Veera Utriainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Veeralle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 18:07

5 - Suosikki
8
2%
4
18
4%
3
54
12%
2
51
11%
1
126
27%
0 - Inhokki
204
44%
 
Ääniä yhteensä: 461

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2011 22:18

Veeran 24/7 video tulevista asukkaista:

Veera: Mua jännittää, että tuleeks tänne noi tyypit, koska kyllä mä haluisin ihan sikana, että tänne tulee uusia. Ja musta tuntuu, että noi on vielä hyvän näkösiä ja mukavia. Sitte taas toisaalta toivon, ettei tulis, koska mä tiän itteni ja jos mua alkaa oikeesti kiinnostaa, ni sit alkaa kiinnostaa ja mä en haluis satuttaa Salaria.

BB: Sanoit, ettet halua satuttaa Salaria.

Veera: Mä en halua sille sitä fiilistä, mikä mulla oli klippien jälkeen. Mutta jos oikeesti tänne tulee jotain kuumia, vanhempia miehiä, niin kyllä mun tarvii oikeesti pidätellä itteeni.
a walking disaster

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja carjock » 12 Loka 2011 22:30

On tää käsittämättömän outo muija. Sanoo tolla tavalla, että on periaatteessa valmis heivaamaan Salarin, jos tonne tulee hyvännäkösiä miehiä.

Jotenkin tuntuu että Veera tuntee jomman kumman ellei molemmat uusista tulokkaista.

Mutta ennen kaikkea tuo mitä Veera videossa kertoi tarkoittaa sitä, että sen on pakko roikkua Salarissa, koska muu tarjonta ei ole tarpeeksi hyvää. Onhan siellä vaan Eki ja Sebastian.

Ja Beniin se ei voi mennä kajoamaan, koska haaremiviikolta on näytetty klippejä ja toisekseen ei varmasti halua riitaa Benin ja Salarin välille, jos Veera yhtäkkiä vamppais Benin ja "jättäis" Salarin. Kun on mennyt "ihastumaan" Salariin, ja luulee että Salarkin on ihastunu siihen.

Mutta on melkoista, tuo että pitää väkisin pyrkiä olemaan jonkun miehen kanssa tuolla talossa, eiköhän tuolla tärkeintä olisi olla oma itsensä, eikä kyhnöttää jonkun miehen kainalossa pusuttelemassa. Ei tuota formaattia varmasti sen takia ole tehty, että siellä pitäisi rakastua johonkin yms.

Kertoo jotain ihmisestä, jos tekee tiukkaa pidätellä itseänsä, jos tulee hyvännäköisiä miehiä taloon. Mitäköhän se sitten ulkomaailmassa on? Näille tämmöisille tyypeille on monenlaisia sanoja, mitkä kuvaavat niitä parhaiten. Mutta tyydyn sanomaan vain, että Veera vaikuttaa aika pinnalliselta ihmiseltä. Ja näitähän riittää. Tuolla talossakin.
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 13 Loka 2011 17:50

Veeralle henkilökohtainen päivätehtävä: älä kaiva nenääsi tai koskettele nenäreikiäsi!

Saattaisi olla toivoton tehtävä. Tuo toiminta alkaa olla jo todella epähygieenistä, mimmillä on sormet nenässään jat-ku-vas-ti!! [smilie=nonono.gif]

Avatar
ApinaRoskiksessa
Sveitsi
Viestit: 93
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:11

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja ApinaRoskiksessa » 13 Loka 2011 17:55

Pettääkö kaikki Suomalaiset naiset kun on tilaisuus? Meinaan vaan että jos ois tossa pk huoneessa Veeralta kysytty että haluatko lähteä vuorokaudeksi uuden asukkaan kanssa viettämään iltaa hotelliin tai vastaavaan, niin vastaus olisi ollut luultavasti kyllä ja Salar olisi kyllä jäänyt vaikka ilmoittamatta..
Mieti, jos Salar olisi saanut puristella jotain mimmiä pk-huoneessa ja hänelle olisi tarjottu mahdollisuutta lähteä vuorokaudeksi tämän kanssa viettämään iltaa? Tottakai Salar olisi kieltäytynyt tarjouksesta! Eikä Salar myöskään ollut Janican perseessä kiinni sillä aikaa, kun Veera oli päiväkirjahuoneessa. Salar reppana joutuu petturinaisen uhriksi.. :(


Edit. Niin ja odotan innolla Salarin ilmettä kun Veera lankeaa lihaskimpun tai pitkätukan pauloihin.. :D

roskis
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 28 Syys 2011 17:54

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja roskis » 13 Loka 2011 19:07

ApinaRoskiksessa kirjoitti:Edit. Niin ja odotan innolla Salarin lmettä kun Veera lankeaa lihaskimpun tai pitkätukan pauloihin.. :D
Ja miettikää, tästähän saattaisi jopa tulla liittouman loppu :twisted:

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Anira » 14 Loka 2011 15:18

Veera kiehnää Salarissa edelleenkin, vaikka luulin sen jo lopettavan kiehnäyksen Salarista näytettyjen videoiden jälkeen. Noh, voiko sellaiselta tytöltä jolle on tatuoitu SK perseeseen olettaa, että alkaisi elää talossa vähän "itsenäisemmin" ja irtaantuisi Salarista? Ei kai voi. Aluksi luulin Veeraa positiiviseksi, pirteäksi ja kekseliääksi, mutta en oo kauheesti nähnyt mitään noista piirteistä. On mun mielestä täysi turhake ja en todellakaan halua hänen jäävän taloon loppuun asti. On kyllä yllättävän hyvin päässyt porukkaan, mikä on tietenkin hyvä juttu. :) Tuntuu kyllä tulevan kaikkien kanssa jotenkin toimeen, mutta tuntuu että suolaa omaa peliään vehdatessaan Salarin kanssa. Ei ehkä oo kauheen hyvä pelinainen, kun ei ymmärrä sitä ettei BB:tä ole aiemminkaan kiehnäyksellä ja panemisella voitettu. Toisaalta arvostan sitä, että uuskaltaa olla "oma itsensä" (toivottavasti on sitä) eikä taida pelata liikaa. Silti kyllä suututtaa, että on mukana Benin ja Salarin juonittelupiirissä! Saattaa juonittelu osua omaan nilkkaan ja joutua ulos. Veera on kyllä tosi kaunis ja rempseen näköinen nainen, mutta näin jälkeenpäin, jossitteluun usein syyllistyvä nainen kun olen, täytyy miettiä että "mitä jos" Ben olisi valinnut haareminsa naisista jonkun muun kuin Veeran taloon? Miltä talon elämä näyttäisi nyt? Olisiko enemmän draamaa? Olisiko joku muu tytöistä ollut parempi vaihtoehto kuin Veera?

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Loka 2011 15:20

^Mä olin alusta asti sitä mieltä, ettei Veerasta varmaan kovin paljon saada irti, jos Ben hänet valitsee. Ja näin kävi. Salarissa roikkuja ja Benin peesailija eli turha asukas. En kyllä tiedä, kuka noista naisista olisi ollut parempi valinta. Ehkä Liana tai Netta olisivat voineet aiheuttaa enemmän draamaa talossa mutta se jää ikuiseksi arvoitukseksi.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja newman » 14 Loka 2011 15:26

rubyblue kirjoitti:^Mä olin alusta asti sitä mieltä, ettei Veerasta varmaan kovin paljon saada irti, jos Ben hänet valitsee. Ja näin kävi. Salarissa roikkuja ja Benin peesailija eli turha asukas. En kyllä tiedä, kuka noista naisista olisi ollut parempi valinta. Ehkä Liana tai Netta olisivat voineet aiheuttaa enemmän draamaa talossa mutta se jää ikuiseksi arvoitukseksi.
Liana olis ollut edottomasti värikäs persoona. Ja eihän se salaria voi vielä hylätä, kun ei ole täyttä varmuutta tuleeko joku taloon.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Loka 2011 15:49

Oon itsekin vähän harmitellut, ettei Liana päässyt taloon vaan Veera. :(
Jotenkin tuntuu että Lianalla olisi ollut omallakin persoonallaan jotain annettavaa, kun taas Veera on aika tyhjäpää!

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 14 Loka 2011 16:30

Veera on tapetein asukki talossa Stefanin kanssa. Ei mitään särmää, ei mitään sanottavaa.

Jotenkin näitä hajuttomia ja mauttomia peruspissiksiä tonne vuosi toisensa jälkeen pääsee, lähinnä ulkomuotonsa vuoksi kai. En kyllä menisi sanomaan että ne muut nelikon jäsenet olisi olleet yhtään parempia, Lianassa olisi ehkä ollut vähän potentiaalia edes johonkin.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Taika » 14 Loka 2011 16:34

Mua ihmetyttää, että se toinen niistä uusista asukkaista kehui Veeraa videossa pantavaksi korostaen erityisesti miten henkilön karisma vaikuttaa tähän. Mulla ei olis mitään ongelmaa ajatella, että Veera on jonkun miehen mielestä "pantava" ulkonäöllisesti, mutta en käsitä mitä karismaa Veerassa nähdään. Ainakin tämän talotuttavuuden perusteella Veera on juuri sellanen hihittelevä perässä vedettävä pissis, joka huutaa välillä kovaan ääneen suu auki HÄH tai kirkuu, etten tosiaan lähtis puhumaan karismasta. Tuskin tämä uusi asukki tuntee Veeraa muualta, kuin talosta, joten tuo karisma tuli mulle kyllä tosi yllätyksenä.
Kuva

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 16:38

Taika kirjoitti:Tuskin tämä uusi asukki tuntee Veeraa muualta, kuin talosta, joten tuo karisma tuli mulle kyllä tosi yllätyksenä.
Itse asiassa mikäli huhut pitää paikkansa, niin vähintään tietävät toisensa Tampereen yöelämästä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 14 Loka 2011 16:40

^^Offtopic: ehkä juurikin tämä Veeraa kehunut on yhtä karismaattinen ja mielenkiintoinen. :?

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja newman » 14 Loka 2011 17:29

V luulee benqun voittaneen finaaliviikkoäänestyksen. Tämä todistaa, ettei Veera tajua mitään siitä kuka on talon ulkona suosittu. Siksi se peesailee Salariakin, luulee senkin olevan suosittu.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja David Mills » 14 Loka 2011 23:10

Veeran suhde miehiin tuntuu todella alistuvalta. Salar sanoo ja käskee, ja Veera tottelee ja alistuu ehdoitta. Hän on vain sellainen ja tulee varmaan aina valitsemaan rinnalleen sellaisen miehen, joka tarvitsee egonsa pönkittämiseen alistuvan naisen. Osa naisista on vain tällaisia.

edit: Lisäys, että myös osa miehistä alistuu parisuhteissa alempiarvoiseksi. Näin, ettei kukaan ymmärrä väärin.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Annie » 14 Loka 2011 23:40

^ Mä taas veikkaan, että Veera vain on sen luonteinen, että hänelle on tärkeämpää olla samaa mieltä ja sitä kautta mukana joukossa kuin esittää kauheasti omia mielipiteitään ja tilittää tunteitaan. Sen takia on niin helposti vietävissäkin. Jotkut ihmiset on sellaisia, eikä se liity mitenkään sukupuoleen. Mun on vaikea kuvitella, että Veera kehittäisi jotain draamaa tuonne. Muutenkin vaikuttaa aika lyhytvihaiselta tyypiltä.

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Juunas » 15 Loka 2011 12:33

Mä olen viime aikoina alkanut kyllä tykätä Veerasta. Eihän se joo mikään suuri ajattelija ole ja tuo Salarin kanssa pelleily ärsyttää, mutta toisaalta tykkään Veeran asenteesta ja iloisuudesta. Veera on mun mielestä yllättävänkin täysipäinen ja vähä-draamainen ikäisekseen (vrt. esim. Annika ja Salar), se ei skitsoile kaikesta mahdollisesta eikä sillä ole mitään hillitöntä tarvetta tuoda itseään jatkyvasti esille. Toisaalta Veera juttelee kuitenkin kivasti ja on innoissaan mukana kaikessa mitä talossa tapahtuu.

Enkä mä kyllä osaa tota Salarinkaan kanssa vehtaamista ottaa ihan kauhean pahalla. Toisilla ihmisllä on vaan suurempi läheisyydentarve kuin toisilla ja tollainen toisen kanssa kiehnäily voi hyvin olla vaan Veeran keino saada sitä läheisyyttä talossa ollessaan. Vaikka Veera onkin sanonut välittävänsä Salarista niin mun on slti hyvin vaikea uskoa hänen kuvittelevan Salarista tai heidän suhteestaan mitään sen suurempia, kunhan vaan vähän pitävät hauskaa talossa ollessaan ja ulkomaailmassa jatketaan sitten eri reittejä. (Harmi vaan, että se vastapuoli onkin osoittautunut vähän mustasukkaisemmaksi tapaukseksi. :noup: )

Avatar
ApinaRoskiksessa
Sveitsi
Viestit: 93
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:11

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja ApinaRoskiksessa » 15 Loka 2011 12:58

Taika kirjoitti:Mua ihmetyttää, että se toinen niistä uusista asukkaista kehui Veeraa videossa pantavaksi korostaen erityisesti miten henkilön karisma vaikuttaa tähän. Mulla ei olis mitään ongelmaa ajatella, että Veera on jonkun miehen mielestä "pantava" ulkonäöllisesti, mutta en käsitä mitä karismaa Veerassa nähdään. Ainakin tämän talotuttavuuden perusteella Veera on juuri sellanen hihittelevä perässä vedettävä pissis, joka huutaa välillä kovaan ääneen suu auki HÄH tai kirkuu, etten tosiaan lähtis puhumaan karismasta. Tuskin tämä uusi asukki tuntee Veeraa muualta, kuin talosta, joten tuo karisma tuli mulle kyllä tosi yllätyksenä.
Veeraa pantavaksi kehunut jannu oli varmaan vaan käsketty kehumaan Veeruskaa. Hän nimittäin aiemmin exstran videopätkässä hehkutti Janicaa talon kauneimmaksi naiseksi. Veerasta ei puhunut silloin yhtään mitään..

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Taika » 15 Loka 2011 13:14

^ Ihan sama, vaikka olisikin käsketty kehumaan Veeraa. Ei sitä karisma sanaa varmaan ollut käsketty käyttää, että eiköhän se ollut ihan omista aivoista riipaistu täysin Veeraan sopimaton kommentti. Toiseksi se oli se tsekkitukka, joka Janicasta puhu, pantavaksi ja karismaattiseksi Veeraa sanoi se kaapin kokoinen jätkä. Tsekkitukkakin kuitenkin Janica puheistaan huolimatta sanoi, että voisi Veeran napata Salarilta.

Mulle Veera on liian stereotypinen BB-kisaaja. Baarista revästy nätti bilettäjä, joka varmaan on suuressa huudossa omassa kaveriporukassaan, muttei jaksa television välityksellä kiinnostaa.
Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Loka 2011 13:18

ApinaRoskiksessa kirjoitti:Veeraa pantavaksi kehunut jannu oli varmaan vaan käsketty kehumaan Veeruskaa. Hän nimittäin aiemmin exstran videopätkässä hehkutti Janicaa talon kauneimmaksi naiseksi. Veerasta ei puhunut silloin yhtään mitään..
"Kaunein" ja "pantavin" voivat hyvin olla kaksi eri asiaa. Ensimmäisessä ulkonäkö täyttää jotkin normit. Toisessa houkuttelee ja viekoittelee koko olemus: ilmeet, eleet, liikkeet, puhetyyli, piilotuhma ajatusmaailma, käytös, luonne, huumorintaju jne. (Ottamatta kantaa siihen, onko noilla asukasarviointivideoilla nyt ihan niin ajateltu.)

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja opsu » 15 Loka 2011 15:06

ApinaRoskiksessa kirjoitti: Veeraa pantavaksi kehunut jannu oli varmaan vaan käsketty kehumaan Veeruskaa. Hän nimittäin aiemmin exstran videopätkässä hehkutti Janicaa talon kauneimmaksi naiseksi. Veerasta ei puhunut silloin yhtään mitään..
Noilta uusilta asukkailta on varmaan suoraan kysytty, että kuka on kaunein, ärsyttävin, pantavin, tyhmin jne asukas. Silloin on aika helppo saada 'hyvää' materiaalia videoihin :? ja vastaukset on juuri tätä luokkaa.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 15 Loka 2011 15:53

Joo. Ja noi uusien asukkaiden "pelottelu-videot" on muutenkin ainakin kommenttien osalta tehty aika vahvasti leikkaa-liima taktiikalla. Kun ei näe selvästi suun liikkeitä, on näiden kavereiden puheet voitu yhdistellä käytännössä ihan millä tavalla vaan: useissa pätkissä näkee, että kaveri ei edes puhu ja silti juttua tulee nauhalta. Esim. eilen nähty pätkä (olikohan extrassa?) oli täynnä niitä heittoja mitä Salarille suunnattuun pätkään oli laitettu eikä tämä pätkä käsitellyt Salaria ollenkaan.

Toivottavasti Veera lopettaa Salarin perässä roikkumisen ja tajuaa, ettei Salar välttämättä olekaan lima-klikkinsä kanssa niin suosittu kuin Veera on talossa vääristyneesti luullut. Eiköhän toi Benin finaalipaikattomuus ole vaan ihan esimakua tulevista ahaa-elämyksistä...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”