Terhi Hautala

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Terhille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:09

5 - Suosikki
15
3%
4
11
2%
3
40
9%
2
38
8%
1
102
22%
0 - Inhokki
263
56%
 
Ääniä yhteensä: 469

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 15 Syys 2011 02:02

Jotenkin toivoin että olisi ollu mukavan persoonallinen joskin vähän erikoinen tyyppi ulkonäön perusteella mutta ei, yhtä hirveä kun miltä näyttääkin. Vaikea löytää mitää positiivista sanottavaa.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja maumiu » 15 Syys 2011 09:54

Terhi ei ainakaan tällä hetkellä enää mahdu mun suosikkilistalle top viitoseen mutta jostain syystä, en itsekään tiedä miksi, mutta on alkanut nostaa pisteitään :tu Ehkä ei vain ole niin ärsytys kuin moni muu, tiedä häntä :keineahnung: Pointsit siitä ettei kuunnellut Tamerin määkimistä vaan huusi niin pelottavalla äänellä takaisin että melkein hyppäsin metrin ilmaan sohvalla.. ;)
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Syys 2011 10:18

^ Terhissä tosiaan on pelottavaakin energiaa ;) sille ei Tamerit ryppyile!

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Burph » 15 Syys 2011 10:23

Terhi on kyllä tyyppiesimerkki ihmisestä, joka muovaa kropastaan erikoista ja mielenkiintoista ja luulee sitten, että muuttuu siinä samalla jotenkin mielenkiintoiseksi ja erikoiseksi. Eikä sillä sitten kuitenkaan ole yhtään mitään annettavaa. Niin tylsä tavis kuin voi olla.

Arvostaisin enemmän, jos olis jotain sanottavaa. Jotain perusteluja typerälle mölinälleen esimerkiksi. Tyhjä ja tyhmä ihminen.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Kunkku
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 20 Marras 2010 23:11

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Kunkku » 15 Syys 2011 17:19

Hyi vittu mikä tyyppi. Ulkonäkö jo niin oksettava että tekee pahaa katsoa, ja tyyppi on muutenkin tosi rasittava. Ylivoimainen inhokki, ulos vaan ja heti.

Ja kiusaa Tameria. :( Ei sillä ole mitään varaa nauraa Tamerille, Terhille sen sijaan voisi nauraa vaikka kuinka pitkään tuon säälittävän tyylin takia. Huhhuh mikä kuvotus.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja henkka » 16 Syys 2011 01:15

Terhille pisteet siitä että pisti Tamerille vastaan niin että kirjoittaja sai hyvät naurut. Toivottavasti Terhi jatkaa yhtä kipakkana.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Swoon » 16 Syys 2011 04:03

Ben-Amanda-Salar kolmikko ilmeisesti sopi antavansa Terhille 2p kukin. Olen aika varma että se on heihei Terhille mikäli äänestykseen joutuu. En kaipaisi tästä ihmisestä yhtikäs mitään. Niin kyllästynyt tähän naistyyppiin, jota Terhi-Suvi edustaa, mutta tuotanto ilmeisesti rakastaa.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 16 Syys 2011 10:14

Terhi jotenkin antoi olettaa, että olisi jotenkin mielenkiintoinen ihminen, mutta loppujen lopuksi tuntuu vaan tyhjäpäiseltä rääkyjältä. Dailyjen katsojana ei ole oikeen mitään tarttunut, mitä nyt eilen huusi Tamerin kanssa. Ulkonäkö on jotain todella ällöttävää, varsinkin kielen halkaisu (en edes ymmärrä kuka suostuu tuollaisia tekemään), mutta itsepähän Terhi kehonsa kantaa. Ulkonäkö on kuitenkin ainut mikä herättää sen suurempia tunteita tässä henkilössä, muuten "ihan sama" onko talossa vai ei.
You know nothing.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 16 Syys 2011 10:33

^ My thoughts exactly. Erikoisen ulkonäön lisäksi lähestulkoon ainoa Terhistä mieleen jäänyt asia on eilisen koosteen raivoaminen Tamerille, siinä kaikki. Ainakaan mitään erityisen positiivista ei ole naisesta löytynyt, ja tuskin tulee löytymäänkään.

Ei ihan yhtä turha kuin Minna, mutta sieltä asukasjoukon turhimmasta ja tylsimmästä päästä kuitenkin.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Goofy » 16 Syys 2011 10:55

Minusta Terhistä on paljastunut ihan tavallistakin tavallisempi arka, ressukka, toisten myötäilijä. Reppana yrittänyt muokata itsestään jotain KOVANAAMAA mutta ei se valitettavasti ihmisen sisintä muuta tuo ulkoisen habituksen leikkely. Säälittävä tapaus, ei osaa sanoa mitään viisasta, nauraa vaan muitten jutuille melkein vaikkei ois aihettakaan. :noup:
Taviskausi rules

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Taika » 16 Syys 2011 11:16

Kyllä musta Terhi oli aika kovanaama, ku Tamerille suutahti. Eikä perääntynyt pätkääkään, vaikka toinen rupes vartalollaan tönimään. Itse olisin naisena kokenut ton tilanteen todella uhkaavaksi, kun vastassa on tollanen epästabiili tyyppi, jonka mielestä naisten pitää olla hiljaa, kun hän niin sanoo.
Kuva

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja sally » 16 Syys 2011 17:56

Yhdyn kommentteihin Terhin mielenkiintoisuudesta ja siitä miten on kaiketi kuvitellut saavansa itselleen sitä ja persoonaa kehoaan muokkaamalla. Kyllä olen paljon nähnyt huolella muokattuja kehoja mitkä on tehty harkiten ja lopputulos on voinut olla jopa hienokin mutta kaikki Terhissä kielii vaan siitä että ne on räiskitty hetken mielijohteesta. Tatskat on aivan saatanan rumia ja huonosti tehtyjä ja lävärit rumentaa muutenkin rumaa pärstää x 10 000. En edes halua enemmälti miettiä mitä vittua se on tarkoittanut kun puhui jotain rintojen poistamisesta vai mitä ihmettä se olikaan. Rajansa idiotismillakin, tsiisus!!!!!

Tulee jotenkin ajateltua jopa että mitä annettavaa tällä on edes omalle lapselleen kun ei tunnu omaavan yhtään persoonaa. Kanssakirjoittelijaa lainatakseni 'tyhjä, tyhmä ihminen'. Vielä niin heikko itsevarmuus että kauhea draama ja show kun kuulee että joutunut äänestykseen. OMG OMG OMG.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Syys 2011 20:06

sally kirjoitti:En edes halua enemmälti miettiä mitä vittua se on tarkoittanut kun puhui jotain rintojen poistamisesta vai mitä ihmettä se olikaan.
On useampaan otteeseen kertonut talossa jonkin sen tyylisen tarinan, että kun teininä alkoi muotoja tulla, pojat kiinnostuivat niiden vuoksi. Haluaa nyt tissit pois, kun olettaa, että miehet ovat edelleen kiinnostuneempia niistä kuin hänestä ihmisenä. Haluaisi siis olla kiinnostava ihminen/nainen (miehille?) ilman tissien vetoapuakin. Voi olla että ymmärsin väärinkin, mutta tuollainen käsitys jutuista jäi.

Itse taas kokee että näyttää hemmetin tyhmältä ilman lävistyksiä ja että juuri ne saavat kokemaan itsensä kauniimmaksi. On oma käsitys siitä, mikä on kaunista ja millaiseksi haluaa tulla. Haluaisi laitattaa myös suipot haltiankorvat.

Talossa on kokenut hiukan halipulaa tai muuta viekussa makailun ja läheisyyden tarvetta, jota yleensä yrittää paikata etenkin pesässä jonkun kanssa käydessään.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 16 Syys 2011 20:13

Eiköhän Terhin taival talossa tule sunnuntaina päätökseen, en voi sanoa että jäisin kaipaamaan. En ole saanut Terhistä oikein mitään kiinni, erikoinen (minusta jopa karmiva) ulkonäkö ei vain tee Terhistä sen mielenkiintoisempaa kuin Minnasta tekee näkövamma. Terhi on aktiivisempi kuin Minna, mutta ne Terhin känniääliötarinat on jo niin kuultu.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Öövini
Voittaja
Viestit: 717
Liittynyt: 01 Syys 2008 23:13

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Öövini » 16 Syys 2011 20:28

Tämä valittaa jostain koko ajan, ja on tuon valittamisen lomassa muuten kuolettavan tylsä ihminen. Toivottavasti lähtee sunnuntaina.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja sally » 16 Syys 2011 20:38

Öövini kirjoitti:Tämä valittaa jostain koko ajan, ja on tuon valittamisen lomassa muuten kuolettavan tylsä ihminen. Toivottavasti lähtee sunnuntaina.
Mulla kiehahti tosi pahasti kun whinetti ulkona että "mitä mä oon saanu viikosta (tehtävästä) ulkona? en vittu mitään! mitä mä oon saanu ampiaistehtävästä? en vittu mitään!" Oikeesti jumalauta! mitä niistä tehtävistä sitte pitäis saada, joku vtun pokaali vai??? ei tätä tule kyllä kaipaamaan kun sunnuntaina lähtee.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Syys 2011 20:41

sally kirjoitti:Mulla kiehahti tosi pahasti kun whinetti ulkona että "mitä mä oon saanu viikosta (tehtävästä) ulkona? en vittu mitään! mitä mä oon saanu ampiaistehtävästä? en vittu mitään!" Oikeesti jumalauta! mitä niistä tehtävistä sitte pitäis saada, joku vtun pokaali vai??? ei tätä tule kyllä kaipaamaan kun sunnuntaina lähtee.
Esimerkiksi ruokaa? Nytkin jäi ilman hampurilaisia kun kaikki oli lihaversioita, ei syö kuin kanaa. Kaupastakin tuli Terhille "sipulia ja perunaa", muille lihaa ja kaljaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Whatever » 16 Syys 2011 20:41

Todella rasittavaa tällä hetkellä tuo Terhin itkeminen siitä että joutui häätöäänestykseen, ja vegesafkaakaan ei tullut (hänellä olisi kyllä varaa yksi ilta paastotakin, ei pahalla)..

Terhi tuntuu olevan melko arka ja heikon itsetunnon omaava ihminen, koittaa tuolla kehonmuokkauksella saada itsestään värikkäämpää persoonaa mutta valitettavasti nuo hänen leimansa ovat kamalia ja lävistyksetkään eivät kasvoihinsa alkuunkaan sovi vaan näyttää lähinnä siltä että naulapyssyllä on ammuttu vähän mihin sattuu..

Mitään järin fiksua keskustelua en Terhiltä ole kuullut, ja varsinkin kännissä tämä ihminen sitten onkin aivan tolkuttoman rasittavaa kuunneltavaa, toivottavasti ulostetaan talosta ensi sunnuntaina.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Syys 2011 20:44

Uskomaton valittaja. Ei siellä kukaan pakota olemaan. Ois vaan tyytyväinen siihen, että on päässyt taloon reilun 2000 hakijan joukosta. Moni BB-hakijoista antaisi varmaan vasemman pallinsa, jos ois Terhin tilalla talossa. Toivottavasti tää ärsyttävä rääkyjä lähtee. Ei kestä.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 16 Syys 2011 20:47

Ei tuo taloon mitään lisäarvoa verrattuna muihin äänestyksessä oleviin ->ei tule saamaan ääntäni annan sen mieluummin Söpöilijälle, Ärsyttäjälle ja Hottikselle.
Finding life since 1970, forum member #1223

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja maumiu » 16 Syys 2011 20:49

Luulenpa että terhi lähtee sunnuntaina. Suolaa ikävä kyllä tuolla omaa peliään tuolla koko-päivän-itkemisellä.. Kun lähdetään tuonne niin tiedossa pitäisi olla että ei tuonne kukaan jää. Kaikki lähtee, joku aiemmin ja joku myöhemmin. Itse en ainakaan jaksaisi alkaa mököttämään ja vollottamaan koko päivää sen vuoksi että muut ovat nyt laittaneet äänestykseen. Tuskin tässä tapauksessa nyt mitään salaliittoteorioita että yksi saadaan ilman syytä pihalle on joten on ihan itse vaikuttanut siihen miksi on juuri nyt ekana äänestyksessä. Edelleen, jos tuonne omasta tahdosta lähtee niin pitää kestää kaikki muukinkuin röökaaminen ja juominen.
Tulee melkein myötähäpeä kun äiti-ihminen käyttäytyy kuin pikkulapsi uhmassa.
Harmi etteivät tuoneet Terhille kaupasta kasvisruokaa :(
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Öövini
Voittaja
Viestit: 717
Liittynyt: 01 Syys 2008 23:13

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Öövini » 16 Syys 2011 20:54

Eikös Terhikin ollut melkein suurimpaan ääneen huutamassa Sebastianille kun tämä ei suostunut laittamaan mulkkua otsaansa ja pilasi tehtävän, että pitäisi olla valmis tekemään mitä vaan kun on ohjelmaan mukaan lähtenyt. Söisi Terhikin nyt vaan lihaa jos muuta ei ole tarjolla! Kun on BB:hen lähtenyt niin pitää olla kaikkeen valmis...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”