Sebastian Tynkkynen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Sebastianille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:08

5 - Suosikki
366
52%
4
112
16%
3
69
10%
2
47
7%
1
31
4%
0 - Inhokki
82
12%
 
Ääniä yhteensä: 707

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja mävaan » 04 Joulu 2011 14:13

realityfan kirjoitti:
Silencio kirjoitti: Nyt heitän foliohatun päähän joten "möröt piiloon, täältä tullaan".
Eli, mulla on ollut koko ajan sellainen intuitio että tämä heppu on näyttelijä.
Ruotsin BB:ssä monia vuosia sitten toteutettiin tämä näyttelijä homma. Tosin se oli vaan viikon setti. Kaveri oli päivisin harras uskovainen, mutta illan bileissä heitti Jade vaihteen päälle. http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 99#p124899
Eli nyt tämä tapaus saa uuden näkökulman! Voiko tuollainen tapaus olla talossa luonnostaan, kun bb on muutenkin ideoita muualta kopioinut :keineahnung:

Olen mä kyllä halunnut uskoa, että on oma itsensä :D

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 04 Joulu 2011 14:30

Aika hämmentäviä nuo Sebastianin eilisen bi-kommentit: Hän itse on aivan varmasti biseksuaali, koska kaikki muut asukkaat pitivät häntä ensivaikutelman perusteella kauden kiintiöhomona. Sillä, että hän ei ole koskaan ihastunut mieheen, ei ole mitään väliä.

Okei, en lähde väittämään vastaan siitä, etteikö pastori itse parhaiten tunne oman suuntautumisensa, mutta tuossako nyt on se esimerkki mitä Seba haluaa talossa antaa? Bisseistä ja homoista näkee heti päälle päin mitä ne ovat? :noup:

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Zeus » 04 Joulu 2011 15:41

Sebastian putoaa tänään vahingossa.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 04 Joulu 2011 16:13

mävaan kirjoitti:
realityfan kirjoitti:
Silencio kirjoitti: Nyt heitän foliohatun päähän joten "möröt piiloon, täältä tullaan".
Eli, mulla on ollut koko ajan sellainen intuitio että tämä heppu on näyttelijä.
Ruotsin BB:ssä monia vuosia sitten toteutettiin tämä näyttelijä homma. Tosin se oli vaan viikon setti. Kaveri oli päivisin harras uskovainen, mutta illan bileissä heitti Jade vaihteen päälle. http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 99#p124899
Eli nyt tämä tapaus saa uuden näkökulman! Voiko tuollainen tapaus olla talossa luonnostaan, kun bb on muutenkin ideoita muualta kopioinut :keineahnung:
Eiköhän palata maan pinnalle.
Oikealle näyttelijälle saisi maksaa isot rahat, jos suostuisi olemaan BB:ssä vaikka loppuun asti, eikä niinkuin tuollaisessa yhden viikon kestävässä etukäteen sovitussa Ruotsin tapauksessa.

Sellaisia rahoja ei BB varmasti suostu maksamaan ja ideakin on mielestäni aivan älytön.

Niille, jotka ovat seuranneet 24/7 on selvinnyt Sebastianista monia erilaisia puolia - ei pelkästään niitä, joihin nykyään tartutaan täällä palstalla.
Sebastian on myös usein itse kertonut, että tekee 'hulluja' asioita ulkomaailmassakin. On monta kertaa sanonut, että hän on sellainen peruslapsellinen, joka innostuu herkästi ja on utelias luonteeltaan. Ja osa kaveripiiristään on samanlaisia.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 04 Joulu 2011 17:26

Pakko vielä samoa, että mun mielestä Sebu oli todella asiallinen nimeämisten jälkeen. Ekaksikin vastasi provosoitumatta asiallisesti Tanjan purskahdukseen ja sitten sanoi siitä, ettei hänen mielestään oikea nimeämisperuste ole se, että joku tyyppi ei ole aiemmin ollut häätöäänestyksessä (tai ettei ole ollut yhtä monta kertaa kuin joku muu). Mä olen tosta aivan samaa mieltä :tu

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

brotherhood
Mökkiläinen
Viestit: 241
Liittynyt: 17 Elo 2011 22:17

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja brotherhood » 04 Joulu 2011 19:49

Tuolla tämä "sankari" selittää kovaan ääneen nauraen, kuinka puhelinmyyjänä toimiessaan valehteli ja vedätti asiakkaita jotta sai myytyä enemmän puhelinliittymiä. Oli houkutellut seitsemän kaveriakin samaan firmaan ja pistivät vähän "haisemaan" - esiintyivät väärillä nimillä ja muuta "hauskaa". Väkisin myivät jopa vanhoille mummoille, jotka eivät kehdanneet kieltäytyä.

On se rehellisyys ja moraali niin hieno asia - uskovaisella ja "umpirehellisellä" varajeesuksella, mukamas.

Edit. Tarkennus. Po. yksi mummo, jonka mies oli ilmeisesti kuollut. Anteeksi jos tämä sivuasia on jotain loukannut. Viesti puhelinmyynnin yhteydessä tehdyistä kyseenalaisuuksista on kyllä Sebastianilta itseltään kuultua faktaa.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 04 Joulu 2011 20:02

^ Mutta Sebahan vain kokeili miten saa parhaiten myytyä. Silloin se on ok. :roll:

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja mävaan » 04 Joulu 2011 20:23

Ben-ketjusta:
mävaan kirjoitti:
LuckyTheFox kirjoitti:Tämä saattaa kuulostaa friikiltä, mutta tulin tässä miettineeksi josko Ben olisi tämänhetkisistä asukkaista ainoa, joka on hieman kasvanut talossa.
Ei ollenkaan tuulesta temmattu ajatus, varsinkaan, kun vertaa muiden kasvutarinoihin, mitä ei ole ollut.

Olisi luullut Sebastianinkin jotain oppineen talossa, mutta en keksi mitään. Samalla tavalla muita kuuntelee ja neuvoo kuin alussakin.

Harmi, että Suvi ei ole nyt häädössä.
Perumpas vähän sanojani.
Olihan Sebu valmis ottamaan Suvin viereensä, kun sitä niin pelotti kauhuyön jälkeen.

Veikkaan, että ennen talokokemusta ei olisi tuota tehnyt.

Ja niin, Janicaakin on loppuaikoina silitellyt (jos en ihan väärin muista), lähekkäin ja halien ovat ainakin istuneet.

Ja kaksimielistä läppää on alkanut heittämään :lol:

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 04 Joulu 2011 20:27

Onhan Sebastian oppinut paljonkin talossa ollessaan. Lähinnä seksistä, siitä mistä, miten ja missä naiset tykkää :lol:
Ja kuukautisista ja muista ruumiintoiminnoista.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja semale » 04 Joulu 2011 20:53

Seban esityksistä ja tempauksista, että yksi motiivi noille on kokeilu, mitä kaikkea sunnuntain Talkissa niistä kysytään ja otetaan esille. Näin selitti kerran. Mutta koska en muista tarkemmin milloin ja mitä, niin ei sen enempää tästä.

Seksualisuudesta sen verran, että kuinka moni itsensä 100% heteroksi kokeva on ollut epävarma siitä, ettei olisikaan hetero? Mistä olet varma? Sen vain tietää? Niin.

Tässä vaiheessa kautta, kun kaikkien naamat tuolla jo ärsyttävät enemmän ja vähemmän, niin Sebastian saa paljon (virtuaali)plussaa siitä, että on ollut todella aktiivinen ja näkyvä asukas. Tällaisia lisää. Moni keskustelu ja aktivitetti olisi jäänyt esim viime kauden tasoon = nollaan, ilman ikiliikkujaSebaa. Ja sellaista varmaan harvempi viihdyttäväksi mielsi. Ehdottomasti finaalipaikkansa ansainnut jos/kun tänään häädöstä vielä selviää.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 04 Joulu 2011 20:59

semale kirjoitti:Seksualisuudesta sen verran, että kuinka moni itsensä 100% heteroksi kokeva on ollut epävarma siitä, ettei olisikaan hetero? Mistä olet varma? Sen vain tietää? Niin.
Eipäs nyt yleistetä omia kokemuksia koskemaan kaikkia maailman ihmisiä. Ei sitä kuule välttämättä tiedä. Ja mikä edes on 100% hetero? Ettei ole koskaan viehättynyt edes salaa unissaan samasta sukupuolesta tms?

Mulla löytyy ihan lähipiiristä ihmisiä, jotka on eläneet hetskuelämää, kunnes ovatkin sattuneet rakastumaan samaa sukupuolta olevaan henkilöön. Enkä pidä mitenkään poissuljettuna etteikö noin vois käydä minullekin, jos sopiva tyyppi tulee vastaan - vaikka siis olen elänyt pelkästään heterosuhteissa tähän asti ja siis vissiin kai hetero??

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja semale » 04 Joulu 2011 21:06

^Tietysti niin voi käydä. Pointti olikin, että ihminen joka KOKEE olevansa jotain, miksi muiden täytyy sitä kyseenalaistaa. Sen vain tietää. Siis ne jotka tietävät. Tänään. Tällä hetkellä.

sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja sinna » 04 Joulu 2011 21:10

brotherhood kirjoitti:Tuolla tämä "sankari" selittää kovaan ääneen nauraen, kuinka puhelinmyyjänä toimiessaan valehteli ja vedätti asiakkaita jotta sai myytyä enemmän puhelinliittymiä. Oli houkutellut seitsemän kaveriakin samaan firmaan ja pistivät vähän "haisemaan" - esiintyivät väärillä nimillä ja muuta "hauskaa". Väkisin myivät jopa vanhoille mummoille, jotka eivät kehdanneet kieltäytyä.

On se rehellisyys ja moraali niin hieno asia - uskovaisella ja "umpirehellisellä" varajeesuksella, mukamas.
Kävinpä kuuntelemassa tuon kohdan eikä Sebastian siellä kertonut myyneensä väkisin vanhoille mummoille, päinvastoin sanoi, että hänellä oli tiukimmat moraalisäännöt vaikka pomo yritti painostaa noudattamaan toisenlaisia sääntöjä (eli pakkomyyntiä).
Senkin kertoi, että myi kerran liittymää vanhalle mummolle ja sanoi, että mummolla on hänelle ihan sopiva liittymä, mutta miehelle voisi myydä liittymän, joka maksaisi vähemmän. Mummo oli vastustellut asiaa, Sebastian oli kysynyt, että onko mitään järkevää syytä, miksi liittymää ei vaihdettaisi halvempaan. Ensin mummo oli sanonut, että mies on sairas, jalka amputoitu ja tekojalka eikä voi hakea sitä sim-korttia, lopulta mummo oli sanonut, että mies on kuollut kaksi kuukautta sitten ja Sebastian oli lopettanut puhelun, kun ei ollut tiennyt, mitä siihen sanoa (Mikael vitsaili, että puhelun jälkeen mummo oli huutanut miehelleen "Erkki, taas ne urpot soittelee").

Olisiko liikaa pyydettyä, ettei niin kovin isolla värikynällä väritettäisi näitä juttuja, vaikka ei asukkaasta pidäkään. :x
//Ei ole todellakaan liikaa pyydetty.
Rink

Sgnt
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 31 Elo 2011 10:25

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Sgnt » 04 Joulu 2011 21:20

Mua kanssa risoo nää väritetyt tarinat Sebastianin kertomuksista. Kuuntelin tuota samaa keskustelua alusta loppuun, enkä saanut ollenkaan samaa käsitystä kuin brotherhood. Sanoihan Sebastian myös, että pomonsa käski heitä käyttämään muita nimiä.

Mulla ei sinänsä mitään suosikkia ole tänä vuonna, mutta eniten juuri tuntuu tässä ketjussa olevan näitä ihan kummallisia summaamisia Sebastianin sanomisista, räikeimmillään ihan niin että on ymmärretty tai haluttu ymmärtää asiat aivan väärin. Onneksi on tuo 24/7 päällä jonkin verran joka päivä kun ei täältä lukemaansa voi kyllä luottaa ollenkaan.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 04 Joulu 2011 21:28

^Brotherhoodin kirjoitukset eivät ole ojektiivisuudella pilattuja, kannattaa siis jättää omaan arvoonsa. En tiedä, mitä tuollaisella mustamaalaamisella sitten saavutetaan, korkeintaan vastareaktio.

Kiva, näyttää siltä, että Sebu jää vielä taloon :tu

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 04 Joulu 2011 21:44

sinna kirjoitti:Kävinpä kuuntelemassa tuon kohdan eikä Sebastian siellä kertonut myyneensä väkisin vanhoille mummoille, päinvastoin sanoi, että hänellä oli tiukimmat moraalisäännöt vaikka pomo yritti painostaa noudattamaan toisenlaisia sääntöjä (eli pakkomyyntiä).
Mummoista en osaa sanoa mitään, koska kuuntelin tuon keskustelun vain osin, mutta kyllä Seba myöskin kertoi pokkana valehdelleensa olevansa asiakkaan kaima. Siinähän ei tietenkään ole mitään uutta että Seban piti tuossakin keskustelussa päästä korostamaan omaa moraalista ylivertaisuuttaan.

OllieMan
Juontaja
Viestit: 1004
Liittynyt: 07 Syys 2008 21:40

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja OllieMan » 04 Joulu 2011 22:34

Harmi että jouduit suuren huijauksen takia ulos.

Kuutio
Työläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Syys 2011 00:32

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Kuutio » 04 Joulu 2011 22:34

Mulla meni usko äänestyksiin...ero 0.1% yksikköä

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 04 Joulu 2011 22:36

Kuutio kirjoitti:Mulla meni usko äänestyksiin...ero 0.1% yksikköä
Nyt vasta? :lol:

Vieläkö joku oikeasti syynää rahaa noihin äänestyksiin, sietäisi hävetä.
Onneksi ei ole minun lompakostani pois.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Rita » 04 Joulu 2011 22:36

Tää meni niin väärin kun olla ja voi... En pitänyt sebastianista kamalasti, mutta hävisi BENKULLE?
Tuulikki, Anna, Joonas.

wilsu
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Syys 2011 10:58

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja wilsu » 04 Joulu 2011 22:38

EIII :madone: Mä en vaan voi uskoa tätä. Kiitti Sebastianille hauskoista hetkistä.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 04 Joulu 2011 22:41

Voi mikä vääryys! Sebun piti mun laskelmien mukaan tulla toiseksi :cry:

Ja nyt piti pudota Benkun ja ens viikon alussa Tanjan.. Ja nyt nuo molemmat on finaalissa :cry:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”