Tanja Westerlund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tanjalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:11

5 - Suosikki
117
18%
4
100
16%
3
86
13%
2
65
10%
1
67
10%
0 - Inhokki
209
32%
 
Ääniä yhteensä: 644

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja semale » 29 Marras 2011 20:22

Tanja pyysi anteeksi ainoastaan Janicalta, jolle ei edes kilahdellut. Että se siitä "anteeksipyynnöstä". Kukaan muu ei sitä edes kuullut. Mutta mitäpä noista, tuttua toimintaa Tanjalta. Ja tuskin loppui tuohon, kun nimeämisetkin vielä tulossa.

Toivottavasti Tanja pääsee kotiin sunnuntaina niinkuin itse toivoi. Kuten toivoi myös Tanjan ystävä tuossa muutama sivu taaksepäin, että Tanja olisi pudonnut jo viime sunnuntaina.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Marras 2011 20:31

sinna kirjoitti:Tanja on monta kertaa valittanut, että häntä väsyttää v*tusti ja haluaisi nukkua. Hän on myös kertonut, että ei suinkaan nukahda heti, kun on asettunut nukkumaan vaan saattaa valvoa jopa parikin tuntia ennen kuin nukahtaa ja yöunet jäävät liian lyhyiksi.

Itse olen kärsinyt huonounisuudesta jo vuosia ja voin hyvinkin asettua Tanjan asemaan, jos hän ei saa kunnolla nukuttua. Pitkällinen univaje on hyvin syvältä sieltä ja aiheuttaa pitkäpinnaisemmallakin ihmisellä käyttäytymisen muutoksia (tämä huomio sekä itsestä että joistakin kanssaihmisistä, joilla on uniongelmia). Ei silloin jaksa olla mikään ilopilleri eikä ajatella positiivisesti, toivoo vain, että saisi nukkua.
Samaa mieltä olen tästä.
Ainakin itsessänikin tunnistan sen, että unettomina aikoina väsyttää koko ajan, mutta silti ei saa nukuttua, kun ajatuksiakin pyörii liikaa päässä.
Nukkuminen voi olla hyvinkin epäsäännöllistä, ja tuolla talossahan ei saa nukkua aina silloin kun väsyttää.
Pultsikka kirjoitti:
Kaikki ei tosiaan ole "Anteeksi että minä näin väärin ja olen siitä vilpittömästi pahoillani" -tyyppejä.
Tämä on ihan totta. Kuten on myös sekin, että tämänkaltaiset ihmiset ovat harvinaisen rasittavia ja mulkun oloisia. "en mä pyydä kunnolla anteeksi kun se ei kuulu mun luonteeseen" huoh...
Mutta jos kuitenkin pyytää anteeksi eri tavalla! Joko käytöksellään, tai sitten vähän "laiskemmin sanottuna".
Ei se ole mikään puolustus tietenkään, että on vaan jonkunlainen, mutta muidenkin pitää silti ymmärtää että ihmisiä on erilaisia! Kaikki eivät tee kaikkea samalla lailla.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Karhu » 29 Marras 2011 20:33

semale kirjoitti:Tanja pyysi anteeksi ainoastaan Janicalta
Tota, mistä sä tän vetäset? Mun mielestä se puhu aivan yleisesti kaikille sieltä sängystä. Samaa tukee tämä uutisen siteeraus:
– Anteeksi kaikille että olen niin vihainen ja angstinen. Toivottavasti minulle ei ole huomenna näin paha olo, Tanja sanoi peittonsa uumenista.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja semale » 29 Marras 2011 20:39

Karhu kirjoitti:
semale kirjoitti:Tanja pyysi anteeksi ainoastaan Janicalta
Tota, mistä sä tän vetäset? Mun mielestä se puhu aivan yleisesti kaikille sieltä sängystä. Samaa tukee tämä uutisen siteeraus:
– Anteeksi kaikille että olen niin vihainen ja angstinen. Toivottavasti minulle ei ole huomenna näin paha olo, Tanja sanoi peittonsa uumenista.
Katsomalla itse tilanteen. Onko ne Subin uutiset luotettavia vai ei? Kun täällä tuntuu olevan kovinkin noita uutisia kritisoivia kirjoituksia/kirjoittajia.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Mardis » 29 Marras 2011 20:57

Tanja näyttäisi olevan tsempannut itsensä :tu Laatikkoleikissä ainakin on täysillä mukana ;)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja ramasee » 29 Marras 2011 20:58

kyllä se tanja aina loppujen lopuski pärjää tilanteessa, kuin tilanteessa :tu
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Karhu » 29 Marras 2011 21:00

semale kirjoitti:Katsomalla itse tilanteen. Onko ne Subin uutiset luotettavia vai ei? Kun täällä tuntuu olevan kovinkin noita uutisia kritisoivia kirjoituksia/kirjoittajia.
Niin minäkin katsoin. Subin uutisten luotettavuus on juu vähän niin ja näin, mutta harvemmin sentään suoria siteerauksia vääristellään. Asiayhteydestä irrottamisia ja muuta vastaavaa toki voi olla.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Marras 2011 21:03

Karhu kirjoitti:
semale kirjoitti:Katsomalla itse tilanteen. Onko ne Subin uutiset luotettavia vai ei? Kun täällä tuntuu olevan kovinkin noita uutisia kritisoivia kirjoituksia/kirjoittajia.
Niin minäkin katsoin. Subin uutisten luotettavuus on juu vähän niin ja näin, mutta harvemmin sentään suoria siteerauksia vääristellään. Asiayhteydestä irrottamisia ja muuta vastaavaa toki voi olla.
Pakko myös tulla (itse tilanteen nähneenä) oikasemaan, että kyllä Tanja kaikilta anteeksi pyysi.
a walking disaster

Avatar
helistin
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Marras 2011 00:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja helistin » 29 Marras 2011 21:10

Ootteko muuten jo kuullu et Tanja on IHAN LÄPÄLLÄ tuol boxissa... kertonu sen varmaan joku 20 kertaa ihan läpällä.. :madone:
Valitse nyt sitten huonoista se "paras"... kaikki ärsyttää, kuka vähiten? Ehkä Sebastian kumminkin...

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja semale » 29 Marras 2011 21:14

knocker kirjoitti:
Karhu kirjoitti:
semale kirjoitti:Katsomalla itse tilanteen. Onko ne Subin uutiset luotettavia vai ei? Kun täällä tuntuu olevan kovinkin noita uutisia kritisoivia kirjoituksia/kirjoittajia.
Niin minäkin katsoin. Subin uutisten luotettavuus on juu vähän niin ja näin, mutta harvemmin sentään suoria siteerauksia vääristellään. Asiayhteydestä irrottamisia ja muuta vastaavaa toki voi olla.
Pakko myös tulla (itse tilanteen nähneenä) oikasemaan, että kyllä Tanja kaikilta anteeksi pyysi.
Siis se tilanne, jossa Tanja makasi peiton alla Janican vieressä, ja mumisi jotain "Sori kun oon angstannut" ja Janica sanoi, ettei se mitään? Onko tämän tilanteen lisäksi siis tapahtunut oikea anteeksipyyntö, jonka kaikki kuulivat? Sitä en sitten ole nähnyt.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Karhu » 29 Marras 2011 21:36

^Mun mielestä se tarkoitti sen kaikille ja Janica kai siihen sitten vastasi kun lähimpänä oli. Mutta juu, en tiedä sitten muusta, voi olla että kuuluvuus oli vähän heikonpuoleinen. Kysyin vaan kun mietitytti kun niin erilainen näkemys asiasta esitettiin kuin omani oli :)

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja semale » 29 Marras 2011 21:57

Karhu kirjoitti:^Mun mielestä se tarkoitti sen kaikille ja Janica kai siihen sitten vastasi kun lähimpänä oli. Mutta juu, en tiedä sitten muusta, voi olla että kuuluvuus oli vähän heikonpuoleinen. Kysyin vaan kun mietitytti kun niin erilainen näkemys asiasta esitettiin kuin omani oli :)
No okei, reiluuden nimissä, enhän itsekään voi sanoa varmasti, että kuuliko tuota kukaan muu Janican lisäksi. Kukaan muu siihen ei tainnut kuitenkaan reagoida mitenkään.

Siltikin olen sitä mieltä, että fiksua olisi ollut pyytää anteeksi reilusti Sebalta. Ei tarvitse tykätä eikä kaveerata Seban kanssa, mutta käytäytyä silti edes tuon verran voisi.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Silencio » 29 Marras 2011 22:31

Marika 1 kirjoitti:Tää on niin läpinäkyvää oikeesti että ekaks näytetään erityinen kooste talkissa Tanjan raivoomisesta ja sitten kaiken lisäksi näytetään extras jotai videoo jossa näytetään jo käsiteltyjä aiheita!! Nyt näyttäis bb:n mustamaalaaminen toimivan.

Ja vielä noi viralliset sivut [smilie=a_doh.gif] Joka uutisessa Tanja raivosi, huusi, valitti tai jotain tälläistä vaikka kyse olikin ihan pienstä asiasta.

(Myönnän, saattoi mennä vähän fanaattiseksi fanitukseksi)
Ei mene fanaattiseksi, tuo on ihan totta että niin läpinäkyvästi nyt yritetään saada näillä klipeillä Tanja ulos ennen finaalia. Jokaikinen kirosana näytetään myös Extrassa jossa yleensä ei kovin paljon niitä näytetä johtuen ohjelman ajankohdasta. Ottavat kaikki nyt irti noista Tanjan kilahduksista.

Mikähän pointti tuossa tupakointikiellossakin oli ???
:td

Avatar
PopularHusky
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 28 Elo 2010 13:56

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja PopularHusky » 29 Marras 2011 22:54

Saan kohta Tanja-kilarit, jos toi ei kohta häivy! [smilie=a_listenuppunks.gif] Miks tuolla pitää ylipäätään olla, jos jatkuvasti on paska fiilis, vittusaatanaperkele ja tippa linssissä?
1. Niko(BB3/BB6) 2. Jarmo(BB4) 3. Olli(BB2) 4. Harri(BB4) 5.Sauli (BB3)

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Annie » 29 Marras 2011 23:04

Mä en usko, että tuotanto on missään vaiheessa yrittänyt päästä Tanjasta eroon. Päinvastoin Tanjahan on oikea kultakimpale asukkaaksi. Koosteet olisi aika vaisua katsottavaa ilman Tanjan känkkäränkkäkohtauksia ja pk-klippejä. Eikös Sainio kuvaillut ihanneasukkaansa juuri Tanjan kaltaiseksi auktoriteettikammoiseksi ja herkkähipiäiseksi ihmiseksi?

Janica on Janica
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 26 Marras 2011 19:46

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Janica on Janica » 29 Marras 2011 23:05

Tanja on viehättävimillään tässä laatikkoleikissa - ehdottomasti. Sebastiankin kelpaa juttukumppaniksi.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Marras 2011 23:14

Toisille asukkaille angstaaminen on ollut minusta ikävintä Tanjan viime aikojen käytöksessä, sen sijaan Big Brotherille saa minusta kiukutella miten paljon tahansa.
Itse asiassa Tanjan käytöksestä en voi olla kovinkaan ärsyyntynyt, koska jotain Tanjan tapaista voisi olla kahden suosikkini Niko S:n ja Kadin jälkeläisessä: Nikolta raivareita, Kadilta eristäytymismökötystä. Tosin Tanjan käytökseen ei todennäköisesti tehoaisi tämä edullinen ihmelääke.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

hosni
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 13 Kesä 2011 22:24

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja hosni » 29 Marras 2011 23:22

Tanja on ensimmäisen luokan asukas. Saa mielestäni angstaa kun aihetta on, ja aihetta on riittänyt enemmän kuin tarpeeksi yhden ihmisen kohdalle. Hyvin on kestänyt. Tanja on tarkkavaistoinen ihminen, ja tietää kyllä missä mennään, vaikkei kaikkia jessen, suvin (ja ym.) läyhyitä ookaan ollut itse kuulemassa.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Taika » 29 Marras 2011 23:27

semale kirjoitti:Tanja pyysi anteeksi ainoastaan Janicalta, jolle ei edes kilahdellut. Että se siitä "anteeksipyynnöstä". Kukaan muu ei sitä edes kuullut.
Tanja pyysi nimenomaan kaikilta anteeksi. Tämä oli hiljaisessa makkarissa normaalilla puheäänellä sanottu, joten johtopäätös siitä, ettei kukaan muu Janican lisäksi kuullut, on vähän omituinen.
Kuva

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Marras 2011 23:31

Tanjan anteeksipyyntö kaikille tuli Dailyssä, eli nyt ei pitäisi olla mitään epäselvää asian suhteen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja melissa » 29 Marras 2011 23:35

helistin kirjoitti:Ootteko muuten jo kuullu et Tanja on IHAN LÄPÄLLÄ tuol boxissa... kertonu sen varmaan joku 20 kertaa ihan läpällä.. :madone:
On muuten ihan älyttömän ärsyttävää. Sebastian tuotakin ehti jo analysoimaan, että Tanjan sanomana sen merkitys on päinvastainen eli täysillä tekee ne asiat, jotka sanoo tekevänsä läpällä. Ihan sama mulle, mutta ei jaksais enää kuunnella koko läpällä-juttua.

Lisäksi Tanjan angstaamisesta on viihde kaukana. Ei naurata, vaikka minkälaista koostekavalkadia siitä enää tehtäisiin talkshowhun. Kumma miten joidenkin mielestä noi raivarit ja masistelut on nimenomaan sitä parhainta viihdettä.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 29 Marras 2011 23:41

Tanja pilasi tunnelman, mutta kun pyysi anteeksi, niin on taas hyvä ihminen, joka uskaltaa näyttää tunteensa. Ei tee asioista liian monimutkaisia, vaan purkaa ne kaikki samalla kaavalla.

Toivottavasti muut nyt ottivat opikseen, että muistavat olla pahoittamatta Tanjan mieltä vaikkapa ikävillä nimeämispisteillä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”