Tia Kiuru

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tialle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:08

5 - Suosikki
13
7%
4
14
8%
3
33
18%
2
30
16%
1
25
14%
0 - Inhokki
68
37%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
pjorri
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:06

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja pjorri » 01 Syys 2011 21:57

Ennätin eilen mennä jo dissaamaan Tiaa, mutta tämän päivän päiväkirja klippien perusteella, tytöllä oli ihan fiksujakin ajatuksia varsinkin noista äipistä tuolla bb-talossa, ja mieli olisi voinut muuttua syksyn aikana Tian suhteen helpostikin.
Mutta jos noin pahaa teki olla talossa, niin Tia teki kyllä oikean ratkaisun. [smilie=a_okbyenow.gif]
"...ja taas! aina parhaat naiset jää toiseksi....-Kadi, Kätlin, Marika-"

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja Swoon » 01 Syys 2011 21:59

Mulle tää tuli kyllä täysin puun takaa, koska vaikutti siltä että Tiasta oikeastaan alettiin tykätä jonkin verran tuolla talon sisällä. Ois ollut mielenkiintoista myös nähdä olisiko suosio oikeasti noussut myös katsojien keskuudessa, jotain viitteitä tähän suuntaan täällä ainakin oli näkyvissä.

Toisaalta ihan turha spekuloida. Jos oli noin henkisesti rikki jo nyt, niin aika pahaa jälkeä ois voinut tulla jatkossa (jos ei siis ollut käsikirjoitettu juttu).

Avatar
helmez
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 29 Marras 2009 13:47
Paikkakunta: Oulu

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja helmez » 01 Syys 2011 23:40

Harmittaa kyllä lähtö, mutta lähti ainakin tyylikkäästi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2011 00:17

Paska maku jäi. Alkoi hieman nostaa osakkeitaan ja päätti sitten vetäistä komean ennätyksen SBB:n poistumisissa. Tosin vähän arveluttaa, että olikohan maksettu tempaus. Sai ainakin vähän nostetta orastavalle julkisuusuralle.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja VeePee » 02 Syys 2011 11:28

Jotenkin vaikuttaa tekopyhältä selittelyltä nää huolestumiset mm. näiden yh-äitien lapsista yms.

Tuntuu että ei kehtaa myöntää sitä että meni täysin paniikkiin sähkötälleistä ja antoi pelolleen vallan ja siinäkohtaa peli oli täysin menetetty.

Ei pää kestä niin ei pää kestä...

nettikatsomo
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 08 Elo 2006 21:35

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja nettikatsomo » 02 Syys 2011 11:37

VeePee kirjoitti:Tuntuu että ei kehtaa myöntää sitä että meni täysin paniikkiin sähkötälleistä ja antoi pelolleen vallan ja siinäkohtaa peli oli täysin menetetty.
Muutamista lehtijutuista päätellen tuo tehtävä oli osittain arvomaailman vastaista. Eli pitäisikö kaikkien kestää sitä että tekee useasti jotain arvomaailman vastaista? Veikkaan että Tian tiedossa on miten huonosti voi käydä kun leikkii liikaa sähköllä.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja henkka » 02 Syys 2011 13:27

Tia vaikutti mielenkiintoiselta ihmiseltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Syys 2011 15:27

Sipuli ei kestänyt talon tuomaa painetta. Hyvää jatkoa vaan blogistin uralle kuitenkin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja Santra » 02 Syys 2011 16:10

Pää ei sitten lopultakaan kestänyt. Mielestäni Tia on sekoitus Henna Kalinaista, Marianna Zaikovaa ja Maria Kalhoa. Kertakaikkiaan ärsyttävä, huomionkipeä tyyppi. Joutikin mennä kotiinsa. :td
24/7 kaapelissa.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja Joanna » 02 Syys 2011 19:18

Jos olisi pitänyt heti alussa arvata, että kuka talosta lähtee parin päivän jälkeen omasta tahdosta pois, niin en olis kyllä ihan heti Tiaa veikannu. Vähän harmi, koska jotenkin tykkäsin tästä tytöstä. Toivottavasti ei ollut mikään suunniteltu temppu tai pelkkää julkisuuden hakua.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 02 Syys 2011 19:29

Joanna kirjoitti:Jos olisi pitänyt heti alussa arvata, että kuka talosta lähtee parin päivän jälkeen omasta tahdosta pois, niin en olis kyllä ihan heti Tiaa veikannu. Vähän harmi, koska jotenkin tykkäsin tästä tytöstä. Toivottavasti ei ollut mikään suunniteltu temppu tai pelkkää julkisuuden hakua.
^Sama. Tiassa oli särmää, mutta nostan hattua myös sille että kun pää hajoo niin vaan kävelee ulos. Mehän ei tiedetä mitä rankkua sopimuksessa lukee siitä, jos vaan häipyy. Olis kiva tietää.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Syys 2011 22:46

Tian verkkovierailu:
bigbrother.fi kirjoitti:Ovatko huulesi aidot? Tia vastaili verkkovieraana
02.09.2011 21:46
Kuva
Tia vastaili katsojien kysymyksiin.

Tia paljasti verkkovieraana talon parhaimman näköisen miehen ja huuliensa todellisen laadun. Naisen illan suunnitelmissa oli kenties Johanna Tukiaisen rapujuhlat.

Talosta ulos murtautunut Tia vastaili katsojien kysymyksiin tunnin ajan. Karkuri kertoi muun muassa, että sähköiskut eivät olleet todellinen syy hänen romahdukseensa.

- En usko, sama lopputulos olisi varmaan ollut jos olisin ollut ketjujengissäkin.

Kyselijät halusivat tietää myös tietää, olivatko Tian huulet aidot. Tia myönsi suoraan, että niihin oli otettu täyteainetta ja jakeli myös ohjeita sopivista aineista ja aineenottopaikoista.

Illalla Tuksun rapujuhliin

Tia kertoi myös, kuka talon miehistä miellyttää hänen silmäänsä eniten.

- Mikael ja Ben ovat oikein komeita, Salar on karismaattinen, Tia vastasi.

Verkkovierailun jälkeen tempauksellaan kohahduttaneella naisella oli mielenkiintoiset suunnitelmat:

- Olen lähdössä ulos syömään miehen kanssa ja Helsingin yöhön. Saatan jopa käydä Johanna Tukiaisen rapujuhlissa.

Lue kaikki kysymykset ja vastaukset alta

Sairastatko paniikkihäiriötä tms. jonka takia sä noin vahvasti reagoit?
T:mielenkiintoista

No niin, moikka, täällä ollaan kuulolla. Ei toki minstään paniikkiäiriöstä tai fobiasta kyse

Eihän se muuten oo outoo jos oon poika ja tykkäöäön jutella sunkaa ei koska oot paras ei ainakaan mun mielestä ja eikä enään 3 minuuttii ja tuutko enään vieraaksi tänne???????
T:Bb-Fani

ei ole =)) kiva vaan =) en kyllä enään tule =))

Häivyiks sä pesästä ja jos menit nii minne sä sieltä jouduit? o VASTAA PLIIIIIS!!!!1
T:Tia-For-Ever

Kamerakäytävään sieltä pääsin )

Yllättävää, että nää kaikki kysymykset on olleet näin positiivissävytteisiä. Mitä mieltä olet ollut bbplazan suosikki-inhokki-äänestysten tuloksista?
T:DL

En tiedä tuloksia ollenkaan.. : varmaan ollut aika huono juttu mun kannalta.. Joo, on ollut hyvät viestit, iso kiitos ja plussa kaikille siitä !! 3

et vastaa mnun kysymyksii
T:

Elä ny 3

Kaikkee hyvää sulle Tia ja vielä kerran olit mun lemppari talossa ! Toivottavasti nään sut viel joskus ja voin jutskaa sun kaa Kiitos paljon Oot aivan IHANA halit
T:moona

Te olette ihania 3 kiitos 3 toivottavasti nähdään 3

Milta tuntui kun tajusit onnistuneesi murtautua ulos talosta?
T:Rilla

Oli kyllä takki auki..

heei,mikä oli se sun kappale ko menit taloon??
T:kati

Static revengers feat Luciana - i like that. Maailman paras pomppimis biisi 3

Ootko Virus On Tourin - What did u put in my drink? -musiikkivideolla? Karkaaminen oli tosi hauska! Olit hyvä asukas! :=) Sponssaaks McDonalds sua ? :=)
T:Raksu

Olin kyllä siinä videossa =))

Lähenpähän tästä lenkille (: Heipsan! Sanon vielä kerran, oot todella nätti ja ihana luonteinen ihminen, ainakin mitä se BB-talossa tuli esille, muuten, pidätkö saunomisesta? =)
T:Shaniel

Saunominen ja tynnyrisauna 3 aaahh.. parasta koskaan! 3

oon ehä tuntenu sut pienenä..onko sul 2 veljeä?
T:nainen86

3 !

Lähetän uudestaan - äskönen ei kai mennyt perille ? Onko sinulla blogia, jos on niin osoite ? Anteeksi jos tuli kahdesti :
T:Jennnny

Hymyssä, ja ja.. katsotaan.. =))

Harmi, kun lähdet kohta. Oot kaunis, ihana ja fiksu! Toivottavasti nähdään sua vielä esim. juontohommissa tai muissa. (:
T:Tuuli

Toivotaan !! 3

Saako sitten hoikkia haukkua mielestäsi ruipeloiksi kun isokokoisesta kerta ei saa heittää läppää? Onko ok haukkua ruipeloksi? VAstaa nyt kun kaikki haluu vastauksen!
T:heihaloo

Ei varmaan ole... mutta kumpi on pahempi ? :

rupee käyttämään twitteriä,please
T:kati

harkitsen. . . ))

oliko mies onnellinen kun tulit takas kotiin
T:mä

gyllä!!! 3

lempibändei???
T:...

poets of the fall 3

Kiitos muuten kun oot vastaillut muller paljon!!!!!!! ja enään 6 minuuttii
T:Bb-Fani

3

Hei Tia!Toi sun kaulakoru tooosi ihanaOlisi tosi kiva jos vilkkuttaisit,vilkutin sinulle juuri äskenAijotko seurata vielä BB:tä??
T:Mielekäs

vilkutin 3 seuraan kyllä, ihmisiä on ikävä !! 3

Eiii eii eiiiii lähet koht pois : Tää on mun ensimmäinen ja todennäkösesti vika kerta ku pystyn "puhuu" sulle *itku*
T:ootparas

3

Mä en jaksa enää kysellä, mut yritän vikan kerran Jos mentäis ajassa taaksepäi, niin menisitkö taloon 1 päiväks(sis. sähköiskut yms.), jotta saisit tällaista julkisuutta mitä nyt oot saanut?

T:teemu pukki

Öömm... eihän sinne nyt julkisuuden takia.. öh.. en tajua nyt mitä tähän tulisi vastata D eikä oot täällä enään 8 minuuttii no mut stemppii sulle kaikkeen ja terveisii sulle
T:Bb-Fani

Kyllä, nyt seitsemän ) 3 3

Tia - Menisitkö uudestaan taloon, jos saisit tilaisuuden ? Aiotko seurata jatkotta big brotheria ?
T:Jeejee

En kyllä menisi =D seuraan kyllä =))

oliko porukka ihmeissää seinän toisel puolel ku karkasit?
T:jebouu

Mä en itseasiassa tiedä.. oliko? tuotanto vai bb porukka?

Juotko pirtelöä? Mikä maku? (:
T:Tuuli

Limua

Voi Tia! Harmi että lähdit, olit mun lemppari. Vaikka niin vähän aikaa siellä olitkin. Olit ihana - kun puhuit siitä, Stefan jutusta, että sinua harmittaa, kun muut haukkuvat muun kokoisia. Kiitos kun piristit meitä edes vähän aikaa - toivottavasti, vastaat tähän
T:Tiaonparas

3 joo ei saisi tuomita.. tai ainakaan pahoittaa muiden mieltä... vaikka onhan iskä aika patti äijä!! 3

asutko havukoskella tai ootko asunu pienenä?oot tosi tutun näkönen..
T:nainen86

Kyllä olen asunut aikoinaan ^^

Moi tia! oot tosi nätti
T:HIHIHI

3

kui kaua kesti vaalentaa sun hiukset? kampaajal vai ite`?
T:kissa

Oma mies, kotona, 2h =)

Kenet haluaisit voittajaksi? )
T:aino

Iskä 3

hei voi harmi ku lähit pois bb.st ku olit siel parhain t:sun fanisi
T:fanittaja

3

ai jaa ootko käynyt jo vantaan flamingossa? ja jos meet niin kannattaa köydö siellä spassa se on tosi kiva paikka
T:Bb-Fani

Spaassa en käynyt =) Kerron salaisuuden.. olen ollut Flamingossa töissä ))

kui paljon maksoit siitä restylanesta? mietin vaan ku oon nyt Virossa ja täällä ois aika halpaa, jos vaan uskallan ottaa täällä :P
T:edelleen se täyteainetta harkitseva...

Olisko ollut noin 400e ampulli .. jaa-a... kyllä uskon että Virossakin uskaltaa kun menee tasokkaaseen paikkaan =)) muista pyytää koko ajan taukoa että näet peilistä kuinka paljon sitä tuutataan ja mihin.. tai hmm.. asiaa ajateltuani.. ehkei ekaa kertaa ainakaan Virossa :

Sori jos jankkasin aika paljon tosta jutusta ja soti jos sanoin siitä et missä asut mut olisi kiva vaan nähä oot muuten tosi kiva ja jos saisit valita menisitkö takasin bb talioon sala vieraaksi?????
T:Bb-Fani

Vantaalla asun =))

Ooot kaunis (: mies saa olla onnellinen ku sillä on tollane nainen ... missäs otit pidennykset ? p.s olit tän vuoden ihanin asukas
T:tiiaonkaunis

Itseasiassa koulutin oman miehen tekemään pidennykseni D ja teen toki itse itselleni =) Kiitos 3

Miksi kritisoit äitejä jotka ovat talossa? Mitä haittaa siitä on jos on äiti ja haluaa BB-taloon? Kannattiko todella muutaman päivän takia mennä BB-taloon? Wanna be julkkiksia on jo tarpeeksi, miten kuvittelet erottuvasi siitä joukosta?? Onko tulevaisuus chat juontajana niin houkutteleva homma??
T:Äiti itsekin

Kaikki on suhteellista. Kunnioitan kyllä talon äitejä, vaikken välttämättä ymmärräkään..

mikä on sun mielestäs elämän tärkein tarkoitus?:)
T:

Hyvinvointi itseni ja rakkaiden ympärillä 3 yksi elämä, mielellään täynnä onnea =)

Mistä oot ostanu sun kaikki ihanat vaatteet? )
T:litu

Kirpparit on oikeasti hyvä juttu!!!

kauan oot seurustellu? oot varmaan onnellinen! sän näkee susta
T:sussu

Ollaan tässä vasta 7kk oltu.. kyllä, ihana suhde, ihana mies =)) 3

Jaahas, meille tulee seiska. Odotan jo sun haastattelua! Mitä kaipaat eniten BB-talosta? Olit muuten aika näppärä kun magneettiovesta pääsit läpi!
T:minä vain

)) ihmisiä kaipaan niiiiin paljon!!!

Hei Tia! Olit koko talon tyylikkäin asukas pitkiin aikoihin!
T:-fani!!

Ei siltä tunnu.. kekkuloin koko ajan verkkareissa D

Kiitos joo otetaan vaan se yhteis kuva jos saisin samalla saada nimmarin kun olit paras asukki ja missä päin asut hesassa?? onko keiokkoja tulossa??
T:Bb-Fani

Kaikki on vielä vähän auki . . .toivotaan

Jos olisit vielä talossa, tietäisitkö kenelle antaisit pisteet häätöäänestykseen?
T:iida

hmmm.. ehkä . .

mummielest oli aika tyhmää et ne anto niit sähkö shokkei ymmärrän sua....kokenut kun oon..
T:öhö

Niinpä, you said it ))

Kukas sulle soitteli? (
T:tintti

Yksi parhaimmista ystävistä =))

ootko johanna tukiaisen kaveri :O ? Siistiä, pääsenks mä mukaan rapupileisiin ?
T:k

Tuttuja ollaan

mitä täyteainetta otit huuliin, kuinka paljon ja kauan se kestää huulissa?
T:täytettä harkitseva

no ainakin sen puolisen vuotta.. vähän päälle, hmmm.. Restylane, 1milli, älä koske Teosyaliin!

MItä meinaat tänään?
T:jaska

Lähdössä ulos syömään miehen kanssa ja helsingin yöhön.. saatan jopa käydä Johanna Tukiaisen rapujuhlissa )

Moi Tia!Oot tosi kaunis ja ihananin BB-asukas IKINÄ
T:Fani

3 3 aaawwwww...

Miks oot leikannu hiukses nii lyhyiks???
T:^.^

Itseasiassa eräs kampaaja ryssi koko mun pään, omat oli tosi pitkät ja vaalentaessa paloi pois. siitä asti ollut pidennys :

kauan oot täällä vastailemassa ? mikä sun lempi drinkki ??
T:hi

20 min niin lähden... hmmm... tuotaaa... mustikka shotit ja cosmopolitan... x))

Aion todellakin tulla moikkaa jos nään sut jossain! 8) Olit PARAS!
T:

Tuletule 3 kiitos =))

harmi kun lähdit näin aikaisin pois sieltä, olit mun lemppari ja ainut täysjärkinen siellä ( ne sun korkeavyötäröiset farkut oli aivan ihanat kun menit bb-taloon!!
T:innokas

Kiitos ) 3 niitä saikin metsästää jokapuolelta, 3

miten lyhyet sun hiukset on oikeesti? =)
T:tyttö

odotas niin näytän...

miltä ne sähkö shokit tuntu?? :o
T:Böööö

Aika ilkeeltä.. :SS

Miksi muuten lähset jo niin aikasin ja onko jo seiska haastatellut sua ja onko sua muutenkin haastatektu paljon ja jos haluaisi saada sun nimmarin mistä pitäisi etsiä ja olisi kiva jos saisi sunkaa yhteis kuvan
T:Bb-Fani

Just itseasiassa tulin seiskan haastattelusta.. ja voicen ... ja minkähän kaiken muun.. en kyllä oikein osaa sanoa mistä joutuis etsimään.. mutta jos näet joskus niin otetaan yhteiskuva!! =))

Saako sua tulla moikkaamaan, jos näkee jossain?
T:lilli

Tottakai saa !! =)) 3

Heippa! Olisi kiva jos voisit vastata tähän: Miltä tuntui olla BB-talossa? Ku se vaan kiinnostaa mua tosi paljon Jaja, oot todella nätti ja sun hiukset on oikeesti todella nätit (: 9829 Tsemppiä loppu elämään, mitäs muuten aijot tehdä nyt? onko suunnitelmia? (
T:Olis kiva jos vastaisit, Ar-Astriel 9829

Kiitos kiitos =)) katsotaan mitä tässä tulee tapahtumaan =))

tääl ois kaks hellää oria ketkä ois lentopusun tarpees lähetä pliis
T:hunks

Tuli jo ))

Minkälaisia blogeja kirjoitat..voiko niit lukee jostain?
T:Nenu

Hymystä muutama ainakin, ja bloggerista, googlettamalla löytyy =))

Onko sielä kivaa?? Onko tullu kivoja viestejä??
T:

On, olette ihania chattaajia kyllä =))

Jos haluaisit ja saisit itse päättää konseptista, niin mimmoinen olisi Tian oma tv-ohjelma? Tsemppiä jatkoon!
T:Piupau

Varmaan joku asia ohjelma, eläin juttuja?? =))

Onks mikää noist salaisuuksista sun?
T:t. utelias)

Hmmm... On

Paljonko pidennyksesi maksoi?
T:Utelias

Ukko on tehnyt kotona, hiukset on noin satasen luokkaa

Isukki ja Anneli? 8) Isukki on vissiin Stefan, kuka on Anneli?
T:tuija

Eki on joo isukki, pappa, Baba, yms, Annika on "Anneli" D

Miten sä pääsit sielt pesäst sinne kamerakäytävään ?
T:Salar Voittaa !

))

Onko sun huulet ihan aidot? Todella kauniit! Mietitytti alusta asti!
T:Toveri_

ei ne kyllä ole. . . :

VASTAA!!!!!!!! mitä mieltä oot sebastianista
T:sebastianin pikkusiskon kaveri

Ihana =))) yksi suosikkeja =))) 3

PLIIS OON LÄHETTÄNY VARMAA MILJOONA KERTAA!!! onks sunlla pidennykset vai ookko jaksanu kasvallaa hiukses noi pitkiks??
T:lna

Pidennykset, mulla on tooooosi lyhyt tukka D

ketkä on sun lempparinäyttelijöitä? olit mun lemppari! ja ihastuin sun hiuksiin=) millä värillä oot värjänny?
T:teea

Sadalla erilaisella.. pitäisi jo rajoittaa

Ihme ettet vastaa mihinkään itteäs kritisoivaan...
T:esa

??

Ketä asukasta jää eniten ikävä talossa? =)
T:tuija

Isukki ja Anneli 3 (

oot niiin kauniiis sul on ihanat ripset! oisin halunnu et olisit ollu pidempää talos ku olisin hallunu nähdä kaikkii sun vaatteit
T:kateellinen

Niiih.. kaikki ne ihanuudet jäi ny näkemättä.. .: niitä oli PALJON!!

Harmi, että lähit! Olit lempparini... Harva on noin huomaavainen ja lämminsydäminen. Ja aika viisaskin olet kun pystyit murtautumaan idiootin varman oven läpi!!!
T:Ihailiasi

Hahahha.. kiitos DD 3

Ketä ihmisiä siellä sun takana touhuilee?
T:dints

Tuotanto =)

Kyllä vain, Amanda sanoo huonoksi puolekseen Itserakkauden. Mitä mieltä olet siitä että ihminen avoimesti myöntää huonoksi puolekseen moisen "piirteen?"
T:Essi

Toivottavasti on sitten aitokin niin ei mitään hätää, hyvää itsetiedostamista

Mikä on sun lempi tv sarja ja mikä on sun lempi musiikki ja voisitko ehottaa mulle jonkun hyvän kauhuleffan voisi tänään kattoo ja oot tosi mukava ja olisi ollut kiva seurata sua talossa mutta hyvä että teit niinkuin parhaaksi näit
T:Bb-Fani

Telkkaria en katso.. tai no, hei.. BB tietenkin .. konemusiikki, poets of the fall, jnejne.. Hmm.. katsoppas kuule sellainen kuin The Descent.. vai mites se kirjoitetaan..

TIA OO KILTTI JA VASTAA! ) SAUNA KUTSUU MEINAA KOHTA... Eli sanon ekana että oot todella kaunis, ja sun hiukset on jotenkin ihanat! ) Mutta minkä rotuinen sun koiras on? Kiinnostais koira ihmisenä tietää. Kiitos.
T:Ginny

Koirat on belggari joku lammaskoira mix, eli seropeja )

mitä bb tutantotiimi sano ku yhtäkkii tupsahitki studioon? voin kuvitella niitten ilmeet
T:hhh

DD

Miks ihmees lähit pesän kaut ? Oisit vaa sanonu tai tehny jotai mitä ei ois saanu tehä.. Pesän kaut lähteminen on iha sairaan noloo!
T:Salar Voittaa !

Tulin minä kaapista ulos, pesästä pois ^^

Oliko sähköiskut todellinen syy "romahdukseesi"?
T:allu

En usko, sama lopputulos olisi varmaan ollut jos olisin ollut ketjujengissäkin

Pliis vastaa tähän olit paras ja aiotko kannustaa muita asukkeja talossa ja katsoa talkshowta ja katsoa bbtä??
T:Bb-Fani

Kyllä varmasti jonkin verran katson )

Tykkäätkö Lady Gagasta
T:Tomppissa

Gaga on niin lahjakas 3

Mitkä oli fiilikset ku pääsit ulos ? (:
T:jasmine

Ihan pihalla

Terve Toivottavasti kaikki hyvin , nyt voisit viedä bb:n super historiaan ja karkaat takas sisään : ) ei kukaan huomaa mitää
T:mikuli

Helppo homma houdini )

Oliko sähköniskut liian kova paikka Tialle?
T:OhJami

Olihan ne

tamer taisi olla sinuun aika ihastunut. ainakin se näytti siltä välillä. huomasitko tätä itse? :P
T:jv jvhlkhv

Eeen kyllä usko . . . D

Onko insinööri sun mielestä seksikäs ammatti?
T:Pjou

No on, ukko on insinööri ))

Mitä ajattelet tulevaisuudesta - pystytkö olemaan rauhassa ilman paparazzeja ja Seiskan toimittajia vai tuleeko susta uusi Tuksu?
T:Hardi

Suomessa ei oikein ole paparazzi kulttuuria

Öö tää kuulostaa ehkä oudolta, MUTTA haluun tatuoida sun nimmarin itteeni! :O oikeesti
T:puspus

Hihhi D

harmi en näe sua jatkuvasti saa painaa tuota päivitä sivu tekstiä et näkee viestejä mitä ei kyl paljoa tuu(vai tuleeko?:o)
T:miks tää ei toimi -.- !!!???

täällä tuntuisi viestiä pukkaavan aika kovaan tahtiin, nyt en tiedä yhtään missä mättää :S

Moi Tia! Ootko nähnyt itsestäsi paljon kuvia netissä? :o Tai siis semmosia "noloja"?
T:Hardi

En vielä mitään... paitsi huonot kuvat

Mitä mieltä olet Amandasta joka sanoi huonoksi puolekseen Itserakkauden?
T:Essi

Sanoiko? en ole tutustunut vielä yhtään Amandan tietoihin tai menoon :

kui mont tatuointii sul on, ja minkälaisii ne on ? )
T:pöö

Kolme, käärmeitä, ruusuja, pääkalloa, nuottiavain, ja enkelten kielellä ikuisen ystävyyden merkki ranteessa ) sellaisia . . .

kauan oot tääl vie
T:pepe

Puol ysiin, sitten Helsinki kutsuu

VASTAA TÄHÄN! Nyt kun sain sun mielenkiintos niin: Jos olisit jäänyt taloon, olisitko mielestäsi voinut voittaa?
T:Velho765

En oikein usko

ei näy.. minkä näköinen miehesi on?
T:yuykyuld

Komia ku mikä )

vähän sie oot nätti ! olit yks suosikeist !
T:t4nuu

Kiitos )) 3

paljon on puhuttu terhin erilaisuudesta netissä ja ihmetelty...miltä susta terhi vaikutti?
T:jorma

Oikein fiksu ja ihana nainen =)

Oliko Tamer kiva???? Ja vastaa ku et vastaa mihinkää muun kysymyksee ((
T:Antsaa3

Tamer jäi mulle vähän tuntemattomaksi

ottaako päähän kun amanda täyttää saappaas paremmin kuin hyvin? =)
T:pp

Ei sitten lainkaan, D

Oliko sulla sähköiskukammo jo ennen Big Brotheria, vai tuliko kammo vasta viikkotehtävän aikana talossa? Olit mun lemppariasukas, harmi että lähdit. Oli kuitenkin rohkea päätös lähteä, eikä jäädä "väkisin". (:
T:Tuuli

Juu taisi olla tiedostamatta.. isä on sähkömies

tia mitä teet työksesi? olit talon kaunein
T:hgjghk

mm, kauneusalan hommia ja kassa juttuja =)

Onks halailu pettämistä? Entä pusut?
T:T

Hmmm.. riippuu.. halailu ei missään nimessä ole.. pusut on hiinä ja hiinä..

Ootko Twitterissä?
T:bird

Sitä vekotinta en ymmärrä kyllä yhtään..

kuka oli sun mielestä parhaimman näköinen mies talossa tänä vuonna ?
T:hihhii! : )

Mikael ja Ben ovat oikein komeita, Salar on karismaattinen )

Jos saisit mahdollisuuden menisitkö uudestaan taloon?
T:Liipu

Ei enää =) paitsi jos jonkun källin pääsisi tekemään )

Oikeesti harmi että talon kaunein kaunein nainen lähti heti pois...
T:Miäs

Voi kiitos )

Kuuluisiko meidän nähdä sut jollain videollakin tässä? Mulle ei ainakaan näy.
T:Tuuli

Kyllä kuuluisi

eet vastaa mihinkään mun kysymyksiin
T:mä en ala

vastaan vastaan, ala nyyyy .. )

olihan sulla tia poistumisreitti tatska selässäs? )
T:teme

tossa on muuten ideaa...

Sä olet muuten yhden Saanan tuttu
T:Liipu

Gyllä gyllä =)

Oot tosi kaunis ja mukavaltakin vaikutit harmi et jouduit lähtee mut tollosta se on ei sitä ite ymmärrä kuin vaikeeta siellä talossa oikeesti on... mut tsemppiä sulle!
T:emmi

Kiitos )

oot ihana vastaa pllss 3
T:loveee u tonay

3

miten pääsit magneetti ovien läpi?
T:bb-fani!

))

moi tiaa! Oot ihana ja kaunis! Teit hyvät enkat bb talossa, lähditkö sen sähköiskujutun takia vai liittyikö asiaan muutakin ?
T:soffer

Tuntui että väärin miestä kohtaan, ikävä oli kova

oi tia on oi tia on oi tia on niin iihaanaa!! mitä sulle kuuluu? me ei nähdä sua:o
T:sisse ja sen sisse

Kyllä pitäisi näkyä ? :o Hyvää kuuluu, good to be home 3

ootko vasta ottanut huuliin täytettä kun näyttivät vähän hassulta? =)
T:onnenkantamoinen

Juuhh, hyvin vähän aika sitten . . . )

Tiedätkö mikä on Kupittaan Palloilijat?
T:MP

Jalkapalloseura??? kerro!

Moi tia, oot hyvännäkönen ja mielestäni fiksu likka. Keskeyttäminen"karkaaminen" ei ole mikään häpeä. Jos tuntuu pahalta olla siellä, niin järkevintä on poistua talosta, kuten teit. Tsemppiä elämään! )
T:keni

Iso kiitos, parempi näin, mutta tulipahan koettua!

entä huulet, onks niis täytettä?
T:julia

On!

Rakastan sua kultsi
T:333

Jahas

olit mun suosikki talossa - voi ku olisit jääny aloin itkee ku kuulin et oot lähteny D:
T:stabilo

Eeei kai sentään... nyt kyllä huijaat D

Tia olit paras !!! D
T:jokuvaa.

3 3 *halihali*

Kuka on sinun lempiasukas??
T:Pinja

Iskä, Mikael ja Anneli 3

oliks sun mielest toi viikotehtävä sairas?
T:must se oli

Siltä se tuntui mutta ei se ollut =))

tota kyllä ne espanjan katukoirien oloista tai hevosten teuraskuljetuksiin lähteneet sivut voi toteuttaa ihan ilmankin mitään rahallista voittoa... voit esim ruveta kirjoittaa blogia asiasta ilmaisia blogin tarjoavia webpalveluja on lukuisia...
T:bb-fani2

Kyllä, hommaa ei ole mitenkään haudattu.

Kaduttaako, etä karkasit talosta?
T:BB-seuraaja

Ei =)

Jee! Mä nään sut! Niinkö karmeita ne sähköiskut oli? Hyvät jatkot!
T:Elukka

Oli ne mun makuun aika pelottavia

ootko jo päässy näkemään sitä miestäs?=) olit mun mielestä paras siellä, harmittaa kun lähit...
T:welu23

Yö oltu miehen kanssa kotona, eli normaali arki rullaa taas )

onks sulla ripsienpidennykset?
T:saraaa

Itseasiassa nyt on ripsipidennys ja vielä tekoripset !! Kauhee määrä kamaa silmissä

Oot melko houdini. Oliko vaikee päästä ulos
T:Speedo

Heleppoo ko heinänteko ))

mikä on lempiruokasi? olit suosikkini talossa, voikun olisit jäänyt
T:anneh

Kiinalainen 3

kaipaatko takaisin BB taloon ? tai kaduttaako ? olit kaunein siellä ja toivoin et oisit ollu pidempää :--
T:JEBOU

Kiitos. . . paikka ei ole ikävä, ihmisiä kyllä!!

Tuo ei tainnut olle kovin reilua niitä kohtaa jotka myös haki taloon ja eivät pääseet? Veit tavallaan paikan joltakulta jonka pää olisi kestänyt olla talossa...Kyllä minusta tässä pätee se että joka lekkiin ryhtyy, se leikin kestäköön! Harmi homma tällainen, muuten kyllä vaikutit tosi mukavalta ihmiseltä! Tsemiä jatkoon!
T:jaketsu

Paikalle on saapunut varakilpailija joka sai minun myötäni mahdollisuuden päästä taloon. Keneltäkään ei ole viety mitään. Tsemppiä Amandalle tsemppiä )

oisitko oikeesti antanut osan rahoista eläimille?
T:kati

Olisin halunnut päästä Espanjan katukoira yhdistykselle viemään ruokaa, tuotteita, lääkkeitä ja avustus rahaa.. olisin varmasti myös rahoilla kehittänyt yhdistyksen taikka sivut hevosten teuraskuljetuksien epäkohtiin puuttumisen vuoksi.

Kuka voittaa?
T:Velho765

Mikael, Anneli tai Baba 3

miten menit mangneettiovesta?
T:fds

)

Hei Tia! Tosi harmi että lähdit, olisi ollut niin kiva seurata sinua talossa pidempään. Uskon, että olisit ollut mielenkiintoinen asukas! Omia tuntemuksiaan ja sydäntään on kuitenkin hyvä kuunnella. Eihän sellaisessa paikassa voi olla joka tuntuu liian ahdistavalta. Olit rohkea ja ylitit itsesi paukkubaarissa! Kaikkea hyvää jatkoon ja paljon tsemppiä!
T:JJ

Iso, kiitos 3

Mikä on lempieläimesi?
T:Velho765

Fretit, hevoset, koirat, käärmeet

Oliko se vuorokauden asuminen kokemus? olet kaunis aloita vaikka juontohommat
T:sotamies69

Olihan se kokemus sekin.. vähän on tuntumaa miltä siellä tuntuu

Tykkäätkö Martina Aitolehden musiikista?
T:Mää tykkään

Menettelee

Omistatko lemmikkieläintäeläimiä?
T:Utelias

Koira sisarukset ja fretti poika Elämäni rakkaudet 3 Ja hieman apina mies )

Moikka harmi kun lähdit bb stä olit paras mitäs muuta sulle kuuluu???
T:Bb-Fani

Oikein hyvää kuuluu, kotona oltu jo yö, kaikki okei, good to be home

miksi karkasit talosta?
T:kati

Ikävä kävi liian suureksi

Moi! Olit tosi mukavan olonen BB- talossa. Olit mun ja mun kamujen lemppari! Mikäs on sun lempi väri? Tsemii!
T:cupcake

Musta on musta kunnes mustempaa keksitään. Isot kiitokset. )

miltä tuntui silloin, kun sait tietää että pääsit bb-taloon ? : )
T:Mia.....

Aika puulla päähän lyöty olo!

sut muistetan aina tosta tempusta
T:hdfd

Heh.. ehkä ) Hei. nyt loppu aika, ! eli mä tästä liukenen, kiitos chattaajille, tulkaa moikkaamaan jos törmätään tuolla oikeassa elämässä, ja toivotan kaikille iiiihanaa bb kautta 3 Tästä tulee niin magea kausi, trust me ))

(Alkuperäinen artikkeli)

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja sandman » 02 Syys 2011 23:16

Tämä oli loppujen lopuksi hyvä talosta poistuminen. En usko että Tia olisi kestänyt talossa järin pitkään, sen verran hysteriaan taipuvaiselta vaikuttava ihminen hän on. Tylymmin sanoen tilalle saatiin huomattavasti selväpäisemmältä vaikuttava asukas, eli Amanda Harkimo, jonka luulisi ainakin henkisellä puolella olevan Tiaa vahvempi.

Esimerkiksi viime vuoden poistumiset kuten Hannun ja Villen rassasivat siksi että he olisivat todennäköisesti selvinneet pitkällekin. Tia ei olisi montaa viikkoa jaksanut joka tapauksessa.

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 03 Syys 2011 00:35

En oikein päässyt perille siitä miksi Tiaa rassasi ainoana varattuna olo talossa. :D Onneksi Tia sentään poistui näyttävästi.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 03 Syys 2011 01:21

Yksi, josta alkoi juuri tykkäämään, lähti ulos :( Ei hyvä. Olisi ollut virkistävä poikkeus tuossa naisparvessa, joka pystyy vain juomiseen ja kovaääniseen huutoon: "Mutkun MÄ, mutkun MÄ SIIS..." :madone:

Parhaat lähtee ensin...
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
3rdburns
Asukaskokelas
Viestit: 100
Liittynyt: 02 Syys 2011 22:05

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja 3rdburns » 03 Syys 2011 02:25

Tuotanto kirjoitti:Yksi, josta alkoi juuri tykkäämään, lähti ulos :( Ei hyvä. Olisi ollut virkistävä poikkeus tuossa naisparvessa, joka pystyy vain juomiseen ja kovaääniseen huutoon: "Mutkun MÄ, mutkun MÄ SIIS..." :madone:

Parhaat lähtee ensin...

Valitettavasti mikään kausi ei ole kenenkään mieleen. Pakko tottua siihen :/
Tanja : Tai siis niinku...

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Syys 2011 02:53

Vieläkin vähän kismittää Tian poistuminen! Olisin halunnut tietää onko se lintu vai kala ja päättää sitten vasta tykkäänkö :D
sandman kirjoitti:Esimerkiksi viime vuoden poistumiset kuten Hannun ja Villen rassasivat siksi että he olisivat todennäköisesti selvinneet pitkällekin. Tia ei olisi montaa viikkoa jaksanut joka tapauksessa.
Ville oli tylsä ja transujen vihaaja, eli hyvä vaan kun poistettiin!
Tiaa sen sijaan ei voi tylsäksi moittia, kun aiheuttaa keskustelua alle kahdessa päivässä hurjan määrän ;)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Syys 2011 02:58

^ Jos ei seurusteluhuijausta lasketa, niin paikkaamaan tullut Amanda on tosiaan ollut aika paljon näkymättömämpi ja mieleenpainumattomampi hahmo kuin Tia - ainakin toistaiseksi, omien parin päivänsä aikana. Harmi ettei Tian tilalle tullut ketään samalla tavalla mielipiteiltään ärhäkämpää ja ajatuksia ja keskusteluja herättävää asukasta. Tai samaan tyyliin tunteella talossa elävää ihmistä. Jotenkin Tian kaltainen henkilö täydentäisi talon hahmogalleriaa mukavasti, enkä sitä kautta yhtään ihmettele, miksi se alun perin alkuperäisasukkaaksi valittiin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Syys 2011 03:07

^ Samalla linjalla olen! Alunperin listasin Tian inhokiksi noilla ärhäköillä ja ehdottomilla mielipiteillä, mutta nyt kun laitoin asukkaita paremmuusjärjestykseen, tajusin että Tia olisi kirinyt jo neljänneksi!
Herätti alusta asti eniten ihastusta, vihastusta ja järkytystä katsojissa ja jatkoi hämmentämällä lisää!

En toki kaikkia Tian mielipiteitä pidä kovinkaan ihanina, mutta ainakin Tia on mielenkiintoisempi mediapersoona kun Amanda ja moni muu asukas.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja scorchio » 04 Syys 2011 14:15

:shock: Siis oliko tämä neitonen 23-vuotias? Ja jo nyt näyttää Pete Burnsilta - Pete-poika/tyttö/jotainsiltävälin (valitse itsellesi sopivin vaihtoehto) on sentään yli 50-vuotias. Tohon naamaan kun vedetään botoxit ja lateksit ja näytetään kirurginveistä parikymmentä kertaa vielä, niin mahtaa lopputulos olla näky.

Tia oli asukkaana mielenkiintoinen sekoitus ärsyttävyyttä ja tahatonta koomisuutta. Täysin laskelmoidut ja tekopyhät pk-huonepuheet olivat jo show sinänsä. Tötteröhuulin kuiskailtuja kukkahattuiluja ja muiden asukkaiden moralisointia. Tialle taisi käydä vähän kuin sille minkä kauden? Mariiiiialle, joka tuli takki auki taloon, että täältä tulee tosi kissa ja Suuri Persoonallisuus, mutta jäätyi muutamassa päivässä totaalisesti, kun huomasi, että jää muiden jalkoihin. Ja sitten alkoi muiden asukkaiden haukkuminen ja moralisointi tyyliin, on nää kyllä kauheita juntteja.

Tia on esimerkki siitä, kuinka ulkonäkö voi pettää. Päältä päin voisi henkilöä erehtyä pitämään luovana, radikaalina, mutta avarakatseisena persoonana (luovuus oman kehon muokkaamisesta, radikaalius luonnollisen ulkonäön muokkaamisesta keinotekoisen näköiseksi, avarakatseisuus transuilta kopsatussa tyylissä), mutta sisältä tulikin esiin konservatiivinen, kapeakatseinen persu :lol: .

Ehkä ne köökkitsykolookit, jotka väittivät, että toi habitus kertoo vain epävarmuudesta, hyväksynnän ja haluttavuuden hakemisesta, olivat oikeassa. Sillä silloin ulkoinen habitus ja se vilaus mahdollisesta persoonasta käyvät yksiin: haluaa näyttää joltakin, minkä luulee olevan hot misu-kategoriaa ja puhua niitä juttuja, jotka luulee suurta yleisöä nyt lämmittävän (persutalk).

Toistaiseksi näyttää siltä, että saimme tylsimyksen Tian tilalle.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 04 Syys 2011 14:33

scorchio kirjoitti::shock: Siis oliko tämä neitonen 23-vuotias?
Ei, vaan hän on edelleen 21-vuotias.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tia Kiuru

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Syys 2011 14:54

Onhan Tia sentään biseksuaali, joten tuskin IHAN peruspersu on ;)
ei välttämättä mitenkään vastusta transujakaan!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”