Ben Grundström

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Benille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:13

5 - Suosikki
33
4%
4
17
2%
3
42
6%
2
35
5%
1
97
13%
0 - Inhokki
531
70%
 
Ääniä yhteensä: 755

kustaa
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Syys 2011 22:29

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja kustaa » 16 Loka 2011 22:41

Mimosa83 kirjoitti:Oho, enpä olis uskonut, että Benkku äänestää Salaria. Vai yrittikö se nyt tolla äänestämisellä mielistellä Miksua... Idiootti! :roll:
Voittajan kelkkaan. Parempi vaihtaa heti liittoumaa, jos sen yhdestä jäsenestä ei pidetä ulkomaailmassa. Ei toi Ben selvästikään tyhmä ole.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja newman » 16 Loka 2011 22:42

Mimosa83 kirjoitti:Oho, enpä olis uskonut, että Benkku äänestää Salaria. Vai yrittikö se nyt tolla äänestämisellä mielistellä Miksua... Idiootti! :roll:
Huomasi, että limaklikkiin kuuluminen ei vetoa katsojiin. Siispä oli tehtävä pesäero siihen ja yritettävä jatkossa "puhtaalta pöydältä". Täydellinen veto Beniltä, pelimies on pelimies.

roskis
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 28 Syys 2011 17:54

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja roskis » 16 Loka 2011 22:43

Nonni ja nyt se on todistettu että Benkku pettää aina :madone:

maasa
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 27 Loka 2010 20:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maasa » 16 Loka 2011 22:52

Miten mahdollista että ben sai vain jotain 5% ääniä ja kärkikolmikolla oli jotain 30%. Tää äänestys saatto olla viimeinen mahdollisuus päästä benistä eroon, niin hyvin se mielistelee noita muita asukkaita talossa. Ben on siis finaalissa. :madone:

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja newman » 16 Loka 2011 22:55

lue tuolta ylempää, miksi ben sai vain 5%. äänestystapa ratkaisi tuon.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja sally » 16 Loka 2011 23:04

Kyllä beniksen naamasta paistaa miten onnellinen on että ei ollut kahden "parhaan" joukossa, blaah :roll:
Mutta alkaapa benipoika näyttämään päivä päivältä koko ajan enemmän limalta tolla sen nykyisellä lookillaan, hyih saatana.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Anira » 16 Loka 2011 23:04

Odotan mielenkiinnolla jatkaako BenQ juonittelua Veeran kanssa vai suuttuuko Veera mahdollisesti BenQlle, koska tämä äänesti Salaria vastaan.
Ben tuntui olevan melko varma taloon jäämisestään, kun selitti että ylihuomenna sitten puhuu pk-huoneessa synttäreistään ja että toivoo nukkuvansa Ekin vieressä jatkossa tms. :noup:
Kunpa asukkaat tajuaisivat nimetä Benin seuraavaan häätöön ja hänet saataisiin talosta ulos. Tosin veikkaan, että se vaatisi katsojilta paljon tekemistä: jos häädössä olisi Benin seurana esimerkiksi Terhi, tulisi Terhille tulittaa plussaa, sillä tuntuu ettei Terhi kauheasti plussaääniä muuten saa ja näin ollen se olisi enemmänkin Terhi, joka talosta lähtisi eikä Ben.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Cheri » 16 Loka 2011 23:04

Mimosa83 kirjoitti:Oho, enpä olis uskonut, että Benkku äänestää Salaria. Vai yrittikö se nyt tolla äänestämisellä mielistellä Miksua... Idiootti! :roll:
Tuli todella puun takaa, enkä oikein käsitä miten kukaan asukas ei ala jo pikkuhiljaa näkemään Benin läpi.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 16 Loka 2011 23:06

Annika on Benille helpompi manipuloitava ja myös heikompi vastus pelillisesti. Ben on myös valitellut kuinka Salar on vähän disautellut häntä.

Mutta silti Benin ääni oli iso yllätys.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja newman » 16 Loka 2011 23:12

Seikkailia kirjoitti:Annika on Benille helpompi manipuloitava ja myös heikompi vastus pelillisesti. Ben on myös valitellut kuinka Salar on vähän disautellut häntä.

Mutta silti Benin ääni oli iso yllätys.
nehän halusi myös kovat nimet ulos, koska helppoja vastaan pärjää lopussa. Nyt tuli paikka heittää "kova" salar ulos, annikasta ei ole benille sen itsensä mielestä jatkossa vastusta.

Jos daddy olisikin äänestänyt annikaa, olisi annika pudonnut. Mitähän ben olisi silloin selittänyt salarille??!?!?!? "kato, tää oli taktinen hämäys ettei ne arvaa meidän liittoa....arvasin ettet kuiteskaan putoo"

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Annie » 16 Loka 2011 23:13

Ben onkin siis vielä pahempi selkäänpuukottaja ja peluri kuin mitä osasimme odottaakaan.

Avatar
taru
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 11 Syys 2011 17:27

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja taru » 16 Loka 2011 23:18

Hienosti puukotettu, ben [smilie=a_chuckle.gif] harmi ettei sitä pepsodenthymyä päästy nyt tällä kertaa hyytämään, mut ehkä joskus toiste.

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Loka 2011 23:19

Anira kirjoitti:Odotan mielenkiinnolla jatkaako BenQ juonittelua Veeran kanssa vai suuttuuko Veera mahdollisesti BenQlle, koska tämä äänesti Salaria vastaan.
"Mmm, Veera. Tuu juttelee mun kans tonne pesään, mmm, okei?"

10 minuuttia ja Ben on puhunut mustan valkoiseksi.
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Loka 2011 23:24

Mua hämmästyttää että miten nää uudetkaan ei tunnu näkevän millanen limanuljaska Ben on, vai esittääkö ne vaan? Toinenhan sanoi siinä pimennetyssä videossa että Ben on jollain tavalla vastenmielisin asukas. Nyt ne tuolla esittelyssä kuitenkin vaan kehui sitä että hyvä mies ja kohtelet naisia hienosti. :roll:

Ja mitäs siihen Ben taas muuta kuin että "Mä oon kiltti." :madone:
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Kaizerchief
Sveitsi
Viestit: 97
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:43

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Kaizerchief » 16 Loka 2011 23:28

Man kirjoitti:Mua hämmästyttää että miten nää uudetkaan ei tunnu näkevän millanen limanuljaska Ben on, vai esittääkö ne vaan?
Toivottavasti esittää. Ja sitten sopivan hetken tullen: PUUUUUUUKKKKKOOOOOH! [smilie=a_teeth.gif]

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maumiu » 16 Loka 2011 23:31

Ben ei selvästikään pitänyt siitä että taloon tuli uusia miehiä. Vaivalloinen hymyntynkä koko ajan naamalla ja jotenkin ahdistuneen oloinen.. Kivasti puukotettu Salaria :td
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

redwinger
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 26 Syys 2011 11:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja redwinger » 16 Loka 2011 23:36

Siellä se rasvasilli on jo röökipaikalla tenttaamassa minkälainen kuva hänestä on ulkona.. :madone:

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 16 Loka 2011 23:38

Nyt tää limapallo teki viimesen tekonsa. En oo IKINÄ inhonnut ketään ihmistä näin paljon TV:N välityksellä! Salarin puukotus oli viimenen niitti, en ois ikinä uskonu, en edes Beniltä!

Tää ihminen on jotain niin oksettava että sana oksennuskaan ei enää riitä kuvailemaan!

Ei kait tässä, finaaliin tää limanuljaska menee ei voi mitään.... Jos en olis niin helvetin koukussa tähän ohjelmaan, lopettaisin kattomisen tähän. [smilie=a_listenuppunks.gif]
Kakan hajuinen poika :Love:

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja calderyon » 16 Loka 2011 23:39

On tää melkoinen jätkä. Ollaan niin parasta kaveria Salarin kanssa 7 viikkoa ja sitten yhtäkkiä puukotetaan miestä kylmästi selkään. Yrjöttävä ja kuvottava ukko kertakaikkiaan.

Ja tästä hymypojasta vaan tykätään ulkomaailmassa. Ffs oikeesti.

----
No, finaalipaikka alkaa olla jo pedattu valmiiksi Bensebubille. Tuskin enää edes nimeytyy, mitä asukkaisiin tulee.

Laitan kuitenkin vielä pienen, pienen toivon uusiin, mutta... :?
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Bandit » 16 Loka 2011 23:41

Kaizerchief kirjoitti:
Man kirjoitti:Mua hämmästyttää että miten nää uudetkaan ei tunnu näkevän millanen limanuljaska Ben on, vai esittääkö ne vaan?
Toivottavasti esittää. Ja sitten sopivan hetken tullen: PUUUUUUUKKKKKOOOOOH! [smilie=a_teeth.gif]
Itse en enää jaksa uskoa oikein mihinkään asiaan, että Beniksen puuhastelut pulpahtaisivat mitenkään päivänvaloon talossaoloaikana. Mitä sen jälkeen tapahtuu on toinen juttu.

Benis on ja pysyy Beniksenä ja tunnen varsin suurta epämiellyttävyyden tunnetta siitä, että talossa vielä(kin) palloilee.
geno kirjoitti: Tää ihminen on jotain niin oksettavampaa että sana oksennuskaan ei enää riitä kuvailemaan!

Ei kait tässä, finaaliin tää limanuljaska menee ei voi mitään.... Jos en olis niin helvetin koukussa tähän ohjelmaan, lopettaisin kattomisen tähän. [smilie=a_listenuppunks.gif]
geno ilmaisee mielestäni koko asian ytimen ja tunteen, joita myös itse tunnen tuota jätekasaa kohtaan.
* One Day at a Time *

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 16 Loka 2011 23:42

Ja miten mä niin arvasin tän; nyt tää on pesässä Matilta tenttaamassa että mimmonen kuva hänestä on ulkomaailmassa.... SIIS VOI VITTU MIKS MÄ EDES KATON TÄTÄ!?!?????!?! :madone: :madone: :madone:
Kakan hajuinen poika :Love:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 16 Loka 2011 23:43

Benkku taitaa ratsastaa finaaliin. Pahalta näyttää. Asukkailta ei pisteitä heru ellei sitten uusilta miehiltä. Kannatustakin on ulkomaailmassa aika paljon eli tapetteja vastaan ei putoa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”