Elina Viitanen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Elinalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 19:31

5 - Suosikki
147
57%
4
37
14%
3
44
17%
2
16
6%
1
5
2%
0 - Inhokki
10
4%
 
Ääniä yhteensä: 259

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 11 Marras 2011 22:34

Miksi Elina lähti niin pian pois? Aivan käsittämättömän uskomattoman ihana ihminen. Kyllä menetti muut henkilöt merkitystään, kun Elinan kaltainen, hillitty ihminen oli talossa. Ehkä ne otti sen pois just siks, ettei muiden asukkaiden merkitys kadonnut kokonaan.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Marras 2011 02:05

Lupu kirjoitti:Joku kertoi joskus jossain ketjussa (onko tarpeeksi spesifisti sanottu?) Annikan ja Elinan keskustelleen pesässä kirkossakäynneistään. Tuliko tässä keskustelussa esille, että Elina olisi jollain lailla kallellaan uskonnollisuuden suuntaan? Tähän viittaisivat minusta monikin asia, kuten se, ettei Elina taida juuri kiroilla eikä halunnut mennä sinne Kammioonkaan. Lisäksi sanoi tunteneensa olonsa lähinnä epämukavaksi Lothar & co:n esitystä katsoessaan. Olisiko tässä mitään mahdollista syytä Elinan vaisuhkoon käyttäytymiseen?
Elina kertoi jonkin keskustelun yhteydessä uskovansa Jumalaan, mutta ei sen tarkemmin määritellyt, miten tämä arjessa ilmenee.

Elina jutteli myös Sebastianin kanssa entisessä Lohtajan kunnassa (nykyään kuntaliitetty Kokkolaan) Ohtakarin saarella sijaitsevasta SLEYn ylläpitämästä Ohtakarin leirikeskuksesta. Elinan sisarukset ovat käyneet rippileirinsä siellä ja ymmärsin että Elina itse olisi toiminut siellä jonkinlaisena ohjaajana.

Sebastiania asia kiinnosti erityisesti sen vuoksi, että Sebastian on viisivuotiaaksi saakka asunut Lohtajalla ja se on Sebun synnyinpaikkakunta.

Elina itse on kotoisin Rannikko-Pohjanmaalta Kaskisista ja tuntui tämän vuoksi löytävän hyvin yhteyden Ramiin, jonka isän suku on kotoisin Teuvalta, ja joka on siellä päin viettänyt nuoruudessa paljon aikaansa, ja jolla on siellä nytkin kesäpaikka. Juttelivat asiasta jossain vaiheessa tupakkapaikalla pitkään.

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 12 Marras 2011 07:16

Tosi jees tuo Elina. Vaikuttaa jotenkin niin 'normaalilta' ja fiksulta. Tuntuu että suurin osa hänen ikäisistään on nykyään ihan jotain muuta.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Marras 2011 15:07

Voi Elina :in love: Tulisitpa takaisin taloon, ihana asukas oli. Tällä hetkellä ainut jonka lähtöä on ollut harmillista katsoa! :victorianfalls:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Karpow
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 11 Syys 2011 02:29

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Karpow » 13 Marras 2011 19:01

Niin kuin Elinakin myönsi, ei hän ehtinyt olemaan talossa 100% asukas, vaan juontajan rooli oli päällä koko ajan osaksi. Hienoa, että tiedosti itsekkin tämän.

Ihana ihminen, yhtä kaikki. Olisi voittanut BB:n juontaja-Elinanakin mennen tullen, jos olisi alusta asti talossa ollut. :in love:

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja mirian » 14 Marras 2011 10:46

En ihan ymmärtänyt Elinan heittoa/kysymystä Annikalle siitä, että kolmiodraama Elinan, Mikaelin ja Annikan välillä olis Annikan häädön syy. Jos miinukset olisi käytössä, niin ehkä sitten olisi vaikuttanut, mutta ei kai kukaan Annikan kannattajista ole onnistunut pysymään pimennossa Annikan mustasukkaisuudesta ja sen takia päättänyt nyt yhtäkkiä jättää äänestämättä.

Edelleenkään en pitänyt Elinasta asukkaana yhtään. Huomasi taas tuosta talossa kertomastaan ajasta, että tämä mieskolmikko, joka itseään oli tuonut eniten liki ja pitänyt kunnon "notice me, notice me" -showta, oli tullut tärkeimmäksi. Elina ei itse ottanut oma-aloitteisesti kontaktia muihin asukkaisiin eli viihtyi parhaiten juuri niiden seurassa, jotka persettä eniten nuolivat. Parempi juontajana kuin asukkaana, ehdottomasti.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Marras 2011 11:09

mirian kirjoitti:En ihan ymmärtänyt Elinan heittoa/kysymystä Annikalle siitä, että kolmiodraama Elinan, Mikaelin ja Annikan välillä olis Annikan häädön syy. Jos miinukset olisi käytössä, niin ehkä sitten olisi vaikuttanut, mutta ei kai kukaan Annikan kannattajista ole onnistunut pysymään pimennossa Annikan mustasukkaisuudesta ja sen takia päättänyt nyt yhtäkkiä jättää äänestämättä.

Edelleenkään en pitänyt Elinasta asukkaana yhtään. Huomasi taas tuosta talossa kertomastaan ajasta, että tämä mieskolmikko, joka itseään oli tuonut eniten liki ja pitänyt kunnon "notice me, notice me" -showta, oli tullut tärkeimmäksi. Elina ei itse ottanut oma-aloitteisesti kontaktia muihin asukkaisiin eli viihtyi parhaiten juuri niiden seurassa, jotka persettä eniten nuolivat. Parempi juontajana kuin asukkaana, ehdottomasti.
Aika hyvin allekirjoitan tämän, ja laskinkin Elinan pisteitä kun kertoi tuon suosikkikolmikkonsa...
Ei ole enää uskottava juontajakaan tämän jälkeen. :( En haluaisi ajatella näin, mutta niin se vaan on.

Ihmettelin myös tuota kolmiodraamaheittoa! Läppähän se oli, mutta tällä plussaäänestyssysteemillä on niin paha lähteä sanomaan vaan yhtä syytä miksi lähtö tuli!

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 14 Marras 2011 11:33

Karpow kirjoitti:Niin kuin Elinakin myönsi, ei hän ehtinyt olemaan talossa 100% asukas, vaan juontajan rooli oli päällä koko ajan osaksi. Hienoa, että tiedosti itsekkin tämän.
Hyvä että tiedostaa itse tuon asian koska itse olen aina tykännyt Elinasta extran ja sunnuntain Talkin juontajana mutta kun meni asukkaaksi niin parin päivän jälkeen en enää välittänyt tästäkään ihmisestä enää paljoa. Niin se talo muuttaa kuuluisasti ihmisiä [smilie=a_chuckle.gif]
No, mut onneks Elina on taas omalla paikallaan juontaja eikä laiskana ja tylsänä asukkaana..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 14 Marras 2011 18:39

Jaa niin milläköhän lailla Elinan uskottavuus juontajana on kärsinyt?! Elina on ihan yhtä hyvä ja mukava juontaja kuin ennenkin! Ihan yksi parhaimpia tv-juontajia ikinä!
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja pööpö » 15 Marras 2011 20:20

mirian kirjoitti:Edelleenkään en pitänyt Elinasta asukkaana yhtään. Huomasi taas tuosta talossa kertomastaan ajasta, että tämä mieskolmikko, joka itseään oli tuonut eniten liki ja pitänyt kunnon "notice me, notice me" -showta, oli tullut tärkeimmäksi. Elina ei itse ottanut oma-aloitteisesti kontaktia muihin asukkaisiin eli viihtyi parhaiten juuri niiden seurassa, jotka persettä eniten nuolivat. Parempi juontajana kuin asukkaana, ehdottomasti.
Kerran olen Elinaan törmännyt ja silloin hän kyllä otti hanakasti kontaktia, joten ehkäpä hän pelkäsi ottaa kontaktia.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Marras 2011 23:14

Häntäheikki kirjoitti:Jaa niin milläköhän lailla Elinan uskottavuus juontajana on kärsinyt?! Elina on ihan yhtä hyvä ja mukava juontaja kuin ennenkin! Ihan yksi parhaimpia tv-juontajia ikinä!
En muutenkaan ymmärrä mikä Elinasta niin erityisen ihanan juontajan tekee, mutta uskottavuus BB-juontajana meni nyt siinä, että hänellä on mielipide asukkaista ja kertoikin sen!

BB-juontajahan ei työssään saisi kertoa mielipidettään asukkaista.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 15 Marras 2011 23:36

^no eihän se niitä mielipiteitä asukkaista ole silleen työssään sanonut. ei extrassa mitenkään hehkuta, että nyt benille paljon plussaa, jos vaikka ben on lähdössä. sanoo, vaan et suosikeille plussaa. ja nyt sanon, ettei tästä tuu sanomista, että kyllähän se tietää, että ei saa hehkuttaa ketään, eikä ole silleen juontajana sanonut kenestä pitää ja kenestä ei. äh, en nyt oikein osaa selittää tätä silleen niinkuin tarkotan, mut kuitenkin :D

ja pitää nyt tähän vielä kirjoittaa senkin, että minusta Elina on aivan loistava juontaja, koska ensinnäki, se on ihan mielettömän hyvännäköinen, sillä on aivan taju ihana ääni ja muutenki se osaa olla telkkarissa jotenkin rento ja semmonen jännä :D

joo, ei hitto näitä mun selityksiä, skipatkaa vaikka koko viesti, mutta oli pakko saada kirjoittaa :D
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Marras 2011 23:40

^ Mitäs se sitten Talk Show'ssa oli, kun Elina kertoi ketkä olivat hänelle läheisimpiä ja keistä pitää eniten? Tuntui vastaus sieltä tulevan.

Muistankin vielä vastauksen, eli Rami, Miksu ja Benski!
Elinasta ei siis koskaan tällä kaudella enää puolueetonta juontajaa tule, vaikka hoitaisikin Extrat kunnialla.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 15 Marras 2011 23:44

^talkissa susanna oli se juontaja ja elina siinä tilanteessa "häädetty" asukas, näin minusta. ja kenelle tuli yllätyksenä, että tämä kolmikko oli elinan mieleen, ei minulle ainakaan. niin ihan sama, vaikka tuon sanoikin ääneen. ja ei minuun katsojana elinan mielipiteet vaikuta tippakaan, vaikka elinasta kovasti pidänkin, silti haluan benkun pois heti ku vaan on mahdollista, elinan mielipiteestä viis. ja uskon, että elina on sen verran ammattitaitoinen, että ei anna talossa olonsa mitenkään vaikuttaa siihen miten juontaa
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Marras 2011 23:55

^ Elina oli aloittanut juontonsa jo sitä ennen kun esittäytyi "häädettynä asukkaana" ja on edelleen sama ihminen. :D Eipä minuunkaan vaikuta juontajan mielipiteet vaikka niitä suorassa lähetyksessä laukoisikin, mutta en tykännytkään että Elina niitä alkoi kertomaan.
Yllärinä ei tuo kolmikko tullut, mutta ei se ainakaan Elinan "pisteitä" nostanut.

En vihaa Elinaa juontajana, mutta en innostunut tuosta asukas-reissusta niin paljon etten antaisi pakostikin sen vaikuttaa vähän uskottavuuteen.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 16 Marras 2011 00:03

^on toki sama ihminen, mutta kyllä se silti osaa pitää molemmat puolet erillään. ja kyllähän se kuuluu kysyä, ketkä oli elinalle tärkeimmät, kun sitä kerta muiltakin kysytään. ei sentään kuitenkaan vissiin kysytty kenen pitäsi voittaa, vaikka tämäkin voidaan tärkeimmistä henkilöstä päätellä, mutta nääh ;)
Laura vie, muut vikisee!

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja pööpö » 16 Marras 2011 00:30

orgasmienkeli kirjoitti:
Häntäheikki kirjoitti:Jaa niin milläköhän lailla Elinan uskottavuus juontajana on kärsinyt?! Elina on ihan yhtä hyvä ja mukava juontaja kuin ennenkin! Ihan yksi parhaimpia tv-juontajia ikinä!
En muutenkaan ymmärrä mikä Elinasta niin erityisen ihanan juontajan tekee, mutta uskottavuus BB-juontajana meni nyt siinä, että hänellä on mielipide asukkaista ja kertoikin sen!
Mäkin kun hänet tapasin, mietin että kaunis nainen, mutta liian leveä "lantio" Silloin en tosin tiennyt kuka hän oli, eikä oikeen kiinnostanutkaan kun talo oli täynnä isompia nimiä jo muutenkin, sekä siihen päälle mulla oli Vappu kiikarissa, mutta nyt kun Elinakin on julkku - ja Vappu varattu - niin tuo "lantiokin" on enemmänkin persoonallista.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Marras 2011 02:05

^ Meni ohi ja lujaa.
ramasee kirjoitti:^on toki sama ihminen, mutta kyllä se silti osaa pitää molemmat puolet erillään. ja kyllähän se kuuluu kysyä, ketkä oli elinalle tärkeimmät, kun sitä kerta muiltakin kysytään. ei sentään kuitenkaan vissiin kysytty kenen pitäsi voittaa, vaikka tämäkin voidaan tärkeimmistä henkilöstä päätellä, mutta nääh ;)
Elina ei vaan ole ihan saman tasoinen asukas mielestäni.

Pointtina se, etten osaa pitää ketään samaan aikaan uskottavana asukkaana ja juontajana! Haluaisin pitää Elinaa nyt uskottavana edes toisesta noista, mutta uskottavuus molemmissa kärsi. :?
En näe sitä kunnollisena asukkaana, mutta juonto-uskottavuus kärsii, koska oli kuitenkin asukas jolla on omakohtanen kokemus ja mielipide.

Tokihan Elina voi ottaa ensi kerralla "olen nyt juontaja" -tekstillä varustetun paidan, ja silloin kun asukas-rooli tulee vuoroon, niin vaihtaa sen pikapikaa "olen nyt entinen asukas" -tekstiseen paitaan. :D

Grr
Asukaskokelas
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Marras 2007 13:59

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Grr » 16 Marras 2011 07:32

ramasee kirjoitti: minusta Elina on aivan loistava juontaja, koska ensinnäki, se on ihan mielettömän hyvännäköinen, sillä on aivan taju ihana ääni ja muutenki se osaa olla telkkarissa jotenkin rento ja semmonen jännä :D

joo, ei hitto näitä mun selityksiä, skipatkaa vaikka koko viesti, mutta oli pakko saada kirjoittaa :D
Eipä tuossa mitään skippaamista, ihan samaa mieltä. Minusta myös upean näköinen nainen ja juuri eilen taisi olla talopätkiä katsellessa kun kiinnitin huomiota siihen, että tykkään Elinan äänestä myös kovasti. :)
Kun tähän lisätään taidot juontajana sekä tuo talossa esille tullut herkkyys, niin eipä ole Elinä yhtään vähempää kuin ihana. :in love:

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja pööpö » 16 Marras 2011 09:35

orgasmienkeli kirjoitti:^ Meni ohi ja lujaa.
Pointti oli tyylilaji.
Pointtina se, etten osaa pitää ketään samaan aikaan uskottavana asukkaana ja juontajana! Haluaisin pitää Elinaa nyt uskottavana edes toisesta noista, mutta uskottavuus molemmissa kärsi. :?
En ihan ymmärrä miten onnistut kontraamaan nuo ominaisuudet keskenään, mutta eivät ne minulle ainakaan edusta oksymoronia.
En näe sitä kunnollisena asukkaana, mutta juonto-uskottavuus kärsii, koska oli kuitenkin asukas jolla on omakohtanen kokemus ja mielipide.
Täytyy myöntää että olin itsekin hieman mustasukkainen.

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 18 Marras 2011 01:08

pööpö kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:
Häntäheikki kirjoitti:Jaa niin milläköhän lailla Elinan uskottavuus juontajana on kärsinyt?! Elina on ihan yhtä hyvä ja mukava juontaja kuin ennenkin! Ihan yksi parhaimpia tv-juontajia ikinä!
En muutenkaan ymmärrä mikä Elinasta niin erityisen ihanan juontajan tekee, mutta uskottavuus BB-juontajana meni nyt siinä, että hänellä on mielipide asukkaista ja kertoikin sen!
Mäkin kun hänet tapasin, mietin että kaunis nainen, mutta liian leveä "lantio" Silloin en tosin tiennyt kuka hän oli, eikä oikeen kiinnostanutkaan kun talo oli täynnä isompia nimiä jo muutenkin, sekä siihen päälle mulla oli Vappu kiikarissa, mutta nyt kun Elinakin on julkku - ja Vappu varattu - niin tuo "lantiokin" on enemmänkin persoonallista.
Ai siis missä tapasit Elinan?

Mua ei vois vähempää kiinnostaa Vappu, vaik olis kuinka vapaa, se on ihan mummomainen ja ihme pliisu kikattaja verrattuna Elinaan! Vappu ei olis yhtään mun tyyppiä.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Marras 2011 01:10

^ Vappu pliisu? :shock: Elina on mielestäni pliisu, kun Vappu taas on jopa räväkkä!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”