Janica Kortman

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Janicalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:14

5 - Suosikki
252
36%
4
152
22%
3
96
14%
2
47
7%
1
35
5%
0 - Inhokki
109
16%
 
Ääniä yhteensä: 691

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mama » 25 Marras 2011 19:07

Asukit saivat isoveljeltä...JumpIn oloasut noin 10 min sitten.
Janica sai sinisillä paksuilla raidoilla olevan asun. (Netalla on vaaleanpunainen...Suvilla leobardikuvioinen..)


"Sininen, mä oon hei tyttö!"... vali vali vali...

"Siis mua ärsyttää, kun mä en saanut tuota vaaleanpunaista, mä olisin halunnut sen!" :madone: Tämä valitus tullut jo ainakin 10 kertaa :(
Sebunkin ärsyyntyi jo.... "Nyt hei Janica!"....

"mun kötönä ei oo mitään sinistä. Mä inhöön sinistä...!"
Vali vali vali vali....

KOTIIN TUO NYT KASVAMAAN!!!
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 25 Marras 2011 19:11

Törkeää toimintaa isoveljeltä antaa muille sopivan väriset puvut ja Janicalle tuollainen hirvitys. :td

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 25 Marras 2011 19:13

^Mitä vikaa tuossa on? Musta on kivanvärinen ja raidat on kivat. Eikä toi värikään musta mitenkään pahalta näytä Janican päällä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Sky » 25 Marras 2011 19:14

No on se Jansku nyt jo ihan tyytyväinen, ja suunnittelee laittavansa sen sunnuntain häätöön päälleen. Ja sopii silmien väriinkin!

Avatar
himppu96
Sala-asukas
Viestit: 366
Liittynyt: 15 Loka 2008 19:52

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja himppu96 » 25 Marras 2011 19:14

Olen tykännyt Janicasta alusta asti, mutta nyt alkavat pisteet hieman laskemaan. Janica ei ole koskaan tyytyväinen siihen mitä saa, aina pitäisi saada enemmän tai parempaa. :noup:
Kristian & Mira

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja scarredi » 25 Marras 2011 19:16

Siis uskomatonta, mitä valitusta!! Mikään ei riitä, ei prinsessajuhlat, ei Norjan reissut eikä Robertton rakkausviestit.. USKOMATONTA!!! :madone: [smilie=a_listenuppunks.gif]
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
Olenhullu
Työläinen
Viestit: 152
Liittynyt: 23 Loka 2011 12:08

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Olenhullu » 25 Marras 2011 19:18

Minusta tuo on paras asu, kateellinen olen. Eikös tuommoset puvut maksa 70-150€ ?

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 25 Marras 2011 19:19

Olenhullu kirjoitti:Minusta tuo on paras asu, kateellinen olen. Eikös tuommoset puvut maksa 70-150€ ?
Toi on Ziperall-merkkinen. Myydään Suomessa Bubbleroomissa. Maksaa about 80 €. Jumpin-merkkinen maksaa n. 130 € ja alkuperäinen OnePiece-merkkinen 180 €.

Edit. Suomeen muuten avataan ens perjantaina Jumpin-kauppa uuteen Kluuviin Helsinkiin. Siellä on avajaistarjouksena 25 €:n alennus Jumpinista. Lisäksi 25 ekaa saa ilmaisen Jumpinin. Sinne kannattaa kaikkien haalarin haluavien mennä apajille. :tu :D
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja sandman » 25 Marras 2011 19:21

scarredi kirjoitti:Siis uskomatonta, mitä valitusta!! Mikään ei riitä, ei prinsessajuhlat, ei Norjan reissut eikä Robertton rakkausviestit.. USKOMATONTA!!! :madone: [smilie=a_listenuppunks.gif]
Niinpä ...
Janica on tottunut saamaan haluamansa kun valittaa tarpeeksi [smilie=a_doh.gif]
Toivottavasti tuotanto pysyy nyt "kovana".

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja melissa » 25 Marras 2011 19:23

Ette ilmeisesti kovin paljon tyttöjä tunne, nimittäin aika monet saattaisi ennemmin toivoa saavansa pinkin kuin sinisen. Janican kohdalla on ilmeisesti extrakauheampaa, jos sanoo sen ääneen.

Ja nythän se jo on tyytyväinen siihen. :lol:

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja sandman » 25 Marras 2011 19:26

melissa kirjoitti:Ette ilmeisesti kovin paljon tyttöjä tunne, nimittäin aika monet saattaisi ennemmin toivoa saavansa pinkin kuin sinisen. Janican kohdalla on ilmeisesti extrakauheampaa, jos sanoo sen ääneen.
No joo kyllä minä tuon ymmärrän mutta kun tämä sattui olemaan suunnilleen ensimmäinen Janican kokema 'takaisku' koko kaudella niin ...

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Sky » 25 Marras 2011 19:27

En mäkään olis tota sinistä halunnut, ja oisin varmaan siitä purnannut :lol: Ei kai tuolla ole pakko sponsoreita mielistellä, jos ei siltä tunnu. Se pinkki oli ihana!

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja melissa » 25 Marras 2011 19:41

Liikuttavaa tuo Janican ikävä lapsiaan kohtaan. :victorianfalls: Ihmettelen miten Tanja ei kaipaa kolmevuotiastaan lainkaan eikä Suvikaan liiemmin omiaan ikävöi. Mulla tulee ihan myötätunnosta kyyneleet silmiin Janican ikävää katsellessa...

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 25 Marras 2011 19:43

melissa kirjoitti:Liikuttavaa tuo Janican ikävä lapsiaan kohtaan. :victorianfalls: Ihmettelen miten Tanja ei kaipaa kolmevuotiastaan lainkaan eikä Suvikaan liiemmin omiaan ikävöi. Mulla tulee ihan myötätunnosta kyyneleet silmiin Janican ikävää katsellessa...
Mun mielestä ei kyllä voi sanoa, ettei Suvi tai Tanja ikävöis omia lapsiaan. Kaikki vaan ilmasee ikäväänsä eri tavoin, eivätkä muutenkään välttämättä tee sitä kaikkien edessä. Kyllähän esim. Tanja päivittäin melkein mainitsee Ammun eli varmasti on lapsi mielessä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Marras 2011 19:45

melissa kirjoitti:Liikuttavaa tuo Janican ikävä lapsiaan kohtaan. :victorianfalls: Ihmettelen miten Tanja ei kaipaa kolmevuotiastaan lainkaan eikä Suvikaan liiemmin omiaan ikävöi. Mulla tulee ihan myötätunnosta kyyneleet silmiin Janican ikävää katsellessa...
Joo, ei tota voinut katsoa ilman pientä silmien kostumista itselläkin. Mutta Seba lohdutti ihanasti.
a walking disaster

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja melissa » 25 Marras 2011 19:47

rubyblue kirjoitti:
melissa kirjoitti:Liikuttavaa tuo Janican ikävä lapsiaan kohtaan. :victorianfalls: Ihmettelen miten Tanja ei kaipaa kolmevuotiastaan lainkaan eikä Suvikaan liiemmin omiaan ikävöi. Mulla tulee ihan myötätunnosta kyyneleet silmiin Janican ikävää katsellessa...
Mun mielestä ei kyllä voi sanoa, ettei Suvi tai Tanja ikävöis omia lapsiaan. Kaikki vaan ilmasee ikäväänsä eri tavoin, eivätkä muutenkään välttämättä tee sitä kaikkien edessä. Kyllähän esim. Tanja päivittäin melkein mainitsee Ammun eli varmasti on lapsi mielessä.
Tarkoitinkin lähinnä sitä, että koska Tanjakin on tosi tunteellinen ihminen niin en ole kertaakaan nähnyt sen itkevän oman lapsensa perään. Mikä jollain tapaa kummastuttaa kun vertaan Janican reaktioihin, mutta ehkä tosiaan vain minua. Eikä ole mikään dissausyritys. Tanja on mun mielestä ihan finaalimatskua kera Seban ja Janican.

Nominator
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Marras 2011 21:51

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Nominator » 25 Marras 2011 19:50

Janica on ihku.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja sally » 25 Marras 2011 19:55

Mun mielestä on kyllä aika typerää sanoa, että vaan koska joku ei itke etteikö sillä voisi olla ihan samalla tavalla ikävä penskaansa kun Janicalla kuka tossa kyynelehtii. Kuten tuossa sanottiinkin niin jokainen käsittelee eri tunteita eri tavalla eikä tuollaisia johtopäätöksiä voi esim Tanjan ikävöimisestä/ikävöimättömyydestä tehdä missään nimessä.

Edit: piti lisätä tähän vaa ett oltiin miehen isoisän hautajaisissa niin miehen veljen typerä tyttöystävä kehtasi lässyttää miehen siskolle siellä, että miten mä voin olla niin välinpitämätön kun mä en itkenyt kirkossa?!?!!! :madone: hän oli tuntenut ukin puoli vuotta, mä kuitenkin tuntenut 10 vuotta ja surin kyllä itsekseni ihan tarpeeksi suureksi mutta en vaan itkenyt, mitä vittua sillä typerällä lehmällä oli oikeutta mussuttaa siitä yhtään kenellekään!!

Mä oon kyllä aikalailla täynnä Janicaa tällä hetkellä, kuten jo aiemmin kirjoitinkin. Ei vaan jaksa yhtään minkälaiseksi on tässä muotoutunut kun on hänen ärsykit lähtenyt talosta. Ja vaikka tiedän että oli varmasti läppä niin ärsyttääpäs kuitenkin tarpeeksi nimeämiset kun sanoi että antaa Netalle äänensä sen takia että sillä on tekoripset ja kynnet mutta HÄNELLÄ ei ole. KYlläpäs vtuttaa että 'aikuinen' ihminen voi sanoa jotain noin typerää ääneen vielä tollaisessa tilanteessa :roll: :madone:

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 25 Marras 2011 19:57

Mielenkiintoisia nimeämisperusteluja Janica antoi Netalle: "Kun sillä on ripsipidennykset ja mulla ei."
"Kun sillä on geelikynnet ja mulla ei." :?

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Sky » 25 Marras 2011 20:00

^Janica on useamman kerran sanonut, että talossa on tällä hetkellä vain hyviä tyyppejä, eikä tahtoisi kenenkään lähtevän. Noi perustelutkin on just sen oloisia, että BB vaatimalla niitä vaatii, niin pakko sit keksiä jotain tyhmää sen todennäköisen "Netta tuli vikana taloon" perustelun lisäksi. Ei Janica tosissaan näyttänyt olevan :D

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Marras 2011 20:02

Mirjami kirjoitti:Mielenkiintoisia nimeämisperusteluja Janica antoi Netalle: "Kun sillä on ripsipidennykset ja mulla ei."
"Kun sillä on geelikynnet ja mulla ei." :?
Ei tullut Janican ilmeistäkään mieleen, että oli pakko jotain keksiä? Olisko pitänyt sanoa, etten tule toimeen tai muuta täyttä paskaa?
a walking disaster

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja KariTa » 25 Marras 2011 20:06

Minusta tuossa Janican valittamisessa oli koko ajan hymy päällä, eikä se sitä niin hirveän tosissaan tarkoittanut, mutta saivatpahan taas vihaajat jotain aihetta mistä kirjoittaa.

Itse toivon BB'n voittajaksi sitä joka on tarjonnut itselleni eniten myönteisiä tunteita koko kauden aikana ja Janica on Sebastianin ohella se jolta olen eniten niitä saanut.
Janica oli mielestäni parhaimmillaan norjan reissulla, siellä tuli esiin kaikki ne hänen hyvät puolensa: sosiaalisuus, iloisuus, kaikkien huomioon ottaminen, huumorintaju. Janica heitti enemmän läppää sen viikon aikana kuin koko suomen talossa olonsa aikana yhteensä.

Kaikissa asukkaissa on huonot ja ärsyttävät puolensa, Janicalla ne ovat jankkaaminen joissain tilanteissa ja jonkinlainen itsekkyys. Myös humalainen Jade on joskus sen verran ärsyttävä tapaus että en jaksa katsoa sekuntiakaan.
Yleisesti ottaen, positiivisia puolia löytyy kuitenkin sen verran enemmän että toivon Janican vievän koko potin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”