Mikael Perttula

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Mikaelille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:10

5 - Suosikki
135
22%
4
105
17%
3
108
17%
2
75
12%
1
57
9%
0 - Inhokki
138
22%
 
Ääniä yhteensä: 618

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Joulu 2011 22:02

pelottavan lähellä on kyllä miksu voittoa. on kyllä päässy aikahelpolla talossa, kun voitti sen finaaliviikkoäänestyksen. toivottavasti janica voittaa
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 11 Joulu 2011 22:52

Tämä saa sitten 5 000 toiseksi tulemisesta. Mielestäni Tiina, Kari, Kadi, Tero, Kätlin ja Marika olisivat kaikki ansainneet sen enemmän kuin Miksu. :roll:

Ja vielä kun ottaa huomioon, että pääsi tuotannon aivopierun takia finaaliin.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja maumiu » 11 Joulu 2011 22:57

Onnea Mikael 2. sijasta :tu Et kuitenkaan tyhjin käsin lähtenyt talosta ja se on pääasia ja kokemukset myös jos jotain tuolta käteen jäi [smilie=a_okbyenow.gif]
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Joulu 2011 23:40

Toivoin Mikaelin voittoa, mutta 2.sija oli myös hieno saavutus. Onnea siitä! Korsossa on varmasti hyvät bileet, kun bilerahatkin järjestyi ;)

Kuva
you've got the dream but not the drive

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Anira » 11 Joulu 2011 23:43

Onnea Mikael 2. sijasta!!! [smilie=a_cool.gif]

Pitkälle pötkit! :--) Alussa pidin Mikaelista hurjasti, sitten vähän Ansku-jutun jälkeen pisteet laskivat, mutta kuitenkin nyt loppua kohden pidin.
Kyllä mielestäni siellä Mikaelin pipon alla liikkuu paljonkin kaikkea, vaikka ite heitti läppää että aika vähän liikkuu. =D

Tää [smilie=a_cool.gif] hymiö tuo muuten mieleeni jostain syystä juurikin Mikaelin. :D

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Joulu 2011 23:45

bigbrother.fi kirjoitti:Toiseksi tullut Mikael: En tiennyt, että olen kylmähermoinen

Toiseksi tullut Mikael piti Janicaa parhaana voittajana, itsensä jälkeen tietenkin.

Jännittävän finaalilähetyksen päätteeksi Big Brotherin vuoden 2011 voiton vei Janica. Mikael tuli toiseksi. Miestä ei harmita, vai harmittaako?

– Ihan sikana, Mikael toteaa vakavalla naamalla.

Hän olisi tuhlannut voittorahat "johonkin typerään ja hauskaan". Janica oli kuitenkin miehen mielestä paras voittaja.

– Mun jälkeen, hän heittää.

"Oon joskus pitänyt itseäni valittajana ja nipottajana"

Mikael oppi talossa, että hänellä on asiat hyvin.

– Oon joskus pitänyt itseäni, että olen sellainen valittaja ja nipottaja. Nyt on eri kuva, Mikael toteaa.

– Ja en tiennyt että oon näin kylmähermoinen.

BB:n jälkeen Mikael aikoo mennä tgakaisin töihin heti, kun se on mahdollista. Tänä vuonna toiseksi tullut sai viisi tuhatta euroa palkinnoksi.

– Kun sain tuon viisi tuhatta, niin voisin periaatteessa pitää pari viikkoa lomaa. Mutta heti kun mahdollista, niin haluan takaisin duuniin, Mikael kuittaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Joulu 2011 23:48

Yllätyin kyllä, että myönsi noinkin vaivattomasti että toinen sija harmittaa.
Ehkä kuitenkin toinen sija oli ansaittu, kun kuitenkin olisi voinut itsestään enemmänkin antaa. Korsoa oli kyllä hauska katsella koko kauden! :tu
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Anira » 11 Joulu 2011 23:52

Mikael kiukutteli Big Brother -finaalissa
11.12.2011 23:39

Big Brotherissa toiseksi sijoittunut Mikael kiukutteli sunnuntain finaalilähetyksen jälkeen.

Sunnuntaisessa Big Brother -finaalissa toiseksi sijoittunut Mikael vitsaili suorassa lähetyksessä, mutta kameroiden sammuessa miehen käytös muuttui täysin. Vitsiniekka muuttuikin ylimieliseksi ja kylmäksi. Medialla oli lähetyksen jälkeen mahdollisuus haastatella Big Brother -kilpailijoita, mutta Mikaelia ei asia kiinnostanut.

– Kenen mukaan minun täytyy muka puhua kenellekään yhtään mitään. Sinä et ole minun ystäväni, joten minun ei tarvitse puhua sinulle mitään, Mikael totesi ylimielisesti median edustajille.

Lehdistötilaisuuden edetessä Mikaelia ärsytti jopa muiden kilpailijoidenkin haastattelut, eikä mies epäröinyt näyttää närkästymistään. Liekö miestä harmittanut voittorahojen häviäminen tai pitkän kilpailun päättyminen ja palaaminen normaaliin elämään.

(MTV3)
Semmosta.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... finaalissa

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja David Mills » 11 Joulu 2011 23:53

Hyvä vaan, että myöntää jos todella harmittaa. Kyllä se vaan monella tuossa vaiheessa alkaa voittosumma kiiltää silmissä, vaikka muuta sanoisikin ennen tuloksia.

Mun mielestä paskamedialle voikin haistattaa paskat. Itsekin tekisin niin. Pisteet siitä Miksulle!

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja KariTa » 11 Joulu 2011 23:56

^^ Tuo vain vahvisti sitä käsitystä ettei Mikael ollut talossa oma itsensä vaan näytteli kaikille reilua jätkää, onneksi tämä huono häviäjä ei sentään voittanut.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Joulu 2011 23:59

Ai Korso kiukutteli.......no eipä Miksu tuntunutkaan olevan kovin kiinnostunut mediahuomiosta talossa. Ilmoitti olevansa Mikael ilman BB-liitettä. Tuskin jää julkisuuteen.
Kannattaisi nyt kuitenkin hiukan skarpata koska median kosto on yleensä julma. ;)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 12 Joulu 2011 00:01

No just joo, jotenki arvasin, että se viel räjähtää ku padonnu pahoja puoliaan :D Eihän se näyttäny ku kivan-muka-hauskan Mikaelin tuolla. Onneksi jäi kakkoseksi, eikä voittanut vapaalipulla :tu
That damn fox!

Kuva

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Marikki » 12 Joulu 2011 00:02

Miksu toivoi jossain vaiheessa pääsevänsä talosta pois keskellä viikkoa, jolloin olisi pienempi "härdelli". Koittaisi nyt vaan jaksaa pari päivää vielä, niin eiköhän sitten saisi olla rauhassa.

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Salami » 12 Joulu 2011 00:04

Haha, mediaa nyt vaan vituttaa, että Miksua ei kiinnosta olla niitten orja. Ei ne maksa sille mitään noista, niin miks se vastailis kysymyksiin, kun siitä on vaan sille haittaa. Miksu osoitti jo talossa, että ei halua julkisuutta ja hyvä, että pitää linjastaan kiinni.

Eiköhän media unohda Miksun aika nopeesti, kun ne saa Janicasta hyvän rengin. Se nyt vaan nauttii julkisuudesta ja haluaa sitä. Kohta vetelee helmiä toosastaan paskalehtien etusivuilla. :lol:

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 12 Joulu 2011 00:13

No ihme perseilyä kyllä jos noin on. Se on kuitenkin vain se pari päivää että media unohtaa ja sitten voi kadota julkisuudesta, pitäisi tuo nyt ymmärtää jos lähtee realitysarjaan.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja rink » 12 Joulu 2011 00:14

Vai tuollako tavalla siinä kävi. Olin siinä käsityksessä, että Mikael olisi ollut ns. hyvä hävijä ja osanut ottaa huumorilla.

Pitää jäädä kuitenkin odottamaan Mikaelin selitystä asialle jne.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Joulu 2011 00:36

Iltasanomian sivuilla olevassa haastattelussa Mikael tuntui lähinnä puoliläpällä heittävän "Taasko mua haastatellaan?". Olisi halunnut jutella kavereittensa kanssa eikä vastailla "Harmittaako?" kysymyksiin jokaiselle eri lehdelle. IS:n tilanne ei mun mielestä ollu mitenkään kiukuttelua, en sitten tiedä millaisella äänensävyllä se maikkarille oli vastannut.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 12 Joulu 2011 00:38

^ Olisi kiva nähdä videota, mutta toiveeksi varmaan jää ..

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Joulu 2011 00:39

Suostui tuo nyt kuitenkin näköjään pusukuvaan:
Kuva
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Karhu » 12 Joulu 2011 00:46

Sihi kirjoitti:Kannattaisi nyt kuitenkin hiukan skarpata koska median kosto on yleensä julma. ;)
Toimittajilla on joo tapana repiä kunnon itkupotkuraivarit jos joku ei kumartelekaan heidän edessään ja vastaa kuuliaisesti kaikkiin typeriin henkilökohtaisuuksiin meneviin uteluihin.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 12 Joulu 2011 01:13

Mua nyt lähinnä huvitti toi "anna rahaa" IS toimittajalle :D

Oisko nyt niin, että olivat hiukka naivisti odottaneet pääsevänsä nopsaan vaan kavereiden kaa. Mutta sitten tullaan et ois mikki päällä ja minni alla, mitäs tähän on sanomista? :blackeye
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 12 Joulu 2011 02:33

Alussa pidin Miksusta, mutta sitten pilasi minun mielestäni pelinsä niin maar perusteellisesti mustasukkaisen vinku-ADHD-tytsyn kanssa. Siitä vaan sitten on varmaan suostumassa luulosairaan mustasukkaisen kanssa lähisuhteeseen, hyvää tulosta ei ole odotettavissa live-elämässäkään, kun se ei edes talossa onnistunut.
Mutta ehkä viisitonninen lohdutti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”