tulla. Oltu useita päiviä surkealla ruoalla ja likaisena, nukuttu lattialla Kyllähänä tuo koettelee sekä hermoja että henkistä kanttia ja kun tuollaisen suorituksen jälkeen sitten epäonnistuukin, vähästäkin luhistuu. (Ja kyllä tuollaisella rytmillä ja liikkeillä huononkin mittarin pitäisi huomata liike, toisin kuin Janican "tärinä".)

En muutenkaan aina ymmärrä tätä ihme Annika-angstia. Onhan tyttö nyt vähän rasittava luonteeltaan, mutta mitä iloa oikeasti katsella niitä seinätapetteja BB-talossa? Lisäksi olen lukenut ihan liikaa niitä ulkonäköön liittyviä hevosnaama-Annika-kommentteja. Lapsellista haukkua ihmistä ulkonäön perusteella. Luulenpa, että Annikassa ihmisiä ärsyttää myös se, että Miksu nyt sattui ihastumaan häneen. Ja mitään tupakkaahan ei ilmeisesti lopulta varastettu, joten miksi syyttää?
Sebastian & Mikael

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Goofy » 07 Loka 2011 18:03

Nasukka kirjoitti:Hehheh, sori nyt vaan mutta kyllä ihan kenellä tahansa voi tuossa tilanteessa ihan oikeakin itku tulla.
Sori nyt vaan mutta naurettava selittely raivostuttaa! Peli on peliä ja säännöt samat kaikille, miksi syyttää laitetta kun itse liikkui väärin! :lol: Vitsi mikä pelle tää muija on mutta jos kantti ei kestä, se ei kestä. Enkä TOD angstaa Annikaa mistään Miksussa kiehnäämisestä. :roll: Inhoan Annikaa ihan hänen omien negatiivisten ominaisuuksien takia, joita ei ulkonäkökään yhtään kaunista. :td :td
Taviskausi rules

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Man » 07 Loka 2011 18:04

scorchio kirjoitti:Mielestäni match made in heaven-pari tuolla olisi Anni Ylikireä ja Salar. Molemmat ovat niin iloisia, positiivisia, temperamenttisiakin, mutta pohjimmiltaan sisukkaita ja kilttejä tyyppejä (tosin vain niin kauan kun asiat menevät niin kuin he tahtovat).
En oikein ymmärrä. Yritätkö sanoa että ihmisten pohjimmainen kiltteys ja hyvyys muka punnitaan silloin kun asiat menevät niinkuin he tahtovat?

Ei, ehdottomasti ei. Kuka tahansa osaa näytellä mukavaa ihmistä silloin kun kaikki menee putkeen. Ihmisen todellinen hyvyys punnitaan silloin, kun edessä on vastoinkäymisiä. Silloin ihminen taantuu narsistisimmaksi ja itsekkäimmäksi, ja se todellinen pohjimmainen hyvyys mitä ihmisessä on, taistelee juuri näitä itsekkäitä ja aggressiivisia tuntoja vastaan.

Eli niin kauan kun asiat menevät mukavasti, kenestäkään ihmisestä ja hänen todellisesta luonnostaan ei voi mielestäni päätellä yhtään mitään. Esimerkiksi avioerotilanteissa, huoltajuuskiistoissa ja vastaavissa niistä ihmisistä jotka oli mukavia kun kaikki meni hyvin, kuoriutuukin helposti sellaisia persoonia ja luontoja joita ei olisi koskaan voinut kuvitellakaan.
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 07 Loka 2011 18:11

Goofy kirjoitti:
Nasukka kirjoitti:Hehheh, sori nyt vaan mutta kyllä ihan kenellä tahansa voi tuossa tilanteessa ihan oikeakin itku tulla.
Sori nyt vaan mutta naurettava selittely raivostuttaa! Peli on peliä ja säännöt samat kaikille, miksi syyttää laitetta kun itse liikkui väärin! :lol: Vitsi mikä pelle tää muija on mutta jos kantti ei kestä, se ei kestä. Enkä TOD angstaa Annikaa mistään Miksussa kiehnäämisestä. :roll: Inhoan Annikaa ihan hänen omien negatiivisten ominaisuuksien takia, joita ei ulkonäkökään yhtään kaunista. :td :td

Ja sitten taas keskitytään muuhun kuin tyhjänpäiväiseen väittelyyn.
-Sihi-
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja mirian » 07 Loka 2011 18:13

^^ Oisko scorchiolla kuitenkin ollut hieman sarkasmia tuossa kommentissaan...

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 07 Loka 2011 18:17

Nasukka kirjoitti: En muutenkaan aina ymmärrä tätä ihme Annika-angstia. Onhan tyttö nyt vähän rasittava luonteeltaan, mutta mitä iloa oikeasti katsella niitä seinätapetteja BB-talossa? Lisäksi olen lukenut ihan liikaa niitä ulkonäköön liittyviä hevosnaama-Annika-kommentteja. Lapsellista haukkua ihmistä ulkonäön perusteella. Luulenpa, että Annikassa ihmisiä ärsyttää myös se, että Miksu nyt sattui ihastumaan häneen. Ja mitään tupakkaahan ei ilmeisesti lopulta varastettu, joten miksi syyttää?
On siinä muutakin kuin vähäinen rasittavuus. Kun jossain muussa yleisessä inhokissa (Salar, Janica ym.) on paljon kivaa ja mukavaa tavallaan vastapainoksi, jää Annikan kiukuttelija-valittaja-räjähtelijä-puolen toivottu vastapaino kevyeksi, jollei olemattomaksi. Enimmäkseen makoilee Mikaelin kainalossa eikä yleensä sano mitään erityistä mieleenpainuvaa tai ajatuksia herättävää.

Myös prominentti, eloisa suunseutu oikein painottaa sitä motkottajaolemusta, pahimmillaan. Parhaimmillaan on hymy söötti, mutta ylettyykö ilo silmiin saakka?

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 07 Loka 2011 18:20

Ulos tää pikku mustasukkanen teini.Oon räkättäny aina ku tää itkee pk huoneessa noi mudat naamalla ja posket vaa roikkuu.Näyttää ihan koiralta ja kuullostaa joltai uhmaikäseltä kakaralta.

Mutta se ensikuva et tää ois ku viime kausien kadit yms tulee viemää tän pitkälle ku monet äänestäjät ei ees kato koko ohjelmaa vaan tekee päätöksen ensi vaikutelman perusteella

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Goofy » 07 Loka 2011 18:47

^ Musta Annika näyttää total mielenvikaselta, kun pk-huoneessa hohottaa suu auki katse kattoon luotuna, ihan oikeesti onko toi ihminen normaali. :shock:
Taviskausi rules

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja scorchio » 07 Loka 2011 19:04

Man kirjoitti:
scorchio kirjoitti:Mielestäni match made in heaven-pari tuolla olisi Anni Ylikireä ja Salar. Molemmat ovat niin iloisia, positiivisia, temperamenttisiakin, mutta pohjimmiltaan sisukkaita ja kilttejä tyyppejä (tosin vain niin kauan kun asiat menevät niin kuin he tahtovat).
En oikein ymmärrä. Yritätkö sanoa että ihmisten pohjimmainen kiltteys ja hyvyys muka punnitaan silloin kun asiat menevät niinkuin he tahtovat?
[smilie=a_okbyenow.gif] Sarkasmi on tunnetusti suomalaisille vähän oudompi ja hankalampi huumorin laji - ja ilmeisesti minä myöskään en sitä hallitse.

Mut mie harjottelen vielä lisää.

Niin, mutta Annikasta vielä: Salami ja Anni Ylikireä sopivat senkin suhteen hyvin yhteen, että molemmat ovat dramaqueeneja. Siinä saataisiin jo aamun ensi kupillisesta jokin veretseisauttava tragedia pykättyä tosta noin vaan.

esakaaleppi
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 30 Elo 2011 21:39

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja esakaaleppi » 07 Loka 2011 19:15

Itse pidän Janicasta vain sen takia kun kyykyttää Annikaa, joka kertonee arvostuksestani Annikaa kohtaan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Loka 2011 19:17

esakaaleppi kirjoitti:Itse pidän Janicasta vain sen takia kun kyykyttää Annikaa, joka kertonee arvostuksestani Annikaa kohtaan.
Täällä on vähän niin kun sovittu, että tästä Annika-Janica-vastakkainasettelusta päästäisi jo henkisellä tasolla ylitse, eikä sitä tarvitsisi tuoda joka ketjussa esille.
The reason I swear so much is because fuck you.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”