Suvi Pehkonen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Suville?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:04

5 - Suosikki
43
7%
4
79
14%
3
108
19%
2
89
15%
1
96
17%
0 - Inhokki
164
28%
 
Ääniä yhteensä: 579

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 17 Syys 2011 12:20

Ajatteleeko toi Suvi ollenkaan mitä se puhuu tuolla.
Nyt menossa kamala tilitys oman lapsen ongelmista ja sossujen palavereista yms.
Lapsi on 17v, niin varmaan arvostaa suuresti, kun äiti kertoo töllössä sen asioita.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Taika » 17 Syys 2011 12:23

sharkou kirjoitti:Melko huvittavaa tossa subin raportissa oli kohta jossa mainittiin Salarin pesseen kätensä sormetuksen jälkeen kyynärpäitä myöten :D
Suvihan oli squirttaaja. :D

Ei mua tollanen touhuuminen haittaa, ku tehdään ja siinä se. Enempi ärsyttää sellanen venkoominen, tehdäänkö vaiko eikö tehdä, hihihiii, sitten tilitystä kaikille seuraavat viikot.
Kuva

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 17 Syys 2011 12:39

unelma auvoinen kirjoitti:Ajatteleeko toi Suvi ollenkaan mitä se puhuu tuolla.
Nyt menossa kamala tilitys oman lapsen ongelmista ja sossujen palavereista yms.
Lapsi on 17v, niin varmaan arvostaa suuresti, kun äiti kertoo töllössä sen asioita.
Suvihan on jo kertonut telkkarissa millanen dildo tältä 17v tyttäreltä löytyy, yksityiskohtaisesti.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 17 Syys 2011 12:58

Rambokala kirjoitti:
unelma auvoinen kirjoitti:Ajatteleeko toi Suvi ollenkaan mitä se puhuu tuolla.
Nyt menossa kamala tilitys oman lapsen ongelmista ja sossujen palavereista yms.
Lapsi on 17v, niin varmaan arvostaa suuresti, kun äiti kertoo töllössä sen asioita.
Suvihan on jo kertonut telkkarissa millanen dildo tältä 17v tyttäreltä löytyy, yksityiskohtaisesti.
eikö mee jo vähän liian pitkälle :noup: kyllä tytär varmaan saa kavereiltaan kuulla kettuilua. kiitos siitä äidille :tu

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja realityfan » 17 Syys 2011 13:10

^Ja tänä aamuna käytiin läpi Suvin naapurit ja minkälaisia mulkvisteja he ovat. Todella yksityiskohtaisia juttuja kuka oli soittanut poliisit ja kuka taas lastensuojeluviranomaiset. Suvilla on muuten käynyt tosi huono tuuri kun tuntuu, että joka ikinen naapuri on täysin idiootti. Suvi elää rauhaisaa elämää Paloheinässä ja naapureihin alkaa sikiämään täysiä mulkkuja. Ihme juttu.

Avatar
Nipa
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 31 Elo 2011 15:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Nipa » 17 Syys 2011 13:19

Taika kirjoitti:Suvihan oli squirttaaja. :D
Sarjassamme asioita joiden lukemisen jälkeen toivoo että vois unohtaa mielikuvan. :D

Olisi Suvi nyt vähän kauemmin voinut kestää tuon "selibaatin" kanssa ja odottaa että tulee joku edes vähän oman ikäinen jonka kanssa voisi olla kemiaakin, mutta että joku 20-vuotias koulukiusaaja-Jafarpallo. Mutta kai tää on sitä ikäistään nuoremmin käyttäytymistä, tosin musta tuntuu että Suvin 17-vuotias tytärkään ei olisi langennut Salariin.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja minna » 17 Syys 2011 14:31

Suvi olisi hyvä asukas, jos jättäisi ison osan jutuistaan kertomatta. Seksijutut jatkuvalla syötöllä ei ole viihdettä. Lapsiin/perheeseen kohdistuvat yksityiskohtaisesti kerrotut jutut eivät ole viihdettä. Saavat vaan tuntemaan sympatiaa lapsia kohtaan.

Muuten Suvi on mielestäni ollut hyvä noin asukkaaksi. Räväkkä tapaus, joka ei missään nimessä jää seinäruusuksi. Ärsyttävä kyllä, mutta parempi olla ärsyttävä kuin täysi tapetti.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 17 Syys 2011 14:59

Tykkään Suvista tosi paljon :tu Räväkkä persoona.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 17 Syys 2011 18:56

Mun subjektiivinen henkilökohtainen mutu on, etten voi sietää tota muijaa. Sen ääni, joka huutaa kaiken tapahtuvan yli, saa huonot kylmät väreet menemään selkäpiissä. Ärsyttää aivan sairaasti joka ikinen kerta kun Suvi avaa suunsa.

Voi olla, että on suoraselkäinen ja on sanonut fiksuja jne. mutta mä olen kuullut tyypiltä vain ja ainoastaan niitä limajuttuja. Eikä se mitään että puhuu omistaan, mutta just Tuija ja Manta on mun mielestä kauan sitten ylitetty sillä että tää puhuu MUIDEN asioista telkkarissa.

Vaikka Suvi ottaa mua päähän tajuttomasti ja mä en voi sietää tyyppiä enkä mitään mitä se tekee, on Suvi silti mielenkiintoisemmasta päästä asukkaita mun näkökulmaan.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
lumi
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Syys 2011 16:46

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja lumi » 17 Syys 2011 19:17

No hyi että mikä tyyppi! Salar vois olla ikänsä puolesta tyttären poikakaveri vaikka. Ällöttävää :td kyllä tyttö on varmaan ylpeä äidistään..

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 17 Syys 2011 19:47

lumi kirjoitti:No hyi että mikä tyyppi! Salar vois olla ikänsä puolesta tyttären poikakaveri vaikka. Ällöttävää :td kyllä tyttö on varmaan ylpeä äidistään..
sit sinnuu varmaan myös ällöttää se, että miula on 12 vuotta nuorempi aviomies :lol:
talossa on mun mielestä raivostuttavampiaki asukkaita, ku suvi. tosin vähemmän vois pitää ääntä ja valittaa joka asiasta.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja scorchio » 17 Syys 2011 21:17

Taika kirjoitti:
sharkou kirjoitti:Melko huvittavaa tossa subin raportissa oli kohta jossa mainittiin Salarin pesseen kätensä sormetuksen jälkeen kyynärpäitä myöten :D
Suvihan oli squirttaaja. :D

Ei mua tollanen touhuuminen haittaa, ku tehdään ja siinä se. Enempi ärsyttää sellanen venkoominen, tehdäänkö vaiko eikö tehdä, hihihiii, sitten tilitystä kaikille seuraavat viikot.
Yhdyn. Mieluummin vaikka Minnan ja Esa J:n tyyli: reilu paneminen, ei jää mitään arvailujen varaan kuin toi stan hvetin kiehnääminen ja teinikihertely :madone: .

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 17 Syys 2011 21:54

scorchio kirjoitti:
Taika kirjoitti:Ei mua tollanen touhuuminen haittaa, ku tehdään ja siinä se. Enempi ärsyttää sellanen venkoominen, tehdäänkö vaiko eikö tehdä, hihihiii, sitten tilitystä kaikille seuraavat viikot.
Yhdyn. Mieluummin vaikka Minnan ja Esa J:n tyyli: reilu paneminen, ei jää mitään arvailujen varaan kuin toi stan hvetin kiehnääminen ja teinikihertely :madone: .
Mäkin yhdyn reilusti, mitään arvailujen varaan jättämättä. Se helvetin teinien parisuhdedraama ja nysvääminen on rassanut hermoja todella pahasti männäkausilla.
On kyllä hyvä fiilis.

Maisssi
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Loka 2008 16:56

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Maisssi » 17 Syys 2011 22:53

Nipa kirjoitti: 20-vuotias koulukiusaaja-Jafarpallo.
Kiitokset illan nauruista. :D

Myös mua on alkanut Suvin jutut ärsyttämään ja tämän vakioilme tuntuu olevan kärsivän näköinen. Mikä tahansa kamera ja mikä tahansa tilanne, kuulen aina Suvin äänen jossain taustalla rääkymässä jotain omaa (tai sitten se on Terhi...)

Ja miten Suvi kehtaa puhua tyttärensä dildosta? Luulisi tietävän, että tuossa iässä tulee helvetillistä kuittia aiheesta.
Ding ding.
Kuka siellä?
Kohtalo.
Olenkin odotellut soittoasi.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Burph » 17 Syys 2011 23:07

Suvi selitti Annikalle olevansa sellainen tyyppi, jota joko rakastaa tai sit vihaa. Että välimuotoa ei ole. Ja mua sitten jaksa ärsyttää tuo typerä fraasi. Hyvin, hyvin harva ihminen on tuollainen. Jos nyt sitten kukaan. Voihan joku olla sellainen mulkero, ettei siitä pidä kuin oma äiti. Mutta yleensä ton fraasin käyttäjät pitää vaan itseänsä jotenkin äärimmäisen kiinnostavina.

Suvi-hani, mä en sua vihaa. Enkä kyllä rakastakaan. Oot semmonen ihan normaali kampaaja mun silmissä.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 17 Syys 2011 23:16

Tää on niin turha tyhjänpuhuja. Sanoo joka asiaan just ne kuluineimmat fraasit. Keksii uudelleen jokavuotiset jauhannat siitä, että "äänestyksestähän näkee pidetäänks susta vai ei!". Että ihan tommosen sitten keksit! [smilie=a_doh.gif]

Ei koskaan mieti, mitä sanoo, vaan ajatusvelli vain valuu suusta ulos samaa tahtia kuin pää sitä tuottaa. Mullakin nousee inho heti, kun tämän ääni kuuluu. Ja se on usein.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 18 Syys 2011 01:39

Suosikki tällä hetkellä [smilie=a_smitten.gif]

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja omelia » 18 Syys 2011 01:55

Ihmettelen, että Suvi kykeni välttämään häätöäänestykseen joutumisen, sillä olin kuvitellut, että asukkaat olisivat jo tässä ajassa alkaneet ärsyyntyä Suvin minäminäminä-luonteeseen ja ainaiseen keskipisteenä olemiseen. Toki Suvissa on se herkkäkin puoli, joten ehkä sitten talossa välittyy muille sympaattinen Suvi, mutta katsojana minulla ei ainakaan se Suvin herkkä puoli onnistu päihittämään ärsyttävää ja itsekeskeistä puolta Suvissa. Suvi osaa kyllä ajoittain lohduttaa ja tsempata muita asukkaita, tosin luultavasti vain siksi, että saa kalasteltua sillä pisteitä ja luotua muille asukkaille empaattisen kuvan itsestään.

Olisi edelleenkin kiva nähdä asukkaat ilman Suvia, silloin pääsisi muutkin asukkaat esille omina itseinään eikä niin, että Suvi johtaa orkesteria ja kerää muita ympärilleen olemaan samaa mieltä itsensä kanssa. Tiedän ihan livenäkin näitä ihmisiä, joilla on tarve saada isosti laumaa tai vaikka se yksikin koira ympärilleen mielistelemään omia mielipiteitään ja aina siihen rooliin joku/jotkut sitten lankeavat. En vain itse tajua, että miksi jotkut haluavat paistatella jonkun muun varjossa eivätkä tuo itseään esille ihan omina itseinään.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja henkka » 18 Syys 2011 15:37

Onneksi Suvi ei ole joutunut häätön sillä naisella on vielä paljon annettavaa. minusta Suvi ei ainakaan vielä muistuta Mantaa ja Satua vaikka naisella onkin hieman matriarkan piirteitä.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja biggis » 18 Syys 2011 15:59

Hyvä vaan, että talossa on muunkin tyyppisiä naisia kuin helposti peloteltavia uninalleja, joita Salar-Ben kaksikko pyörittelee good cop - bad cop metodilla miten haluaa. Kannattaa laittaa pisteet Suville ja Seballe, jos ei tykkää että loppukausi on Salar-visionia.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 19 Syys 2011 00:42

Röökimuija joka juuru ja kuuri pääsee 1 saattaa kyllä nopeasti tippua taas 0
Finding life since 1970, forum member #1223

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 19 Syys 2011 18:09

Miten Suvi voi kuvitella ettei hänen ja Salarin temput makuuhuoneessa silloin pari yötä sitten näkyneet katsojille??? BB:tä seuranneena pitäisi tietää että pimeässä makkarissakin on kamerat joista näkee vieläpä suht hyvin mitä pimeässä peiton alla tapahtuu.. On jutellut pitkään Janican kanssa eikä millään suostunut kertomaan kun katsojat eivät kuulemma tiedä mitä Salarin kanssa teki mutta sitten näytti juuri sormillaan mitä tekivät :shock: Jos pelkää että elämä ulkopuolella menee pilalle jos tuo pääsee hänen läheisten korviin/silmiin niin olisi pitänyt miettiä kun hommailivat peiton alla eikä vasta nyt. Oli vissiin luvannut lapsilleen ettei harrasta mitään seksuaalista talossa.. No, sinne meni ne lupaukset.
Harmittaa että meni Salarin kanssa peiton alle.. :x
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”