Tanja Westerlund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tanjalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:11

5 - Suosikki
117
18%
4
100
16%
3
86
13%
2
65
10%
1
67
10%
0 - Inhokki
209
32%
 
Ääniä yhteensä: 644

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Marras 2011 23:47

Tanja on käytöksellään painunut pohjamutiin. :noup:
Alkukauden puukon viskelyn ja hysteerisen Amandalle raivoamisen jälkeen tyttö ehti nousta omassa asteikossani jo ihan kärkikastiin, mutta nyt mennään syvissä vesissä.

Miksi ihmeessä Tanja kokee, että "Isolla broidilla" on jotakin henkilökohtaista juuri häntä kohtaan? Kuulostaa todella vainoharhaiselta...
Olen jo aivan liian monta kertaa kuullut Tanjan suusta lespaavalla äänellä lausutun: "Must tuntuu et isolla veljellä on jotakin henkilökohtasta mua vastaan ja isobroidi on ihan perseestä, taas vaihteeks".
Miten joku voi ottaa kaiken noin pirun henkilökohtaisesti? Olla noin sairaalloisen herkkänahkainen? Koko BB-porukalle tullut viikkotehtävä/rangaistus/palkinto on aina VAIN ja ainoastaan Tanjaa vastaan juonittu loukkaus ja ansa?!

Alkaa haiskahtamaan hyvin voimakkaasti epävakaalta persoonallisuushäiriöltä ja viimepäivien itkuisuudesta päätellen myös masennukselta...

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Taika » 29 Marras 2011 23:48

melissa kirjoitti: Lisäksi Tanjan angstaamisesta on viihde kaukana. Ei naurata, vaikka minkälaista koostekavalkadia siitä enää tehtäisiin talkshowhun. Kumma miten joidenkin mielestä noi raivarit ja masistelut on nimenomaan sitä parhainta viihdettä.
Nyt ihan mielenkiinnosta; kenen mielestä nuo ovat parasta viihdettä? Fanit valittavat, kun Tanjasta näytetään pelkästään negatiivista puolta ja dissaajat valittavat, ettei jaksa tätä angstiämmää enää yhtään. Molemmat valittavat kilpaa, et Tanjan kiusaaminen pitää lopettaa tavalla tai toisella (BB:n toimesta tai poistamalla talosta).
Kuva

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mävaan » 29 Marras 2011 23:48

Kaikkien etukäteen lukemieni tekstien perusteella kuvittelin, että Tanja on todellakin riehunut tuolla talossa.

Nyt päälähetyksen perusteella siitä jäi kaikesta huolimatta sympaattinen kuva.

Pahoitteli monesti, miten on pahalla päällä, vetäytyi omiin oloihinsa ja toivoi, että viimeistään keskiviikkona helpottaa (heh, ehkä jopa niin hyvin tuntee itsensä, sillä kuulemma on jo ollut paremmin mukana, kuin maanantain pätkissä).

Sebuhan aikaisemmin oli pahoillaan siitä, että Tanja arveli tietävänsä asioita Sebusta, eikä kysynyt suoraan. Nyt kävi samoin toisin päin: Sebu arveli, miten tanja reagoi, jos yht'äkkiä kerrotaan olevan finaaliviikko ja tarjotaan kuohujuomaa. Kun pääsivät sisälle, Tanja aiheestakin sanoi Sebulle, että ei sittenkään arvannut Tanjan reaktioita oikein kun angstaaminen jatkui. (Tanja oli arvellut tilanteen helpottumisen olevan kiinni ajan kulumisesta, eikä vain siitä, mitä isoveli tarjoaa)

Jotenkin täällä arveltu pms vaan koko ajan tuntuu olevan looginen selitys käytökseensä.

Eikä ollut vain mykkänä, vaan myös jutteli muille parempina hetkinään.

Kukin nainen oli vuorollaan valittamassa ja herkkänä kyyneleet silmissä :lol:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Marras 2011 23:55

Tähän vois nyt sanoo sen, että Tanja ei ole angstannut koko aikaa. Ei edes lähelle. Näitä hetkiä on toki ollut enemmän, kuin muilla tällä kaudella.
Mä hermostuin itse ekan kerran avaruusviikolla Tanjaan. Mutta ei se tarkoita sitä, että dissaisin sitä nyt koko ajan. Ne hetket oli ja meni ja koen, että huonoista hetkistä huolimatta Tanja on ollut yks viihdyttävimmistä asukkaista näin katsojan kannalta. Ja tuntuu talossakin olevan Tanjasta tykkääviä ihmisiä yhä edelleen. Vaikka niin moni oli Tanjaa alusta saakka ulos heittämässäkin. Ja pakko on mielialaan vaikuttaa se, että huomaa olevansa häädössä muita useammin.
Ja BB on ollut todella epäreilu Tanjalle nämä kolme kuukautta.

Koska Tanja on kuitenkin pääsääntöisesti ollut reilu muita kohtaan (myönnän turhan vittuilun Sebaa kohtaan), niin pidän häntä suosikkinelikossa finaaliviikolle. Tuolla on noita selkäänpuukottajia vieläkin pari kappaletta, joiden kuuluisi ulostautua ennen Tanjaa.
a walking disaster

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja semale » 29 Marras 2011 23:58

Taika kirjoitti:
semale kirjoitti:Tanja pyysi anteeksi ainoastaan Janicalta, jolle ei edes kilahdellut. Että se siitä "anteeksipyynnöstä". Kukaan muu ei sitä edes kuullut.
Tanja pyysi nimenomaan kaikilta anteeksi. Tämä oli hiljaisessa makkarissa normaalilla puheäänellä sanottu, joten johtopäätös siitä, ettei kukaan muu Janican lisäksi kuullut, on vähän omituinen.
No onpas ilkeää mulkerosakkia, kun eivät Janicaa lukuunottamatta reagoineet Tanjan anteeksipyyntöön. Hyi. Ehkä Tanja on ollut koko ajan oikeassa ja muut oikeasti vihaavat Tanjaa.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Taika » 30 Marras 2011 00:06

^ Hienosti taas väännetty tämäkin asia. Missä vaiheessa mä sanoin, että toisten olisi pitänyt siihen reagoida tai missä vaiheessa kutsuin muita mulkerosakiksi? Selvää oli kuitenkin, että se oli helppo suurimman osan porukasta kuulla. Näin ollen tuo, että pyysi vain ja ainoastaan henkilökohtaisesti Janicalta anteeksi oli ihan sitä itseään.
Kuva

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja semale » 30 Marras 2011 00:09

^Minä sanoin ja minä kutsuin. Et sinä. Sinusta ei ole ikävää käytöstä olla reagoimatta toisen anteeksipyyntöön?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Marras 2011 00:11

PERKELE nyt loppuu tuo vänkääminen tasan tähän paikkaan. Ja tarkistakaa ne tiedot ennen kuin raportoitte.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2011 00:21

Avauduinkin jo Extra-ketjuun tästä, mutta pakko tännekin vielä, kun vitutti niin rankasti!

Eli Extrassa Elina sanoi, että nyt nähdään Tanjasta klippi, koska Tanjassa on KAKSI puolta! Eli raivoamispuoli, ja sitten joku toinen puoli.
Mietin jo, että JES, nyt nähdään vihdoin hyväkin puoli Tanjasta klipissä, eikä aina pelkkää kilahtelua!
Ei oikein selvinnyt mikä se toinen puoli sitten oli, mutta ei ainakaan mitään negatiivista. Pyrittiin vaan vahvistamaan kuvaa, että Tanja on koko ajan neuvomassa muille miten pitäisi tehdä, mutta ei silti itsekään toteuta neuvojaan..?

Hienoa mustamaalaamista jälleen kerran! Ei siinä mitään, mutta kun kenestäkään muusta ei tällaista näytetä.
Suvin ristiriitaiseen asenteeseen ei puutu kukaan, ja Sebustakin saisi paljon enemmän mustamaalattavaa, ja Benkun "reiluudesta" voisi myös näyttää Extrassa klipit. Mutta ei, kunhan sitä vaan saadaan Tanja näyttämään mahdollisimman hullulta!

Kannustan tästä lähtien Tanjaa ihan vaan vittuillakseni! En sitten tiedä onko tuo tuotannolta käänteispsykologiaa, ja he haluavatkin että Tanja saa vahvempaa fanitusta näillä epäkohdilla. :lol: Ainakin minä menin ansaan, jos sitä yrittävät!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Marras 2011 01:12

Vähän kävi harmittamaan että Tanja ei voittanutkaan laatikkoleikkiä :? No mutta onneksi Tanjalla on jo taskussa PS3, joten Ammu saa kivan joululahjan ;) Nyt kerran Tanja putosi tuosta niin Suville sitten jaksamisia. Janicalla on rahaa enemmän ja muutenkin jo PS3 joten hän ei niitä tarvitse.
That damn fox!

Kuva

tanjanfani
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 27 Marras 2011 23:12

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja tanjanfani » 30 Marras 2011 01:29

orgasmienkeli kirjoitti:Avauduinkin jo Extra-ketjuun tästä, mutta pakko tännekin vielä, kun vitutti niin rankasti!

Eli Extrassa Elina sanoi, että nyt nähdään Tanjasta klippi, koska Tanjassa on KAKSI puolta! Eli raivoamispuoli, ja sitten joku toinen puoli.
Mietin jo, että JES, nyt nähdään vihdoin hyväkin puoli Tanjasta klipissä, eikä aina pelkkää kilahtelua!
Ei oikein selvinnyt mikä se toinen puoli sitten oli, mutta ei ainakaan mitään negatiivista. Pyrittiin vaan vahvistamaan kuvaa, että Tanja on koko ajan neuvomassa muille miten pitäisi tehdä, mutta ei silti itsekään toteuta neuvojaan..?

Hienoa mustamaalaamista jälleen kerran! Ei siinä mitään, mutta kun kenestäkään muusta ei tällaista näytetä.
Suvin ristiriitaiseen asenteeseen ei puutu kukaan, ja Sebustakin saisi paljon enemmän mustamaalattavaa, ja Benkun "reiluudesta" voisi myös näyttää Extrassa klipit. Mutta ei, kunhan sitä vaan saadaan Tanja näyttämään mahdollisimman hullulta!

Kannustan tästä lähtien Tanjaa ihan vaan vittuillakseni! En sitten tiedä onko tuo tuotannolta käänteispsykologiaa, ja he haluavatkin että Tanja saa vahvempaa fanitusta näillä epäkohdilla. :lol: Ainakin minä menin ansaan, jos sitä yrittävät!
Oon ihan samaa mieltä. Tuotanto on KOKO KAUDEN ajan yrittänyt oikein urakalla saada tarkoituksellisesti Tanja "kilahtelemaan" ja on totta kai siinä onnistunut, raha ratkaisee.. En yhtään ihmettele miksi Tanja puhuu tuolla että isoveljellä on häntä kohtaan joku henk. koht. ongelma, tuotanto haluaa lähetyksiin oikeasti Tanjasta vaan niitä kilahteluklippejä ja siksi tekee kaikki nämä tupakoimattomuudet, pk-huonejuttelut, vaatteiden väärät koot ym ym ym tahallaan.. Minusta tuo on jo säälittävää..

Lisäksi mua niiiiiiin ärsytti kun näissä viimesimmissä klipeissä näytettävä kohta missä Tanja huutaa sohvalla kurkku suorana on niitten PELISTÄ missä niillä oli tarkoitus lukea teksti vihaisesti, pelokkaasti, surullisesti ym. ym.. Mun mielestä tuotanto on kohdellut Tanjaa NIIN törkeästi että oon alkanut jo ihan kunnolla vihaamaan BB-tuotantoa. Ja rahan takia tuo kaikki paska Tanjan niskaan. En yhtään ihmettele Tanjan pahaa oloa, rahan ahne tuotanto sen tekee:(

Mä oon kannustanut Tanjaa alusta asti, oon mielestäni aika hyvä ihmistuntija ja näen kyllä Tanjan aitouden ja hyväsydämisyyden..

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 30 Marras 2011 01:35

tanjanfani kirjoitti:Lisäksi mua niiiiiiin ärsytti kun näissä viimesimmissä klipeissä näytettävä kohta missä Tanja huutaa sohvalla kurkku suorana on niitten PELISTÄ missä niillä oli tarkoitus lukea teksti vihaisesti, pelokkaasti, surullisesti ym. ym..
Pystyykö joku varmistamaan tämän? Todella törkeää jos näin on tehty. :unbelievable:

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Karhu » 30 Marras 2011 02:16

LuckyTheFox kirjoitti:
tanjanfani kirjoitti:Lisäksi mua niiiiiiin ärsytti kun näissä viimesimmissä klipeissä näytettävä kohta missä Tanja huutaa sohvalla kurkku suorana on niitten PELISTÄ missä niillä oli tarkoitus lukea teksti vihaisesti, pelokkaasti, surullisesti ym. ym..
Pystyykö joku varmistamaan tämän? Todella törkeää jos näin on tehty. :unbelievable:
Siltä se kyllä kovasti vaikuttaa! Kyse on siis tästä Extran klippikimarasta. Jotain se siinä huutaa kurkku suorana että "lukekaa ohjeita avaruusalukseen!!!!!" Ei siinä oikein mistään muustakaan tilanteesta voi olla kyse.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mirian » 30 Marras 2011 09:19

tanjanfani kirjoitti: Tuotanto on KOKO KAUDEN ajan yrittänyt oikein urakalla saada tarkoituksellisesti Tanja "kilahtelemaan" ja on totta kai siinä onnistunut, raha ratkaisee.. En yhtään ihmettele miksi Tanja puhuu tuolla että isoveljellä on häntä kohtaan joku henk. koht. ongelma, tuotanto haluaa lähetyksiin oikeasti Tanjasta vaan niitä kilahteluklippejä ja siksi tekee kaikki nämä tupakoimattomuudet, pk-huonejuttelut, vaatteiden väärät koot ym ym ym tahallaan.. Minusta tuo on jo säälittävää..
´
Valitus siitä, että tupakoimattomuudella varta vasten nyt Tanjaa hajotetaan on mun mielestä kyllä hieman ironista. Muistan aivan hyvin, että Tanja itse tupakkapaikalla sanoi Janicalle ja Minnalle Annikan, Terhin ja muiden äyskiessä ja osoittaessa mieltä Minnalle tupakan tuskissaan, että hän henkilökohtaisesti on sitä mieltä, ettei tarvii tulla ollenkaan BB:hen jos ei kestä tupakoimattomuutta ja purkaa pahaa oloaan sen vuoksi muihin. Koska Tanjan mielestä se oli kyllä selvää, että nimenomaan tupakoimattomuutta talossa pitää kestää. Eli ainakin silloin niksat ei Tanjan omasta mielestä ollut pätevä syy olla vittumainen muille eikä hyväksynyt muissa tuollaista käytöstä, mitä nyt itse tekee. Mutta näköjään nyt se yhtäkkiä onkin hyvä syy raivota. :roll:

Vaateruljanssista olen kyllä samaa mieltä. Ei voi olla niin vaikeaa löytää isoja kokoja. Tanja on kuitenkin sanonut, että voi pitää miestenkin vaatteita, jos se siitä riippuu...

kalma
Juonittelija
Viestit: 180
Liittynyt: 22 Loka 2007 16:47

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja kalma » 30 Marras 2011 09:53

Tanjan suolaamisella ei ole kyllä mitään rajoja. Uusin otsikko Big Brotherin virallisislla sivuilla: "Tanja nukahti kesken kisan - suuttui palkintojen menettämisestä".

No artikkelin lukemalla selviää kyllä suurin piirtein todellinen tapahtumien kulku, mutta otsikosta saa käsityksen että taas olisi ollut joku raivokohtaus kun tosiasiassa Tanja vain naiureskeli.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 30 Marras 2011 10:17

kalma kirjoitti:Tanjan suolaamisella ei ole kyllä mitään rajoja. Uusin otsikko Big Brotherin virallisislla sivuilla: "Tanja nukahti kesken kisan - suuttui palkintojen menettämisestä".
Samaa mieltä otsikoinnista, vaikken Tanjasta enää erityisemmin pidäkään.

BB:n virallinen uutisointi ei ole oikeaa uutisointia, vaan tuotannollisia näkökulmia palvelevaa tarinankerrontaa. Todellisuuden kannalta samaa tasoa kuin TV-koosteetkin.

Varsinkin otsikot ovat välillä niin tyhjästä temmattuja, että herää epäilys, että ne on päätetty jo etukäteen. Aina vaan asukkaat eivät toteuta heille asetettuja toiveita.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 30 Marras 2011 10:40

Mä toivon että Tanja pääsee (viimeistään) sunnuntaina kotiin. Tekee pahaa katsoa kun toisella on noin paha olla.
you've got the dream but not the drive

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mirian » 30 Marras 2011 10:45

Dorothy kirjoitti:Mä toivon että Tanja pääsee (viimeistään) sunnuntaina kotiin. Tekee pahaa katsoa kun toisella on noin paha olla.
Joo, näköjään päivän jaksoi pinnistellä paremmalla päällä ja tänään taas seurasi hajoaminen. Kyllä tulee todella rankka loppuaika, jos tällaista on...

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 30 Marras 2011 11:07

Pääohjaaja kertoi että asukkaat valmennetaan huolella taloontuloonsa.

Kai siellä nytkin on asiantuntijat paikalla. Tsemppaavat Tanjaa jäämään niin että naisesta saadaan viimeisetkin itkut talletettua.

Avatar
Bella Chi
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 30 Elo 2010 14:05

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Bella Chi » 30 Marras 2011 11:21

Tuo Tanjan touhu alkaa olla jo tosi epäreilua muita asukkaita kohtaan. Ei ole mukavaa joutua elämään kaiken aikaa varpaillaan ja toisen mielialoja arvioiden. :(

Jos Tanjalla jostain syystä ei itsellä riitä pokka talosta poistumiseen, niin kyllä tuotannon pitäisi jo puuttua tilanteeseen.

Veeruska
Päivystävä meribiologi
Viestit: 622
Liittynyt: 14 Marras 2009 23:23

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Veeruska » 30 Marras 2011 11:40

Joo ei tuo Tanjan käytös kyllä nosta kenenkään tunnelmaa. Harmi, mutta ei auta kuin häätöovi. Ihme touhua aikuiselta naiselta.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja realityfan » 30 Marras 2011 11:43

Bella Chi kirjoitti:Jos Tanjalla jostain syystä ei itsellä riitä pokka talosta poistumiseen, niin kyllä tuotannon pitäisi jo puuttua tilanteeseen.
Samaa mieltä. Viikkotehtävän laiminlyönnistä ja jatkuvasta päiväunikiellon rikkomisesta pitäisi ainakin seurata rangaistus. Melko satavarmasti Tanja lähtisi kotia, ennenkuin alkaisi kärsiä rangaistustaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”