Sebastian Tynkkynen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Sebastianille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:08

5 - Suosikki
366
52%
4
112
16%
3
69
10%
2
47
7%
1
31
4%
0 - Inhokki
82
12%
 
Ääniä yhteensä: 707

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2011 05:51

^ Luulen että näyttävät! Sillä haetaan niitä naurun repsahduksia katsojilta. ;)

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Annie » 03 Joulu 2011 11:37

Kirjeensyömistemppu oli musta Sebastianilta mauton ja yliampuva teatraalinen ele. Se, että perhe on Sebastianille rakas, on varmasti tullut kaikille selväksi. Ei siihen tarvitse kirjettä syödä. Sebastianista on alkanut tulla lapsellinen ja epäaito kuva kaikkien näiden tempausten seurauksesta. Ne alkavat myös kääntyä tätä vastaan. Ei enää luotakaan Sebastianin reaktioon, jos sitä alleviivataan kaikin mahdollisin keinoin.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja mävaan » 03 Joulu 2011 14:17

Tämänkin asukkaan kohdalla täytyy todeta, että onneksi kausi kestää enemmän kuin 2 kk, niin me katsojat osaamme tehdä kokonaisvaltaisempia päätelmiä asukkaiden käytöksestä.

Viimeistään viimeaikaisimmat temput ovat alkaneet tuntua ruutuajan kalastelulta.

Ja sitten ihmetyttää, onko aitoa käytöstä, kun hihkuu joka juustonpalaakin niin innoissaan. :keineahnung:

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 03 Joulu 2011 15:41

Voi Sebu - kirjeensyöntiä ja paskanjauhantaa? WTF?

Alkaa mennä liian kummalliseksi käytökseksi jopa mun makuun. Tuo Aira Samulin -imitaatio jaksaa silti naurattaa aina: "Ihanaa, juustoa!" "Villasukat, ihanaa!" "Ihanaa, kuinka te ootte niin herkkiä!" "Ihanaa - paskaa!"... :lol:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 03 Joulu 2011 16:42

Burph kirjoitti:Voi Sebu - kirjeensyöntiä ja paskanjauhantaa? WTF?
Alkaa mennä liian kummalliseksi käytökseksi jopa mun makuun.

Tuo Aira Samulin -imitaatio jaksaa silti naurattaa aina: "Ihanaa, juustoa!" "Villasukat, ihanaa!" "Ihanaa, kuinka te ootte niin herkkiä!" "Ihanaa - paskaa!"... :lol:

Siis, onko Sebastian itse ilmoittanut imitoivansa Airaa ja kiljahtelevansa homolla tavalla naismaisesti ihan tarkoituksella? Mä olen ymmärtänyt, että tuo on Sebastianin aito primitiivireaktio...

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 03 Joulu 2011 16:59

sisupussi kirjoitti:
Burph kirjoitti:Voi Sebu - kirjeensyöntiä ja paskanjauhantaa? WTF?
Alkaa mennä liian kummalliseksi käytökseksi jopa mun makuun.

Tuo Aira Samulin -imitaatio jaksaa silti naurattaa aina: "Ihanaa, juustoa!" "Villasukat, ihanaa!" "Ihanaa, kuinka te ootte niin herkkiä!" "Ihanaa - paskaa!"... :lol:

Siis, onko Sebastian itse ilmoittanut imitoivansa Airaa ja kiljahtelevansa homolla tavalla naismaisesti ihan tarkoituksella? Mä olen ymmärtänyt, että tuo on Sebastianin aito primitiivireaktio...
Ei ole. Mun tulkinta.
Sebastianin "aito" reaktio lienee kyseessä.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2011 17:15

Burphille tulikin mieleen Aira! Itselleni tuli mieleen Marja Tyrni. :lol:
No, oli kumpi oli, se joka tapauksessa naurattaa!

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 03 Joulu 2011 18:11

On alkanut viime aikoina tän tyypin pisteet kyllä laskea... Aivan aluksi jo epäilinkin, että tässä tyypissä on pahemman kerran jotain tosi outoa.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Joulu 2011 18:11

Mä en tiiä mikä tosta tulee mieleen mut esityksen puolelle pahasti menee. Tossa lauleskellessaankin välillä väänsi ihan oudosti ja koko ajan se vaihto lauluääntä.. ja kuten sen on monet sanoneetkin ja viimeisimmäksi Sauli extrassa, Sebu on liian laskelmoiva.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Joulu 2011 18:16

^ Tämä "lauluäänen vaihto" johtui yksinkertaisesti siitä, että Sebastian joutui vaihtamaan sävellajia kun oma ääni ei riittänyt liian korkeisiin tai mataliin nuotteihin.
you've got the dream but not the drive

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Joulu 2011 18:27

^ En meinannu tota koska iteki joudun välil tekemään samaa, mut siis sitä että se jossain kohin rupes huutaa ja joissain kohin puhumaa ku Hannu Karpo :shock: vaikkei semmosia koko biisissä ollu.
That damn fox!

Kuva

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 03 Joulu 2011 20:40

Jonksu kirjoitti:^ En meinannu tota koska iteki joudun välil tekemään samaa, mut siis sitä että se jossain kohin rupes huutaa ja joissain kohin puhumaa ku Hannu Karpo :shock: vaikkei semmosia koko biisissä ollu.
Kauheeta. Oikeesti. Tekikö se oikeesti niin :unbelievable:

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja scorchio » 03 Joulu 2011 21:16

Jeesuslapsen käytöksen kannalta olisi ollut parempi, jos joko Oksupoksu tai Salami olisi talossa. Silloin Pastorikin olisi ajoittain altavastaaja ja tuntuisi heti sympaattisemmalta kuin nyt päsmäröidessään lähes kaikessa ja kaikesta. Vastavoima puuttuu, jännite puuttuu, nyt Pastori voi nautiskella rauhassa ja kalastella ruutuaikaa tarvitsematta sen kummemmin ponnistella tai venyä henkisesti.

Parhaimmat hetket Jeesuslapsi on tarjonnut minulle ikkunasta pieraisemisellaan (niin että riitapukari Salar sen näki) ja Salamiin ihastumisellaan. Myös alkukauden ryhmän tahtoa vastaan nouseminen oli rohkea veto.

Mutta suosiota tuntuu Pastorilla riittävän ja eikä siinä mitään, vaihtelua voittajien ketjuun Jeesuslapsi toisi. Itselläni tämä alkukauden suosikki on valahtanut kammotuksiin (niin kuin alussa jo epäilinkin, että kuinka kauan jaksan hymähdellä itsensä toisten ylläpuolelle nostavalle, pinnalliselle, mutta syvällistä esittävälle hihhulille, no n. 2 kk siihen meni). Ja onhan Pastori ollut koko kauden se keskeisin asukki.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Joulu 2011 22:27

^ Hyvä asukas joo mutta aivan liian laskelmoiva ja ruutuaikaa hakeva. Jankkaa ja lässyttää asioita vaikka toinen sanoisi "lopeta". Ninomainen efekti kun halusi käydä Sampon haaroihin kiinni. Sebun käyttäytyminen on tosin verbaalista.
That damn fox!

Kuva

Veeruska
Päivystävä meribiologi
Viestit: 622
Liittynyt: 14 Marras 2009 23:23

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Veeruska » 04 Joulu 2011 00:15

En jaksa enää kuunnella Sebastianin saarnoja. Hän pakottaa toiset kuuntelemaan jankkaamisiaan aina ja aina ja aina viellä usissaankin. Erittäin ahdistava tyyppi. Misä olisin kyllä kilahtanut tuolla jo monta monituista kertaa.

maasa
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 27 Loka 2010 20:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja maasa » 04 Joulu 2011 01:33

jossain vaiheessa oli voittaja suosikki, nyt ei enää jaksa koko sebua. Paperin syömiset, hiusten leikkaamiset pois päiväkirjahuoneesessa, naama iskeminen jäätelö kulhoon ym. keksimällä keksityt huomion hakuiset temput ei paljoo naurata, ainakaan mua. Tää jätkä on mennyt taloon voittaakseen kisan ja on ehdottomastï talon pahin peluri ja laskelmoija. :td

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Joulu 2011 01:33

maasa kiteytti hyvin omat ajatukseni Sebastianista. Toivottavasti ei voita.

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja BBforever » 04 Joulu 2011 09:09

Kovin peluri kuvittelee olevansa Ben. Mikä ero siis Sebastianilla ja Benillä. Ainakin Seba on yrittänyt viihdyttää katsojia, Ben vain itseään. ;)

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Silencio » 04 Joulu 2011 12:14

maasa kirjoitti:jossain vaiheessa oli voittaja suosikki, nyt ei enää jaksa koko sebua. Paperin syömiset, hiusten leikkaamiset pois päiväkirjahuoneesessa, naama iskeminen jäätelö kulhoon ym. keksimällä keksityt huomion hakuiset temput ei paljoo naurata, ainakaan mua. Tää jätkä on mennyt taloon voittaakseen kisan ja on ehdottomastï talon pahin peluri ja laskelmoija. :td
Sen takia juuri olisi niin mahtavaa jos poistuisi tänään talosta kaikkien yllätykseksi, ei tule tapahtumaan mutta saahan sitä toivoa. :D

Nyt heitän foliohatun päähän joten "möröt piiloon, täältä tullaan".
Eli, mulla on ollut koko ajan sellainen intuitio että tämä heppu on näyttelijä.
Se voi tietty tulla siitä että loistaa läpi tuo huomionhakuisuus eli herran käytös ei vain ole oikein uskottavaa. Siitä se soppa vasta syntyisi jos vielä paljastuisi ettei olekaan mikään uskovainen, esitti vain.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 04 Joulu 2011 12:38

Silencio kirjoitti:
Nyt heitän foliohatun päähän joten "möröt piiloon, täältä tullaan".
Eli, mulla on ollut koko ajan sellainen intuitio että tämä heppu on näyttelijä.
Se voi tietty tulla siitä että loistaa läpi tuo huomionhakuisuus eli herran käytös ei vain ole oikein uskottavaa. Siitä se soppa vasta syntyisi jos vielä paljastuisi ettei olekaan mikään uskovainen, esitti vain.
No onhan tota juttua heitelty koko kauden ajan. On aika kaukaa haettua. Mä uskon kyllä, että Sebu on ihan n.s. aito itsensä. Esittää toki ja hakee reaktioita ja ruutuaikaa. Välillä on aidommin oma itsensä ja välillä muistaa taas missionsa toimia hyvänä esimerkkinä Suomen nuorisolle.

Ja onhan se harrastanut näyttelemistä ja tykkää näytellä, mutta ei Sebu roolia ole ihan koko aikaa kuitenkaan jaksanut vetää.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Joulu 2011 13:03

Sebusta ei ole tullut pieneen mieleenikään, että voisi olla näyttelijä.
Ben sen sijaan on ollut koko ajan vahvemmin näyttelijä ja olin jossain kohtaa kautta jo ihan varma, ettei Ben voi olla "oikea"! Nyt alan jo uskoa, kun alkaa ns. kulissi romahtamaan.

En ehkä kuitenkaan usko, että katsojia ihan niin pahasti huijataan koko kauden! :D

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Joulu 2011 13:33

Silencio kirjoitti: Nyt heitän foliohatun päähän joten "möröt piiloon, täältä tullaan".
Eli, mulla on ollut koko ajan sellainen intuitio että tämä heppu on näyttelijä.
Ruotsin BB:ssä monia vuosia sitten toteutettiin tämä näyttelijä homma. Tosin se oli vaan viikon setti. Kaveri oli päivisin harras uskovainen, mutta illan bileissä heitti Jade vaihteen päälle. http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 99#p124899

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”