Ben Grundström

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Benille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:13

5 - Suosikki
33
4%
4
17
2%
3
42
6%
2
35
5%
1
97
13%
0 - Inhokki
531
70%
 
Ääniä yhteensä: 755

juupelis
Asukaskokelas
Viestit: 115
Liittynyt: 08 Joulu 2007 12:42

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja juupelis » 20 Marras 2011 11:33

Jaa, joku mennyt poistamaan mun viestin. Mitähän väärää siinä on ollut, että jos haluaa Benkun ulos tänään, niin äänestää Nettaa jäämään?????

Tarkennan vielä, että tarkoitin sitä, että Netta varmasti äänestää Benkkua lähtemään, jos saa itse äänestää. Jos on itse häädössä, ei saa äänestää.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Marras 2011 11:38

juupelis kirjoitti:Jaa, joku mennyt poistamaan mun viestin. Mitähän väärää siinä on ollut, että jos haluaa Benkun ulos tänään, niin äänestää Nettaa jäämään?????
Varmaan se, ettei täällä ole tarkoitus kehottaa ketään äänestämään jotakuta asukasta. Just guessing. Joku mode varmaan osaa selittää.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

juupelis
Asukaskokelas
Viestit: 115
Liittynyt: 08 Joulu 2007 12:42

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja juupelis » 20 Marras 2011 11:41

rubyblue kirjoitti:
juupelis kirjoitti:Jaa, joku mennyt poistamaan mun viestin. Mitähän väärää siinä on ollut, että jos haluaa Benkun ulos tänään, niin äänestää Nettaa jäämään?????
Varmaan se, ettei täällä ole tarkoitus kehottaa ketään äänestämään jotakuta asukasta. Just guessing. Joku mode varmaan osaa selittää.
Itse en sitä näin tarkoittanut, kyllä jokainen itse osaa päättää, äänestääkö vai ei. Mutta en tiedä muutakaan keinoa päästä Benkusta eroon, jos sitä kerran vihaa tai ei tykkää. Voin sanoa heti alkuun, että itse en äänestä, koska olen omasta vapaasta tahdostani laittanut puhelimeen estot, johtuen juuri siitä, että en halua ylimääräisiä kuluja juuri nyt.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2011 14:22

juupelis kirjoitti:Jaa, joku mennyt poistamaan mun viestin. Mitähän väärää siinä on ollut, että jos haluaa Benkun ulos tänään, niin äänestää Nettaa jäämään?????
Ei sitä oltu mihinkään poistettu vaan näköjään siirretty oikeaan ketjuun, viesti kun kuitenkin koski enemmän nimeämisiä/äänestystä ja Nettaakin kuin pelkästään Benkkua.

Ennenkuin pillastuu, kannattaa katsoa omasta viestihistoriastaan onko joku viesti oikeasti poistettu vai vaan siirretty.
The reason I swear so much is because fuck you.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maumiu » 20 Marras 2011 18:12

Onhan tää yrittänyt taas tänään nuolla jokaista ettei vaan saa illalla ääniä. Jos jää taloon niin sit on edessä taas pesäkeskustelut erikseen kun tää ällötys kertaa jokaiselle miten on niin kova tsemppari ja muita ajatteleva unelmavävy että miten on mahdollista että on saanut keneltäkään talossa ääniä..jos niitä edes nyt tälle uskalletaan antaa illalla..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Marras 2011 18:14

Benkku onkin ainoa tietämäni tsemppari, joka itse on sanonut itseään tsemppariksi!

Miten on mahdollista että Benin inhokkiprosentit on laskenut nyt 74%:iin? Luulin ettei paluuta enää tule noin "alas".

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja newman » 20 Marras 2011 18:25

maumiu kirjoitti:Onhan tää yrittänyt taas tänään nuolla jokaista ettei vaan saa illalla ääniä. Jos jää taloon niin sit on edessä taas pesäkeskustelut erikseen kun tää ällötys kertaa jokaiselle miten on niin kova tsemppari ja muita ajatteleva unelmavävy että miten on mahdollista että on saanut keneltäkään talossa ääniä..jos niitä edes nyt tälle uskalletaan antaa illalla..
JOS ben on häädössä ja joku erehtyy antamaan sille ääniä, Benin sydän murtuu. Tulee todellakin pesäilemään kyseisen tyypin kanssa ja kaivelemaan "Miksi, miksi?", tai itkee selän takana muille. Tuskin saa ääniä kuitenkaan.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maumiu » 20 Marras 2011 20:51

Se riippuu niin paljon siitä että ketkä muut kaksi on häädössä, olettaen että Ben äänestetään lopullisesti yhdeksi häätöasukkaaksi.. Jos Netta ja esimerkiksi Suvi ei olisi häädössä niin Ben saattaisi saada heiltä pisteet :tu Luulenpa kuitenkin myös ettei kukaan uskalla tätä äänestää kasvotusten.. Tekopyhää antaa sitten pk-huoneessa niitä häätöpisteitä kun ei kasvotusten uskalleta avata naamaa.. Tietäähän Ben että kaikki ei tykkää tästä koska on ollut häädössä..
Vitsi kun Ben äänestettäisiinkin ulos niin joutuisi varmaan suljetulle loppuelämäkseen [smilie=vibes.gif]
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja ramasee » 20 Marras 2011 20:55

kyllä benis murtuu, jos saa tietää, että on kolmen vähiten pidetyn joukossa. luulee varmasti, että on koko kansan suosikki. hiton palikka
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Marras 2011 21:00

Mä en kestäis sitä pettymystä, jos tää ei oliskaan kolmen joukossa. Sitten sitä vasta spekuloitaisiin, että aiempi ilmoitus oli vaan kusetusta ja Benkku on kärjessä.
a walking disaster

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja ramasee » 20 Marras 2011 22:41

höhhöh, vielä tämä talossa :td mutta ens viikolla nyt ihan oikeesti ulos. ei ollu kyllä yllättävää, ettei asukkaat tätä häätäneet
Laura vie, muut vikisee!

thome
Asukaskokelas
Viestit: 102
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:30

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja thome » 20 Marras 2011 22:53

Hyvä Benkku, matka kohti finaalia jatkuu.
Kateelliset valittaa, mutta Ben jyrää! :)

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maumiu » 20 Marras 2011 22:57

:td Hemmetti :td
Mut ei tosiaan sinänsä yllätyksenä tullut ettei asukkaat tälle pisteitä antaneet..
Toivo elää ensi viikossa :tu
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Burph » 20 Marras 2011 22:59

Näyttää vähän siltä, ettei asukkaat aio tälle miinusääniä antaa ennenkuin viimeisessä pakossa. :noup:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Karpow
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 11 Syys 2011 02:29

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Karpow » 20 Marras 2011 22:59

Täytyy kyllä sanoa, että huonosti 24/7:kaa katsoneena tällä viikolla (kiitos tylsän viikkotehtävän) Benistä kyllä irtosi illan parhaat naurut. Se ylitsevuotava narsistisuus, itserakkaus ja Hessu Hopomainen hölmöys, joka Benistä huokuu on jotain täysin käsittämätöntä. :lol:

Päiväkirjahuoneessa kerrotut itsekehut (mm. raskauden "tietäminen" ja Ramin kehuskelut) olivat jotain niin hellyyttävää katsottavaa, että kyllä sai nauraa ihan katketakseni. Benin viihdearvo nousi nyt kyllä ja huimasti. Kyllä se olisi Tanja, joka seuraavaksi saisi lähteä. :tu

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Marras 2011 23:18

Ai ei vieläkään päästy tästä eroon :madone: toivottavasti piakoin ettei pikkupoika luule että on finaaliin menossa!!
That damn fox!

Kuva

maasa
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 27 Loka 2010 20:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maasa » 20 Marras 2011 23:27

Hahah, mikä ilme benillä oli kun joutu istumaan sohvalle kolmen vähiten ääniä saannen kanssa. Olisko kellään laittaa kuvaa siitä ilmeestä? [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Marras 2011 23:29

Enää en menisi takuuseen että Ben on finaalissa, mutta aika varmaa se kyllä on!
Jo kauden alussa se ärsytti mua suunnattomasti, ja siksi arvelinkin että se vielä voittaa, kun yleensä tämmöiset ällöt tyypit menestyvät kisassa hyvin! :lol: (en voinut sietää viime vuoden Petriäkään, mutta ehtihän sitä jo pelätä että jopa voittaa vielä koko kisan...)
Pessimistihän ei pety, eli koko ajan olen luottanut että Ben jatkaa ja on finalisti.

Ihan niinkun arvelin, ei Ben sieltä mitään ääniä saanut!
Vitsitkin on tosi huonoja eikä naurata yhtään, mutta naurattaa sentään paljon silloin kun on ns. oma itsensä eikä tarkoituskaan ole olla hauska. :keineahnung:
Sain kyllä kunnon naurut, kun Ben mökötti Ramin häädön selvittyä!
Just sellainen "mä en ala enää mitään" -asento ja ilme.

Kurkussa on usein limaa, mutta mikään lima ei ole näin sitkeää kun mitä tämä lima.. ei tästä pääse ikinä!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja ff » 21 Marras 2011 00:31

Näytti muutaman sekunnin ajan, jopa pelästyneeltä kun pääsi istumaan keskisohvalle epäsuosittujen paikalle. Mutta Benkun onneksi talossa ei ole hänen lisäkseen selkäänpuukottajia jäljellä. Toki oli varmaan kova shokki, että vaikka hylkäsi Salarin ja juonittelut niin suosio ei silti ole sama, kuin mitä se bb-talon elämässä on. Pääsi vielä seilailemaan lisäviikoksi kahdeksi, vaikka kuluttaa vain talossa huonekaluja eikä paljon muuta. Ei mitään mahkuja kyllä finaaliin tahi palkintopallille ja eipä se mikään ihme olekaan. Olisi edes viihdyttävä asukas jokseenkin, mutta ei ole edes sitä minun silmissä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja pööpö » 21 Marras 2011 00:52

Multa meni vähän ohi miten Ben reagoi tohon hänelle suunnattuun salatehtävään, jossa Annika muka kertoi Mikaelille oikean syyn sille miksi Netta on talossa.

Ilmeisesti tossa vähän haettiin jotain kusisukkaa adoniksen haisteltavaksi, mutta taisi vähän kosahtaa?

Vai oliko Ben puissa ton assosiaatio yrityksen jäljiltä?

E: Vois joo keskittyä, tai sitten vaan olla hiljaa. Mä yhdistin nyt päässäni muutamankin salatehtävän yhteen nivaskaan..

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2011 04:31

pööpö kirjoitti:Multa meni vähän ohi miten Ben reagoi tohon hänelle suunnattuun salatehtävään, jossa Annika muka kertoi Mikaelille oikean syyn sille miksi Netta on talossa.
Benkun naamalla vilahteli siinä kohdassa mielenkiintoisten ilmeiden kirjo.

Muuten Ben kai ei sitten asiaan ennättänyt reagoidakaan, kun huomio kiinnittyi jo seuraavaksi siihen, että Netta kävi pk-huoneessa ja palasi sieltä itkien tyttöjen lohduteltavaksi, kun ei itsekään tiennyt, mikä salattu rooli hänelle nyt muka on käsikirjoituksessa varattuna, eikä halua sellaista vetää (kun alkukaudesta jo joutui tekemään niin), vaan olla vain oma itsensä.

Boul ma sene
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 03 Marras 2008 22:45

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Boul ma sene » 21 Marras 2011 04:38

En tykkää Benistä, mutta tavallaan huvittavaa miten rajusti porukka tätäkin kaveria tuntuu ihan oikeasti vihaavan. Loppupeleissä kuitenkin enemmän lapsenomainen/sinisilmäinen hölmö, jolla on vähän vääristyneitä käsityksiä esim. itsestään, mutta tuskin tarkoittaa silläkään mitään pahaa yhtään kenellekään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”