Janica Kortman

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Janicalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:14

5 - Suosikki
252
36%
4
152
22%
3
96
14%
2
47
7%
1
35
5%
0 - Inhokki
109
16%
 
Ääniä yhteensä: 691

Avatar
Mimosa83
Sveitsi
Viestit: 94
Liittynyt: 20 Syys 2011 07:52

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mimosa83 » 12 Joulu 2011 10:19

Karpow kirjoitti:Huomasitteko muuten miten lyhyt Janican äiti on? [smilie=a_holycrap.gif]
Olin tänä syksynä kerran tuolla studiossa ja sillon Janican äiti oli siellä Janican kaverin (joka kävi talossakin) kanssa ja näytti kyllä tosi lyhyeltä sen rinnalla. Sana parivaljakko siellä tais olla muuten eilenkin. Mut ihanalta mammalta vaikutti. [smilie=a_smitten.gif] Onhan ihanalla Janicalla pakkokin olla ihana äippä. :in love: Hyvää jatkoa Janicalle ja koko perheelle! :tu

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Evalds » 12 Joulu 2011 10:58

Onnea Janica, saatiin vihdoin se erilainen voittaja, niin hyvässä kuin vähän pahassakin.

Ei mikään lissukka, vaan elämää pursuava nainen! :tu

Kerrankin seksiä ja elämän iloista nauttinut voitti, lisäksi Janica oli paras tehtävissä, veti kybällä ne.

[smilie=vibes.gif]

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Anira » 12 Joulu 2011 11:15

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ta ... 41357.html

Hyvä meininki näyttää tuolla studiossa olevan Janican voiton jälkeen! :) Sanooko Janica tuossa videossa vielä jotain erityistä, mitä ei tosta alla olevasta tekstistä tule ilmi? (Mulla ei toimi äänet koneessa.)

Mahtaako tuolla taustalla liikkua Liana Minnan kanssa? :)

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Joulu 2011 11:56

^
IS: "..itketti noin hirveesti?"
Janica: "No emmä.. jotenkin niinku tän koko urakan jälkeen mä oon.. siis pistänyt tähän 3 ihmisen elämän panokseks. Ja sitte tavallaan että sain jonkun kiitoksen tosta. Että ehkä mun kannatti toivoo toivomuskaivolta että mä voitan"
IS: "Noni. Miltä tuntuu toi, oikeesti, 50 000 euroa rahaa!"
Janica: "Siitähän varmaan sellanen kolmekymppiä jää käteen niinku tuolla on juteltu, niin ei se mikään kuitenkaan maailmaa mullistava summa ole, mutta ihana kiitos tästä hukatusta ajasta"
IS: "Mitä aijot sanoa sun lapsilles ensimmäisenä?"
Janica: "Että mulla on ollut tosi kova ikävä niitä ja mä rakastan niitä ja että ne ei sitten mene kouluun seuraavana päivänä kun mä oon kotona"
IS: "Mitä luulet että lasten palaute on sulle?"
Janica: "Mä uskon että niillä on ollut todella kova ikävä. Mä en tiedä.. mä toivon vaan ettei ne oo joutunut kärsimään minkään mun tekemisten takia."
IS: "Mites tää uus BB-perhe? Aijotko pitää heihin yhteyttä jatkossa?"
Janica: "No varmasti. Mä oon saanut sieltä kourallisen tosi ihania ystäviä. Emmä usko että välttämättä kaikkiin tulee oltuu.. niin paljon tekemisissä, muuta kun ne pakolliset missä ehkä treffataan tän jälkeen. Mutta ainakin noi mun parhaat ystävät, niin varmasti tuun pitämään koko loppu elämän"
IS: "Miten juhlit tänään?"
Janica: "En tiiä!"
IS: "Hyvä! Kiitos Janica!"
you've got the dream but not the drive

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Anira » 12 Joulu 2011 12:13

Lothar itki onnesta: Janicalle juhlat
Lothar järjestää suuret paluujuhlat BB-Janicalle

Aikuisviihdealalta tuttu Lothar ei pystynyt pidättelemään kyyneleitään, kun BB-Janica julistettiin vuoden 2011 Big Brotherin voittajaksi.

– Kyyneleet tulivat silmiini. Onnenkyyneleet. Olin päättänyt, että en äänestä ketään. Sitten kävi käsky myös kavereilleni. Kun tilanteesta tuli tiukka, niin kilpailuhenkeni mukaan ajattelin, että mehän emme häviä, Lothar kertaa sunnuntai-illan tapahtumia MTV3.fin Viihdeuutisille.

Lothar ja BB-Janica ovat esiintyneet yhdessä useita kertoja ravintoloissa sekä messuilla. Yhteistyö alkoi, kun Lothar tarjosi töitä Janicalle tanssijana.

– Jonkin verran meni aikaa ja hän soitti minulle. Olemme tehneet yhdessä ravintolakeikkoja sekä olen hommannut hänet esiintymään Suomen suurimmille messuille. Koskaan emme ole tehneet filmejä, emmekä tee. Nämä ovat ainoastaan striptease-esityksiä.

Lothar kertoo auttaneensa Janicaa useasti.

– Olen auttanut häntä kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Jotkut ovat kyselleet, että miksi autat kahden lapsen yksinhuoltajaäitiä? On olemassa ihminen, jonka näkee kaikki. Sitten on olemassa ihminen, jota monet eivät näe. Hän on herkkä ja hänen tunteensa herättävät. Hänelle ovat tärkeitä oma äitinsä ja lapsensa.

Lothar aikoo järjestää Janicalle paluujuhlat lähiaikoina.

– Hän on nyt pyörityksessä, joten odotetaan, että hän ensin pääsee olemaan lastensa kanssa. Juhliin tulee parhaimpia ystäviämme. Muut juhliin liittyvät asiat pidetään salaisuutena.
:P
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... lle-juhlat

Linkissä myös kaksi kuvaa Lotharista ja Janicasta. :D

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja VeePee » 12 Joulu 2011 14:30

Janica sitten otti ja voitti (kuinka yllättävää)

Ei voi sanoa että paras voitti mutta toisaalta loppupeleissä ei tääkään huono ollut.

Janicasta jäi mieleen Janican veemäinen ilme aina kun muut puhuivat ja alkuviikkoina tapahtunut Annikan provosoiminen mm. Mikaelin valitsemisella bilekaveriksi yms.

Ovela laskelmointi paistoi aika-ajoin Janicastakin läpi mutta loppupeleissä Janica vaikuttaa tunteikkaalta persoonalta eikä miltään muoviselta julkkistyrkyltä ja hyvä niin.

Eipä muuten oo aikasemmin voittanut Suomi-BB:tä perheellinen ihminen jolla on muitakin suita elätettävänä kun omansa. Moni äiskä ja iskä on koittanut BB-talossa mutta Janica jaksoi olla alusta loppuun.

Asukkaana ei mikään suosikki mutta siltikin ansaittu voitto tuli Janicalle.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Joulu 2011 15:05

Olen aika tyytyväinen Jaden voittoon, sillä oli kuiteski todella eläväinen ja värikäs persoona. :tu Vaikka Janicalla olikin julkkistausta, oli hänellä paljon oikeita kannattajiakin. Tosin olihan bb koko kauden yrittänyt tehdä Janicasta voittajaa, mutta silti...

Janica on ollut koko kauden minulle pienoinen arvoitus, mutta loppua kohden aloin päästä jyvälle. Oli minulle useasti ristiriitainen persoona, sillä monia ärsyttäviäkin piirteitä Janicasta löytyy, esim. katkeruus ja ylitse pursuava voitontahto. Loppua kohden nämä alkoivat hiljallen karisemaan pois ja aloin löytämään Janicasta paljon hyviäkin puolia. Kaiken kaikkiaan lostava bb-asukas! :tu

Loppuarvio: 4

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Burph » 12 Joulu 2011 16:04

Mun mielestä nimenomaan tuo voitontahto oli yksi Janican parhaita piirteitä. J veti aina tehtävät kybällä, ellei kahdellakin. Eikä juuri valitellut turhasta. Huolimatta kilpailuvietistään (vai onko nuo nyt muka niin ristiriidassa) Janica on lämmin ja herkkä persoona, jonka juttuja oli kiva kuunnella. Janicaa oli myös ilo katsella, kun kantoi kroppansa kauniisti ja ryhdikkäästi. Sebun ja Janican ystävystyminen oli kiva ylläri. Hyvä asukas! Hyvä voittaja!

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

kitek
Peitonheiluttaja
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Loka 2009 20:58

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja kitek » 12 Joulu 2011 16:39


Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Joulu 2011 16:49

Janica. Suosikkini alusta loppuun. Olet todella määrätietoinen nainen ja sinusta huokui talossa erilaisia piirteitä, niin hyvässä kuin pahassa. Olen tyytyväinen, että voitit. Finaaliviisikosta annoit eniten ilmi itsestäsi talossa. Olet kyllä voittosi ansainnut! Loppuarvosanaa tuskin tarvitsee ääneen sanoa ;)
:trollface:

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja scorchio » 12 Joulu 2011 17:17

No onnea nyt Janijadecalle, Mrs Jekyll&Hydelle, Suomen BB:n Suurelle Myytinmurtajalle, sillä nyt BB:n voi voittaa myös:

- perheellinen,
- vähän vanhempi,
- kauden aikana seksiä avoimesti harrastanut asukki.

Omilla kohillani Janica jatkaa suht neutraalien/lähes yhdentekevien voittajien ketjua SariSauliAnniinaAsoNikoN, ei harmita, enkä hypi riemusta. Parempi tää nyt kuitenkin on kuin Se [smilie=a_teeth.gif] tai himmaileva ja sluibaileva Löysis.

Keskikastia koko kauden ajan.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 12 Joulu 2011 18:12

Toisiksi huonoin voittaja Suomen BB-historiassa. Anniinan turhuuden tasolle tuskin kukaan koskaan pääsee, mutta kyllä Janica aika lähelle pääsee olemalla ihan oma vastenmielinen itsensä. Olipahan sentään näkyvä ja aktiivinen asukas eikä pelkkä tapetti.

Faktahan on että Sebastian olisi vienyt tämän 100-0 jos olisi finaaliin asti selvinnyt. Henkinen voittaja.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Joulu 2011 18:18

IS kirjoitti: BB: Janica: Lapseni eivät nähneet pahimpia juttujani

BB-voittaja Janica ei ehtinyt nukkua viime yönä yhtään, sillä uni ei tullut silmään.
Hän ehti puhua lastensa kanssa puhelimessa ja kuuli, että heillä on kaikki hyvin.

- He eivät onneksi ole nähneet niitä pahimpia juttujani televisiosta, Janica huokasi kiitollisena.

Jälkikäteen hän on alkanut miettiä, että humalassa toilailun ja helmitempun hän olisi saanut jättää BB-talossa tekemättä, sillä siitä on noussut niin suuri kohu.

- Olen itse tehnyt sen tempun niin monta kertaa, ettei se silloin tuntunut mitenkään erityiseltä.

Janica miettii myös mitä ihmiset ovat ajatelleet hänen puuhailustaan Norjan BB-talossa Roberton kanssa. Hänelle on luultavasti tiedossa reissu Norjaan tapaamaan sikäläisiä kavereita ja tietysti ihanaa Robertoa.

- Se mitä tapahtui meidän välillä oli ihan normaalia toimintaa kahden aikuisen ihmisen välillä. Jos joku kostuu jotain sellaisesta, niin antaa palaa vaan. Tapaan Roberton tosi mielelläni uudelleen.

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/bb ... 06286.html
Seiska kirjoitti: BB-Janica: Olen vain pyörinyt sängyssä!

Suomen Big Brother 2011 -voittaja Janica Kortman ei saanut nukuttua viime yönä. Onko Janica ehtinyt jo jutella pienokaisilleen? Miten elämä tästä eteenpäin? Mitä jouluna tapahtuu?

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a273855/ ... +sangyssa/
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja ff » 12 Joulu 2011 18:22

Lopulta selvä voittaja, kun johti finaalin alusta ilmeisesti loppuun asti yhtä menoa ja eihän se yllättävä tulos ollut. Siinä suhteessa oli ainakin yksi tylsimmistä finaalikamppailuista ikinä, vaikka Mikael pääsikin melkein jo iskuetäisyydelle viimeisillä minuuteilla. Kai se voitto meni siinä suhteessa oikein näiden 2 välillä, että Janica sentään antautui formaatille aikalailla "täysillä" kun taas Mikael tosiaan oli loppujen lopuksi melko hiljainen/tylsähkö. Sympaattinen/aika-ajoin hauska, mutta eipä antanut itsestään hirveästi ulos loppupeleissä (siis Miksu).

Suvin olisin mieluummin näistä nähnyt korjaavan voiton, mutta eipä tuolla loppujen lopuksi niin väliä ollut, kun omat suosikit loistivat poissaolollaan finaalista. Onnittelut siis Janicalle ja käytäthän voittorahat "viisaasti".
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja newman » 12 Joulu 2011 18:39

Janican voitto yllätti ainakin minut. Tai ainakin, jos ajatteli kauden alussa Janican mahdollisuuksia: strippari-koulukiusaaja-sexy-lapset kotona. Tuolla recordilla ei paljoa ollut luvassa, mutta niin vaan voitto tuli. Yleensö sexyt naiset tuppaa tippumaan, mutta janican tuhmuus kääntyi hänen edukseen, "Pahiksesta" tuli hyvä ominaisuus nössöjen seassa.

plussat/miinukset:
+värikäs
+toi säpinää ja äksöniä
+ei valittanut
+ei juonitellut äänestyksistä
-kännijade
-annika-gaten aloittaja ja leppymätön loppuun asti, vaikka A kuinka koitti sopia.
-tuotannon suosikki, kutsuttu voittamaan
-pääsi helpolla, voitti vielä rahatkin
-pudotti muita naisia, kaveerasi miehiä. Jo jaa, kaipa se on sallittua.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 12 Joulu 2011 18:49

Tulee aika koomisia vastauksia välillä, kun vahingossa kirjoittelevat väärään paikkaan. :) Joka vuosi yhtä hankala systeemi.
Janica poltatko ?
T:mit
Kiitos :)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 12 Joulu 2011 18:50

Vissii tulee aikamoista tahtia noit kysymyksiä ettei ikinä kerkeä kunnolla :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Joulu 2011 19:11

iltalehti.fi kirjoitti:Näistä Janica muistetaan

BB-Janica kohahdutti strippaamalla ja harrastamalla seksiä Norjassa, mutta myös riitelemällä Annikan kanssa ja flirttailemalla Sebastianille.

Avoimesti aikuisen naisen seksuaalisuudella talossa pelannut ja leikitellyt Janica jää historiaan Suomen ensimmäisenä BB-voittajana, joka harrasti talossa ollessaan seksiä. Janica teki sen tosin ollessaan asukasvaihdossa Norjassa paikallisen Roberto-asukkaan kanssa.

Lokakuun puolivälissä Meksikobileissä Janica kohahdutti strippaamalla ensin Salarille ja sitten perään Benille täysin ammattilaisen suorituksen. Janica riisui stringejä lukuunottamatta kaiken ja veti pikkuhousujensa sisältä pitkän helminauhan. Tämä esitys nousi otsikoihin Norjassa, jonne Janica lähti tasan viikkoa myöhemmin asukasvaihtoon.

Janica strippasi myös Norjassa, jonne häntä varten tuotiin tanssitanko, jolla hän esitteli taitojaan ja opetti temppuja Norjan asukkaille. Myös Suomen taloon tuotiin myöhemmin vastaava tanko, jolla Janica tanssi muille asukkaille.


Kaipasi unilelua

Janican tunnusmerkkejä kauden aikana olivat hänen estottomuutensa ja yllytyshulluutensa. Heikon viinapään omistavana hän humaltui jo parista viinilasista ja hilpeässä hiprakassa oli valmis mihin tahansa.

Esimerkiksi Salar yllytti naista kanssaan petipuuhiin, vaikka olikin suhteessa Veeraan. Humalainen Janica haastoi pojan toteuttamaan mielihalunsa ja sitoi tämän sängyssään jalkalukkoon. Kaksikko eteni vain sormipeleihin, vaikka Salarin housut kävivätkin nilkoissa.

Janica pelehti Salarin kanssa satunnaisesti aivan kauden alusta alkaen, sillä nainen kaipasi unilelua.

- Salarissa on enemmän rutistettavaa kuin kapoisessa Sebastianissa ja koska muut miehet ovat varattuja, Janica perusteli.


"Esileikeistä kastuu koko sänky"

Aivan kauden alussa Janica valittiin Kukkia ja mehiläisiä -tehtävässä Kuningattareksi, jonka tehtävänä oli valita yöseurakseen yksi kuhnureista. Janica valitsi Annikan kiusaksi tämän kanssa seurustelleen Mikaelin. Humalassa ollut kaksikko sähläsi sängyssä ja vaatteita riisuessaan, muttei tehnyt mitään kiellettyä. Tosin kumpikaan ei muista miten pitkälle juttu yöllä meni. Tästä alkoi Janican ja Annikan verivihollisuus, joka jakoi talon kauden aikana kahtia.

Marraskuun viimeisellä viikolla humalainen Janica haastoi Mikaelia kokeilemaan kädellä hänen jalkoväliään, sillä poika ei uskonut, että Janica olisi kiihoittuneessa tilassa. Koska Annika ei ollut kieltämässä, Mikael kokeili ja joutui toteamaan Janican "robotiksi".

- Mä olen hetivalmis. En tykkää esileikeistä, kun sitten on koko sänky märkänä. Robertollekin sanoin Norjassa, että koska olen ollut kymmenen viikkoa ilman, niin varo, ettet huku, Janica kihersi.


Raamattu ja Kamasutra

Uskonnollisia arvoja korostaneesta Sebastianista muodostui Janican sydänystävä talossa, vaikka kaksikko olikin kuin yö ja päivä, kuin Raamattu ja Kamasutra. Janica vitsaili toistuvasti haluavansa viedä Sebastianin poikuuden, mutta tämä ei ymmärtänyt naisen leikittelyä seksillä, jonka koki pyhäksi asiaksi.

Sebastian yritti luoda siltaa Janican ja Annikan leirien välille, muttei onnistunut siinä, sillä naiset säilyivät vastapuolilla aivan loppuun asti. Myös Isoveli huomasi tämän katsojia kiinnostaneen jännitteen. Isoveli järjesti kauden aikana toistuvasti vastakkainasetteluja, joissa Janica sai aina kaikkea hyvää ja Annika kaikkea pahaa.


Pesi miehet urheilussa

30-vuotiaaksi huippukunnossa olevan Janican toisenlaisiin tähtihetkiin talossa kuuluvat naisen urheilusuoritukset. Lokakuun alussa hän kiipesi kiipeilyseinällä 85 metriä, mikä oli reilusti enemmän kuin koko asukasjoukolta vaadittu yhteistulos. Vain lajia harrastavat Mikael ja Sebastian päihittivät hänet.

Norjassa ollessaan Janica loisti paikallisessa päivätehtävässä, jossa asukkaat "lankuttivat", eli poseerasivat tikkusuorina erikoisissa paikoissa, muun muassa huutosakkitornissa ja sohvien välissä. Marraskuun lopulla Astronauttiviikon kuntotestissä Janica pesi kaikki kilpakumppaninsa paitsi Mikaelin, joka "ei suostunut häviämään naiselle".


Prinsessan raskaus ja rangaistus

Janica sai lisäksi talossa ollessaan salatehtäväkseen teeskennellä tulleensa raskaaksi Robertolle Norjan vierailulla. Kierukkaa käyttävä Janica onnistui mahdottomalta kuullostaneessa tehtävässään.

Janica unohteli toistuvasti mikrofoniaan, etenkin humalassa, ja Isoveli rankaisi Janicaa sulkemalla tämän eräänä krapula-aamuna tunneiksi lintuhäkkiin.

24. marraskuuta BB-talossa juhlistettiin Janican 31-vuotissyntymäpäiviä Prinsessa-teemalla, jolloin mmut asukkaat valmistelivat salaa ylistyslauluja ja ohjelmanumeroita päivänsankarille, joka niiskutti vaaleanpunaisessa prinsessamekossaan ja tiarassa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Anira » 12 Joulu 2011 19:23

"Olen tavannut kaikki vanhat asukkaat tosin osa ei vaivautunut edes halaamaan tai onnittelemaan.. :(" Vastasi Janica yhden verkkovierailukysymyksen päätteeksi. Sellasta. Vaikee melkein arvata keitä nää halaamatta jättäneet ovat.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Joulu 2011 19:24

^ Meinasin tulla kommentoimaan tota samaa. Aivan älyttömän lapsellista käytöstä!
you've got the dream but not the drive

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 12 Joulu 2011 19:25

^^ Oiskohan Annika, Veera ja eräät muut idiootit :noup:

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Rita » 12 Joulu 2011 19:26

Niinpä. Ja kuvittelinko vaan, kun huomioin että asukkaat eivät näyttäneet katsomossa kovinkaan iloisilta Janican voitosta? Tai ainakin olivat jotenkin oudon neutraaleja.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”