Tanja Westerlund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tanjalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:11

5 - Suosikki
117
18%
4
100
16%
3
86
13%
2
65
10%
1
67
10%
0 - Inhokki
209
32%
 
Ääniä yhteensä: 644

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Hilma » 10 Loka 2011 12:25

^ Allekirjoitan.

Tanjan heitot tilanteissa on saaneet mut eräänkin kerran hekottelemaan täällä ääneen, mutta makujahan on hjuumorin suhteen tunnetusti moninaisia.
Terv. yksi niistä tämän maan ilmeisesti noin kolmesta ihmisestä joidenka mielestä Fingerpori on pelkästään typerä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Loka 2011 15:31

Itsekin näen Tanjan ironiat hauskana, eikä todellakaan tarvitse kertoa vitsejä ollakseen hauska! :D
Tanja on yksi aidoimmin hauskoista asukkaista, jos minulta kysytään.
Huumorintajuja on vaan niin monia, ettei luonnollisestikaan samat jutut uppoa!

Avatar
J4nsku
Kuhnuri
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Loka 2011 14:15

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja J4nsku » 10 Loka 2011 17:36

Tanja oli aikaisemmin mun mielestä tosi ärsyttävä, mutta nousi sitten tässä lähiaikoina yhdeksi suosikiksi talossa, oon kai ruvennu pitämään kyseisen henkilön raivokohtauksista. [smilie=a_chuckle.gif] Säästetään Tanja talossa jotta asukkaat saisivat menettää hermonsa moneen kertaan ja me saisimme siitä viihdettä...?

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 11 Loka 2011 01:33

Tanja on muuten tosi paljon vapautunut ton helvettiviikon ja jo toisen äänestyksestä selviämisen myötä. Heittää Miksun kanssa läppää ja räkättää, mitä olisi ollut vaikea kuvitella vielä viikko sitten kun Tanjalla oli kärhämiä Miksun kanssa ja jatkuva tappiomieliala.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 11 Loka 2011 02:32

Samaa täällä. Musta Ganja on jotenkin vapautuneempi nyt kuin mitä oli ennen.

Ja mitä tulee siihen sen huumoriin, se on aivan samantyylistä kuin omani: yleensä huonoa, joskus osuu todella kohdalleen, ja mitä useimmin sarkastidsta ellei jopa mustaa. Ja parasta kaikessa, osaa tehdä pilaa itsestään, vaikka itseen tulevat piikit ottaakin joskus todella raskaasti.

Summa summarum: Ganja on ihan samanlainen ihminen kuin me kaikki muutkin. Ellei jopa rohkeampi, koska uskalsi sentän tonne hakea ja mennä. :tu
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Mour » 11 Loka 2011 10:18

Kiva, että Tanjaa saa jatkossakin seurata. Olin kohtuuvarma hänen putoamisestaan sunnuntaina, mutta tällä viikolla en enää usko häätöön. Meikäläiseen osuu ja uppoaa Tanjan tyyli ilmaista itseään eri tilanteissa, vaikkakin joskus käydään rasittavuuden rajoilla taisiisniinku-täytesanojen kanssa. Aidon oloinen, miellyttävä ja ohjelmaan kaikin puolin istuva asukki. :)
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja maumiu » 11 Loka 2011 10:25

Olen samaa mieltä siitä ettei Tanja "yritä" olla hauska vaan Tanja on hauska :tu Monet ei tuolla talossakaan aina ymmärrä Tanjan huumorintajua tai sarkastisia heittoja joka tekee tilanteista vieläkin hauskempia [smilie=a_chuckle.gif]
Tanja on Sebastianin ohella ehkä ainoita aidosti aitoja ihmisiä tuolla talossa ja ansaitsee mennä pitkälle.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Loka 2011 10:39

Tanja oli muuten hyvä viime talk show'n lopussa, kun sanoi että haki taloon ihan läpällä vaan mutta nyt haluaa tottakai jäädä vielä!
Mahtavaa että itsekin jo tykkää olla talossa enemmän.
Seikkailia kirjoitti:Tanja on muuten tosi paljon vapautunut ton helvettiviikon ja jo toisen äänestyksestä selviämisen myötä. Heittää Miksun kanssa läppää ja räkättää, mitä olisi ollut vaikea kuvitella vielä viikko sitten kun Tanjalla oli kärhämiä Miksun kanssa ja jatkuva tappiomieliala.
Onneksi näin päin, koska ehdin jo pelätä että nyt Tanja luulee että kaikki talossa haluavat hänet ulos ja vetää homman ihan överiksi ja pilaa mahdollisuutensa!
Nyt voi hyvin olla että ei edes tule nimetyksi, kun on saanut Miksunkin kanssa välit hyviksi ja muutenkin asenne näyttää hyvältä! :tu Ehkä edes tuotanto ei enää pysty tätä keplottelemaan häätöön jos hyvin käy! :D

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Santra » 11 Loka 2011 11:46

Minun listallani Tanja on noussut ykkösestä kolmoseen. Välillä on todella hauska, kuten helvetin pk:ssa sanomalla "nyt mä ammun itteni" tai sanomalla Salarille "vedä ittes jojoon". Välillä en ymmärrä mitä Tanja tarkoittaa, täytesanoja tulee liian paljon. Välillä raivoaa liiankin kanssa. Viihdyttävä asukas, jolla on munaa pistää vastaan limaklikille. :tu
24/7 kaapelissa.

Nox
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 10 Loka 2011 13:27

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Nox » 11 Loka 2011 11:48

Pidän Tanjasta aina vaan enemmän ja enemmän. Mukavan oloinen, humoristinen tyttö. Ennenkaikkea Tanjalla on asenne kohdallaan! Osaa nauraa itselleen, on sinut vartalonsa kanssa, heittää läppää itsestään ja hyväntahtoista läppää muista asukkaista.

Toivottavasti Tanja pääsee pitkälle! :tu

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 11 Loka 2011 11:50

Häh? Tanja ei todellakaan ole sinut vartalonsa kanssa, vaikka pystyykin olemaan itseironinen. Toi ironia on hieno tapa peittää omaa epävarmuuttansa. Mainio asukas silti, kaikkine vikoineenkin.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja scorchio » 11 Loka 2011 13:16

Rambokala kirjoitti:Häh? Tanja ei todellakaan ole sinut vartalonsa kanssa, vaikka pystyykin olemaan itseironinen. Toi ironia on hieno tapa peittää omaa epävarmuuttansa. Mainio asukas silti, kaikkine vikoineenkin.
Komppaan täpöllä. Niin kuin Ganja itsekin sanoi, itku helvetissä johtui siitä, että joutui pukeutumaan biksuihin, jotka vttuilumielessä oli vielä iso yläosa, pienet housut-yhdistelmä eli juuri päinvastoin Ganjan vartalomuodolle. Sivusta seuranneelle kävi mielessä, että myös paskajengiin (-Jeesuslapsi) joutuminen otti aluksi koville, mutta hyvin sitten klaarasi ja löysi pelihuumorin.

Pieni ihme oli, että selvisi häätiksestä. Uskoisin, että on tällä viikolla turvassa.On nyt myös selvästi rennompi. Isoveli voisi vihjaista Ganjalle tosta sen pahimmasta heikkoudesta pistämällä Ganja toistamaan nauhalle niinkusitkumutkutietsämutteiniinku-mantraa vaikka yhden päivätehtävän ajan.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Annie » 11 Loka 2011 14:42

^ Ei Tanja munkaan mielestä ole sinut kroppansa kanssa ja on sen ihan itsekin sanonut. Huumori on Tanjan tapa käsitellä sitä ja päästä tilanteista yli. Viikkotehtävästä ja bikinien pukemisesta selvisi huumorin avulla. Toi koko kommentti, että "ei seiso vuoteen, kun näki Tanjan suihkussa" oli musta niin törkeä, että ei ihme, että se jäi Tanjan mieltä kaivertamaan.

Tanjan angstaamisesta sen verran, että mun mielestä Tanjan angsti liittyy Tanjan herkkyyteen. Äskenkin itki Sebastianille sitä, että tuntee syyllisyyttä siitä, kun itse pääsee herkuttelemaan ja toiset jäävät ilman. Tanjalle helvetti oli siinä mielessä paljon parempi vaihtoehto kuin taivas. En tiedä, miten Tanja olisi selviytynyt siinä tilanteessa, että olisi joutunut katsomaan toisten kärsimystä.

Avatar
Wanhus
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 10 Loka 2011 19:34

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Wanhus » 11 Loka 2011 15:00

Tämän Taivas&Helvetti-viikkotehtävän jälkeen aikana oon oppinut diggaamaan Tanjasta. Huumoria tullut esiin huomattavasti enemmän kuin aiempien viikkojen aikana (tai itse ainakin olen huomannut) eikä ole niin vahvasti lähtenyt kaikkii pelleilyihin mukaan. Toisaalta propsit myös siitä, että on niskoitellut isoveljelle. Se on oikein. :tu
Missä on jatkot

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Loka 2011 18:08

Annie kirjoitti:Tanjan angstaamisesta sen verran, että mun mielestä Tanjan angsti liittyy Tanjan herkkyyteen. Äskenkin itki Sebastianille sitä, että tuntee syyllisyyttä siitä, kun itse pääsee herkuttelemaan ja toiset jäävät ilman. Tanjalle helvetti oli siinä mielessä paljon parempi vaihtoehto kuin taivas. En tiedä, miten Tanja olisi selviytynyt siinä tilanteessa, että olisi joutunut katsomaan toisten kärsimystä.
Jep! Aika varma olen, että helvettiin joutuminen saattoi jopa pelastaa Tanjan! :D
Taivaassa ei olisi päässyt olemaan kovin omassa roolissaan ja olisi saattanut hajoilla sinne pahemminkin kun helvettiin, jossa nähtiin Tanjalla vaan yksi hajoaminen.

Tuntuu muutenkin, että vaikka helvetti on hurja paikka, niin asukkaan pisteitä laski nyt enemmän taivaaseen pääseminen ja sen roolin ottaminen. :lol:

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja henkka » 12 Loka 2011 08:20

Tanjan pisteet nousivat todellakin helvetissä kun nainen pääsi pienempään ryhmään ja sitä kautta valokeilaan hyvässä mielessä.Ainoa mikä ärsyttää Tanjassa on se minusta lapsellinn aukrooriteetien uhmaaminen.

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja BBforever » 12 Loka 2011 08:29

Ihmetyttää toi Tanjan alkoholinkäyttö. FB n kuva kauhean kaljalastin kanssa, huumoria tietysti. Kertoi eilen että on aina niin humalassa risteilyillä että ei muista yhtään kuinka paljon minkäkin laivan katsomoihin mahtuu. Okei, kivaahan se varmaan on kysellä että oliko mulla hauskaa? Voikohan ihminen alkoholisoitua jos diggaa noin paljon tota kaljottelua. Eihän se tuolla talossa ole ollut mitenkään naamat?

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Loka 2011 08:52

BBforever kirjoitti:Ihmetyttää toi Tanjan alkoholinkäyttö. ... Eihän se tuolla talossa ole ollut mitenkään naamat?
Olihan se aika pleksit silloin kauden alussa ketjujengissä sekä myös viikko sitten Minnan häätöä edeltäneissä juhlissa.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Taika » 12 Loka 2011 09:32

Musta tuntuu, et toi Tanjan auktoriteettien vastustaminen kumpuaa siitä, et Tanja ajattelee sen olevan hänen rooli talossa. Mahtaakohan ulkomaailmassa ihan jatkuvasti heittää jotain vastaavaa läppää? Tanja on varmaan päätellyt, että siinä missä Amanda pääsi taloon kauneuden takia, Janica seksikkyyden takia, Terhi erikoisen ulkonäön takia jne, niin hän pääsi taloon, koska haukku Sainion ja Räisäsen ärsyttäväksi ja alko riitelemään valintahaastattelussa. Tanjan itsetunto ei vaikuta mikään liian suuri olevan, joten menee sitten tolla taktiikalla, ettei olis tapetti? Itse kyl haluan uskoa, ettei kukaan pääse taloon millään ulkoisella seikalla tai yhdellä ainoolla luonteenpiirteellä, vaan kaikkien persoonassa on jotain muutakin mielenkiintoista. Ainakin Tanjassa on. Mut eipä Tanja kauheen väärässä ton roolinsa suhteen ole, tuohan on ollut se puoli Tanjasta, jota koosteissa korostetaan silloinkin, kun olis muutakin mielenkiintoista materiaalia näytettävänä.

Tanja on mun suosikki, joten osaan sopivasti sivuuttaa nää poliisivastaisuudet. ;) Ja tuo alkoholismiläppä nyt tosiaan on ihan vitsiä, Tanjalle ei tuota mitään vaikeuksia olla ilman alkoholia. On jopa talossa valittanut sitä, että kun hän tykkäis tissutella vähän, eikä vetää kerralla mitään räkäkännejä, mutku talossa alkoholi tulee aina yhdellä kertaa ja josset juo sitä heti pois, ni se kerätään viimeistään aamulla kokonaan pois.
Kuva

Nox
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 10 Loka 2011 13:27

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Nox » 12 Loka 2011 10:46

Joo Miksun kommentti Tanjan vartalosta oli kyllä todella törkeä. [smilie=nonono.gif] En ihmettele ollenkaan, että se jäi Tanjalla mieleen kun itsekin täysin sivullisena suutahdin siitä kommentista aika tavalla.

Itse uskon, että Tanja ainakin jollain tasolla vartalonsa hyväksyy ja on sinut kroppansa kanssa, koska jos esiintyminen bikineissä olisi ollut aivan ylivoimaista, olisi hän jättänyt leikin kesken. Muutenkaan en oikein ymmärtänyt miksi bikineissä esiintyminen oli niin iso ongelma kun Tanja kuitenkin kävi ennen sitä alasti suihkussa ja hyppeli talossa pelkät pikkuhousut päällä myös miesasukkaiden nähden.

Tanjalla on mun mielestä tilannetajua. Benille keksitty synttärilaulu oli kyllä tilanteeseen sopiva ja sai muutkin asukkaat nauramaan.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2011 11:02

^ Korjataan taas kerran, kommentti ei ollut Miksun, vaan Benkun ja Salarin. Asia on mennyt virheellisesti Miksun syyksi, Miksu kielsi muita puhumasta tuolla tavalla.
a walking disaster

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Hilma » 12 Loka 2011 13:49

Nox kirjoitti:Itse uskon, että Tanja ainakin jollain tasolla vartalonsa hyväksyy ja on sinut kroppansa kanssa, koska jos esiintyminen bikineissä olisi ollut aivan ylivoimaista, olisi hän jättänyt leikin kesken.
Sanoi itse, että oli hyvin vähällä luovuttaa, mutta päätti jatkaa koska olisi luovutuksellaan pilannut viikkotehtävän myös muiden osalta eikä halunnut sitä tehdä, varsinkaan kun talosta ei olisi kuitenkaan päässyt heti pois.
Muutenkaan en oikein ymmärtänyt miksi bikineissä esiintyminen oli niin iso ongelma kun Tanja kuitenkin kävi ennen sitä alasti suihkussa ja hyppeli talossa pelkät pikkuhousut päällä myös miesasukkaiden nähden.
Eihän se ongelma alun perin näyttänyt olevankaan, mutten ihmettele yhtään tippaa jos noiden törkeiden puheiden jälkeen sellaiseksi tuli.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”