Ben Grundström

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Benille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:13

5 - Suosikki
33
4%
4
17
2%
3
42
6%
2
35
5%
1
97
13%
0 - Inhokki
531
70%
 
Ääniä yhteensä: 755

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja mirian » 31 Loka 2011 18:44

Tekeeköhän videoklipit muuten paluun nyt kun Netta tuli taloon ja Ben alkoi tarinansa siitä, kuinka Netta väkisin yritti hiplailla? Niitä kaikkia paloja ei ilmeisesti kuitenkaan koskaan näytetty? Ainakaan sitä klippiä, mikä näytettiin Veeralle ja Lianalle (?) päiväkirjahuoneessa...

Hehee, sais muuten BB tehdä semmoisen vedon tähän väliin, että kutsuu asukkaat sohville, telkkari päälle, SEIS-komento kun kaikki napittaa ruutua silmä kovana ja sitten vaan sekä Benin ja Netan näyttämättä jääneet sessiot ja Veeran pk-kommentointi jatkuvalla syötöllä näkymään.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 31 Loka 2011 19:06

mirian kirjoitti:
Hehee, sais muuten BB tehdä semmoisen vedon tähän väliin, että kutsuu asukkaat sohville, telkkari päälle, SEIS-komento kun kaikki napittaa ruutua silmä kovana ja sitten vaan sekä Benin ja Netan näyttämättä jääneet sessiot ja Veeran pk-kommentointi jatkuvalla syötöllä näkymään.
Olis kyllä härkänen veto isoveikalta. Mutta mun mielestä kersanttia on lyöty jo ihan tarpeeksi. Se on jo osottautunut epävarmaksi pikkupojaksi joten lisä monottaminen olis jo vähän liikaa. Voisi vielä ruotsalaiset suuttua ja äänestää BenQu voittoon. Annetaan talon maskotin häröillä rauhassa, se on niin lutunenkin. Hiukset sais kyllä värjätä, toi kusenkeltainen letti häiritsee. Joutuu ehkä tiputtamaan pisteet vitosesta neloseen.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Loka 2011 19:22

Mutta lyö se Benkkukin muita. Mitähän on mahtanut Miksulle selittää tosta Nettasessiosta aiemmin?

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... t-mikaelia
a walking disaster

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maumiu » 31 Loka 2011 20:21

Ei hitto!
Ben meni jo puhumaan pahaa tai no, haukkumaan Nettaa luovuttajaksi pk-huoneessa. Samoin kun Mikael kysyi Beniltä että oliko Netta se haaremista joka yritti kopeloida koko ajan Beniä niin Ben sanoi että joo mutta "ei puhuta asiasta ettei tuu ikäviä tilanteita.." Annikakin kuuli tämän keskustelun.. Onko noi oikeesti noin tyhmiä et on puhumatta joistain asioista koska Ben käskee??? :shock: Ei tule sitten mieleen että ehkäpä Ben on värittänyt tarinaa ja nyt ei halua paljastua jos Netta saa kuulla? ;)

Toivon että Netta kuulee tuosta ja muista häntä koskevista valheista ja tää joutuis tilille valheistaan ja teoistaan. Haluaisin nähdä miten Ben käyttäytyy tilanteessa jossa on jäänyt paskanpuhumisesta kiinni ja on selkä seinää vasten. Voi sitä oletettua kiemurtelun ja selittelyn määrää :wink2:
Ai mutta nythän vasta tajusin et Nettahan tietää että Ben on valehdellut ettei Beniä itseään muka kiinnostanut yhtään [smilie=vibes.gif]
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Loka 2011 21:32

^ En silti usko, että Netta itse uskaltaa ottaa asian puheeksi, kaikki muut uskoisivat vain kultapoikaa. Mutta jos oikaisee tarinan, niin pojoja ropisee täältä.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Loka 2011 23:11

Benin ekat kysymykset Janicalle kun Janica palasi taloon:
1) Monta kumii on paketista jäljel?
2) Oliks Andreaksel iso?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 31 Loka 2011 23:21

Itsekin toivon ettei Netta tuntisi yhtään sääliä Benistä kohtaan, poika kunnolla syyniin ja poljetaan kohti maata jälleen :twisted: Voisi olla Benin ilme jälleen [smilie=a_teeth.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Loka 2011 23:22

Jonksu kirjoitti:Itsekin toivon ettei Netta tuntisi yhtään sääliä Benistä kohtaan, poika kunnolla syyniin ja poljetaan kohti maata jälleen :twisted: Voisi olla Benin ilme jälleen [smilie=a_teeth.gif]
Nyt kaivataan terhimäisyyttä! "Mä en tunne mitään sääliä!!"

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 31 Loka 2011 23:36

Sääli on sairautta! :twisted:
That damn fox!

Kuva

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 31 Loka 2011 23:39

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ei helvetti BEN LIEKITTÄÄ :DDD

Nyt sellasta BENQQU settiä et huhhhhuh :DD

"Siis vitsi mä vein sen juniorsviittii, mmmm , mmmm, niih , joooh"

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja rink » 31 Loka 2011 23:47

Itse myös naureskelen Benin omahyväisyydelle ja kerskumiselle. Menee niin pahasti ylitse, ettei tosikaan. :lol:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2011 00:11

Benishän ihan kihelmöi siitä, millaisissa otsikoissa on ja kuinka Ama on hänelle vihainen. Voi poika parka, kuinka tulet pettymään, ettei susta ole mitään vitun lööppiä lehdissä. Kuten ei Amasta tai Junostakaan. Niih. Mmmm.
a walking disaster

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maumiu » 01 Marras 2011 08:56

Tuli illalla eilen pienimuotoinen myötähäpeä ihan oikeasti nyt tätä kohtaan taas :oops: Puhui aika yksityiskohtaisesti miten hemmottelee Amandan ihan pilalle ja esimerkiksi Janica siinä vieressä yritti toppuutella että ulkomaailmassa Amandalla voi olla ihan toisin asiat, viitateen Junoon mutta ei tainnut mennä perille [smilie=a_doh.gif] Luuleeko tää pönttö oikeesti, ihan oikeesti että Amanda "valitsisisi" tän jos pitää Junon ja Benqqun välillä jonkinlainen valinta tehdä? Oikeesti?
Sitten kun Janica kysyi että missä ben sopii niitä kuuluisia treffejään kun kultakutri-pojka taas mainosti miten perui 9 treffit sen kuuluisan Viivin takia niin antoi ihme vastauksia "öö..jotku sopii mun kanssa treffejä ja mä sovin joittenki kans ja sit facebookiss ymm.." Kiemurteli kuin kala kuivalla maalla.
Onkohan tuo Viivikään enää totta vai Benin mielikuvitusta? Yritti koko illan kääntää keskustelua itseensä miten on ihana kun on lähettänyt parille naiselle ihan ruusujakin.. aaaaarrrgggghhh :madone:
Mä oon päässyt yllätyksekseni siitä pahimmasta Ben-inhosta yli, nyt tää vaan säälittää ja herättää myötähäpeää että miten toi voi olla tollanen...
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2011 09:21

maumiu kirjoitti:Mä oon päässyt yllätyksekseni siitä pahimmasta Ben-inhosta yli, nyt tää vaan säälittää ja herättää myötähäpeää että miten toi voi olla tollanen...
Benin herättämät mielikuvat talossa ovat kyllä käyneet läpi aika hassun kehityksen.

Ensivaikutelma oli naistenmiesmäinen. Meni heti ensimmäisenä tai toisena päivänä pesään Janican kanssa juttelemaan ummet ja lammet tämän miesihanteesta ja kertoi jokaiselle kuulemaan halukkaalle bilekimppakämpästään.

Haaremiviikon aikana ärsytti toden teolla, että Ben ei varsinaisesti joutunut käyttäytymisestään sillä tavalla tilille kuin katsoja olisi olettanut. Amanda jähmetti vahanaamion kasvoilleen, hirtti tunteettomuusvaihteen päälle ja sille tapahtumat olivat loppujen lopuksi aika yhdentekeviä, kunhan sai pitää uninallensa.

Salar-Ben-klikin huippuaikoihin valehtelu (etenkin Sebastianista) ja lipevä kaksinaamaisuus ärsytti, samoin kuin ainainen pesään tunkeminen ja kahdenväliset äänestämättömyyksistä sopimiset.

Taivaan ja helvetin aikana kulmakarvat kohoilivat Benin itkuiselle hampurilaiskatseelle ja syntymäpäiväfiksaatiolle. Onko mies tosissaan?

Matin ja Ramin saavuttua Ben muuttuikin sitten penthouse-avoauto-pleijeristä yhtäkkiä talon vauvaksi, naisia pikkusormen liikkeestä palvelevaksi koiraksi ja pikkupoikamaiseksi maskotiksi, jota pannaan hyväntahtoisesti halvalla mennen tullen, ja jonka jutuillekin jo naureskellaan aika avoimesti, ja joka itse vain hymyilee ja hörähtelee kaikelle tälle. Välillä tulee epäilys, ymmärtääkö enää edes kaikkea puhuttua, vai onko talo jo tehnyt tehtävänsä ja alkanut taannuttaa henkisiä kykyjä.

Yhäkin kuitenkin osaa selittää kaiken itselleen parhain päin, oli asia tai tilanne mikä hyvänsä. Muut eivät ehkä enää aina näihin selityksiin lankea, mutta sehän jo riittää, jos edes itse omat juttunsa uskoo, niin pysyy tsempparin maailmankuva eheänä ja harmonisena! [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Taika » 01 Marras 2011 09:27

Ben on tollanen talon vauva tasan siksi, ettei ole joutunut nimettynä äänestykseen pitkään aikaan. Kun joutuu seuraavan kerran häätöön nimettynä, niin kahden keskiset pesäilyt ja varmaan myös juonittelukuvio lämmitetään välittömästi uudelleen.

Patologinen valehtelija ja oman edun tavoittelija, mutta laiskakin vielä eli miksi nähdä nyt suurta vaivaa, kun asiat menee muutenkin Benin tahdon mukaan? Tällä hetkellä näkyvissä on vain torstai-perjantain muutos, kun lässyttelee kaikille ja tekee kerran aamupalaa, josta mainitsee kolme tuhatta kertaa. Nimettyjen julkistamisen jälkeen käy "lohduttamassa" juuri sen verran, ettei oo pelko perseessä, et joutuis vaihdetuksi oljenkorressa.
Kuva

Avatar
huuliou
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Syys 2011 01:27

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja huuliou » 01 Marras 2011 09:41

Pää punasena sai tän häikäilemätöntä menoa seurata haaremiviikon jälkeen. Mistä näitä urpoja oikeen tulee?
Nykyään dailyssä ei paljoa näy (paitsi joskus tekopepsodenttihymyn kera)
...mihin tää on kadonnu? mitä nyt kerran tai pari 24/7 kattoneena lähipäivinä Ben vaan lähinnä pälyilee muita ja heittää sillontällön "Mut mulla onki... Mut mun kaverit... Mun sitä ja tätä..."
eilen kun asukkaat oli pihalla sai kyllä mun puolelta pienet naurut. Ben: "Mut ootteko nähny sen leffan Uhrilampaat, sen mis ne lampaat tappaa niit tyyppei." en saanu ihan selvää et sekosko Ben vaan leffojen nimissä vai oliks tää joku tosi huono läppä. :D

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 01 Marras 2011 12:46

Taika kirjoitti:Ben on tollanen talon vauva tasan siksi, ettei ole joutunut nimettynä äänestykseen pitkään aikaan. Kun joutuu seuraavan kerran häätöön nimettynä, niin kahden keskiset pesäilyt ja varmaan myös juonittelukuvio lämmitetään välittömästi uudelleen.
Benin vaisuuteen on vaikuttanut myös Masan ja Ramin taloon tulo, varsinkin Matin. Aikaisemmin valkoisissa kalsareissa talossa poustaillut svedu veti aika nopeasti housut jalkaan ja alkoi kävellä pitkin seinänvarsia kun tosimiehet astelivat sisään. Sitten tuli viela Siv. Pastori, Miksu ja Masa hoitivat vieraan naurattamisen, BenQu jäätyi totaalisesti ja alennettiin vielä koiran asemaan.

Nyt on päästy Sivistä ja Matista eroon ja Benqun itsevarmuus on palannut. On ihan mielenkiintoista nähdä kasaako mestari uuden jengin ja mikä sen kokoonpano on. Eki ja Veera on jo varmasti mukana. Myös tapaus Netta on mielenkiintoinen, yrittääkö maisteri värvätä vanhan hoitonsa jengiin vai lähteekö dissauslinjalle. BenQulle tämä viikko tulee olemaan kiireinen, kun pitää jokaisen persettä käydä lipasemassa ja loppuviikosta naama on varmasti kipeä kesto [smilie=a_teeth.gif]johdosta.

Tsemppiä Ben!
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 01 Marras 2011 12:52

Aivan huikeita ovat tämän "lentokoneasentajan" tulot:

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... -tuloeroja

Tuosta voi laskea että vuosina 2009 ja 2010 kuukausiansio on alle 1000€. Varmaan ollut töissä vain osan vuotta [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Burph » 01 Marras 2011 13:15

Mmmm, joo.. Tavallaan, mut tossahan on siis virhe. Toi 11541 tarkoittaa siis kuukausituloja..

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:45

Mun teki mieli itkeä tänään kun jengi Netan johdolla kehui Benkkua.
En kuitenkaan itkenyt, aloin nauramaan. Voi sitä myötähäpeän määrää kun nöyryydestä ei ollut tietoakaan Benkun ottaessa positiivista palautetta vastaan. Miten joku voi olla tollanen??

Haluaisin ihan mielenkiinnosta nähdä, mitä Benkku tekis, jos joku sanoisi sille jotain negatiivista. Varmaan koko maailma murtuisi.
you've got the dream but not the drive

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 01 Marras 2011 13:51

^Sebastian on sanonut, ja maksaa siitä joka nimeämisissä.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:52

Seikkailia kirjoitti:^Sebastian on sanonut, ja maksaa siitä joka nimeämisissä.
Aivan! Miten mä saatoin unohtaa tämän.
Sebastian, häpeä! ;)
you've got the dream but not the drive

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”