Mikael Perttula

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Mikaelille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:10

5 - Suosikki
135
22%
4
105
17%
3
108
17%
2
75
12%
1
57
9%
0 - Inhokki
138
22%
 
Ääniä yhteensä: 618

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 03 Joulu 2011 10:45

Mikä Mikaelin on ollut talossa kellutellessa. Kun toiset ovat pelanneet ja stressanneet häätöpelossa, Mikaelin osuudeksi on jäänyt enintään toisten neuvominen, ettei nimeämisistä kannata rähjätä. Paraskin konsultti!

Mikaelia on kiitelty siitä, ettei rehtinä kaverina ole halunnut puhua nimeämisistä, eikä muutenkaan ole ollut häijyimmissä klikeissä mukana. Eli, että on hieno luonne ja kunnon kaveri.

Onkohan tässä nähty oikea Mikael? Mikähän olisi ollut ote, jos ei olisi ollut turvattua vapaamatkaa finaaliviikolle? Nythän kaveri varmasti tajusi, että juonitteluun osallistuminen potkisi vain omille nilkoille.

Jotain Mikaelissa piilevästä juonitteluluonteesta saattaa paljastaa hänen käyttäytymisensä oljenkorsikisan puolueettomana tuomarina. Siinä Mikael ei enää malttanut olla leppoisa sivustaseuraaja, vaan tilanteen niin vaatiessa oli valmis pelaamaan oman suosikkinsa eduksi muita vastaan. Tai ei ainakaan ollut puolueettoman tasapuolinen.

Jos vapaamatkaa ei olisi tullut, niin olisiko Mikael juonitellut yhtä kierosti myös omaa etuaan ajaessaan?

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Silencio » 03 Joulu 2011 11:22

Puumuna kirjoitti:Jotain Mikaelissa piilevästä juonitteluluonteesta saattaa paljastaa hänen käyttäytymisensä oljenkorsikisan puolueettomana tuomarina. Siinä Mikael ei enää malttanut olla leppoisa sivustaseuraaja, vaan tilanteen niin vaatiessa oli valmis pelaamaan oman suosikkinsa eduksi muita vastaan. Tai ei ainakaan ollut puolueettoman tasapuolinen.
Mitä tuosta enää jankkaamaan, talossa ja kilpailuissa on säännöt joita noudatetaan, kaikilla oli mahdollisuus tutustua sääntöihin siinä oljenkorsikisassa joten ei pitäisi olla epäselvää. Oletko aivan varma että Annika ei olisi itse tajunnut moista sääntöä.

Itse pidän Mikaelia keskitien juonittelijana, talossa on nähty että pahimmat toistensa kanssa juonittelijat ovat Janica, Suvi ja Ben. Sebastian nyt on juonitellut alusta lähtien ihan omaan pussiinsa.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 03 Joulu 2011 11:47

Silencio kirjoitti: Mitä tuosta enää jankkaamaan, talossa ja kilpailuissa on säännöt joita noudatetaan, kaikilla oli mahdollisuus tutustua sääntöihin siinä oljenkorsikisassa joten ei pitäisi olla epäselvää. Oletko aivan varma että Annika ei olisi itse tajunnut moista sääntöä.
Annikan käsityskyky ei tuossa ollut pääosassa. Tuomari itse haparoi tulkinjoissa ja tiivisti otettaan sitä mukaa, kun tyttöystävän tulos vaarantui. Mutta antaa olla.

Pointtini oli se, että suojattuna Mikaelin ei ole tarvinnut paljastaa mahdollista kaksinaamaisuuttaan, vaan on rauhassa voinut lekotella kivana kaverina.
Sebastian nyt on juonitellut alusta lähtien ihan omaan pussiinsa.
Tuo on kamalaa, onneksi täällä ollaan oikeudenmukaisesti tasapuolisia.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2011 11:57

Onneksi Miksu ei kovin alussa saanut tietää finaaliviikkovoitostaan! Saatiin edes vähän aikaa nähdä sitä "peliluonnetta" ja se tuli todistettua, ettei sillonkaan lähtenyt limaklikkeihin.

Mutta Puumuna on ihan oikeassakin! Miksu ei ole joutunut enää pitkään aikaan stressaamaan viikosta toiseen kun oma tilanne on ollut turvattu. Onhan siinä ollut etulyöntiasema, eikä kaikkia reaktioita olla ehkä nähty ihan aitoina.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja mävaan » 03 Joulu 2011 15:02

Puumuna kirjoitti:Onkohan tässä nähty oikea Mikael? Mikähän olisi ollut ote, jos ei olisi ollut turvattua vapaamatkaa finaaliviikolle?
Tämä eniten on syynä siihen, etten osaa sanoa, ansaitsisiko Mikael voittoa.

Muut ovat joutuneet kilpailemaan toisiaan vastaan ja moni on keinoihinsa kompastunut. Yleisöstä moni on pettynyt jäljellä oleviin kisailijoihin ja niihin piirteisiin, mitä heistä on jopa viime metreillä paljastunut.

Olen aika varma, että Annika-episodin takia Mikael olisi jo aikaa sitten häädetty pois talosta, jos se olisi ollut mahdollista. Nyt siitä episodista on sen verran aikaa, että alkaa jäädä katsojilta unholaan.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Joulu 2011 19:55

Mulla on pitkään jo ollut Mikael pisteet 1, mutta nyt heräsin todellisuuteen. Mitä se olisi sielä muka tehnyt ansaitseekseen 1 pisteen: ei mitään! :noup:
Koko kausi ollut enimmäseen vaan bb:ssä ikävän tuttua LÖYSÄILYÄ!!

Avatar
Tahiti
Vaihtoasukas
Viestit: 335
Liittynyt: 24 Loka 2010 13:05

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Tahiti » 03 Joulu 2011 22:03

Mikael on kyllä ristiriitainen persoona. Alun suosikki ja hyvästä syystä, ilman Annikaa ja tsemppi päällä kaveri on ihan huippu. Sitten viikkotolkulla Annikan kanssa liimailua ja löysäilyä, talopaikka säilyi vain koska kaveria ei voinut pudottaa. Oli inhokkieni joukossa tässä vaiheessa.

Annikan lähdön jälkeen kaveri on taas tsempannut päästäkseen jengiin ja on suosikkiainesta. Huoh. Kausi olisi ollut parempi jos ei olisi ollut vapaalippua finaaaliviikolle ja/tai kyyhkyläiset Mikael ja Annika eivät olisi liimailleet 24/7 keskenään.

Annika ja Mikael olisivat varmaan olleet erikseen hyvinkin viihdyttäviä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Joulu 2011 22:51

Miksu kaatoi ja rikkoi kuusen :lol: näköjään se siihenkin pystyi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Joulu 2011 23:25

Toivottavasti tämä löysä ei voita, ainoa asia mitä olen saanut tästä irti on jätkän musiikkimaku. Jos se ei olisi kokoajan keskeyttämässä muiden keskusteluita ja heittelemässä leffaonlinereita, tämä olisi täysi tapetti. Ei ole talossa ollut missään vaiheessa äärirajoillaan tai muutoin mielenkiintoinen. Olen kyllä kiitollinen siitä, että Eki ei voittanut finaaliviikkoäänestystä, mutta juuri siinä on jo ihan tarpeeksi palkintoa herra Löysälle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2011 23:52

Jonksu kirjoitti:Miksu kaatoi ja rikkoi kuusen :lol: näköjään se siihenkin pystyi.
Mihin muuhun Miksu muka on pystynyt? :?
No se kiipeilyjuttu meni toki hienosti, mutta eipä muita ansioita/kykyjä näytä olevan.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Joulu 2011 00:16

^ Totta, en tiiä mikä toi -kin liite oikein oli :? Eihän toi oo tehny mitää muuta oikeastaan ku pyöritelly hiuksia ja limaillu Annelin kans. Miksun parhaat palat sisältää varmaan koko ajan pelkkää hiusten pyörittelyä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Joulu 2011 00:24

^ En ymmärrä mikä mua viehätti Miksussa noin puolet kaudesta, kun ei se ole tehnyt sielä paljon mitään!??!

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 04 Joulu 2011 00:36

Mikael on varmasti lukuisien katsojien silmissä enemmän tai vähemmän raukkis tai nössö tai peluri siinä, että peittelee itseään, ei ota kantaa, juoksee pois vaativammista tilanteista tai kuittaa hankalat, syvemmät aiheet herjanheitolla.

Tuli nyt (vasta!) sekin mieleen, että kun tyyppi antaa viikosta viikkoon Tanjalle ne synkät 2 pistettä ei siinä välttämättä ole aikoihin ollut enää mitään erityistä antipatiaa Tanjaa kohtaan. Mikael vaan tajusi, että pääsee helpoimmalla, kun ei rasita ketään muuta asukasta tappopisteillä. Uhraa mieluummin yhden asukkaan. Helppo, selkeä ja kaikkia paitsi yhtä loukkaamaton rutiini.

Sitäpaitsi, uhrina on nainen ja tämäkös jos mikä passaa Mikaelille, joka on aika varautunut naisia kohtaan ja ilman muuta miesten puolella noin lähtökohtaisesti, oletuksena.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Joulu 2011 00:46

Miksu nimeää Tanjaa kuten Petri Marikaa, miten löysinkään yhtäläisyyden heidän välillään O.o
That damn fox!

Kuva

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 04 Joulu 2011 00:50

Marika 1 kirjoitti:Mulla on pitkään jo ollut Mikael pisteet 1, mutta nyt heräsin todellisuuteen. Mitä se olisi sielä muka tehnyt ansaitseekseen 1 pisteen: ei mitään! :noup:
Koko kausi ollut enimmäseen vaan bb:ssä ikävän tuttua LÖYSÄILYÄ!!
Ei Mikael tosiaan ihmeitä ole esittänyt, mutta paradoksaalista kyllä juuri sillä on saattanut nostaa pisteitään loppua kohden monien, myös minun, silmissä. Kun muut asukkaat ovat kaikki vuorollaan alkaneet ärsyttää entistä enemmän, niin mitäänsanomaton perusjamppa Mikael alkaakin yhtäkkiä vaikuttaa ihan siedettävältä, vaikka hänelläkin omat syntinsä onkin (mainittakoon tässä Sebastianin piikittely ja tuo yksi oljenkorsikisan tuomarointi). Jokin Mikaelissakin kuitenkin tökkii, varmaankin se, että tällainen asukastyyppi on jo niin nähty, eikä vapaakyyti finaaliinkaan ole tehnyt hyvää. Periaatteessa voisi tästä sakista olla minulle jopa suosikki, mutta ehkä ei kuitenkaan, syistä jotka edellä mainitsin.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Joulu 2011 15:12

^ Ymmärrän ton toisaalta, mutta itse pidän Sebun ja Suvin ainakin vielä Miksun yläpuolella, koska ne tuovat taloon sentään paljon väriä ja toimintaa, vaikka tällä hetkellä molemmat ärsyttää suunnattomasti. Ben puolestaan on muutenkin melkein yhtä tylsä kuin Miksu, välillä vaan ärsyttää enemmän kuin kukaan muu koskaan! [smilie=a_listenuppunks.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Joulu 2011 15:49

Mä en tajua mitä ihmeen show:ta toi Miksu on oikein vetäny tänää :shock: Siis toi on niin selkeetä esitystä ja yritystä saada ittensä vähän näkyväksi monen viikon löysäilyn jälkeen [smilie=a_listenuppunks.gif]

Vaikkakin tuolle kuolaavalle kissa -esitykselle vähän repesikin niin silti.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Cheri » 04 Joulu 2011 16:05

Ehkä sängyllä makoilukin olisi voinut olla parempi tai fiksumpi vaihtoehto kuin sekoilu, mutta itseä se ainakin huvitti seurata vaikka kieltämättä epäilyttikin jossain vaiheessa että onkohan nyt otettu väärän värinen pilleri. Saipahan Tanjan ainakin piristymään :tu

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Salami » 04 Joulu 2011 16:06

Jonksu kirjoitti:Mä en tajua mitä ihmeen show:ta toi Miksu on oikein vetäny tänää :shock: Siis toi on niin selkeetä esitystä ja yritystä saada ittensä vähän näkyväksi monen viikon löysäilyn jälkeen [smilie=a_listenuppunks.gif]

Vaikkakin tuolle kuolaavalle kissa -esitykselle vähän repesikin niin silti.
Noh, samanlaista showta, mitä Sebastian on vetäny viikottain. Hyvä se vaan on, että on pari showmiestä talossa.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Burph » 04 Joulu 2011 17:21

Mä unohdan Miksun olemassaolon koko ajan. Kertonee aika paljon tyypistä tuokin.
Positiivista Miksussa on musiikkimaku ja hyvät heitot, mitä silloin tällöin tulee - tosin tooosi huonojakin joukossa.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Geoff
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Elo 2011 12:53

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Geoff » 04 Joulu 2011 19:36

Jonksu kirjoitti:Mä en tajua mitä ihmeen show:ta toi Miksu on oikein vetäny tänää :shock: Siis toi on niin selkeetä esitystä ja yritystä saada ittensä vähän näkyväksi monen viikon löysäilyn jälkeen [smilie=a_listenuppunks.gif]

Vaikkakin tuolle kuolaavalle kissa -esitykselle vähän repesikin niin silti.
Tää on ihan normimeininkiä Miksulta mitä se on tehny koko kauden ajan, aina välillä iskee hepuli. Monesti Annika oli vielä mukana sekoilemassa. Välillä menee vähän yli joo mutta hauskaa katseltavaa kuitenkin.

Avatar
Tahiti
Vaihtoasukas
Viestit: 335
Liittynyt: 24 Loka 2010 13:05

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Tahiti » 04 Joulu 2011 19:49

Burph kirjoitti:Mä unohdan Miksun olemassaolon koko ajan. Kertonee aika paljon tyypistä tuokin.
Positiivista Miksussa on musiikkimaku ja hyvät heitot, mitä silloin tällöin tulee - tosin tooosi huonojakin joukossa.
Aikanaan asukkaat jekuttivat muistaakseni Janican avaamaan matkakassin, johon Mikael oli piiloutunut. Katsoin ohjelmaa ymmälläni, tuossahan ovat kaikki asukkaat, kuka mahtaa olla piiloutunut laukkuun? Eli on unohtunut minultakin tämä asukas.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”