Stefan Andersson

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Stefanille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:13

5 - Suosikki
75
14%
4
36
7%
3
39
7%
2
84
16%
1
104
20%
0 - Inhokki
189
36%
 
Ääniä yhteensä: 527

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Annie » 14 Loka 2011 23:45

tuusannuuska kirjoitti: Sen lisäksi, että Eki on tyhmä kuin alkoholisoitunut saapas, sen puhetta on rasittava kuunnella siksi, että se on 65 prosenttisesti jonkun toisen asukkaan nimen hokemista ja 35 prosenttisesti muita sanoja (kuten "tietsä mitä, häh").
Toi nimen hokeminen on kyllä jännä juttu. Mistähän se johtuu? Tai mitä se hakee sillä?

marikr
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 31 Elo 2011 12:54

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja marikr » 14 Loka 2011 23:52

tuusannuuska kirjoitti:
Sen lisäksi, että Eki on tyhmä kuin alkoholisoitunut saapas, sen puhetta on rasittava kuunnella siksi, että se on 65 prosenttisesti jonkun toisen asukkaan nimen hokemista ja 35 prosenttisesti muita sanoja (kuten "tietsä mitä, häh").
Harmi, että täällä ei ole agree nappia :lol:

Mä en saa yleensä selvää mitä Eki puhuu tai sitten se on muuten ihan outoa mölinää. Pappa nimitys on koominen kun oma mies on vanhempi (ja minusta oma mies on vielä nuori), mutta jotenkin Ekin habitus on vaan sellainen vaarimainen tai pappamainen ja sopii täydellisesti.

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja merri » 15 Loka 2011 00:04

Ekillä on tosi outo tapa muille jutellessaan kerjätä "no" tai "mitä" vahvistuksia joka väliin ennenkuin juttu jatkuu. Jos toinen ei reagoi (vaikka selvästi on kuulolla), niin jankkaa ja jankkaa kunnes se "no" sieltä tulee. Hokee tosiaan noita "tiätsä mitä?", "häh?" ja nimeä ihan oudoissa kohdissa.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja mirian » 15 Loka 2011 00:08

merri kirjoitti:Kertokaa mulle, mikä on Ekin viihdearvo talossa? Kauheeta mölinää, josta ei saa mitään selvää.

Ekillä ei mun mielestä ole viihdearvoa. Varmaan Ekissä ainakin osaa porukasta viehätti Ekin äijämäisyys: nyt kerrankin tulee kunnon MIES taloon glitterkyllästettyjen sedulaisten joukkoon mallia näyttämään oikeasta elämästä. Sittemmin Eki on kuitenkin ollut vain muutaman sanan mantroja (ama,ama,ama,amaaaaa) hokeva jätti, joka ei kykene kunnon keskusteluihin.

Aman lähdettyä rooli pikkuisen kaunokin siippana on häipynyt ja Eki on yhä epätoivoisemmin hakenut uutta asemaa kloonautumalla pikkuköriläitten mielipiteiden peesaajaksi ja aloittanut kuittailutulituksen juonitteluringin asettamien kohteiden mukaisesti. Tästä miehestä ei tule olemaan mitään iloa tai yllätyksellisyyttä ainakaan minulle. Sen pelisiirrot tulevat olemaan täysin muiden sanelemia (huomaa jo nyt kuittailun kohteista) ja uusi rakkauden ja ripustautumisen kohde on se nuorin ja viehkein eli ilmeisesti tällä hetkellä Veera. Ama,amaa,aaaamaaaa tulee vaihtumaan veerushkaveeruliveeraan ja nimeämiset menevät niin kuin Salar sanelee. Mun mielestä seuraava ulostettava, ehdottomasti.

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja merri » 15 Loka 2011 00:17

^Ja nyt se alkoikin sopivasti!

"Veera!", "VEERA!"

"no?"

"Veeruska!", "Mama!", "Beni!", "Benkku!"

:madone:

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 15 Loka 2011 01:02

No ei Eki aivan vajakki ole, muttei yllä Esa A:n pisteisiin kun älykkyyttä jaettiin... ;)

Jotenkin joukkuepelaajana sosiaalisesti vajaa jos hyppää tollasen Salar-poikasen kelkkaan ja ihastuu yksipuolisesti nätteihin tyttölapsiin asuen mamman kanssa kahden ...?

Elikkä jotenkin kehitysvammainen tuolla tunnepuolella jos ei se puolustuksen kirkkain kypäräkään oo ... :(

Toivottovasti tota ähinää, puuskutusta ja älämölöä ei tarvi loppukautta kuunnella!

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 15 Loka 2011 02:34

RealPlayer kirjoitti: Toivottovasti tota ähinää, puuskutusta ja älämölöä ei tarvi loppukautta kuunnella!
Voisi ihan oikeasti olla Stefanin terveydelle parempi, että pian poistuu oman kodin rauhaan. Nimittäin elämä siellä on luultavasti niin toisenlaista (?), ettei Stefun terveys talon hälinässä enää kohta kestä.
Tuota puuskutusta on vaikeaa kuunnella ruudun tälläkin puolella.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja maumiu » 15 Loka 2011 02:44

Mun silmissä Stefanin viihdearvo on tippunut nollaan enkä usko että asia miksikään muuttuu kauden edetessä.. Käyttäytyy lapsellisesti ja on esimerkiksi Suvia kohtaan todella ilkeä ja vittumainen, ihan sama tarkoittaako vitsillä vai ei mutta yli menee ja Stefukkaa on todella rasittava kuunnella nykyään..
On se tosiaan kumma miten alun oma ehdoton suosikkini on tippunut ykkösen arvoiseksi enkä jaksaisi edes seurata tätä enää..
Aina kun avaa suunsa niin sieltä tulee joko säälittävää puuskutusta ( tulee oikeasti paha olo itsellekin kun tuntuu et tän on vaikea hengitellä ) tai sitten jotain epämääräistä huuto-mörinää jota ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella.. Joutaisi niin jo kotiin mamman kattiloiden ääreen-
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja VeePee » 15 Loka 2011 09:22

Taidan olla ainoa ketä näkee Stefanissa viihteellistä arvoa, hyviä one-linereitä tulee kokoaika. Tainnu mennä vähän yli nää Amamania-paisuttelut yms.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 15 Loka 2011 09:33

Stefan pääsee paremmin esiin taas, kun on jako tyttöihin ja poikiin.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Anira » 15 Loka 2011 10:21

Stefanilta tulee kyllä hyvää läppää joskus! Hyvin imitoi Terhiä yhdessä dailyssa. [smilie=a_cool.gif]
Toivottavasti jättäisi Ama-puheet sikseen eikä liikaa liittoutuisi kultapoju-Benin ja Salarakkaan kanssa, niin voisi nostaa kyllä pisteitään!

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja plop » 15 Loka 2011 10:33

Anira kirjoitti:Stefanilta tulee kyllä hyvää läppää joskus! Hyvin imitoi Terhiä yhdessä dailyssa. [smilie=a_cool.gif]
Toivottavasti jättäisi Ama-puheet sikseen eikä liikaa liittoutuisi kultapoju-Benin ja Salarakkaan kanssa, niin voisi nostaa kyllä pisteitään!
Joo tää on just tätä. Koosteessa näytetään yks hauska juttu (se ainoa, jonka äijä on suustaan päästäny) ja katsojat on taas, että hei, wau.. tää on huippu tyyppi. Näin tää homma etenee, koosteiden varassa tää äänestyshommakin toimii.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Anira » 15 Loka 2011 11:46

Mä oon kuullut kyllä Stefanilta enemmänkin hauskoja juttuja kuin yhden. ;) Aika koosteiden varassa elän, sillä 24/7:aa mulla ei ole. Täältä BBPlazasta kuitenkin luen päivittäin raportointiketjut yms. ja seuraan myös virallisia BB-uutisia.
Mielestäni Stefan oli alkukaudesta hauska ja suosikkiainesta. Amanda-keissin myötä Ekin pisteet laskivat ja nyt toivon, että ne nousisivat uudestaan!

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja merri » 15 Loka 2011 12:12

Tosi sääli, että suurin osa äänestäjistä on pelkän koosteen varassa. Yllättäen 24/7 seuraajat ovat monessa asiassa radikaalisti eri mieltä mm. Ekin ja Benin kohdalla. Näkyvät aika eri tavalla lyhyinä annoksina.

1k3l
Mökkiläinen
Viestit: 231
Liittynyt: 08 Loka 2011 14:40

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja 1k3l » 15 Loka 2011 18:14

Kyllä tuli pari päivää sitten revettyä kun Stefan "the ikineitsyt" jauho jotain paskaa kuinka hän panee naisia [smilie=a_chuckle.gif] [smilie=a_chuckle.gif]

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 15 Loka 2011 20:40

Pikkuasia - mutta silmiini pistää tuo, miten Eki ottaa selvänä ollessaan (tai muuten unohtaessaan) kyynärsauvat ikäänkuin "kainalosauvoikseen". Ne ovat aina näkyvillä ja esillä, vaikka jalka/nilkka ei taida enää niin kipeä olla (?), ettei pystyisi noita lyhyitä matkoja olemaan ilmankin.
Ainakin eilisissä bileissä sauvat unohtuivat tyystin, eikä yhtään linkannut jalkaansa.

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja carjock » 16 Loka 2011 23:59

Sunnuntain häätöäänestyksessä asukkaat joutuivat häätämään jomman kumman, Salarin tai Annikan.

Ja minua ei yllätä se, että Eki päätti äänestää Salaria. Mies on vaan niin herkkä naisia kohtaan, ettei olisi ikinä voinut äänestää Anskua. Koska hänen mielestään Anskulla on suuri sydän, samaan kastiin kuului myös Amanda. Veera on näiden kahden lisäksi se kolmas suurisydäminen.

Eli Eki on aivan heikkona näihin naisiin. Ekillä oli erittäin hyvät välit Salariin, olihan Salar talon "poika", Eki taas talon "faija" ja oli takuulla kova paikka kun joutui äänestämään Salaria, piti sitä tuolla talossa ilmeisesti miehistä kaikkein tärkeimpänä itselleen. Omien puheidensa perusteella.

Ekin sydäntä särkee jos naisia kohdellaan huonosti, ja kaikki nämä puheet korostaa sitä, miten Eki on helposti huijattavissa, ei tarvita kuin kaunis tyttö sitä tekemään (esim. Amanda).

Sinisilmäinen, todella sinisilmäinen ja tekee ns. päätöksensä sen perusteella mitä sydän sanoo, ei niinkään järki.
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja omelia » 17 Loka 2011 03:27

^ Mä kans ihan yllätyin, kun Stefan äänesti Salaria, kun mun mielestä Stefan ei ole mitenkään läheinen Annikan kanssa, ei siis mitenkään läheinen toisin kuin Salarin kanssa hänellä oli edes jotain pientä yhteistä juttua. Ja sama tuli mieleen Stefanista ja tuosta naisjutusta kuin mitä tuossa kirjoitit.


Stefanista ajattelin aiemmin, että jahka Amanda häädetään niin Stefanista tulee parempia puolia esiin, mutta eipä niin sitten käynytkään, semmoinen haahuilija tuo edelleen on, joka aika ajoin huutaa isoon ääneen jotain mistä ei aina saa selvääkään ja jota kukaan ei oikein edes kuuntele. Se, ettei Stefania oikein kuunnella tuolla talossa on kyllä harmi ja mulle tulee siitä vähän surku Stefanin puolesta, kun hän ei oikein löydä talosta omaa paikkaansa, olisiko syynä tuo että on niin eri ikää muiden miesten kanssa. Vaikken alun perinkään pitänyt Stefania mitenkään ihmeellisenä tyyppinä niin tulee jotenkin tunne, että Stefan on väsähtänyt siitäkin ja pudonnut siihen huomaamattomampien asukkaiden kastiin.

Aika kamalasti Stefan kyllä kuorsaa öisin :D Miten nuo saa nukuttua siinä mekkalassa :)

Stefanissa plussaa on se, että ajattelee muita aika paljon, on sellainen kiltti ja suht symppis. Myös Suvin kanssa kinastelu on aika ajoin hauskaa seurattavaa.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 17 Loka 2011 03:39

^Stefan ihhoaa sydänjuuriaan myöten Suvia....


Nelikymppinen "Mies joka nimittelee muita mikkihiiriksi ja asuu äitinsä kanssa ja haaveksii kakskymppisistä tytöistä sydämestään... Yöks!

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Man » 17 Loka 2011 04:12

En jaksa tota huutajaörisijää enää yhtään.

"Kukaan nainen ei oo koskaan pettyny mun panemisee ja nualemisee ja ku mä surin amandaa..."

No ei varmaan kun tuskin on ketään naista koskaan pannutkaan.
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Boul ma sene
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 03 Marras 2008 22:45

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Boul ma sene » 17 Loka 2011 04:31

Ei pelaa täydellä pakalla tosiaankaan. Jopa vähän pelottavaa ajatella että miten pitkälle tuo pakkomielle Amandasta etenee, toivottavasti tajuaa talon jälkeen lopettaa kun Amanda pääsee kertomaan asioista suoraan. Surullinen hahmo.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Loka 2011 04:34

Stefan heitti lonkalta Salarin nimen taululle, eikä halunnut luonnollisestikaan pahoittaa pienen Annikan mieltä huoh. Tämä pelle pikkuhiljaa ulos talosta huutamaan sitä Aman nimeä kotiseudullensa. Ei mitään rispektiä tätä örisijää kohtaan enää.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”