Annika Niemi

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Annikalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:19

5 - Suosikki
75
12%
4
47
7%
3
51
8%
2
69
11%
1
79
12%
0 - Inhokki
326
50%
 
Ääniä yhteensä: 647

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja VeePee » 02 Marras 2011 20:14

Annikalla tuntuu jääneen kasvu jollekkin pikkulapsen tasolle kun välillä kattoo tota menoa.

Voivoi kun on epäreilua kun Janica ei tykkää, miksiköhän Janica ei tykkää? Kellään peiliä lainata Annikalle kun sillä on paha mieli??

Annika tuntuu saaneen Mikaelin täysin vietäväkseen ja tästähän on pelkkää hyötyä? Ainoa vaan että Mikaelinkin pisteet on laskussa joten lycka til Anskuli. Kovasti tuntu hakevan Sunnuntaina Matin häädön jälkeen tukea mm. Sebastianilta. Kaveriliittoumaahan Annika tässä hakee eiksjeah?

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja sally » 02 Marras 2011 21:26

VeePee kirjoitti: Voivoi kun on epäreilua kun Janica ei tykkää, miksiköhän Janica ei tykkää? Kellään peiliä lainata Annikalle kun sillä on paha mieli??
"yyyyh ne tietää ett mä pelästyn helposti" (kun ilmapallokala hipaisi) ja mitä näitä muita esimerkkejä on kun annikaa on niin väärin kohdeltu. Aina kun jotain talossa tapahtuu Annikalle niin se on aivan hirmuisen epäreilua ja tietysti ainoastaan hänelle kun hän on NIIIIIN väärinkohdeltu yyyyhhhh!!!!!

Se mitä Sebu sanoi viimeisestä oljenkorresta, että olisi vaihanut Annikan pois jotta tää ois huomannu ettei todellakaan hänelle vain kaikki oo epäreilua, ois ollu saletisti vain 'helmiä sioille' koska eihän tää ois sitä "opetusta" tajunnut. EIKÄ myöskään saletisti lakannut whinemästä siitä, että hän on ainoa kaiken paskan vastaanottaja :roll:

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Burph » 02 Marras 2011 21:32

sally kirjoitti:Se mitä Sebu sanoi viimeisestä oljenkorresta, että olisi vaihanut Annikan pois jotta tää ois huomannu ettei todellakaan hänelle vain kaikki oo epäreilua, ois ollu saletisti vain 'helmiä sioille' koska eihän tää ois sitä "opetusta" tajunnut. EIKÄ myöskään saletisti lakannut whinemästä siitä, että hän on ainoa kaiken paskan vastaanottaja :roll:
Nivvarmaan, mä mietin silloin kun Sebu ton sanoi. Mut aattelin, että jospa Annika nyt vaikka ylättäis mut. Ei kannata henkeä pidätellä odotellessa..

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Smrtz
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 28 Loka 2011 01:09

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Smrtz » 02 Marras 2011 22:40

Asia, mitä mä en kertakaikkiaan voi tajuta on se, että miksi Annika on ihan erilainen aina sunnuntain suorassa.
:in love: Suvi & Janica :in love:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Marras 2011 22:48

Smrtz kirjoitti:Asia, mitä mä en kertakaikkiaan voi tajuta on se, että miksi Annika on ihan erilainen aina sunnuntain suorassa.
Veikkaan jännitystä. Annika on sanonut, että alkaa hihitellä, jos jännittää. Menee jotenkin lukkoon noissa suorissa. Tosin voisi kuvitella, että olisi jo 10 viikon aikana päässyt jännityksestä eroon.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Marras 2011 23:26

Ei voi oikeesti pelästyä ilmapalloa... sehän ihan varmasti näki ne ilmapallot nii ei kai se nyt luule että sieltä joku murhaaja tulee tökkii sitä selkään...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Marras 2011 05:24

Lähes mitä tahansa voi pelästyä. :oops: Nimim. Toisinaan erittäin säikky ihminen.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Goofy » 03 Marras 2011 09:07

Heeh, vähänkö repesin, kun Annika "kuivaharjotteli" peiton alla Mixun kanssa eilisessä koosteessa. Mixu jynssäsi ihan onnessaan ja Ansku siihen kunnon hevosnaurut "noinko sä panet heh heh heh"... :lol: Näen sieluni silmin miten muija puuhastelee oikeesti ja latoo tollasia sexintappajia suustaan miesparalle. Hilarious. [smilie=a_chuckle.gif] On tää kaikkien aikojen hervottomin kammotuspari.
Taviskausi rules

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Marras 2011 09:12

^ Kuivaharjoittelu oli ihan vain pariskunnan keskinäistä pelleilyä. Kesti pidempään kuin koosteessa ja eri tyylejä varioitiin ja niille naureskeltiin. Annika halusi Mikaelin mm. esittävän "Sammakkomiestä", karmeinta panokokemustaan, josta on ollut talossa juttua aiemminkin. Sammakkomiehen tyyliin kuului muun kropan liikkumattomuus mutta voimakas perseenheilutus/lantiotyöskentely sekä erikoinen ääntely.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Goofy » 03 Marras 2011 09:18

^ No JOO JOO. En nyt uskonutkaan Annikan sanovan mitään tosissaan, ei nyt tarvi heti alkaa hulluna puolustamaan. :) Hänhän on itsekin 100% vitsi. Kunhan nyt vain sanoin mitä tuli mieleen kun hommaa katseli.
Taviskausi rules

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja plop » 03 Marras 2011 10:55

Mä tykkään Annikasta juuri sen takia, että onhan se nyt ehdottomasti tän kauden kovimpia puheenaiheita.Tykkään myös muutenkin ihmisistä, jotka näyttävät tunteensa, itkunsa ja naurunsa. Varsinkin BB-talossa tää on mun mielestä vain plussaa.

Itse en jaksa sellaista asukasta, joka esittää kylmää ja tunteetonta muiden edessä, mutta vain esim. pk-huoneessa haukkuu ja kertoo tunteistaan. Näitäkin on.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 03 Marras 2011 12:56

plop kirjoitti:Mä tykkään Annikasta juuri sen takia, että onhan se nyt ehdottomasti tän kauden kovimpia puheenaiheita.Tykkään myös muutenkin ihmisistä, jotka näyttävät tunteensa, itkunsa ja naurunsa. Varsinkin BB-talossa tää on mun mielestä vain plussaa.

Itse en jaksa sellaista asukasta, joka esittää kylmää ja tunteetonta muiden edessä, mutta vain esim. pk-huoneessa haukkuu ja kertoo tunteistaan. Näitäkin on.
Kyllä kyllä, mutta ADHD-häsläys ja älytön ääntely ja naaman mutristelu on kyllä tosi ärsyttävää pitkän päälle. Vain telkkupätkiä katsoville ei kaikki kauheus edes paljastu.

AppleJenkki
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 15 Loka 2012 14:48

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja AppleJenkki » 03 Marras 2011 13:26

Annika on paras tyyppi Sebastianin ohella. Sillä perusteella, että on iloinen, herkkä ja energinen. Jos joku on talossa ilkeä niin se on Janica. Ymmärrän täysin Annikan inhon Janicaa kohtaan. Janica ilkeili Annikalle esim. mehiläiskuningattarena, yritti viedä Mikaelin Annikalta. En tajua mikä ihmisen ilmeissä ja nauramisessa voi olla niin hirveetä, että sen takia inhotaan...

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 03 Marras 2011 13:33

Saamme toki pitää erilaisista ihmisistä, mutta ei kannata mitätöidä myöskään 24/7-katsojien kyllästymistä häsläämiseen, tyhmyyteen, mustasukkaisuuteen ja kateuteen. Annika on heti alusta ollut kateellinen Janicalle, vaikkei mitään ollut vielä tapahtunutkaan, niin osasi jo nimitellä h-nimikkeellä. Janican läsnäollessa Annika jää toiseksi valovoimaisuudessa ja sekös ottaa Annikaa päähän. En todellakaan ihmettele, ettei Janica luota tähän tytsyyn vähääkään. Tuli varmaan vain mieli tehdä kiusaakin, inhimillistä sekin. Näistä kahdesta pidän Janicaa ilman muuta reilumpana - ja kypsempänä ihmisenä olemisessa.

AppleJenkki
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 15 Loka 2012 14:48

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja AppleJenkki » 03 Marras 2011 13:43

Mulle on tullut talkshown, extrojen ja dailyn myötä juuri päinvastainen kuva, että Janica on epäreilumpi tyyppi kuin Annika. Pitäs varmaan hankkia 24/7, toisaalta ei ole aikaa katsoa. Mutta entäs esim. Matin lausunto Annikasta talosta poistuessaan. Mattihan lopulta päätyi pitämään Annikasta...Enkä muistaakseni ole lukenut muidenkaan talosta poistuneiden ihmisten lausunnoista mitään Annika vastaista. Eilen psykologi-Teemukin luonnehti Annikaa mielestäni hyvin. Ehkä suomalaiset jurona kansana eivät vain ole tottuneet iloisuuteen ja teatraalisiin elkeisiin :)

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 03 Marras 2011 13:49

Jos Annika olisi iloinen ilman, että tekee siitä suunnattoman numeron.
Kaikkien tulee huomata, kun Annika iloitsee tai suuttuu.

Minusta se on lähinnä teeskentelyä.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Goofy » 03 Marras 2011 14:07

Kyllä huomaa mikä ero on, jos Annika ei ole paikalla. Ihanaa rauhallista asiallista keskustelua, kun Annika ja Miksu ei ole paikalla rääkymässä. :tu Saisivat lukita ton lisähuoneen loppukaudeksi ja sitten kaksikko vois poistua sitä kautta hiljaisuudessa ulos.
Taviskausi rules

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 03 Marras 2011 14:24

Mulle alkaa selkiintymään miks annika käyttäytyy noin niinku se käyttäytyy.Eiliset kertomuksen kiusaamisesta ja kuinka sitä on petetty.Kyl ne jättää jäljet ja sen takia itsetunto on todella alhaalla ja halu mielyttää muita.Kokee kokoajan olevansa huonompi ku muut ja ei pysty oikeen luottamaan toisiin.

Annikalle vois tehdä hyvää jos se pääsis puhumaan jonkun kanssa noista sen menneisyyden arvista.Uskon että tyttö muuttuis todella paljon sen jälkeen.

Pitänee nostaa nollasta kakkoseen koska tää ei ole se kuka lietsoo tota jannikagatea..

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 03 Marras 2011 14:31

unelma auvoinen kirjoitti:Jos Annika olisi iloinen ilman, että tekee siitä suunnattoman numeron.
Kaikkien tulee huomata, kun Annika iloitsee tai suuttuu.

Minusta se on lähinnä teeskentelyä.
Ja jos olisi iloinen niin, että voimme olla varmoja, että se on sitä oikeasti ja aidosti. Esimerkiksi viime yönä saimme katsella, miten Annika on ratkiriemukas, hilpeässä kännissä tai hiprakassa tupaantuliaisissa. Menee minuutti kaks, on sama naama vakava ja Annika paneutuneena Nettan kanssa syväkeskusteluun ilman promillen häivääkään. Sama taisi jopa toistua, ees taas?

Kummin päin se nyt oikein meni, kuminaama hallitsi syvärin vaikka on kännissä vaiko teeskenteli kännistä bileissä? Joka tapauksessa huuto oli hirveä, aivan käsittämätöntä mölinää.

Avatar
Tahiti
Vaihtoasukas
Viestit: 335
Liittynyt: 24 Loka 2010 13:05

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Tahiti » 03 Marras 2011 16:06

Minulla on vahva mielikuva, että Annika on tosissaan kateellinen Janicalle ja matkii tätä tilaisuuden tullen. Selvimmin sen näki norskiviikolla, kun Annika otti stripparin paikan Janican tilalle ja antoi kunnon lapdancen Mikaelille, vaatteet päällä tosin. Tätä showta Annika ei tule esittämään silloin kun Janica on paikalla.

Katsoin eilen dailyn ja röhönauru vastaukseksi joka kysymykseen oli ihan riittävästi vaikka koko loppukaudeksi. Tuulipuku :lol: Ben-koira :lol: Yksiö :lol:

... :madone:

No, hilpakkaa oli, kun Annika ilmoitti kuumalle oriilleen tämän panon olevan lame. [smilie=a_chuckle.gif] On alkanut Miksunkin norsunvee naama mustine silmänalusineen ja flegmaattisine ilmeineen k*rpiä siinä määrin että ihan ilolla katselee miehen kyhnäämistä Annelin kanssa, joka kunnostautuu lähinnä röhönaurulla ja suusta pulppuavilla sammakoilla vuosisadan romanssissa.

Nasukka
Nimetty
Viestit: 15
Liittynyt: 16 Syys 2011 17:51

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Nasukka » 03 Marras 2011 16:11

Yllättäen suurimmalla osalla näistä Annikan dissaajista on profiilissa Janican pärstä. :)

Itse en usko, että Annika on kateellinen juonteikkaalle 3-kybäselle. Tainnut vain jäädä katkeruusvaihde päälle Janican mehiläiskuningatar-pelleilyistä. Ihan kiva, että myönsi itsekin tahallaan valinneensa Mikaelin, mutta hei - Janica 30-v. leikkii vähän Annikan tunteilla. Blääh. Itse syyllistää muita lapsellisuudesta ja kaataa pk-huoneessa p*skaa niskaan toisten selän takana ja itse toiminut noin lapsellisesti. *huoh*

Janicasta on tullut talossa tylsyyden ruumiillistuma Veeran rinnalle.
Sebastian & Mikael

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Burph » 03 Marras 2011 16:23

Nasukka kirjoitti:Yllättäen suurimmalla osalla näistä Annikan dissaajista on profiilissa Janican pärstä. :)
Meinaatko, että se kuva profiilissa kertoo fanituksen kohteesta? Ettei muuta syytä voi olla?

Tai mistä mä tietty muista tiedän, mutta mä en katso lukeutuvani erityisesti Janican faneihin. Enkä myöskään Annikan faneihin. Mä en ymmärrä tota jatkuvaa vastakkainasettelua.

Mitä nytkin olen 24/7 seuraillut, niin Annika ja Janica tulevat juttuun vallan hyvin. Kumpikin purkaa toki ärsyyntymistään pk-huoneessa, mutta luultavasti kaikki ovat tällä hetkellä ärsyyntyneitä kaikkiin ja noi klipit on luultavasti leikattu tiettyä tarkoitusta varten.. Ja nimenomaan rakentamaan draamaa.

Mä löydän syitä Annikan dissaamiseen ihan ilman Janican fanitustakin.
Ja Annika toki tekee itsestään pitämisen todella vaikeaksi. Mä en oikein jaksa teennäisiä daamaqueeneja + tuo koko showromanssi Miksun kanssa tökkii.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”