Tanja Westerlund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tanjalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:11

5 - Suosikki
117
18%
4
100
16%
3
86
13%
2
65
10%
1
67
10%
0 - Inhokki
209
32%
 
Ääniä yhteensä: 644

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Burph » 02 Joulu 2011 21:26

^Poikkeus vahvistaa säännön :lol:

Äh, Suvi nyt kuuluu niihin, jotka ei tule koskaan kasvamaan aikuiseksi tahi kehittymään mihinkään suuntaan, kun se nyt vaan on sellanen tampio.

Tanja taas on suhteellisen fiksu, niin siltä odottaakin enemmän.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

joddo
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 07 Marras 2011 08:25

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja joddo » 02 Joulu 2011 21:54

Burph kirjoitti:Huom. mä en nyt arvostele Tanjaa äitinä, siitä asiasta mä en tiedä yhtään mitään. Mutta mä ihmettelen, että miten äiti voi käyttäytyä kuin teini. Yleensä lapsen saaminen kasvattaa ihmistä todella paljon. Viimeistään lapsen saatuaan kasvaa aikuiseksi. Mutta ei, Tanja reagoi edelleenkin asioihin kuin teini-ikäinen. Hirvee huuto, itkupotkuraivarit, olosuhteiden ja muiden ihmisten syyttely..
No jos tuota halutaan pohtia, niin jossain vaiheessa Tanja sanoi haluavansa viettää BB-talossa jonkinlaista lomaa omana itsenään (kun kesä oli mennyt töissä yms, ja siis "Tanjana" eikä "yh-äitinä"). Ehkä Tanja on tietoisesti tai tiedostamatta sysännyt äidin roolin syrjään taloa varten...

Ja jos nyt kuitenkin sanotaan jotain Tanjan äitiydestä, niin ainakaan mun mielestä kukaan muu talon äideistä ei ole puhunut yhtä ihanasti omista lapsistaan, esim. se miten Tanja sanoi "Mun Ammu näyttää ihan lätkäpelaajalta!" [smilie=a_smitten.gif]

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Joulu 2011 22:29

Nyt ei Tanjan kannata valittaa huomenna väsymystään. Kenelläkään muulle ei ole tarjottu mahdollisuutta nukkua noin paljon.
Ihme vaan että edelleen tuo näyttää tuolla ylhäällä kukkuvan...
Kuten sanottua, Tanjan väsymys ei lähde pois nukkumalla. Miksei tuotanto voi jo tajuta sitä? :noup:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Joulu 2011 22:32

^Jos ei tule uni niin sille ei hirveästi voi. Lisäksi Tanja saattoi herätä, kun Suvi meni makkariin huutelemaan Sebastiania.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 02 Joulu 2011 22:42

Mistähän kohtaa Tanja tällä kertaa on kipeä. Viikkoja kiukutellut talossa. Valittanut päivittäin väsymystä, alakuloa, ollut ärtynyt, kiukkuinen jne... Onko sillä joku kestosairaus johon sopii nämä oireet? Olen täysin kyllästynyt näkemään Tanjan naamaa ja toivon jo hänen itsensä takia hänen poistuvan talosta mahdollisimman nopeasti. Jos ei pää kestä niin se ei kestä eikä BB-talo ole oikea paikka silloin...

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Joulu 2011 22:43

heppuliini kirjoitti:Mistähän kohtaa Tanja tällä kertaa on kipeä. Viikkoja kiukutellut talossa. Valittanut päivittäin väsymystä, alakuloa, ollut ärtynyt, kiukkuinen jne... Onko sillä joku kestosairaus johon sopii nämä oireet? Olen täysin kyllästynyt näkemään Tanjan naamaa ja toivon jo hänen itsensä takia hänen poistuvan talosta mahdollisimman nopeasti. Jos ei pää kestä niin se ei kestä eikä BB-talo ole oikea paikka silloin...
Käsittääkseni on nyt oikeasti joku pöpö päällä. Janicakin määrättiin pois vierestä nukkumasta.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Joulu 2011 23:41

Puumuna kirjoitti:
Marika 1 kirjoitti:Eihän sitä tiedä vaikka Tanja olisi osaksi sen takia ollut niin väsynyt ja huonolla tuulella koska oli tulossa kipeäksi. Itse en koe Tanjaa vielä kyvyttömäksi bb:seen
Aika tylyä tekstiä. Tanja ei ole vielä kyvytön, eli koska vielä on kasassa niin painetaan päälle vaan. Kyllä siitä vielä viihdettä lähtee.

Tanjan apeus ja äreys voi johtua vaikka juurikin sairastumisesta, mutta ei edes jonkinlaisia käytöstapoja omaava aikuinen sairaanakaan pura kiukkuaan, niinkuin Tanja päivällä. Jotain mättää myös perusasenteessa.

Ja tuosta sairastumisesta. En yhtään ihmettelisi, vaikka Tanja omalla turhautumisellaan ja kiukullaan olisi osaltaan lietsonut itsensä sairaaksi. Kun oikein kunnolla murjottaa ja hautoo, kuinka perseestä tämä kaikki on, niin millä siinä keho terveenä pysyy.
En nyt taas ihan tuota tarkoittanut, en vaan nää oikein mitään syytä miksi se pitäisi poistaa talosta. On kuitenkin useasti piristynytkin tällä viikolla. En sitä kyllä kovin viihteenä pidä!!

Niin, kyllähän sitä Tanjaa kannattaa syyttää omasta sairastumisestakin. Miettikää oikeesti näitä kommentteja! :roll:

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 03 Joulu 2011 00:12

Mitä pikkuisen loppuiltaa silmäilleenä alan taas suoda Tanjalle viimeistä viikkoa ennen Beniä kunhan ei enää yhtään kilaria. Mitä näin Reetun keikalla pikkuisen hymykin pilkoitti. Jos ei vedä la ja su yhtään kilaria niin menköön vaan jatkoon, on Tanja kumminkin parempi ve aidosti limaiseen Beniin.

Oiskohan saanut lääkettä ja pakkounta pollaan kun uinunut koko illan. Ihan hyvä, ettei ruvennut pilaamaan muitten iltaa vaikka Suvi tais sen tehdä Tanjan puolesta.
Finding life since 1970, forum member #1223

Saija
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 31 Elo 2011 00:45

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Saija » 03 Joulu 2011 01:13

Burph kirjoitti:
Syy-seuraussuhteiden ymmärtäminen ei suju Tanjalta ollenkaan. Jos itse käyttäytyy kusipäisesti, toisten pitää vaan ymmärtää. Muttei vastaavassa tilanteessa todellakaan ymmärrä toisia ihmisiä. Olettaa siis olevansa jotenkin erityisasemassa.
.

Vuosien palstahiljaisuuden jälkeen on minunkin nyt pakko avata sanallinen arkkuni.

Kyllä on aivan käsittämättömän törkeitä viestejä tässä(kin) ketjussa! Ihmettelenpä vaan, miten ihmiset voivat arvostella todella rankasti toisen ihmisen elämää ja luonnetta, joista ei kuitenkaan todellisuudessa tiedä kuin pintaraapaisun...

Ja yllä olevalla viestin kirjoittajalla taitaa itsellään olla syy-seuraussuhteen ymmärtäminen hukassa. Jos miettii, mitä Tanjasta on paljastunut tämän kauden aikana, niin tämän hetkinen angstaus ei ole mielestäni mitenkään ihmeellinen asia. Esimerkkejä paljastuneista asioista 1) Tanja haluaisi tykätä kaikista 2) Tanjalle on tärkeämpää, että ihmiset bb-talossa tykkää siitä kuin se, mitä mieltä me katsojat olemme 3) Tanja ei ole löytänyt talosta todellista ystävää ja lisäksi ihmisten pinnallisuus on ahdistanut 4) viikosta toiseen on joutunut häätöäänestykseen, joka edellä mainittujen seikkojen takia on varmasti ollut henkisesti todella raskasta 5) henkisen selkärangan ilmeisesti katkaisi viikkotehtävä, jossa joutui viettämään Sebun ja Suvin kanssa suljetussa tilassa liian monta päivää (ja vielä ilman tupakkaa! 2 vs 1 asetelma oli "käsinkosketeltava"). Tähän päälle vielä se seikka, että ilmeisesti Tanja on joskus sairastanut masennusta. Yleensä masennukseen ns. taipuvainen henkilö on henkisesti "normaalia" ihmistä herkempi.

Voisin varmasti jatkaa vielä syy-seuras-listaa, mutta jääkööt nyt tuohon. Jos Tanja olisi löytänyt itselleen sen vähemmän pinnallisen ystävän talosta, niin ehkä saisimme nyt nauttia aivan erilasesta bb-Tanjasta.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mävaan » 03 Joulu 2011 01:32

sisupussi kirjoitti:Nyt ei Tanjan kannata valittaa huomenna väsymystään. Kenelläkään muulle ei ole tarjottu mahdollisuutta nukkua noin paljon.
Ei kukaan mene nukkumaan 17:30, jos ei todella ole väsynyt, kipeä, ym. Varmasti samaan aikaan olisi saanut mennä nukkumaan kuka tahansa muu, mutta halusivat mieluummin juhlia.

Muistuuko mieleen, että Tanja lauloi yhden yön. Onko sen jälkeen saanut nukkua enemmän kuin muut?

Lisäksi ihmiset tarvitsevat eri määrän unta. Joillekin riittää 7 tuntia yössä pitkälläkin aikavälillä, jotkut tarvitsevat jopa 9-10 tuntia.
sisupussi kirjoitti:Ihme vaan että edelleen tuo näyttää tuolla ylhäällä kukkuvan...
Entä, jos se oli käsketty katsomaan, tai ei saanut uudelleen unta herättyään / metelin vuoksi?
sisupussi kirjoitti:Kuten sanottua, Tanjan väsymys ei lähde pois nukkumalla. Miksei tuotanto voi jo tajuta sitä?
Ehkä iltapäiväunetkin jo vähän piristi ja jaksoi sen takia Frederikin vierailun aikana hymyillä ?

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mirian » 03 Joulu 2011 10:53

Saija kirjoitti:
Burph kirjoitti: Syy-seuraussuhteiden ymmärtäminen ei suju Tanjalta ollenkaan. Jos itse käyttäytyy kusipäisesti, toisten pitää vaan ymmärtää. Muttei vastaavassa tilanteessa todellakaan ymmärrä toisia ihmisiä. Olettaa siis olevansa jotenkin erityisasemassa.
.


Vuosien palstahiljaisuuden jälkeen on minunkin nyt pakko avata sanallinen arkkuni. Kyllä on aivan käsittämättömän törkeitä viestejä tässä(kin) ketjussa! Ihmettelenpä vaan, miten ihmiset voivat arvostella todella rankasti toisen ihmisen elämää ja luonnetta, joista ei kuitenkaan todellisuudessa tiedä kuin pintaraapaisun...

Ja yllä olevalla viestin kirjoittajalla taitaa itsellään olla syy-seuraussuhteen ymmärtäminen hukassa. Jos miettii, mitä Tanjasta on paljastunut tämän kauden aikana, niin tämän hetkinen angstaus ei ole mielestäni mitenkään ihmeellinen asia. Esimerkkejä paljastuneista asioista 1) Tanja haluaisi tykätä kaikista 2) Tanjalle on tärkeämpää, että ihmiset bb-talossa tykkää siitä kuin se, mitä mieltä me katsojat olemme 3) Tanja ei ole löytänyt talosta todellista ystävää ja lisäksi ihmisten pinnallisuus on ahdistanut 4) viikosta toiseen on joutunut häätöäänestykseen, joka edellä mainittujen seikkojen takia on varmasti ollut henkisesti todella raskasta 5) henkisen selkärangan ilmeisesti katkaisi viikkotehtävä, jossa joutui viettämään Sebun ja Suvin kanssa suljetussa tilassa liian monta päivää (ja vielä ilman tupakkaa! 2 vs 1 asetelma oli "käsinkosketeltava"). Tähän päälle vielä se seikka, että ilmeisesti Tanja on joskus sairastanut masennusta. Yleensä masennukseen ns. taipuvainen henkilö on henkisesti "normaalia" ihmistä herkempi.

Voisin varmasti jatkaa vielä syy-seuras-listaa, mutta jääkööt nyt tuohon. Jos Tanja olisi löytänyt itselleen sen vähemmän pinnallisen ystävän talosta, niin ehkä saisimme nyt nauttia aivan erilasesta bb-Tanjasta.


Tästä tulikin pitkät jorinat. Sorppa. On vähän tiivistämisen vaikeutta näin viikonloppuaamuisin...

1) Tanja sanoo, että haluaa tykätä kaikista, mutta omasta mielestäni tämä ei edelleenkään teoissa näy. Tanjan toiminnan perusteella Tanja tykkää vain heistä, jotka eivät mitenkään kritisoi Tanjan tekemisiä ja sanomisia. Itse asiassa, tuossa suhteessa Tanjalla on hyvin benkkumainen asenne: jos musta ei tykätä, niin mäkään en tykkää heistä. Molemmilla on vaikeuksia erottaa se, että jos joku henkilö kritisoi jotain sun toimintaa, se ei tarkoita että se kritisoi sun koko persoonaa ja etteikö tämä henkilö edelleen muutoin voisi pitää susta kovastikin. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tosikaverit nimenomaan palauttavat välillä maan pinnalle ja tekevät sen juuri sen vuoksi, että välittävät. Pinnallisia kavereita taas ovat he, jotka vain hyysäävät ja mielistelevät.

2) No se on varmaan totta, että Tanjalle on todellakin tärkeämpää se, mitä hänen kanssaan elävät ihmiset ajattelevat hänestä kuin tuntemattomat ruudun takaa kurkkivat. Mutta fiksuna tyttönä Tanjan pitäisi ymmärtää, että jos formaatin ideana on ottaa hyvin erilaisia tyyppejä erilaisine persoonineen ja taustoineen taloon, niin on hyvin todennäköistä, että kaikkien asukkaiden kanssa eivät kemiat mene yksiin. Sä voit yrittää tulla kaikkien kanssa toimeen ja yrittää olla ns. ”kaikkien kaveri”, mutta sä mitä luultavammin et voit olla kaikkien ystävä.

3) Tanja löysi talosta kolme henkilöä, jotka halusivat olla Tanjan ystäviä ja, jotka jäivät kuuntelemaan ja tukemaan Tanjaa kun muita ei voinut vähempää kiinnostaa. Janica, Suvi ja Sebastian osoittivat alusta asti, että he voivat olla Tanjan ystäviä talossa. Tämä ei vaan Tanjalle riittänyt vaan Tanja halusi edelleen väkisin olla kaikkien kaveri. No, sillä aikaa kun Tanja leikki parhaita kavereita Veeran kanssa (joka todellisuudessa äänesti Tanjaa häätöön), kaveerasi Miksun kanssa, jolla ei enää ollut muita röökikavereita (joka myös äänesti Tanjaa häätöön) jne. tämä kolmikko on luonut toisiinsa syvemmät ystävyyssuhteet. He tekivät toisenlaisen valinnan, eli yrittivät tulla toimeen kaikkien kanssa, mutta syvemmän ja tunnepitoisemman ystävyyssuhteen solmivat vain niiden ihmisten kanssa, jotka itse näyttivät olevan valmiita siihen panostamaan myös. Lisäksi Tanja alkoi itse sabotoimaan näitä ystävyyssuhteitaan purkamalla muiden asukkaiden aiheuttaman torjunnan ja häätöön joutumisen paineet kavereihinsa.

4) Joo häätöön joutuminen on varmasti raskasta, mutta Tanja on syyttänyt koko kauden häätöön joutumisestaan vääriä henkilöitä. Sen sijaan, että olisi keskittynyt tukea antaviin ystäviinsä, Tanja on keskittynyt metsästämään häntä nimenneitä ihmisiä ja lopulta vainoharhaisesti alkanut epäilemään myös ystäviään ja käyttäytymään heitä kohtaan vihamielisesti ja katkerasti. Lisäksi en ymmärrä, että miten Tanja, joka itse tietää kuinka vaikeaa nimeäminen on, voi muita syytellä tästä samasta pakosta tehdystä asiasta? Jos Tanja pitää henkilöistä, joita nimeää pakosta, niin miksi Tanjaa nimetessä muut eivät voisi tuntea samoin? Mikä tekee Tanjasta hyvän ja muista pahoja, vaikka kyse on aivan samasta pakosta tehdystä asiasta?

5) Tuo avaruusviikkotehtävä oli itse asiassa hyvinkin mukavaa seurattavaa näiden kolmen puolelta tehtävän alussa. Vasta lopussa se muuttui riitaisaksi ja Tanja alkoi hajoilemaan. Ja ero tehtävän alun ja lopun tunnelmien välillä omasta mielestäni oli siinä, että viikkotehtävän alkupuolella Tanjan kanssa oltiin samaa mieltä keskusteltavista aiheista, mikä piti Tanjan tyytyväisenä. Loppuviikosta keskusteltiin aiheista, jotka herättivät eriäviä mielipiteitä ja keskustelu näistä eriävistä mielipiteistä kääntyi taas jotenkin ihmeen kautta Tanjan mielestä henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi häntä kohtaan. Mun mielestä Tanja loi itse tuosta tilanteesta ahdistavan kaksi vastaan yksi – tilanteen suuttumalla siitä, että joku toinen ei ole samaa mieltä hänen kanssaan. Ja tämä on mun mielestä hyvin tyypillistä käyttäytymistä Tanjalle.

Ja edelleen, musta on todella typerää kuulla Tanjan suusta selittelyjä tupakan puutteen aiheuttamasta tuskasta hänen raivoamiseensa. Itse kun on sanonut, että sellaisten ihmisten, jotka purkavat nikotiinin tuskissaan raivoa muihin ihmisiin, ei edes pitäisi tulla BB:seehen.

Olen täysin samaa mieltä siitä Burphin kanssa, että Tanja vaatii ystäviltään paljon enemmän, mitä on itse valmis tekemään. Monesti ovat Sebu, Janica ja Suvi kuunnelleet Tanjan tilityksiä pahasta olosta ja yrittäneet auttaa. Tanja on jopa saanut haukkua heidät hyvinkin lyttyyn ja silti he ovat olleet valmiita taas pitämään ystävyyttä yllä. Mutta sitten kun Tanja käyttäytyy todella räikeän loukkaavasti ja ala-arvoisesti heitä kohtaan, Tanja vain huutaa, ettei halua kuulla näiden saatanan idioottien lässytystä, jos he yrittävät kertoa, mikä Tanjan käytöksessä on loukkaavaa ja poistuu paikalta ovet paukkuen.

Muiden on lähestulkoon aneltava Tanjan anteeksiantoa, otettava mittavat syyttelyryöpytykset vastaan ja siltikään anteeksi ei anneta. Vastaavasti itse loukatessaan muita Tanja ei joko pyydä anteeksi lainkaan käytöstään tai sitten Tanjan anteeksipyyntö on nopeasti heitettyä muminaa, ja Tanjan käytöksen loukkaavuudesta ei ole sallittua puhua. Sitä ei ole sallittua käsitellä.

BB:n ideana kai on, että katsojat saavat arvioida ja tulkita asukkaiden yhteiseloa ja käyttäytymistä talossa? Mielenkiintoiset ihmiset herättävät keskustelua ja kiihkeitäkin mielipiteitä. Tanja on ollut tällä kaudella kovin mielenkiintoinen asukas monelle katsojalle. Nyt tosin omasta mielestäni hyvin negatiivisella ja raskaalla tavalla, ja tässä lopussa jopa niin raskasta seurattavaa, että toivon hänen jo poistuvan talosta.

Mutta mun mielestä siis on kummallista valittaa siitä, että täällä keskustellaan asukkaiden herättämistä ajatuksista tai pitää törkeänä, jos Tanjan toimintaa ja käyttäytymistä tulkitaan ja arvioidaan, koska sehän tämän foorumin ja koko formaatin ideana juuri on. Varsinkin ottamalla esimerkiksi sellaisen kirjoittajan teksti, joka on yksi asiallisimmista kirjoittajista täällä. Pelkkä eroava, kritisoiva, mutta perusteltu mielipide Tanjan käyttäytymisen suhteen ei ole mielestäni asiatonta dissausta. Täältä kyllä löytyy asiatontakin dissausta, mutta pelkkä eriävä mielipide tai negatiivinen suhtautuminen Tanjan käytökseen ei kyllä täytä dissauksen kriteerejä.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja realityfan » 03 Joulu 2011 11:03

^Hyvää analysointia.

En tiedä minkälainen Tanjan unen laatu on viime yönä ollut, mutta taas Tanjaa vituttaa ja on paska fiilis. Naama nurinpäin valitetaan Janicalle vällyjen välistä nimeämispisteiden tulvaa.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Silencio » 03 Joulu 2011 11:13

Mä luulen että Tanjaa rupesi kyrpimään siinä vaiheessa kun huomasi että talossa ei ollut hänen lisäkseen kuin joukko laskelmoivia empatiakoneita.

Hyvänä esimerkkinä oli juurikin se kun jäi Suvin ja Sebastianin kanssa kolmisin avaruusviikolla, oli kyllä sellaista tykitystä henkisesti Sebulta ja Suvilta. Sebuhan aloittaa sen jankkaamisen varovaisesti, sitten kun huomaa että toinen hieman hermostuu niin antaa palaa jäkätystä täydeltä laidalta, ja Suvi komppaa minkä ehtii. Sitten mennään hetken päästä painostamaan lisää että "haluatko puhua jostain"...

Kyllä varmaan haluttaa puhua niin maan...

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja siisseli » 03 Joulu 2011 11:15

Hyvin kirjoitettu Mirian.
Lisäksi ihmisten (jopa Tanjan ystävien) tulee ottaa huomioon, että Tanja on vapaaehtoisesti hakeutunut tuonne, kritisoitavaksi.
Ei kai Tanjaa voi niin räikeästi aliarvioida, että sanoisi, ettei tiennyt mihin menee.Tiesi ihan varmasti.
Ja tietää mitä kirjoitetaan ja katsojat ajattelee tuosta käyttäytymisestä.
Mä en kans nyt oikein ymmärrä.
Jos ihminen käyttäytyy paskasti, niin miksei siitä saa muka sanoa, että se käyttäytyy paskasti.
Lisäks lisään sen mitä usein ennenkin olen sanonut, että huomionhaluiset pyrkiessään kuuluisuuteen, ei ota huomioon et kaikki kuuluisuus ei ole hyvää.
Siinä saattaa mokata elämänsä pahemmankin kerran.
Vaikkaampa et ne Tanja ystävätkin miettii ny kaks kertaa Tanjan luonnetta...

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2011 11:21

Eiköhän Tanjalla ne oikeat ystävät pysy! En näe tuossa Tanjan taloluonteessa mitään niiiin kamalaa, että ystävillä olisi mitään syytä sitä luonnetta kyseenalaistaa.

Toki jonkun ystävän kannattaa vähän sanoa, ettei ihan kaikkea olisi kannattanut suustaan päästää, ja että jossain kohtaa käytös menikin yli.
Mutta samalla pitäisi Tanjalle korostaa, että hyvin koko homma muuten meni ja voi kuitenkin olla ylpeä itsestään kun tuon rääkin kesti.

Hatunnosto tietysti kaikille jotka taloon ovat menneet arvosteltaviksi!

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 03 Joulu 2011 11:24

Saija kirjoitti: Jos miettii, mitä Tanjasta on paljastunut tämän kauden aikana, niin tämän hetkinen angstaus ei ole mielestäni mitenkään ihmeellinen asia. Esimerkkejä paljastuneista asioista 1) Tanja haluaisi tykätä kaikista 2) Tanjalle on tärkeämpää, että ihmiset bb-talossa tykkää siitä kuin se, mitä mieltä me katsojat olemme 3) Tanja ei ole löytänyt talosta todellista ystävää ja lisäksi ihmisten pinnallisuus on ahdistanut 4) viikosta toiseen on joutunut häätöäänestykseen, joka edellä mainittujen seikkojen takia on varmasti ollut henkisesti todella raskasta 5) henkisen selkärangan ilmeisesti katkaisi viikkotehtävä, jossa joutui viettämään Sebun ja Suvin kanssa suljetussa tilassa liian monta päivää (ja vielä ilman tupakkaa! 2 vs 1 asetelma oli "käsinkosketeltava"). Tähän päälle vielä se seikka, että ilmeisesti Tanja on joskus sairastanut masennusta. Yleensä masennukseen ns. taipuvainen henkilö on henkisesti "normaalia" ihmistä herkempi.
Nyt pitää sanoa heti kärkeen, että minun käy Tanjaa sääliksi.

Yllä oleva lista pitänee paikkansa ja se voi paljolti selittää Tanjan viimeaikaisia romahduksia.

Samalla se kertoo, että Tanja on tullut taloon epärealistisilla odotuksilla omista kyvyistään ja talon ilmapiiristä. BB ei olekaan se leppoisa lepokoti, jossa kaikki olisivat kivoja kavereita. On käynyt selväksi, ettei Tanja kunnolla pärjää tuossa porukassa.

Vaikka Tanjalla on positiivisetkin puolensa, niin varsin helposti hän ajautuu myös synkkiin ajatuksiin. Usein onkin jouduttu tilanteeseen, jossa talon pitäisi sopeutua Tanjan mukaan, vaikka formaatin ideana lienee se, että yksilöt sopetuisivat taloon ja toisiinsa.

Onko BB Tanjalle liian julma formaatti?

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Joulu 2011 12:02

Rapoa Tanjan ajatuksista tältä aamupäivältä (kiitokset Skylle):

http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 54#p500754

Tässä ketjussa viimeisen muutaman päivän aikana monien uusien mukaan liittyneiden kirjoittajien esittämät muka-huolestuneet ajatelmat siitä, kuinka Tanjan olisi "parempi" oman itsensä vuoksi lähteä talosta viikkoa ennen finaalia (!) ovat aika läpinäkyvää tien raivaamista omalle suosikille - kuka se sitten kulloinkin onkaan - mutta jatkakaa nyt sitä leikkiä, kun olette kerran aloittaneet: onhan sitä tavallaan viihdyttävää seurata tällaisena loppukauden paniikkina.

Itse väitän, että palstakirjoittelun pitää olla psykologisesti aika paljon ovelampaa jotta sillä pystyisi kenenkään äänestymiskäyttäytymistä manipuloimaan. ;)

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja sally » 03 Joulu 2011 13:19

Puumuna kirjoitti:
Nyt pitää sanoa heti kärkeen, että minun käy Tanjaa sääliksi.

Yllä oleva lista pitänee paikkansa ja se voi paljolti selittää Tanjan viimeaikaisia romahduksia.

Samalla se kertoo, että Tanja on tullut taloon epärealistisilla odotuksilla omista kyvyistään ja talon ilmapiiristä. BB ei olekaan se leppoisa lepokoti, jossa kaikki olisivat kivoja kavereita. On käynyt selväksi, ettei Tanja kunnolla pärjää tuossa porukassa.

Vaikka Tanjalla on positiivisetkin puolensa, niin varsin helposti hän ajautuu myös synkkiin ajatuksiin. Usein onkin jouduttu tilanteeseen, jossa talon pitäisi sopeutua Tanjan mukaan, vaikka formaatin ideana lienee se, että yksilöt sopetuisivat taloon ja toisiinsa.

Onko BB Tanjalle liian julma formaatti?
Olen Puumunan kanssa täysin samaa mieltä. Voidaan tehdä selvityksiä sivutolkulla ja valottaa syitä miksi Tanja on täysin romahtanut ihmisraunio tuolla. Mutta se ei poista siltikään noita seikkoja joita boldasin. Tanja on ihmisjyrä, joko olet mulle mukava ja samaa mieltä tai 'voisit ottaa köyden ja ripustautua siihen' :roll:

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mävaan » 03 Joulu 2011 14:08

Puumuna kirjoitti:Vaikka Tanjalla on positiivisetkin puolensa, niin varsin helposti hän ajautuu myös synkkiin ajatuksiin.
Luulen, että myös tämä painaa tällä hetkellä paljon Tanjan käytöksessä. Hän on toistuvasti tuonut esiin, että omasta mielestään hänellä ei ole mahdollisuuksia voittoon. Loppu vain lähestyy ja hän on (taas) aivan varma, että on seuraava putoaja.

Niinpä hän ei yritä esittää mitään muuta kuin miltä tuntuu ottaa vastaan se seuraavan putoajan taakka. Hänen oma ajatusjuoksunsa ohjaa kuitenkin muita talossa olijoita, sillä heidän on helpompi perustella nimeämisiä jopa tuolla Tanjan (valmiiksi putoavan) asenteellaan.

Voisin ainakin todeta, että Tanja ei pelaa, vaan ottaa nämä tilanteet tunteella.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 03 Joulu 2011 14:26

Tanjan rooli talossa on tällä hetkellä huonekasvin luokkaa. Muut asukkaat elelevät normaalisti ja kehittävät keskinäisiä ihmissuhteitaan, Tanja on vajonnut peittonsa alle ilman konkreettiista funktiota. Tai onhan Tanja kuin jonkinlainen vastaanhangoitteleva kivireki, jota muut asukkaat yrittävät sinnikkäästi vetää perässään, huolimatta siitä, että sieltä reestä saattaa aina silloin tällöin lentää pari verbaalista kiveä vetäjän päähän.

Raskas ihminen. Tuohon Tanjan itsensä diagnosoimaan "kuumesairauteen" en usko pätkääkään ennen kuin lääkärintodistus näytetään tai vaihtoehtoisesti dailyssa mainitaan Tanjan olevan "oikeasti sairas" ja esim. että hän on tuon sairautensa jotenkin muuten kuin mutulla todistanut.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mävaan » 03 Joulu 2011 14:44

sisupussi kirjoitti:Tanjan rooli talossa on tällä hetkellä huonekasvin luokkaa.
:lol:

Hmm. Kaktustako tarkoitat ? :keineahnung:
Ei kaipaa paljoakaan hoitoa (nesteytystä) tai muuta huomiota ja on jopa vaikeasti lähestyttävä...
sisupussi kirjoitti:Tanjan itsensä diagnosoimaan "kuumesairauteen" en usko pätkääkään ennen kuin lääkärintodistus näytetään tai vaihtoehtoisesti dailyssa mainitaan Tanjan olevan "oikeasti sairas" ja esim. että hän on tuon sairautensa jotenkin muuten kuin mutulla todistanut.
Mielestäni palstalla on hyvin diagnosoitu pms. Uskon siihen jopa itse.
Väsymys ja oletus putoamisesta.
Alilämpö voi aiheuttaa jopa kuumetta epämiellyttävämmät oireet. Hänhän jatkuvasti hakeutuu myös peiton alle...
Olipa niitä muitakin veikkauksia palstalla.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja realityfan » 03 Joulu 2011 14:45

Vaikka kuinka positiivisesti yritän suhtautua Tanjaan, niin väkisin Tanjan raahautuminen sängystä toiseen moninkertaisten peittojen ja huppareiden kanssa alkaa ärsyttämään.

Yritän ymmärtää, että hän on kipea, mutta en ole ikinä nähnyt tuollaista kuumepotilasta. Vai mikä lie kurkkukipuhomma se nyt onkaan. Jaksaako fyysisesti kipeä ihminen päivästä toiseen sättiä jokaista näkemäänsä ihmistä?

Toivotaan, että tyttö paranee/piristyy mikä sitten ikinä liekin taustalla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”