Sebastian Tynkkynen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Sebastianille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:08

5 - Suosikki
366
52%
4
112
16%
3
69
10%
2
47
7%
1
31
4%
0 - Inhokki
82
12%
 
Ääniä yhteensä: 707

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Juunas » 19 Loka 2011 21:21

Onko Sebastian muuten lestadiolainen? Aika monet seikat vähän viittaa siiheen (kotipaikkakunta, sisarusten lukumäärä, tietyt periaatteet. Plus tosi moni mun tietämä nuori lestadiolainen on just tollainen korkeasti kouluttautuva ja tyylikkäästi pukeutuva.), mutta onko Sebastian talossa ollessaan koskaan maininnut asiasta mitään?

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 19 Loka 2011 21:22

Juunas kirjoitti:Onko Sebastian muuten lestadiolainen?
Ei ole.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 19 Loka 2011 21:23

Eikö lestadiolaiset oo aika pitkälti tv:tä vastaan? Eikä ne kiroile, Sebastian kiroilee.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 19 Loka 2011 21:25

Lestadiolaisille televisio on niin suuri saatana, että siitä kestetään kaukana. Sain kuulla kerran lestadiolaiselta työkaverilta puolen tunnin palopuheen television kaikenpuolisesta turmiollisuudesta.

Mitenkään muuten tämä henkilö ei ole uskoaan tyrkyttänyt.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 19 Loka 2011 21:52

Tirkka kirjoitti:Sanoiko Sebastian tosiaan tänään että uskoo älykkääseen suunnitteluun? Jos uskoo niin on vielä hölmömpi kuin mitä esittää. Voi tietysti olla ihan roolia koko roska.
No, Sebastianhan lukee Raamattua kirjaimellisesti (antoi alkuviikkoina ymmärtää uskovansa myös Nooan arkkiin), joten ei tuon nyt yllätyksenä pitäisi tulla.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Loka 2011 22:00

Tirkka kirjoitti:Sanoiko Sebastian tosiaan tänään että uskoo älykkääseen suunnitteluun? Jos uskoo niin on vielä hölmömpi kuin mitä esittää. Voi tietysti olla ihan roolia koko roska.
On se sanonut sitä erinäisissä keskusteluissa eri ihmisten kanssa monta kertaa aiemminkin, ei pelkästään tänään. Ja uskoo mikroevoluutioon, mutta ei makro-. (Joka Sebastianin vertauksen mukaan tarkoittaa että linnusta tulee koira.)

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Goofy » 19 Loka 2011 22:24

Salami kirjoitti:Kuitenkin on osoittanut jotain kiinnostuksen poikasta naisia kohtaan ja miehiä kohtaan ei talossa oikeastaan ole ollut kiinnostukseen viittaavaa.
So? :D Jos mut heitettäs viiden samaa sukupuolta olevan satunnaisen henkilön kanssa samaan taloon pariks kuukaudeksi, ei ois sanottu, että oisin niistä kiinnostunu, vaikka muuten oisinki samasta sukupuolesta kiinnostunu. LOL. Ihanku homot ja lesbot iskis heti kiinni välittämättä jotenkin vähemmän persoonasta tai kemioista, kun heterot. Hei kamoon... [smilie=a_doh.gif]
Taviskausi rules

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 19 Loka 2011 22:31

Vähänkö taas repesin ääneen tossa meikkipussigatessa. Kun Sebastian Janicalle: "Hui, älä pyllistä tolleen kauheesti!" Ku Janskun herkkupeppu oli just siinä Sebun naaman edessä..

Mun heterotutka kyllä värähtää Sebun kohdalla.
Mutta kuten olen sanonut, mulle on ihan sama onko se hetero vai homo vai bi vai muumi.

En mä omastakaan suuntautumisestani ole satavarma, miks muitten pitäisi

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Kalmankalistin
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 06 Syys 2011 13:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Kalmankalistin » 19 Loka 2011 22:34

En opi tykkäämään Sebastianista. Liian opettajamainen ja minun silmääni tyypillinen uskovainen. Omat näkemykseni uskonnosta ovat enemmän satanismin ja pakanuuden suuntaan... Toki on hauska ja älykäskin jamppa.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 19 Loka 2011 22:40

Mä sivuutan sujuvasti kaikki nuo jeesuspaasaukset. Eihän noitten kiihkouskovaisten kanssa kannata alkaa väitellä, kun ei tule mitään perusteluja kuitenkaan, lyödään vaan raamatulla (tai jollain uskonaapisella) päähän.

Mä olen lähinnä agnostikko ja Sebu taitaa olla ainoo uskis, jota mä pidän hyvänä tyyppinä :lol:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Annie » 19 Loka 2011 23:21

Seikkailia kirjoitti:Itse taas sanoisin että jos Sebastian on talossaoloaikanaan johonkin henkilöön ihastunut, niin kyseinen henkilö on ehdottomasti ollut Salar. Niin sokea ja anteesiantava Sebastian oli Salarin tempuille pitkään.
Mä en kyllä nähnyt minkäänlaista seksuaalista vipinää Salarin ja Seban välillä. Se suhde oli mun mielestä täysin veljellinen. Vaikka toki seksuaalista värinää voi olla mukana ihan kaikessa, mitä ihminen tekee. Kyllä Seban ja Salarin välillä selvästi vetovoimaa oli, mutta ei seksuaalista. Kyllä miehetkin voi olla vain ystäviä keskenään ja välittää toisistaan. Mun mielestä näiden kahden välillä vallitsi luottamus, ja ehkä Salarin hermostuminen Seballe oli tuon luottamuksen kokeilemista. Tiedä häntä.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Goofy » 20 Loka 2011 09:52

Todellakin on mullekin ihan yks lysti on Sebu mitä tahansa suuntautumiseltaan. En ole vaan vuosien homopiireissä pyörimiseni aikana tavannut koskaan heteromiestä, joka väittäisi olevansa homo tai edes bi jos ei sitä ole. Naisissa tähän sitten nykyään varsinkin törmää ärsyttävän usein, kato kun on niiiin hip olla bi, blaah.

Ja eniten mua tässä Sebun tapauksessa pistää korvaan, miten mies julistaa "ottavansa" vaimon vain ihan muista syistä kun pitäisi, eli lapsentekokoneeksi. Ihan liian monet homot on perustaneet ennenmuinoin perheen naisen kanssa, surullista, että noin nuori poika oikein sanoo asian suoraan miten se on. Ja jotenkin tosi surullista, että paasaa siitä oikein teeveessä kaiken kansana kuullen. Tänä päivänä pitäis julistuksen olla total päinvastainen, että jo pikkuhiljaa uskallettas alkamaan olla sitä mitä oikeasti ollaan. Mutta eihän nyt vielä täällä takapajuisessa räsäs-suomessa...... *sori vuodatus*
Taviskausi rules

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja merri » 20 Loka 2011 10:01

Aivan totta! Muakin häiritsee tuo Sebastianin über-vanhoillinen ajatusmaailma perheasiassa ja naisen rooli.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Silencio » 20 Loka 2011 10:06

Mä oon nyt seuraillut tätä honkkelia ja koko ajan omat foliohattu-teoriat vain lisääntyvät. (Oonkohan sekoomassa...)

Nimittäin, tästä kaverista loistaa läpi sellainen pienoinen teeskentely muutamissa jutuissa että olen pikku hiljaa alkanut epäilemään että tässä on BB-historian paras kusetus. Olisiko niin että olisi aivan suunniteltua tuo käyttäytyminen ja otettu aiemmilta vuosilta kisassa menestyneiltä asukkailta menestymisen mallit, jotka ovat mm.

- hieman hölmöyttä (toimii hyvin aina)
- uskovainen ??? (voi opetella ulkoa kasvatustieteilijä kun on)
- bi/homo (välillä ei oikein vaikuta siltä)
- fiksu/älykäs (määrätyissä asioissa on, joissain taas täystampio)
- sosiaalinen (juu, välillä pitää kuitenkin "näyttää" hieman syrjäänvetätyvältä)

Ei kannata otta ylläolevaa kovin vakavasti vasta kuin siinä tapauksessa että tämä Tynkkysen poika alkaa vehtailemaan silikonistripparin kanssa TAI ottaa kunnon kännit ja kiroilee niin perkeleesti.

Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja IrisU » 20 Loka 2011 10:23

Silencio kirjoitti: - uskovainen ??? (voi opetella ulkoa kasvatustieteilijä kun on)
Listasi pistää kyllä miettimään ;) Mutta on Sebu tuota Sebastiantyne-uskisblogiaankin pitänyt ainakin maaliskuusta asti. Ja eikö se kotiseudullaan ole noissa uskispiireissään ihan tunnettukin.

Silencio kirjoitti: Ei kannata otta ylläolevaa kovin vakavasti vasta kuin siinä tapauksessa että tämä Tynkkysen poika alkaa vehtailemaan silikonistripparin kanssa TAI ottaa kunnon kännit ja kiroilee niin perkeleesti.
Kyllähän siltä jo kirosanoja irtoaa, vaikkei ollutkaan muka v*ttua sanonut ennen taloon tuloaan. Ja tässä on vielä kautta jäljellä, ei sitä tiedä mitä tapahtuu. [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Annie » 20 Loka 2011 11:13

Kyllä mä uskon, että Sebastian ihan oma aito persoonansa tuolla talossa on. Ei kukaan pystyisi vetämään show'ta tuolla monta viikkoa putkeen. Varmasti mukana on esittämistäkin välillä, mutta niinhän se on vähän jokaisella. Ei noi asukkaat sitä unohda, että ne on kuitenkin telkkarissa 24h.

Mä tykkään Sebastianin huumorista, koska se osaa repiä sitä itsestään. Sebastian osaa lyödä leikkiä siitä, että hän on talossa tuollainen uskovainen tosikko, joka kuitenkin puhuu välillä rumia. Sebastian tiedostaa oman roolinsa.

Sebastian on myös vielä aika nuori, joten monet seikat pätemisestä voi hyvin laittaa iän piikkiin.

Avatar
Karpow
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 11 Syys 2011 02:29

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Karpow » 20 Loka 2011 12:40

Sebu on vahva voittajasuosikki, eikä varsinaista uhkaajaa edes ole tällä hetkellä. Mikaelin näen ainoana uhkaajana, mutta en edes suurena. Janicalla on paljon faneja, mutta myös liikaa vihaajia, enkä naiselle voittoa edes antaisikkaan.

Parhaat naurut on kyllä ehdottomasti irronnut Sebastianin toimesta. Nauroin kippurassa puolituntia, kun Sebu lohkaisi kommenttinsa emättimen tuoksusta viikonloppuna. :lol:

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 20 Loka 2011 23:13

Tuohon ajatukseen mahdollisesta uskovaisen feikkaamisesta, niin sebun lauleskelemien laulujen perusteella en oikein usko. Jos joku yrittäisi feikata uskovaista, niin jutut vois muuten kyllä feikata, mutta jotain ihkuylkkälauluja vuoden 2005 helluntaikonferenssista... not.

Sebulla on selkärankaa. Ei hän mikään täydellinen ihminen ole, mutta talon miesten joukossa eliittiä. Mun mielestä.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 20 Loka 2011 23:47

^ Tajusin juuri että Sebastian on minunkin listallani talon tämänhetkisistä miehistä toiseksi paras. Ramista en tosin osaa sanoa vielä mitään, joten ehkä Tampereen mies kiilaa vielä ohitse.

Huomenna olisi sen yhden amerikkalaisen pastorin mukaan taas tuomiopäivä. Pitäisikö Sebu kutsua päiväkirjahuoneeseen ja sillä aikaa heivata muut asukkaat piiloon, niin että vain vaatteet jäävät sinne tänne lojumaan (kuten taivaaseen tempaamisessa kuulemma tapahtuu, vaatteet jäävät tälle puolelle)? No, ehkä se olisi liian ilkeää. :P

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja omelia » 21 Loka 2011 01:53

tarjaliisukka kirjoitti:Tuohon ajatukseen mahdollisesta uskovaisen feikkaamisesta, niin sebun lauleskelemien laulujen perusteella en oikein usko. Jos joku yrittäisi feikata uskovaista, niin jutut vois muuten kyllä feikata, mutta jotain ihkuylkkälauluja vuoden 2005 helluntaikonferenssista... not.
Joo en kyllä usko, että olisi noin loistokkaasti pystynyt rakentamaan tuollaisen roolin, se olisi vaatinut todella paljon perehtymistä ja opettelua ja olisihan se nyt varmaan aika mahdotontakin pitää itsellään 3 kuukautta tuollaisia rajoja, joita Sebastian itselleen asettaa, jollei oikeastikin ole sellainen. Ja jos nyt olisikin rakentanut tuollaisen roolin niin en pitäisi sitä huonona asiana, koska tuollaisena persoonana Sebastian on tosi hyvä asukas ja ainut mielenkiintoinen asukas tällä kaudella.


Sebastian oli kyllä tosi hyvä kiipeilytehtävässä, veti mielettömän hyvän tuloksen. Sebastian on muutenkin ollut kyllä tosi vahva lenkki melkein kaikissa viikkotehtävissä, mutta useinhan ne onkin vahvoja, joilla on itsekuria, kuten Sebastianilla on.

Sebstianille sopii muuten tosi hyvin tuon värinen paita mikä hänellä on tänään ollut :)

Karpow kirjoitti:Sebu on vahva voittajasuosikki, eikä varsinaista uhkaajaa edes ole tällä hetkellä. Mikaelin näen ainoana uhkaajana, mutta en edes suurena. Janicalla on paljon faneja, mutta myös liikaa vihaajia, enkä naiselle voittoa edes antaisikkaan.

Parhaat naurut on kyllä ehdottomasti irronnut Sebastianin toimesta.
Täsmälleen samaa mieltä tästä ! On kyllä sillä tavalla outo kausi, että Sebastian tuntuu olevan hahmo, josta paljon pidetään ja vain harvat inhoavat, yleensä suosikeilla on ollut myös inhoajia paljon. En muista katsoneeni aiemmin kautta, jossa joku olisi ollut näin selvä voittajaehdokas, jolla ei edes uhkaajia ole.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 21 Loka 2011 02:00

LuckyTheFox kirjoitti:Huomenna olisi sen yhden amerikkalaisen pastorin mukaan taas tuomiopäivä. Pitäisikö Sebu kutsua päiväkirjahuoneeseen ja sillä aikaa heivata muut asukkaat piiloon, niin että vain vaatteet jäävät sinne tänne lojumaan (kuten taivaaseen tempaamisessa kuulemma tapahtuu, vaatteet jäävät tälle puolelle)? No, ehkä se olisi liian ilkeää. :P
Tämäkään yhtään kristillinen oo mutta... Prkl se ristiretki kaikkeen uskoon voisi jo vähentyä... Huoh...

Sebu on osoittanut kyllä melkoista kykyä myös mennä metsään... Salarhan se oli, joka varta vasten pyrki luomaan eripuraa kanssa-asukkien välille aina kuin tilaisuus tuli ja Brenkun on hyljännyt vallan listaltaan...

Ja mitä tulee Sebun mielipiteeseen Annikan perkelellisyydestä ampuu kyllä pahasti yli...siinä Sebastianin arvostelukyky ja objektiibisuus pettää pahasti... :(

mafiakeke
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 12 Marras 2010 23:45

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja mafiakeke » 21 Loka 2011 03:19

Eräällä vedonlyöntiin keskittyneellä foorumilla oli keskustelua Sebastianin voittajasuosikki-asemasta. En tiedä onko miten epäeettistä,mutta heitän tähän suoran lainauksen ko. foorumilta:
"Ajattelisin luultavasti samoin ellei mulla olisi sisäpiiritietoa.

Sebastianista tulee paljastumaan tosi synkkä juttu, tosin vain mutkan kautta mutta kuitenkin, joka uskoakseni laskee sen pinnoja tasoihin Janican kanssa.

Tämä tietty sillä edellytyksellä että tuotanto on oikeasti kaivanut paskan esiin, enkä näe yhtään syytä miksi se ei sitä olisi tehnyt.

Hauskinta on se, että tapahtuma joka saattaa vaikuttaa negatiivisesti Sebun menestysmahdollisuuksiin tapahtui jo ennen hänen syntymäänsä. Olen luvannut pitää asian omana tietonani, joten älkää tuhlatko aikaanne tarkennusten uteluun, mutta tieto on myös varmistettu."

Pikasella tutkimisella ei ole syytä epäillä,että tässä ois kyseessä mikään trollaus. Nopeasti vilkaisin postaajan satakunta postia sisältäneen viestihistorian ja ainakin muut postit vaikutti suht asiallisilta.

Ja jos tää nyt on sit jotenki foorumin sääntöjen vastaista kopioida tekstejä muilta foorumeilta tai jotain vastaavaa niin modet saa ehdottomasti poistaa tän tekstin :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”