Tanja Westerlund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tanjalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:11

5 - Suosikki
117
18%
4
100
16%
3
86
13%
2
65
10%
1
67
10%
0 - Inhokki
209
32%
 
Ääniä yhteensä: 644

kustaa
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Syys 2011 22:29

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja kustaa » 05 Joulu 2011 21:28

Jonksu kirjoitti:^ Olet selkeästi koosteiden katsoja, joten et voi kommentoida sitä, mitä Tanja tekee talossa.
Oliko tää tällänen ”et saa leikkiä meidän kanssa” -kommentti? :lol:
Jonksu kirjoitti:Tanjalla on selkeästi ollut enemmän hyviä hetkiä kuin paskoja, mutta kummast ne paskat vain näytetään.

Lisään vielä, että Tanjan naurujooga oli huippu.
Tai sitten kovana Tanjan kannattajana olet antanut itsellesi näin ymmärtää. Kyllä minä muistan useita Tanjan ”hyviä paloja”, jotka ovat näkyneet myös koosteissa. Viime viikolta niitä on kuitenkin aika paha lähteä poimimaan, kun yleiskuva oli vähän erisuuntainen. Yleiskuvahan noissa tiivistelmissä pitäisi antaa.

Tanja nyt vaan on tollanen toisista välittämätön ”läpän heittäjä”, joka tykkää sanoa suoraan mitä ajattelee, mutta ei oikein tykkää itse kuunnella. Kehonkieli on yhtä vakuuttavaa ja yliampuvaa kuin Mäntsälän nuorisoseuran joulukuvaelmassa. Feikki isolla ähvällä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2011 21:39

^ Ei, vaan mielestäni on epäoikeudenmukaista tulla sinulta koosteiden katsojana (jota et muuten kieltänyt) tulla väittämään 24/7-katsojille, että Tanja vain kiukuttelee eikä hyviä hetkiä ole :D Tanja ei todellakaan ole feikki, jos sä et kestä katsoa tai kuunnella Tanjaa, niin kukaan ei pakota sinua katsomaan ohjelmaa ;) Kaukosäätimestä ja televisiosta löytyy nappi, jolla sammuttaa televisio.

Erilaisia ihmisiä on tässä maailmassa monia, kuten myös puhetyylejä. Minua ei Tanjan puhetyyli haittaa, joten ei sen pitäisi haittaa montaa muutakaan. Myönnän, olen Tanjan kannattaja ja tuollaiset katsojat kuten sinä, kasvattaa vain Tanjan kannatusta silmistäni. Jottei nyt kimppuuni hyökättäisi tuon kommentin takia, niin pidän Tanjasta siitäkin huolimatta. "Tykkää sanoa suoraan mitä ajattelee, mutta ei oikein tykkää itse kuunnella." <--- Tämäkin olisi selvinnyt eilen Talk Show:n jälkeen: Aikuismaisesti Tanja kuunteli, mitä Suvi hänelle huusi ja antoi tulla täydellä mitalla. Tanja antoi vaan tulla kaiken, jonka jälkeen hyvin rauhallisesti selitti oman kantansa.
That damn fox!

Kuva

kustaa
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Syys 2011 22:29

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja kustaa » 05 Joulu 2011 22:02

Jonksu kirjoitti:^ Ei, vaan mielestäni on epäoikeudenmukaista tulla sinulta koosteiden katsojana (jota et muuten kieltänyt) tulla väittämään 24/7-katsojille, että Tanja vain kiukuttelee eikä hyviä hetkiä ole :D
Joo, en erikseen kieltänyt kun jäin naureskelemaan hiekkalaatikkoihin liittyviä assosiaatioita. :lol:

Vai olen minä oikein ”tullut väittämään 24/7-katsojille, että Tanja vain kiukuttelee” :lol:

Jospa olisin kuitenkin vain todennut, että Tanjaa ei todellakaan yritetty mitenkään erikseen eilen ”savustaa” ulos, vaan viime viikolla Tanja lähinnä kiukutteli, jolloin ei ole ihme jos näytetyt klipit keskittyivät siihen. Kuten sanottua, kyseessä on tiivistelmä.
Jonksu kirjoitti:Tanja ei todellakaan ole feikki, jos sä et kestä katsoa tai kuunnella Tanjaa, niin kukaan ei pakota sinua katsomaan ohjelmaa ;) Kaukosäätimestä ja televisiosta löytyy nappi, jolla sammuttaa televisio.
Kai kaikilla joku inhokki talosta löytyy ja kaikilla lienee oikeus myös ilmaista tämä mielipide? Vai pitäisikö kaikkien sulkea bbviewerit ja televisiot, jos yksi yksittäinen asukas ei miellytä? En kai minä sen inhokin takia bb:tä seuraa.
Jonksu kirjoitti:Erilaisia ihmisiä on tässä maailmassa monia, kuten myös puhetyylejä. Minua ei Tanjan puhetyyli haittaa, joten ei sen pitäisi haittaa montaa muutakaan.
Tätä lausetta, joka sinällään sisältää mielenkiintoisen perustelun, ei oikein aukea minulle. En tietääkseni ole viitannut Tanjan puhetyyliin millään tavalla.


PS. Voisiko kaikki 24/7 katsojat lisätä allekirjoitukseensa tiedon tilauksestaan, ettei kukaan koosteita katsova vahingossa ylitä täällä valtuuksiaan!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2011 22:16

kustaa kirjoitti:Vai olen minä oikein ”tullut väittämään 24/7-katsojille, että Tanja vain kiukuttelee” :lol:
Siltä se vähän vaikutti.
Jospa olisin kuitenkin vain todennut, että Tanjaa ei todellakaan yritetty mitenkään erikseen eilen ”savustaa” ulos, vaan viime viikolla Tanja lähinnä kiukutteli, jolloin ei ole ihme jos näytetyt klipit keskittyivät siihen. Kuten sanottua, kyseessä on tiivistelmä.
Eihän sitä nii eilen erikseen yritetty, koska sitä on tehty koko kauden ajan :)
kustaa kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Tanja ei todellakaan ole feikki, jos sä et kestä katsoa tai kuunnella Tanjaa, niin kukaan ei pakota sinua katsomaan ohjelmaa ;) Kaukosäätimestä ja televisiosta löytyy nappi, jolla sammuttaa televisio.
Kai kaikilla joku inhokki talosta löytyy ja kaikilla lienee oikeus myös ilmaista tämä mielipide? Vai pitäisikö kaikkien sulkea bbviewerit ja televisiot, jos yksi yksittäinen asukas ei miellytä? En kai minä sen inhokin takia bb:tä seuraa.
Näemmä meni kaksi ajatusta sekaisin, pahoittelen sekaannusta, oikeasti tarkoitin kameroita.
kustaa kirjoitti:PS. Voisiko kaikki 24/7 katsojat lisätä allekirjoitukseensa tiedon tilauksestaan, ettei kukaan koosteita katsova vahingossa ylitä täällä valtuuksiaan!
Ja tämä kuvastaa vain lapsellisuuttasi. Mutta olkoot, en jaksa jauhaa ja jankata moisesta asiasta kanssasi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Burph » 05 Joulu 2011 23:20

Mulla on vaan menny maku Tanjaan, ei voi mitään. Ei naurata läpät, ärsyttää vaan kaikki tossa lähiömammassa white trash -eleineen kaikkineen.

Ja ihan oikeesti vaikee tajuta tuollaista itsekeskeisyyttä ja tilannetajuttomuutta, että alkaa ilkkua tyyliin: "Mulle tulee tosi kiva viikko", kun jengi itkee Sebastianin perään. Jos on tota mieltä, niin pitäköön jutun sitten sisällään edes päivän tai jotain tai hihkukoon vaan pk-huoneessa. Ja joo joo mä ymmärrän, että tietenkin on iloinen, ettei tippunut. Mutta tuo ajankohta asiasta hihkumiseen oli väärä. Teko oli mauton ja ilkeä. Ja tämä ihmiseltä, joka on korostanut ajattelevansa ihmisistä vain hyvää.

Tanja, sä saat potkut!

0 pistettä.

Ps. Ja olen 24/7-katsoja

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2011 23:24

^Emmä vaan tajua tuota, että miksei saisi hihkua heti? Saahan sitä muut surra, mutta niin pitää antaa toisillekin mahdollisuus hihkua sitä omaa selviytymistään! Mitä kivaa siinä on, että seuraavana päivänä "AINIIN JEE PÄÄSIN JATKOON WUHUU!" ? Siinä tilanteessa muut kuitenki kattois "Ai nytkö vast tajusit? [smilie=a_doh.gif]" Se on se pelin henki.
That damn fox!

Kuva

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 05 Joulu 2011 23:31

^^ Se että tulit sanomaan tuosta juuri sen jälkeen kun tilanne näytettiin koosteessa saattaa ehkä hieman vihjata ettet nähnyt tilannetta livenä. ;)

Enkä kyllä minäkään nähnyt tuota makuuhuoneessa tapahtunutta osuutta, joten ei siitä nyt enempää. Joku muu saa kertoa mitä oleellista siitä mahdollisesti jätettiin pois. Minun puolestani asukkaat saavat silti iloita taloonjäämisestään, eri asia tietenkin jos Tanja olisi ollut iloinen erityisesti siitä että Sebastian putosi. Muutenkin Tanja iloitsi hillitysti jos vertaa Suvin parin viikon takaiseen tissipyöritykseen.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Joulu 2011 23:34

LuckyTheFox kirjoitti:Enkä kyllä minäkään nähnyt tuota makuuhuoneessa tapahtunutta osuutta, joten ei siitä nyt enempää. Joku muu saa kertoa mitä oleellista siitä mahdollisesti jätettiin pois.
Sensuroimattomia kuulokuvia Suvin ja Tanjan makuuhuonekeskustelusta, olohuoneyhteenotosta ja hiukan myöhemmästä sopimisesta on tarjolla tässä viestissä:

http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 11#p502111

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Joulu 2011 23:37

^^ Niin, kun eihän Suville saa mistään huomauttaa! :noup: Tanja puhui (koosteessakin) juuri oikein, kaikki mitä Tanja on tehnyt koko kauden aikana, aina joku ajattelee pahinta vaihtoehtoa. :x
Koko ajan ymmärrän vaan paremmin, miksi Tanja oli koko viime viikon niin masentunut...

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mirian » 05 Joulu 2011 23:44

Selittäköön Tanja mitä potaskaa haluaa, mutta elekieli kertoo kyllä ihan muuta. Tuo ihme käsiliike "anna tulla vaan", mitä Tanja tekee kun toinen sanoo vastaan, ja seisoo samalla edessä tiukasti tuijottaen, on mun mielestä kyllä hyvin vihamielisen ja riitaa haastavan oloinen ja kertoo kyllä Tanjan ajatuksista enemmän kuin tuhat sanaa. Samalla tavalla näytteli kyseistä käsimerkkiä Sebulle, kun Sebastian pyysi lopettamaan nimeämisestä syyttämisen ja tätä liikettä taas huulet kireenä veti Suville. Ja molemmissa tapauksissa ei todellakaan ollut mistään sovittelevasta ja rauhallisesta Tanjasta kyse.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Annie » 05 Joulu 2011 23:57

^ Tanja joutui tuossa tilanteessa hyökkäyksen kohteeksi Suvin osalta. Suvi syytti Tanjaa sellaisesta, mikä ei ollut totta. Samaa mieltä kuitenkin siitä, ettei Tanjalla mitkään jalostuneimmat riita- ja sovittelutaidot ole.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mävaan » 06 Joulu 2011 00:05

mirian kirjoitti:Selittäköön Tanja mitä potaskaa haluaa, mutta elekieli kertoo kyllä ihan muuta. Tuo ihme käsiliike "anna tulla vaan", mitä Tanja tekee kun toinen sanoo vastaan, ja seisoo samalla edessä tiukasti tuijottaen, on mun mielestä kyllä hyvin vihamielisen ja riitaa haastavan oloinen ja kertoo kyllä Tanjan ajatuksista enemmän kuin tuhat sanaa.
Jos lähdetään siitä, että sanoiko Suvi aiheesta? Itse kun Annikan lähdön jälkeen ilakoi, niin ei taida olla varaa sanoa siitä, millä mielialalla kukin saa olla. (Kun Sebastian lähti, Tanja vielä taisi sanoa sori, taputtaa selkään ja huutaa kovimpaan ääneen Sebun nimeä. Eli ei maailman ikävimmät reaktiot lähtijää kohtaan)

Suviko voi päättää, mihin aikaan toinen saa iloita? Ja saa siitä mennä läyhäämään niille, jotka ei ollut sitä kuullut, miten Suvi sanoi, että Sebu ei ole nimennyt kertaakaan jne jne. (entä, jos Tanja iloitsikin, että sai jäädä, vaikka kaikki muut halusi juuri Tanjan lähtevän? Tämähän oli asetelma, joka loi jännitettä taloon)

Varmasti Tanja oli ällistynyt Suvin meuhkaamisesta ja kuten mainitsit, siitä vihastui. Mutta eikö se ollut oikeutettua, jos huomasi, että Suvi käänsi asiat täysin muuksi kuin mitä itse oli sanomisillaan tarkoittanut?

Ja elekieli. Tanjahan meni taaksepäin (ei uhkaavaa) ja näytti käsillään, että anna tulla vaan. Tappelussa sama saattaa provosoivasti tarkoittaa, että käy päälle vaan. Ja esim. nimenomaan silloin, kun se toinen on uhkaavampi tai vaikka aloittanut tappelun.)

Tanja vielä sanoi, että anna tulla kaikki kerralla, niin sanoo sitten itse asiansa keskeyttämättä. Kun antoi Suville oikein luvan puhua kaiken kerralla, niin ei sitä juttua tullutkaan, muuta kuin vasta Tanjan puheen päälle, kun oman vuoronsa aloitti.

Ei Suvilla ollut missään vaiheessa aihetta pelätä hyökkäystä, vaikka Tanja räpylöitään heilutteli... ja vaikka Suvi pk:ssa puhui nyrkkitappelusta :noup:

Kullakin näyttää olevan oma tapansa toimia ja jotkut voivat halutessaan vääntää toisen toiminnasta mitä juttuja niistä haluaa löytää.. (puhun siis Suvista ja Tanjasta :))

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mirian » 06 Joulu 2011 00:21

mävaan kirjoitti:
mirian kirjoitti:Selittäköön Tanja mitä potaskaa haluaa, mutta elekieli kertoo kyllä ihan muuta. Tuo ihme käsiliike "anna tulla vaan", mitä Tanja tekee kun toinen sanoo vastaan, ja seisoo samalla edessä tiukasti tuijottaen, on mun mielestä kyllä hyvin vihamielisen ja riitaa haastavan oloinen ja kertoo kyllä Tanjan ajatuksista enemmän kuin tuhat sanaa.
Suviko voi päättää, mihin aikaan toinen saa iloita? - -

Varmasti Tanja oli ällistynyt Suvin meuhkaamisesta ja kuten mainitsit, siitä vihastui. Mutta eikö se ollut oikeutettua, jos huomasi, että Suvi käänsi asiat täysin muuksi kuin mitä itse oli sanomisillaan tarkoittanut?

Ei Suvilla ollut missään vaiheessa aihetta pelätä hyökkäystä, vaikka Tanja räpylöitään heilutteli... ja vaikka Suvi pk:ssa puhui nyrkkitappelusta :noup:
En katsonut tänään koostetta eli en viitannut nyt Suvin selostuksiin tuosta tilanteesta. Mun oli tarkoitus kommentoida vain tuohon Marika1:n viestiin siitä, kuinka Tanja on selitellyt päikkärissä, että hänet aina tulkitaan väärin. Eli kantsis sitten varmaan Tanjan tsekata hieman, miltä hänen lähestymistapansa muista näyttää, jos ihmiset Tanjan mukaan saavat ihan väärän kuvan Tanjasta, joka oikeesti vain haluaa rauhaa ja rakkautta kaikille.

Eli tähän kommentoin:
Marika 1 kirjoitti:^^ Niin, kun eihän Suville saa mistään huomauttaa! :noup: Tanja puhui (koosteessakin) juuri oikein, kaikki mitä Tanja on tehnyt koko kauden aikana, aina joku ajattelee pahinta vaihtoehtoa. :x
Koko ajan ymmärrän vaan paremmin, miksi Tanja oli koko viime viikon niin masentunut...
Eilen näin vain tuon olkkarikohtauksen, en makkarista alkanutta riidan alkua. Mutta jos Tanjaa tuosta tilanteesta kehutaan sovittelevana osapuolena ja Tanja itse on sitä mieltä, että hän on rauhallisena ollut siinä asiaansa selostamassa, niin tuon elekielen perusteella itse ainakin näkisin nimenomaan päinvastoin. En nyt välttämättä sentäs nyrkkitappeluun yllyttävänä, mutta vihamielisenä ja riitaa lietsovana ehdottomasti.

Analyst
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Joulu 2011 00:36

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Analyst » 06 Joulu 2011 00:50

Sebastian oli ja on loistava persoona,mutta kun ollaan Tanjan ketjussa niin jutellaan hieman hänestä.Tanjalla ei ole mitään saumoja voittaa finaalia,säälin suorastaan hänen kavereitaan jotka haaskasivat viimeisetkin roposensa äänestyksessä.

Finaalista ulkona ovat siis Tanja ja Ben.Voitosta kilpailee Micael,Janica ja Suvi.Kukaan näistä ei ole ollut minun suosikki missään vaiheessa mutta toivon voittoa Suville,puolusti Sebastiania niin terhakkaasti.

Niin että seuraavan kerran kun viestin tähän Tanjan ketjuun tulen kertomaan että siitäs saitte Tanja-fanit,Tanja oli mitäänsanomaton,kiukuttelija "kakara" jolla asenne ei ollut missään vaiheessa kohdillaan.Tanja lähtee ennen Beniä,siitä pitää huolen Sebastianin kannattajat.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Joulu 2011 00:54

Analyst kirjoitti: Niin että seuraavan kerran kun viestin tähän Tanjan ketjuun tulen kertomaan että siitäs saitte Tanja-fanit,Tanja oli mitäänsanomaton,kiukuttelija "kakara" jolla asenne ei ollut missään vaiheessa kohdillaan.Tanja lähtee ennen Beniä,siitä pitää huolen Sebastianin kannattajat.
Senkus tulet, mutta Tanja korjasi välinsä Sebastianin kanssa ja ovat taas kavereita ennen Seban häätöä. Joten voi olla, että Sebastianin kannattajat äänestää ihan jotakin muuta kuin Beniä ;)
That damn fox!

Kuva

Kuutio
Työläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Syys 2011 00:32

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Kuutio » 06 Joulu 2011 02:17

Hauskinta Tanjassa on kun se on niin varma että saa seksiä heti kun pääsee pois tuolta.

Se onkin ihan ok, herää vaan kysymys että kuka?

No vitsi ja läppä vaan...Eiks tälläset jutut voinu jotenkin näin kuitata niin kukaan Tanja-fani tai Tanja itse ei loukkaannu. Näppärää.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja ff » 06 Joulu 2011 02:22

Suomen kansa äänesti naisen finaaliin, jonka viimeiset kaksi viikkoa bb-talossa kuluivat kärjistetysti sanottuna itkemällä/valittamalla. Oli ilmeisesti sen verran hyvää viihdettä olevinaan, että meni ansaitusti 0,01% -yksikön erolla finaaliin. Ajattelin, että Terhiä ei kukaan voi ohittaa tuosta angsti-listan kärjestä mutta ylivoimainen voittaja löytyi sentään kauden loppua lähestyessä. Joo, pidin jossain vaiheessa melko hauskana tyttönä kiukutteluineen/huuteluineen, mutta liika on jo liikaa. Toivottavasti oppii bb-kokemuksen myötä edes jotain "arvokasta" tai sitten vain heittää siitä läppää kuten tavallista.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Joulu 2011 02:34

Tänään 24/7 katsoessa oli pakko mutettaa kun en vaan kestänyt Tanjan kovaäänistä hörönaurua ja epänaisellista mölyämistä. Ei ihme, että Tanjan mielestä "Ansku oli niin sikakiva tyyppi": täähän on aivan samanlainen skitsoilija. Siinä missä Annika velloi itsesäälissä kateuden ja mustasukkaisuuden välimaastossa, lilluu Tanja periaatteessa samoissa vainoharhaisissa nesteissä. Kukaan ei pidä mua läheisimpänä, kaikki ajattelee musta aina pahinta, kukaan ei pidä musta, kaikki haluaa mut pois täältä, isobroidi on perseestä...

En muista että koskaan aiemmin BB:n finaaliin olisi livahtanut yhtä tasapainoton kaikesta nillittäjä, joka on kauden aikana törkeästi haistatellut säännöllisen jatkuvasti sekä isolle veljelle että omille asuinkumppaneilleen. Jos Tanjaa kummaksuttaa että joutui nimetyksi niin usein, suosittelen lämpimästi paneutumista omaan käyttäytymiseen tallenteiden avulla. Tokkopa Tanja niistä mitään tuolla asenneongelmallaan oppisi...

caroline
Tapetti
Viestit: 34
Liittynyt: 11 Syys 2010 03:32

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja caroline » 06 Joulu 2011 09:44

Rassaa niin paljon etta Tanja paasi finaaliin ja Sebastian putos. Taisi kayda niin, etta Tanjaa aanesti Benista inhonneet, ja Benista aanesti Tanjaa inhonneet, joten heita molempia kohtaan noussut inho johti siihen, etta Sebastian taparasti putosi. Harmittava juttu tosiaan, ja sitten kun Tanja viela tuuletti sita niin pisti oikein vihaksi! Senhan tietaa etta Tanja ei voita, mutta olisi hanen jo kuulunut tippua, sen verran rasittava tyyppi se on.

viivi48
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 30 Loka 2011 06:53

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja viivi48 » 06 Joulu 2011 10:09

Toivoisin todella, että Tanja osaisi kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä ja olisi kiroilematta, edes tän yhden päivän.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Joulu 2011 11:49

viivi48 kirjoitti:Toivoisin todella, että Tanja osaisi kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä ja olisi kiroilematta, edes tän yhden päivän.
Sori vaan, mutta tässä lauseessa ei ole mitään järkeä.

Plissken
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Syys 2011 02:19

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Plissken » 06 Joulu 2011 11:59

viivi48 kirjoitti:Toivoisin todella, että Tanja osaisi kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä ja olisi kiroilematta, edes tän yhden päivän.
Luojan kiitos, että Big Brother ei sijoitu kirkkovuoden kiivaimpiin ajankohtiin, silloin pitäisi varoa koko ajan, mitä puhuu. Perkele. Oho, sori.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”