Salar Moraweji

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Salarille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:20

5 - Suosikki
39
7%
4
36
6%
3
34
6%
2
54
9%
1
66
12%
0 - Inhokki
340
60%
 
Ääniä yhteensä: 569

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja scorchio » 16 Loka 2011 21:06

Nist kirjoitti:
jokeri kirjoitti:Mä oon niin PETTYNYT jos porukka ensinnäkin äänestää tän häätökaksikkoon ja sit vielä menee ja häätää tän. Nyt on rakennettu niin messevä draama ensi viikolle aiheesta Salar vs. "poliisi", että vaan täydellinen idiootti menee ja äänestää Salaria häätöön.
Juu, ilman muuta Salarin pitää vielä pysyä talossa näkemässä, kuinka Veera lipuu hänen pulleista hyppysistään muskelimiehen käsivarsille.
Sama vieno toive täältä kivasti lähtee. Haluaisin tämän draamankaaren vielä jatkuvan.

Salamista muodostuu näköjään minulle ristiriitaisin hahmo sitten Ade-devilin ja osin vielä samoin perustein. Megapaula on tyyppinä täysi k-pää, mutta samalla hauska, ajoittain hyvinkin viihdyttävä, omassa pikkupoikamaisessa uhossa merkillisen rehellinen (kuten M. Koivisto totesi vuonna sirppi&vasara P. Väyrysestä: Aina tietää mistä tuulee).

Kiusaava/uhoava/alistava tyyppi, jonka romahdusta (tai selviämistä) katsojana raadollisesti odottaa. Eli ollaan BB:n ja siten realityn ytimessä.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja David Mills » 16 Loka 2011 21:14

Kuinkahan pahasti Salarin pelikirja sekoaa, jos jää taloon mutta on äänestyksessä ja uudetkin asukkaat suhtautuvat penseästi. Taitaa 50ke haihtua silmistä ja koti-ikävä iskeä.

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Loka 2011 21:19

Voi penseys että tää kaveri on äänestyksen kärjessä nyt. :( Kuinka kukaan voi äänestää Salaria kun tiedetään mitä on tapahtumassa häädön jälkeen.
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Cheri » 16 Loka 2011 21:48

Man kirjoitti:Voi penseys että tää kaveri on äänestyksen kärjessä nyt. :( Kuinka kukaan voi äänestää Salaria kun tiedetään mitä on tapahtumassa häädön jälkeen.
Salarilla ei ole hätää, ei tuota Veera-Miehet-Salar draamaa turhaan ole tehty ;)

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Loka 2011 22:05

Cheri kirjoitti:Salarilla ei ole hätää, ei tuota Veera-Miehet-Salar draamaa turhaan ole tehty ;)
En valitettavasti ole tästä aivan yhtä varma.
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Loka 2011 22:26

Noniin. Tämä ei olisi sitten enää voinut huonommin mennä. Voi v*ttu.
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

OllieMan
Juontaja
Viestit: 1004
Liittynyt: 07 Syys 2008 21:40

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja OllieMan » 16 Loka 2011 22:30

En ois ikinä uskonu et Salar tippuu näin aikaseen. Oli loppujen lopuks ihan ok asukas.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 16 Loka 2011 22:32

Yllättävää oli lopuksi se, ettei Salar ollut edes talossa niin suosittu kuin miltä näytti. Ei taida sittenkää tulla ikävä.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Loka 2011 22:39

Eipä toiminut klikki ja puukkoa tuli kunnolla. Ota tost.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja sally » 16 Loka 2011 22:39

Voi vittu väärä lähti. Ihan ehdottomasti väärä. En voi tajuta miten beniksen mulkku petti limakaverinsa, mutt kertoo kyl beniksen paska-ajatusmaailmasta paljon. Yks parhaimmista asukkaista lähti tässä nyt sitten, oli erikoisempia asukkaita pahalla tavalla mutta myös kiinnostavalla tavalla.
Vtu.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Loka 2011 22:42

Vastenmielinen mulkku. En ois ikinä uskonut, että oisin pikkasen pettynyt, kun tää pelle häädetään talosta. Superärsyttävä Annika ois saanut lähteä.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Anira » 16 Loka 2011 22:43

Vähän harmittaa toi Salarin lähteminen, koska kilpaili kuitenkin Annikaa vastaan ja itse olisin Annikan pudottanut ennemmin kuin Salarin. Kaikessa mulkkuudessaan (onko se sana?:D) Salar toi taloon viihdettä; draamaa ja tilanteita.
Vähän tuollainen pikkupoju se on vieläkin, mutta musta ainakin näytti että siellä studiossa taisi tulla kyyneleet silmiin. Varmasti hyvien ystävien näkeminen oli ihanaa.
Salar on sanavalmis ja välillä kiero kuin korkkiruuvi, mutta kyllä hän minua viihdytti enemmän kuin Annika.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja David Mills » 16 Loka 2011 22:44

Ben pelasi loppuun saakka. Olisikohan Salar pelannut samalla tavalla Benille puukkoa? Uskoisin. Sääli, että lähti. Inhosin, mutta Seban ohella talon dynaamisin tyyppi.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja VeePee » 16 Loka 2011 22:44

Kovasti yllätyin miten Salaatti lähti talosta!

Kovasti odotin Salar vs. poliisi kohtaamista mutta se taitanee jäädä toteutumatta...harmi.

Täällä joku kiteyttikin hyvin että vain idiootti äänestää Salarin ulos talosta, ilmeisesti asukkaat ovat joko idiootteja tai sitten niiden mielestä Annika vaan on niin ihanan kivan kiva.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja effie » 16 Loka 2011 22:46

Ei mennyt ihan putkeen tämä häätö. Vaikka Salar oli vahva inhokki, niin silti hän oli asukkaana yksi kauden parhaista. Ilman häntä kausi olisi ollut huomattavasti tylsempi. Halusin saada hänet häätöäänestykseen, mutta en ulos talosta. Tuli vähän tyhjä olo tästä häädöstä. :?

Avatar
Deanna
Mökkiläinen
Viestit: 202
Liittynyt: 04 Loka 2009 12:15

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Deanna » 16 Loka 2011 22:47

Harmi, että joutu lähtemään. Olisin ehdottomasti halunnut nähdä kuinka Salarin ja uusien miesten yhteiselo talossa ois sujunut. Olisko Salar toteuttanu uhkailunsa, ja ottanut uusilta luulot pois. Ja Salar toi kaikessa vastenmielisyydessään ehdottomasti eniten viihdettä.
Kuva

mafiakeke
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 12 Marras 2010 23:45

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja mafiakeke » 16 Loka 2011 22:51

Henkilökohtasesti vihaan Salarin kaltasia koulukiusaaja uhoajia,MUTTA vitutus on valtava kun hänet lempattiin ulos. Viikon verran buustattiin uudet asukkaat vs Salar asetelmaa ja mitä jäi käteen...ei niin yhtikäs mitään :td

Jännitteitähän toi show kaipaa ja niitä olis ollut tarjolla,mutta väkisin me katsojat itse haluttiin Salar äänestykseen ja tässä tulos. Odotukset alkavaa viikkoa kohtaan tasan 0.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 16 Loka 2011 22:53

Talo tyhjeni ihan pirusti. Toivottavasti noista kahdesta ukosta on johonkin, muuten tulee todella tylsää.

Plissken
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Syys 2011 02:19

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Plissken » 16 Loka 2011 22:53

Sinänsä yllättävä häätö tällä viikolla. Sinänsä oli mukava, että klikkijuonitteluista tuli näpeille, kun joutui kahden häädettävän joukkoon. Mutta pakkohan on sanoa, että Salar toi paljon enemmän taloon kuin Annika tulee tuomaan. Sinänsä pidin kyllä Salarista, että ihan hauskaa läppää löytyi ja suhde Sebastianiin oli mielenkiintoinen.

Parempi asukas kuin leijonanosa muista talossa olijoista, mutta liika juonittelu teki tästä häädöstä sellaisen, että en varsinaisesti mieltänikään pahoittanut tästä. Persoonaa löytyi, mutta pelikirja kampitti.

-edit: sinänsä tuli aika monta sinänsä-sanaa tähän viestiin.

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Loka 2011 22:58

Deanna kirjoitti:Harmi, että joutu lähtemään. Olisin ehdottomasti halunnut nähdä kuinka Salarin ja uusien miesten yhteiselo talossa ois sujunut. Olisko Salar toteuttanu uhkailunsa, ja ottanut uusilta luulot pois. Ja Salar toi kaikessa vastenmielisyydessään ehdottomasti eniten viihdettä.
Niinpä. Voi kiesus että ihmiset ovat typeriä. Ensi viikon odotettavuus ja viihde loppui yhdestä iskusta. Ja varmaan vaikuttaa koko loppukauteenkin. :(
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja rink » 16 Loka 2011 23:01

Kiit...tai siis hyvä, että paha sai palkkansa. En hirveästi pitänyt missään vaiheessa Salarista.

Avatar
taru
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 11 Syys 2011 17:27

Re: Salar Moraweji

Viesti Kirjoittaja taru » 16 Loka 2011 23:15

Vähän yllätti tämä häätö, pidin ihan selvänä että annika lähtee :O hienosti benkku puukotti selkään viime metreillä [smilie=a_cool.gif] hei hei salar, tulee ehkä semisti ikävä värikäs asukas kun olit, mutta parempi näin. eipähän pääse pierugate toistumaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”