Janica Kortman

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Janicalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:14

5 - Suosikki
252
36%
4
152
22%
3
96
14%
2
47
7%
1
35
5%
0 - Inhokki
109
16%
 
Ääniä yhteensä: 691

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Zeus » 20 Marras 2011 09:12

jokeri kirjoitti:Janica vissiin vähän urpo vai? Sai BB:ltä salatehtävän, jota ei saanut omin avuin etenemään pätkääkään johonkin 1,5 päivään. Lopulta BB itse käytännössä kädestä pitäen suoritti salatehtävän Janicalle :lol:
Salatehtävän alkaessa tehtiin tuotannon toimesta selväksi, että salatehtävä kestää pitempään. Janica itse kertoi kahden keskisissä keskusteluissa uskottavasti raskausoireistaan. Hän eteni uskottavastii askel askeleelta kohti maalia. Nopeampi tempo olisi ollut epäuskottava. Jotta raskaus olisi uskottava tarvittiin positiivinen raskaustesti. Tähän ja vain tähän Janica tarvitsi BB:n apua.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

kustaa
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Syys 2011 22:29

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja kustaa » 20 Marras 2011 12:03

jokeri kirjoitti:Janica vissiin vähän urpo vai? Sai BB:ltä salatehtävän, jota ei saanut omin avuin etenemään pätkääkään johonkin 1,5 päivään. Lopulta BB itse käytännössä kädestä pitäen suoritti salatehtävän Janicalle :lol:
Joo. Olisihan Janican pitänyt tajuta heti rynnätä ulos päiväkirjahuoneesta ja huutaa olevansa raskaana! :lol: Onhan tuo raskaaksi tuleminen kuitenkin sellainen asia, että heti kannattaa kertoa koko Suomelle jos vähän epäilyttää. Muutenkin asukkaat ottavat liian varovasti salatehtävänsä. Salatehtäviä on kuitenkin ollut niin vähän tällä kaudella, että eihän kukaan osaa ennakolta epäillä mahdollista salatehtävää. ;)

Ihan heti en keksisi vaikeampaa salatehtävää ja J vielä onnistui saamaan asukkaat uskomaan. Mutta. Jatkakaa rauhassa dissaamista [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 20 Marras 2011 14:48

Erikoinen näkemys jokerilla. En minäkään Janican etenemistä mitenkään erityisen hitaana pitänyt, mutta mistäpä sitä toisaalta tietää vaikka ilman Isoveljen väliintuloa tehtävä olisikin yhä alkutekijöissään. Itse pikemminkin ihmettelin miksi niitä positiivisia raskaustestejä edes piti antaa kun Janicalla kuitenkin tuntui olevan homma hanskassa. Tällä tavalla tehtävän epäonnistuminen tehtiin hyvin hankalaksi.

Muuten, jos Benin synttäri-innolle aikanaan naureskeltiin, niin ei Janicakaan paljon huonommaksi ole jäänyt. Ei ole viimeiseen pariin viikkoon tainnut kulua päivääkään ilman että J on muistuttanut lähestyvistä synttäreistään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Marras 2011 14:59

^ Tällä kaudella kyllä on synttärifriikkejä talo täynnä! :D
Ensin Ben, sitten Terhi, ja nyt Janica!

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 20 Marras 2011 15:30

LuckyTheFox kirjoitti:
Muuten, jos Benin synttäri-innolle aikanaan naureskeltiin, niin ei Janicakaan paljon huonommaksi ole jäänyt. Ei ole viimeiseen pariin viikkoon tainnut kulua päivääkään ilman että J on muistuttanut lähestyvistä synttäreistään.
Mä olen ajatellut, että Janican hehkutus synttäreistä olisi kuittailua Benille.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Marras 2011 16:26

unelma auvoinen kirjoitti:
LuckyTheFox kirjoitti:
Muuten, jos Benin synttäri-innolle aikanaan naureskeltiin, niin ei Janicakaan paljon huonommaksi ole jäänyt. Ei ole viimeiseen pariin viikkoon tainnut kulua päivääkään ilman että J on muistuttanut lähestyvistä synttäreistään.
Mä olen ajatellut, että Janican hehkutus synttäreistä olisi kuittailua Benille.
Kyllä mä luulen, että Janica on vain innoissaan synttäreistään. Sen verran moneen kertaan on kertonut muille viime vuoden kolmekymppisistäänkin ja siitä, miten ne olivat parhaat synttärit ikinä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja newman » 20 Marras 2011 22:46

Ei yllättänyt, että Janica nimesi Netan. Janica on ilkeästi sanottuna halunnut päästä kaikista nuorista naisista eroon koko ohjelman ajan. Ihannetilanteessa siellä olisi Janica ainoana naisena miesten palvottavana, ilman naaraspuolisten kilpailua. Kunhan ei vielä nimeäisi netan lisäksi suvia/tanjaakin ens viikolla.

Jotenkin vaan saan tällaisen kuvan Janicasta väkisinkin, sori fanittajat.

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Salami » 20 Marras 2011 22:52

newman kirjoitti:Ei yllättänyt, että Janica nimesi Netan. Janica on ilkeästi sanottuna halunnut päästä kaikista nuorista naisista eroon koko ohjelman ajan. Ihannetilanteessa siellä olisi Janica ainoana naisena miesten palvottavana, ilman naaraspuolisten kilpailua. Kunhan ei vielä nimeäisi netan lisäksi suvia/tanjaakin ens viikolla.

Jotenkin vaan saan tällaisen kuvan Janicasta väkisinkin, sori fanittajat.
Samanlaisen kuvan olen saanut. Suvia ja Tanjaa tuskin Janica nimeää, koska ei pidä näitä uhkana millään tavalla, kun kummallakaan ei riitä ulkonäkö miesten huomion viemiseksi. Nettahan näytti olevan Janicalle tärkeä läyhäyskaveri, mutta sitten kun vei liikaa huomiota Ramilta, niin Janica ei selvästi pitänyt siitä.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Burph » 20 Marras 2011 22:57

Salami kirjoitti:Suvia ja Tanjaa tuskin Janica nimeää, koska ei pidä näitä uhkana millään tavalla, kun kummallakaan ei riitä ulkonäkö miesten huomion viemiseksi. Nettahan näytti olevan Janicalle tärkeä läyhäyskaveri, mutta sitten kun vei liikaa huomiota Ramilta, niin Janica ei selvästi pitänyt siitä.
Mä olen kyllä pikkasen eri mieltä. Ei Janica näytä olevan Ramista tippaakaan kiinnostunut edes. Torjuikin ihan suoraan bileissä Ramin iskuyritykset. Eikä Netan ja Ramin kiehnäykset kiinnostaneet Janicaa pätkääkään.

Ja Janica on alusta asti puhunut sitä, että voiton (tai finaaliin pääsynkin) ansaitsee vain alkuperäiset asukkaat. Ja Netta nyt on tullut aika vähän aikaa sitten taloon.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja maumiu » 20 Marras 2011 22:59

newman kirjoitti:Ei yllättänyt, että Janica nimesi Netan. Janica on ilkeästi sanottuna halunnut päästä kaikista nuorista naisista eroon koko ohjelman ajan. Ihannetilanteessa siellä olisi Janica ainoana naisena miesten palvottavana, ilman naaraspuolisten kilpailua. Kunhan ei vielä nimeäisi netan lisäksi suvia/tanjaakin ens viikolla.

Jotenkin vaan saan tällaisen kuvan Janicasta väkisinkin, sori fanittajat.
Janicahan tiesi että Rami on häneen ihastunut :roll: Ei ne mun mielestä muuten niin läheisiltä näyttänyt että olisi halunnut sen jäävän muuten taloon.. Että taidan yhtyä tuohon naisten eliminoimiseen.. :noup:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 20 Marras 2011 23:05

^Eiköhän Janica aika hyvin perustellut miksi äänesti Nettaa, Ben alkuperäinen ja Ramin tuntenut jo 5 viikkoa sekä nimesi Norjasta tultuaan Ramin taloystävien joukkoon. Selvääkin selvempi ratkaisu äänestää Nettaa joka on ollut talossa 2 viikkoa ja ennemmin kyseenalaistaisin pastorin ratkaisun ilman mitään perusteluja äänestää Rami ulos.

Janica selvästi piti paljon Ramista mikä ei käynyt pastorille. Tanja oli selvästi yllättynyt pastorin valinnasta ja oli laskenut varmaan Janican, Mikaelin ja Sebastianin äänestävän Nettaa ja halusi omalta osaltaan tasoittaa tilannetta. Tokaisu nyt mä tein väärin kertoo paljon Tanjan osalta. Janicaa ei tuolla nimeä varmaan kukaan muu kuin Netta joten ihan oikein oli J ääni Netalle, miksi äänestää unikaveri ulos ja Ben on alkuperäinen niin jäljelle jäi Netta eikä siinä mitää mystiikkaa ole
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 20 Marras 2011 23:07

No, Jadehan kyllä yritti vauvabileissä antaa sänkypaikan Ramin vieressä Netalle, joten kyllä Burph taitaa ihan oikeilla jäljillä olla. Toisaalta Janica tykkää olla huomion keskipisteenä ja siinähän tuo nuorempien naisten häätäminen auttaa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Marras 2011 23:35

Janicalta lentää äänet Netalle tulevalla viikolla ihan vaan siitä syystä, että on sattunut pääsemään tuonne myöhemmin kun muut.
No, ymmärtäähän sen.. Mietin vaan, miten suu pantaisiin jos olisikin itse tullut taloon muita myöhemmin.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja melissa » 21 Marras 2011 00:23

orgasmienkeli kirjoitti:Janicalta lentää äänet Netalle tulevalla viikolla ihan vaan siitä syystä, että on sattunut pääsemään tuonne myöhemmin kun muut.
No, ymmärtäähän sen.. Mietin vaan, miten suu pantaisiin jos olisikin itse tullut taloon muita myöhemmin.
Aika vähissä siellä on äänestettävät tällä hetkellä. Janican bestikset on Seba, Suvi ja Tanja ja Miksua ei voi nimetä. Jäljelle jää luonnollisesti vain Netta ja Ben. Ei tässä tarvii mitään kateuskorttia kaivella. Janica tykkäsi Ramin antamasta huomiosta, mutta ei liiemmin ollut kiinnostunut muuten. Eikä ole harmitellut Ramin lähtöäkään paitsi sillä että halikaveri lähti. Toivon, että kun nyt ekaa kertaa on tämä tilanne ettei talossa ole miestä Janicalle, toisi se uusia puolia esiin Janican persoonasta.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Marras 2011 00:28

melissa kirjoitti:Ei tässä tarvii mitään kateuskorttia kaivella.
Hei, ei sun Janican kannattajalle tarvitse heittää tuollaista! ;) En tietääkseni puhunut mistään kateuskorteista vaan ihan vaan siitä, että tuo taloontulemisjärjestys olisi ihan mielenkiintoinen "periaate" jos olisi itse sattunutkin tulemaan taloon myöhemmin kun muut..

Toivon tosiaan että Janica nimeääkin Benkun, eikä keksi jotain hyvää syytä nimetä esimerkiksi Tanjaa se sijasta!

Avatar
Mimosa83
Sveitsi
Viestit: 94
Liittynyt: 20 Syys 2011 07:52

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mimosa83 » 21 Marras 2011 08:35

Miks se oli muuten just Janica keltä tentattiin, että ketä haluaisi häätöön? Otti vaan korvaan se kysymys, mut kait niitä pahoja kysymyksiä heitettiin sit muillekin...

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Marras 2011 08:43

Mimosa83 kirjoitti:Miks se oli muuten just Janica keltä tentattiin, että ketä haluaisi häätöön? Otti vaan korvaan se kysymys, mut kait niitä pahoja kysymyksiä heitettiin sit muillekin...
Jep, ärsytti tosi paljon!

Eihän tuollaista saisi edes kysyä keltään ennen häätöä. Se voi "spoilata" muille tilannetta vähän liikaakin (asiat pitää asukkaiden keskustella jo ennen sohvalla istumista, jos haluaa "spoilaantua" jonkun mielipiteistä) ja se olisi voinut vaikuttaa myös Janican saamiin ääniin, jos olisi jäänyt siihen häätösohvalle. No, ei olisi jäänyt, mutta JOS olisi.

Janicaakin nostetaan tietylle jalustalle, ja siihen jalustaan liittyy usein aika paljon paskaakin.

maxell1
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Marras 2011 23:59

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja maxell1 » 21 Marras 2011 11:28

Slamjam kirjoitti:^...ennemmin kyseenalaistaisin pastorin ratkaisun ilman mitään perusteluja äänestää Rami ulos.
Eikös sebu viitannu Ramin keskustelutaitoihin tuolla perustelullaan? Ainakin sellainen kuva minulle jäi. Se tais vain mennä aika monelta asukkaaltakin ohi.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja mirian » 21 Marras 2011 11:39

maxell1 kirjoitti:
Slamjam kirjoitti:^...ennemmin kyseenalaistaisin pastorin ratkaisun ilman mitään perusteluja äänestää Rami ulos.
Eikös sebu viitannu Ramin keskustelutaitoihin tuolla perustelullaan? Ainakin sellainen kuva minulle jäi. Se tais vain mennä aika monelta asukkaaltakin ohi.
Viittasi. Sanoi jotensakin näin kun kysyttiin perusteluja: "Emmää vaan tiedä, ehkä Rami lähtee, ehkä Rami ei lähde. Eli tällaiselle keskustelukulttuurille menee piste." Eli jos jollain jäi tuosta emmää tiedä -kommentista se kuva, että Sebulla ei ollut perusteluja sille, miksi Ramia äänesti, niin ihan vinkvink, se tais olla sarkasmia Ramille tyypillistä keskustelutapaa kohtaan. ;)



Ja lisäten vielä tuohon Janican kuumottamiseen. Sen lisäksi, että se olisi saattanut vaikuttaa Janican saamiin ääniin sohvalle joutuessaan, olisi Janica vastauksellaan saattanut vaikuttaa myös muiden äänestämiskäyttäytymiseen. Muut olisivat voineet matkia Janican no uusista vaan joku pois -ratkaisua helppona valintana. Tuolla kun kaikki eivät noita nimeämispäätöksiä meinaa sitten millään tehdä... Itse ihmettelin myös, että miksi tuollainen kysymys, jos liitutauluäänestyksen ideana on se, että nimi kirjoitetaan nopeasti ilman muilta saamia vaikutuksia ympärille vilkuilematta jne. Hölmö tilanne oli kyllä ja onneksi Janica ei vastannut.

Veeruska
Päivystävä meribiologi
Viestit: 622
Liittynyt: 14 Marras 2009 23:23

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Veeruska » 21 Marras 2011 12:12

Jos jollakin on jäänyt epäselväksi, voimme varmaan päätellä, että Janicalla on torstaina synttärit. Kukahan tanssii hänelle sylitanssin lahjaksi?

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Burph » 21 Marras 2011 13:58

Hei, pitääkö muuten paikkansa, että Janicalla on astma?

Ei taida paljon antaa haitata, jos näin on. Kova kunto ja tehtävät vetää ihan täysillä.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Bandit » 21 Marras 2011 13:59

Veeruska kirjoitti:Jos jollakin on jäänyt epäselväksi, voimme varmaan päätellä, että Janicalla on torstaina synttärit. Kukahan tanssii hänelle sylitanssin lahjaksi?
Benis - the Tsemppari tietty, noin niinkuin vastalahjaksi ;)
* One Day at a Time *

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”