Annika Niemi

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Annikalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:19

5 - Suosikki
75
12%
4
47
7%
3
51
8%
2
69
11%
1
79
12%
0 - Inhokki
326
50%
 
Ääniä yhteensä: 647

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 16 Loka 2011 22:56

En olisi ikinä uskonut että Annika jää taloon äänestyksessä Salaria vastaan. En nyt tiedä kumpi oli parempi lopputulos kun tavallaan pidin molemmista tyypeistä, mutta hyvä silti että Annika jäi.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Anira » 16 Loka 2011 23:01

Ja niin tää muija jatkaa eloaan talossa... :madone: Jos minä olisin saanut päättää, olisin Salarin sijaan häätänyt Annikan. Nyt odotan Annikalta vähän tsemppausta, jotain muuta tuomista taloon kuin Mikaelin nuolemisen ja hihityksen Talkkareissa. Pahimmassa tapauksessa Annika saattaa mennä finaaliin asti ja viedä joltakin toiselta, HYVÄLTÄ asukkaalta paikan finaalista.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 16 Loka 2011 23:02

Superiloinen olen, että Annika jäi. :tu
Kerrankin Benkusta oli jotain iloa. Tätä kyllä vähän epäilin, että Benkku saattaisi valita Annikan puolen tuossa tilanteessa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Cheri » 16 Loka 2011 23:06

rubyblue kirjoitti:Superiloinen olen, että Annika jäi. :tu
Kerrankin Benkusta oli jotain iloa. Tätä kyllä vähän epäilin, että Benkku saattaisi valita Annikan puolen tuossa tilanteessa.
Benin valinta oli ainakin itselle todella iso yllätys. Olin varma että pitää juonittelukaverin puolia. Silti iloinen että Annika jäi, mutta tulee varmasti olemaan joka viikko häätöäänestyksessä kun asukkaat tietävät että voi olla ulkomaailmassa heikoilla.

Avatar
Deanna
Mökkiläinen
Viestit: 202
Liittynyt: 04 Loka 2009 12:15

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Deanna » 16 Loka 2011 23:10

Vaikka Annikasta pidänkin (muiden asukkaiden tasosta johtuen), olisin ollut valmis häätämään mieluummin Annikan kuin Salarin. Annika ei tällä hetkellä tuo kovinkaan paljoa "lisää" talon elämään, toisin kuin Salar, joka oli talon viihdyttävin asukas.
Kuva

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja calderyon » 16 Loka 2011 23:31

Harmi kyllä, että lievä ärsykki Annika jäi taloon. Olisin mieluusti laittanut tytön kotiin Salarin sijasta. Nyt jäi tuonne ja sitä myöten nyhjäily ja kyhnäily Mikaelin kanssa vain yltyy entisestään. Ja tuskin ilkeily ja selkäänpuukotuskaan yms. vielä tähän loppuu.

Ja mitä luultavammin tyyppi kruisailee finaaliin asti, ainakin jos plussat palaa häätöäänestyksiin. Ehkä jopa voittoon.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja maumiu » 16 Loka 2011 23:34

Annikalla ei ole enää mitään annettavaa taloon ja nyt tuo Mikaelissa riippuminen jatkuu taas :madone: Onneksi sai ainakin kolauksen tänä iltana kun sai tietää että nimenomaan katsojat pisti tän äänestykseen.. Saa nähdä alkaako esittämään jotain ja muuttuuko käytös kun ei olekaan suokikki kuten varmasti on kuvitellut kun on selviytynyt niin monesta äänestyksestä.
Ällöttävä naaman ja käsien vääntely taas suorassa lähetyksessä..
Ja yksi asia mitä en kestä on Annikan huutaminen ja suorastaan rääkyminen. Jonkun pitäisi vaan sanoa sille että TURPA KIINNI!
Annikan ylisuuret maxihuulet on ihan turvoksissa ja rohtuneet kun nuolee ja lipoo niitä koko ajan kuin joku lehmä..
En jaksa uskoa et tällä olisi "faneja" niinkään paljon, kaverit ovat panneet tukirahansa yhteen ja äänestävät tätä aina joka viikko kaurapuuroa syöden..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 16 Loka 2011 23:59

Mä en oikeesti tajua miten tätä ämmää ei saada ulos! :noup:

Ja joka helvetin suorassa talkissa, vaikka kysyttäis yksinkertaista asiaa tyyliin: ''Annika, mikä on sun lempi väri?'' Annika vastaa: ''Punainen, khihihihiahaha'' ku heittäis jonku hyvänki vitsin? WTF? Tää on vaan niin raivostuttavan oksettava pissis ja mun tuurilla mun suurin inhokki menee ja voittaa koko paskan ja mä en vaan ymmärrä miksi tästä pidetään... :noup:
Kakan hajuinen poika :Love:

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 17 Loka 2011 00:17

geno kirjoitti:Mä en oikeesti tajua miten tätä ämmää ei saada ulos! :noup:

Ja joka helvetin suorassa talkissa, vaikka kysyttäis yksinkertaista asiaa tyyliin: ''Annika, mikä on sun lempi väri?'' Annika vastaa: ''Punainen, khihihihiahaha'' ku heittäis jonku hyvänki vitsin? WTF? Tää on vaan niin raivostuttavan oksettava pissis ja mun tuurilla mun suurin inhokki menee ja voittaa koko paskan ja mä en vaan ymmärrä miksi tästä pidetään... :noup:
Amen. Kuvotus jäi, mutta nyt kuvotus tietää, että hänestä katsojat eivät pidä. Myös asukit tietävät, että katsojat eivät pidä Annikasta, joka on nyt suurin inhokki, toivottavasti älyävät äänestää Annikan seuraavaan häätöön, sitenhän pelastaisivat itsensä. Toivossa eletään. [smilie=a_ohyahbaby.gif]

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 17 Loka 2011 00:19

Eiks se oo jo nähty että kyllä tälle plussia riittää? Ei se mihinkään tipu ennen Terhiä.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 17 Loka 2011 00:19

Dimangi kirjoitti:Myös asukit tietävät, että katsojat eivät pidä Annikasta, joka on nyt suurin inhokki, toivottavasti älyävät äänestää Annikan seuraavaan häätöön, sitenhän pelastaisivat itsensä. Toivossa eletään. [smilie=a_ohyahbaby.gif]
No, viime viikon äänestyksessä Ansku ei ollut kuin pienen hetken lähdössä, joten ei välttämättä mitenkään kauhean hyvä taktiikka.

Avatar
numppi
BB4-asukas
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Loka 2009 13:12
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja numppi » 17 Loka 2011 00:36

Tämä hirinäkone sitten jäi taloon. Mie sanon että sääli. Tästä kun nyt ei päästä eroon, ellei joudu kaksintaisteluun Sebua tai Janicaa vastaan. Tai jos miinusäänet tulee takaisin. Sitä verta saa kuitenkin plussaa äänestyksissä, ettei Terhillä, Tanjalla, Stefanilla, Benillä ole jakoja Annikaa vastaan. Tai näin mie luen tilanteen.

En tiedä, tuleeko tästä joku omasta elämästä mieleen, mutta mien vain pysty tätä tyärtä sietämään. Jos Annika on oman tilannetajuni mukaan jäämässä vielä ainakin 4 viikoksi, toivon jotain jäätävää henkistä painetta ja 24 oljenkorteen tarttumista. Mien vain jaksa tätä.
K*sista hommaa on munuaisen duuni -Riku Rantala

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Silencio » 17 Loka 2011 00:41

Dimangi kirjoitti:Amen. Kuvotus jäi, mutta nyt kuvotus tietää, että hänestä katsojat eivät pidä. Myös asukit tietävät, että katsojat eivät pidä Annikasta, joka on nyt suurin inhokki, toivottavasti älyävät äänestää Annikan seuraavaan häätöön, sitenhän pelastaisivat itsensä. Toivossa eletään. [smilie=a_ohyahbaby.gif]
Tähän harhaan saattaa joku talon asukkaista kompastua, ajattelee että on huomattavasti suositumpi katsojien keskuudessa kuin Annika joten antaa äänensä Annikalle. Tänään suoritettu äänestys ei minun mielestäni anna ihan oikeaa kuvaa, se kun oli enemmänkin antifanituksen voitto että Annika oli noiden kahden joukossa.

Jos äänestykset jatkuvat plus-äänillä niin moni talon asukas tippuu Annikaa vastaan, spekuloin minä.

12karvajalkaa
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 19 Elo 2008 21:15

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja 12karvajalkaa » 17 Loka 2011 00:44

Jei! Ansku jäi. Ja on äänestyksessä taas ensi viikolla, mutta olisi ollut varmaan muutenkin. Mun mielestä kyllä talossa vähiten pelaavat, pl. Benkku, olivat Annikan puolella, mutta toki varaan mahdollisuuden siihen, että Anskun kannattajat talossakin ovat niitä suurimpia pelaajia. Kysymyshän on viime kädessä sitä, kuka vetää viihdeohjelmassa uskottavimman shown meille katsojille.

Avatar
Kettu
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 30 Syys 2011 15:50

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Kettu » 17 Loka 2011 00:45

Olis kyl niiin voinut lähteä, jolloin Miksulla ois mahikset voittoon ehkä.. nyt se Ansku kyl pienentää sitä paljon!
Sebastian, Mikael, Janica, Ben, Amanda Stefan, Salar, Annika, Veera Tanja, Suvi, Minna,

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 17 Loka 2011 00:50

^Annikalla on kannatusta mutta erittäin paljon "vihaajia" ja kun vastaan tulee paljon kaanatusta nauttiva asukki jota ei "vihata" niin Annika lähtee. Annika myös pärjää noissa moniäänestyksissä koska omaa kannatusta ja äänet jakautuu niin tasan, että tapetit tippuu.

Talossa ei tiietä muut kuin Masa ja Rami, että on vain plussia, joten eivät tajua miten asiat todella on. Ansku olis jo tippunut jos vanha käytäntö olis ollut käytössä ja tän varmistaa juuri tän viikon nimeäminen. Jos úudet möläyttää pelkkien plussien käytännön moni asukki osaa muodostaa todellisen kuvan, eihän tuolla oo muuta tekemistä kuin spekuloida.
Finding life since 1970, forum member #1223

Boul ma sene
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 03 Marras 2008 22:45

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Boul ma sene » 17 Loka 2011 02:16

Tää on kyllä aivan sekasin. Ensimmäisen illan rasittavista "tequilaa naamaan" -karjunnoista ei ole kyllä muuttunut yhtään mitään. Parin juoman jälkeen aina aivan sekaisin ja kiljuu/karjuu miesmäisesti vuorotellen. Selvinpäin sitten joko raivoa tai vähä-älyisen kuvan itsestään antavaa "naurua" joka asialle. Ihme ettei noita muita ärsytä tuo jatkuva huomion hakeminen enempää.

e. Tanssitaidotkin on niin puutteelliset että pakko ihmetellä sitä jotain maailmanmestaruutta, vaikka ilmeisesti jostain höpöhöpölajista onkin kyse.

Sande
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 23 Syys 2011 21:02

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Sande » 17 Loka 2011 02:23

Annikaa ei taida saada tiputettua ennen finaalia, koska äänestyksissä vain plussat ovat käytössä.

Annikastahan ei esitetä päälähetyksissä oikein mitään negatiivista.

Toivottavasti tuotanto ei ole valinnut Annikaa ainakaan vaihtoon lähtijäksi.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja omelia » 17 Loka 2011 03:42

Olisin toivonut Annikan häätöä tänään ennemmin kuin Salarin. Annika on aika ajoin ärsyttävä, aika ajoin ihan siedettävä, enimmän osan aikaa on sellainen, jonka oikeastaan ignooraan, ei ole mikään lempiasukkaani siis. Annikassa on samaa kuin Terhissä, että näyttää ääripään tunteet kyllä avoimesti, mutta on koko ajan jommassa kummassa ääripäässä eikä sellaista välivaihetta löydy ollenkaan ja pitemmän päälle se ärsyttää, kun on koko ajan äänessä joko itkusta tai vihasta huutaen tai ilosta huutaen. Myös tuo Mikael-Annika-pari jotenkin vain ärsyttää, en vain löydä siitä mitään söpöä ja ihanaa vaan ainoastaan ärsyttää se jatkuva nuohoaminen. Annikan negatiivisuus on viime aikoina hellittänyt, liekö syynä se, että Sebastian otti asian esille ja Janica ja Annika sopivat asiat, ainakin näennenäisesti. Annika on kuitenkin aika heikko lenkki, joten saa nähdä kun seuraava viikkotehtävä alkaa, että mitkä ovat hänen tunnelmansa taas, tämä viikkohan oli aika letkeä kuitenkin, joten Annikakin positiivisempi.

Notkea tyttö Annika kyllä on ja on ihan hauska katsoa kun hän näyttää taitojaan :)

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja realityfan » 17 Loka 2011 07:13

Yksi parhaimpia hetkiä oli kun Annikan alahuuli alkoi väpättämään talkshowssa kun hänelle selvisi, että hänet oli äänestetty katsojien toimesta talon toiseksi mulkeroksi. Todella mielenkiintoista nähdä muuttaako hän pelitaktiikkaa asian johdosta.

Parhaita hetkiä on myös kysymykset Annikalle talkshowssa. Toki se vaati pullon punaviiniä pohjiksi, että kestää sen myötähäpeän määrän minkä Anskun käsien väännöt, kiherrykset ja lyhyet hirnahdukset aiheuttaa. Päiväkoti-ikäiset tytötkin vastailee kysymyksiin selvemmin kuin Ansku.

Viihdearvo on hyvä annan 4 pistettä.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Mardis » 17 Loka 2011 09:50

Oon niin helpottonut kun Annika jäi taloon! :in love: Luultavasti ette saa sitä vielä pitkään aikaan pois! [smilie=a_teeth.gif]

jumi
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Syys 2011 22:43

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja jumi » 17 Loka 2011 10:28

On kyllä jännä huomata miten ilkeää ja katkeraa jengiä täällä plazalla pyörii, kun oikein toivomalla toivovat toisten ihmisten kärsimystä. Luulisi sellaisten ihmisten itse tippuvan suoraan ulos talosta jos siellä olisivat. Tämä ei siis koske pelkästään Annika-ketjua, vaan kenen tahansa "vihatun" asukkaan topikkia. Kaikki tekee virheitä eikä jokaisen naama nyt vaan voi miellyttää, mutta sellaiset "V*ttu mä toivon että toi huora kärsii tuolla!" -tyyppiset lausahdukset saisi pitää ihan oman henkisesti epätasapainoisen päänsä sisällä? [smilie=a_doh.gif]

Topikkiin palatakseni tuntuu siltä että Anskulla löytyy hemmetisti tykkääjiä ja vielä enemmän vihamiehiä siitä syystä että kyseessä vain sattuu olemaan ihminen joka aiheuttaa kaikenlaisia reaktioita ihmisissä. Annika ehdottomasti hyötyy pelkkien plussaäänien käytöstä, mutta tällä tuotanto on selkeästi halunnut estää aikaisempien kausien tilannetta jolloin kaikki kiinnostavat ihmiset on tiputettu pois ja talossa ei enää tapahdu mitään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”