Annika Niemi

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Annikalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:19

5 - Suosikki
75
12%
4
47
7%
3
51
8%
2
69
11%
1
79
12%
0 - Inhokki
326
50%
 
Ääniä yhteensä: 647

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 07 Marras 2011 23:40

Annika sanoi jo kauden alkupuolella, että on talon ulkopuolella tuhat kertaa mustasukkaisempi kuin talossa ollessaan. Talossa voi kontroloida kokoajan toisen tekemisiä ja puheita, ulkomaailmassa on enemmän houkutuksia joista hän ei tiedä eikä pysty valvomaan. Ihmettelen kyllä miten ihminen voi olla noin kateellinen ja omistushaluinen toisesta ihmisestä. Elinalle mustasukkainen, ei mitään järkeä tuossa touhussa. Elina on hieno nainen eikä varmasti vilkaise "sillä silmällä" ketään talon miehistä.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja mirian » 07 Marras 2011 23:42

auki.monttu kirjoitti:Olen koko kauden aktiivisesti lukenut tätä palstaa ja nyt oli pakko rekisteröityä ihan että voisin ihmetellä ääneen: Mitä svidulaa täällä Annikan ketjussa tapahtuu?!!?
Yleensä bb-asukkaista vihataan niitä jotka haukkuu muita ja asetutaan aina sen puolelle joka osoittaa heikkoutta ja jota haukutaan, niin mulle on täysi kysymysmerkki miten tämä Janican silmätikuksi joutunut huonosta itsetunnosta kärsivä yksinkertainen hassuttelija, on joutunut tällaisen vihan kohteeksi!? :shock: valaiskaa minua, kiitos!
No juuri tuo piirre on ainakin mua nyppinyt Annikassa. En vaan pidä henkilöistä, jotka huorittelevat toisia ihmisiä kuten Annika huoritteli Janicaa. Lisäksi Annikan haukkumiset Minnaa kohtaan oli mun mielestä ala-arvoista käyttäytymistä, puhumattakaan siitä varkausyrityksestä. Lisäksi jaksaa ihmetyttää se ainainen valitus epäreiluudesta joka asiassa. Yritystä tehtävissä ei myös hirveästi ole ollut. Annika vaikuttaa useimmiten huomionhakuiselta pikkuprinsessalta, joka yltyy joko itkemään tai raivoamaan jos ei saa tarpeeksi huomiota. Todella epävarma, mitä on raskasta seurata. Lisäksi huutaminen ja meluaminen muiden päälle ärsyttää jos meneillään olisi hyviä keskusteluja, joita haluaisi seurata.

Plussaa saa lähiaikoina lähentymisyrityksistä muiden asukkaiden kanssa. Suhtautunut myös Janicaan nyt aikuismaisemmin ja juuri oli hyvä itsetutkiskeleva keskustelu Sebastianin kanssa.

Ja useimmat täällä kyllä kirjoittavat Annikasta ärsyttävänä asukkaana, jos häntä kritisoivat eivätkä meuhkaa suoraan vihaavansa. Harva tuskin oikeasti VIHAA ketään asukasta. Tuo on aika mustavalkoisesti luettu, jos sellaisen kuvan olet saanut. Täältä löytyy kyllä monilta ihan asiallisiakin perusteluita sille, miksi Annika ei asukkaana innostuta, jos vaan viitsii hieman ajatuksella lukea aikaisempia kirjoituksia.

Boul ma sene
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 03 Marras 2008 22:45

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Boul ma sene » 07 Marras 2011 23:44

En kutsuisi Annikaa mitenkään pirteäksi. Välillä on tietty sellaisessa erikoisessa adhd-mielentilassa, missä riehuu ja nauraa miesmäistä röhönauruaan joka asialle, mutta kyllähän tuo vastaavasti myös angstaa, kitisee ja pillittää vähän väliä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Marras 2011 23:58

auki.monttu kirjoitti: Yleensä bb-asukkaista vihataan niitä jotka haukkuu muita ja asetutaan aina sen puolelle joka osoittaa heikkoutta ja jota haukutaan, niin mulle on täysi kysymysmerkki miten tämä Janican silmätikuksi joutunut huonosta itsetunnosta kärsivä yksinkertainen hassuttelija, on joutunut tällaisen vihan kohteeksi!? :shock: valaiskaa minua, kiitos!
No valaise sinä meitä muita, mikset kiinnitä huomiota siihen, miten muita asukkaita haukutaan? Myös Annikan silmätikuksi joutunutta Janicaa.
Itse myönnän kirjoittavani tosi paskasti Benkun ja Suvin ketjuun, mutta sana on vapaa.
a walking disaster

Nominator
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Marras 2011 21:51

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Nominator » 08 Marras 2011 00:03

Mä olen myös ihmetellyt tätä lynkkausmielialaa mikä täällä ja myös muissa keskusteluissa on Annikaa kohtaan ollut. Hieman jopa pelottavaa tekstiä välillä on tullut luettua. En edes halua ajatella mitä tapahtuu jos Annika näkee näitä juttuja joskus. :keineahnung:
Annika ei ole suosikkini, mutta kyllä kohtuuttomasti on paskaa saanut niskaansa keskusteluissa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina paikallaan, mutta Annikan kohdalla se on jo asiatonta kun puututaan jopa hänen ulkonäköönsä ja nimitellään törkeästi.
Annikalla on huono itsetunto ja räjähtävä persoona. Itse olen helposti "räjähtävä" myös ja ymmärän hyvin nämä Annikan huorittelut sun muut, koska joskus tulee itsekin ärripurripäissään sanottua pahasti. Se ei todellakaan ole hyväksyttävää, sitä en tarkoita.
Annikalla on vielä paljon opittavaa elämässä ja niinhän sitä sanotaan että elämä opettaa. Aikaahan hänellä on. Toivottavasti Annika ei ikinä käy lukemassa näitä kirjoituksia.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 00:07

knocker kirjoitti:mutta sana on vapaa.
Muistutan nyt yleisesti ihan kaikkia, että ei se aivan vapaa ole, vaan foorumin säännöt koskee etenkin asukasketjuja (valitettavasti ei aina ehditä samalla tahdilla lukea ja moderoida näitä mitä tekstiä tulee).

Mielestäni tämä oli täyttä asiaa ja vaikka tästä samasta asiasta on huomautettu aika monta kertaa aiemminkin eri asukkaiden ketjuissa, ei vaan tunnu menevän perille vieläkään.
auki.monttu kirjoitti:Olen koko kauden aktiivisesti lukenut tätä palstaa ja nyt oli pakko rekisteröityä ihan että voisin ihmetellä ääneen: Mitä svidulaa täällä Annikan ketjussa tapahtuu?!!? Täällä on muutama sellainen kommentoija, jotka jaksavat päivä toisensa jälkeen ällistyttää törkeydellään! Nuo kaikki asukkaat tulevat lukemaan näitä palstoja (valitettavasti) talosta lähdettyään, ja jos joku todella kokee tarpeelliseksi haukkua toisen pohjamutiin jollain niin uskomattoman asiattomalla aiheella kuin toisen ulkonäkö, niin HALOO! Jos on valmis kirjoittamaan mielipiteensä kaikkien nähtäväksi, pitäisi sen myös olla sellainen kommentti jonka voisi mennä sanomaan toiselle kasvotusten. Jos joku täällä voisi mennä sanomaan Annikalle päin naamaa tämän esim. näyttävän hevoselta, niin siinä vaiheessa pitäisi miettiä mikä on itsessä vialla!!!
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 08 Marras 2011 04:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Tarkennusta...
The reason I swear so much is because fuck you.

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 08 Marras 2011 00:20

^^^^ Kuten Mirian sanoi, raskasta on Annikan tunteiden leimahtelua seurata.
Silti ymmärrän häntä tietyllä tavalla. Jos on joutunut rankasti poikaystävän pettämäksi, niin varmasti näkee uhkia uusissa/vieraissa naisissa. Sanoihan Annika itse Sebulle pesässä, että esim. baareissa jne väistyy mieluummin alta pois, jos joutuu tilanteisiin, joissa ei voi olla varma toisen tunteista.

(Tämä on ollut itselleni valitettavaa todellisuutta joskus ja tunnistan noita tunteita, joista Annika puhuu.)

Ei tuo Annikan mustasukkkaisuus lähtökohtaisesti hänen oma vikansa ole, se on seurausta koetuista tapahtumista. Pääasia on, että itse tunnistaa ongelmansa ja varmasti voi itsetuntoaan ja arvoaan naisena vielä rakentaa hyvin ja onnistuneesti. Halua siihen löytyy - uskon näin.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 08 Marras 2011 00:34

Nominator kirjoitti:Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina paikallaan, mutta Annikan kohdalla se on jo asiatonta kun puututaan jopa hänen ulkonäköönsä ja nimitellään törkeästi.
Näin. Ja sama pätee aivan jokaisen asukkaan kohdalla. Jos huomaatte tällaista toimintaa, älkää yhtään epäröikö ilmoittaa siitä ylläpidolle. Se käy kätevimmin siitä ko. viestin alanurkassa olevasta huutomerkki-namiskasta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 08 Marras 2011 00:38

Ei käynyt kyllä mielessäkään, että Annika saa Elinan taloon astumisen jotenkin käännettyä negatiiviseksi asiaksi. Jotenkin se annika vaan kaivoi jotain mustasukkaisuus/kateuskohtausta esille ja alkoi itkemään ja valittamaan. Annikan perusnegatiivinen luonto on kyllä lähes ainutlaatuisella tasolla.

Mulle ei ainakaan tarjoa suurta tv-viihdettä tuomonen sekopäisenmustasukkainen käytös. Koko tuo mustasukkaisuus ja kateus on 100% annikasta itsestään lähtöisin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 08 Marras 2011 01:24

Muita Ellun tulo piristää Annikaa ahdistaa [smilie=a_doh.gif] Onko toi niin daiju, ettei näe muuta kuin itsensä ja onhan toi nyt selvää, ettei Miksu kauaa Annikaa kattele ulkomaailmassa kun näkee nää flippaukset. Mustasukkainen Hostista joka on vain tietyn ajan talossa, HÄH, nyt alkaa tajuamaan kuinka Annika ajattelee, luulen, että Annikan exät on tällähetkellä vaan tyytyväisiä siitä, että ovat päässeet rauhaan.

Itse en pidä Annikasta juuri tän älyttömän mustasukkaisuuden vuoksi. Annika kun oppii joskus elämään omaa elämää ilman ripustautumista niin kaikki muuttuu paremmaksi hänenkin elämässä, mutta siihen saattaa mennä tovi jopa vuosia.

Annika saattaisi olla siedettävämpi jos Miksua ei olisi talossa, mutta Miksun vaikutus estää luonnollisen käytöksen muiden kanssa ja olen nähnyt merkkejä jo siitä, että pariskunta alkaa väsyä esittämiseen. Miksu väsyy siihen ettei pysty Annikan takia olemaan itsensä ja Annika siihen, että pitää yrittää olla aikuisempi. Molemmat suolaa peliään olemalla yhdessä ja pariskunnalta taitaakin olla jo nyt mennyt mahdollisuus voittaa kisa.
Finding life since 1970, forum member #1223

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Marras 2011 06:26

Slamjam kirjoitti:Itse en pidä Annikasta juuri tän älyttömän mustasukkaisuuden vuoksi. Annika kun oppii joskus elämään omaa elämää ilman ripustautumista niin kaikki muuttuu paremmaksi hänenkin elämässä, mutta siihen saattaa mennä tovi jopa vuosia.
Annikan oma kommentti asiaan tupakkapaikalta tältä yöltä:

Mikael: "Onks se tost... sänkyjärjestyksestä?"
Annika: "Ei."
Annika: "Ei ei..."
Mikael: "No sit mä en jaksa edes arvata mist se on."
Annika: "Ei kannatakaan."
Mikael: "Mmh."

Annika (naurahtaen): "Näitä ongelmia, mitä mun päässä on, niin... niitä ei voi korjata kukaan."
Mikael: "Ei?"
Annika: "Paitsi minä itse."
Mikael: "Mmh."
Annika: "Se tulee sitten vuosien myötä."
Mikael: "Mmh. Voi voi."
Annika: "Mmh."
Mikael: "Ehkä meillä kaikilla on niitä ongelmia."

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 08 Marras 2011 06:45

Tätä Annikan mustankipeisyyttä en voi käsittää. Siis oli häntä petetty vaikka kuinka pahasti exänsä toimesta. Ei kai kukaan voi tulla mustasukkaiseksi siitä, jos tykkää samantyylisestä musiikista? :keineahnung: Oudommaksi homman tekee se, kun eikös Miksu ja Annika ole molemmat olleet sitä mieltä, että ulkomaailmassa heidän välillään ei tule olemaan mitään ihmeellistä. Vai onko tässä käynyt joku käänne, joka on multa mennyt ohi?
:trollface:

Avatar
Nannalee
Asukaskokelas
Viestit: 100
Liittynyt: 25 Syys 2011 14:54

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Nannalee » 08 Marras 2011 08:29

Veikkaan, että Annikaa enemmän haittasi myös tuo järjestys missä nukutaan. En alkuukaan ymmärrä noita paikkoja ja kyllä itsekin tuli huokaistua syvään, kun näin että Elina on sijoitettu kiusaksi Mikaelin viereen. Tuotanto tietää Annikan ongelmat varmasti paremmin kun me ja musta on vaan omalla tavallaan kohtuuton veto tuotannolta yrittää hajottaa Annikan itsetuntoa ihan palasiin, kun talo on vähän hankala paikka alkaa sitä isoa työtä tekemään, että pääsisi mustasukkaisuudesta hieman eroon ja alkaisi käymään asioita itsensä kanssa läpi.

En ymmärrä miksi pariskunnat ei saisi nukkua vierekkäin kun heitä ensin yritetään parittaa ties millä keinolla, kunnes sitten kielletään yhdessä nukkuminenkin. Mielummin kattoisin kun tuokin pariskunta nukkuu yhdessä, kun sitä että pitää kiehnätä sohvalla kaikkien edessä.

Mutta asukkaat on tuolla vaan labra rottia ja tuotannolla on kivaa saada repimällä revittyä niitä tunteita ja purkauksia ihmisiltä, kun tietää mikä on heikoin kohta mihin iskeä. On tätä muidenkin asukkaiden kohdalla nähty.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Goofy » 08 Marras 2011 08:33

Nannalee kirjoitti:En alkuukaan ymmärrä noita paikkoja
Nokun pelin nimi nyt sattuu olemaan kolmen kuukauden hajotus. Eikä Talo tod ole mikään mesta lähteä pirstaloitunutta psyykettään paikkaamaan, ismihän on se, että jos ei leikkiä kestä niin ovi on auki. [smilie=a_doh.gif] Ai että kaikkien pariskuntien pitäs saada kutea rauhassa? Heh, vähän aikaa sitten jengi marisi, kun mitään muuta ei näy ku Miksun ja Annikan kutemista. :lol:
Taviskausi rules

Avatar
Nannalee
Asukaskokelas
Viestit: 100
Liittynyt: 25 Syys 2011 14:54

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Nannalee » 08 Marras 2011 08:41

Goofy kirjoitti:Nokun pelin nimi nyt sattuu olemaan kolmen kuukauden hajotus. Eikä Talo tod ole mikään mesta lähteä pirstaloitunutta psyykettään paikkaamaan, ismihän on se, että jos ei leikkiä kestä niin ovi on auki. [smilie=a_doh.gif] Ai että kaikkien pariskuntien pitäs saada kutea rauhassa? Heh, vähän aikaa sitten jengi marisi, kun mitään muuta ei näy ku Miksun ja Annikan kutemista. :lol:
En mä ainakaan ole heidän kutemisestaan valittanut. Musta saavat kutea ihan rauhassa, mutta Annika - Miksu vihaajien mielenterveyden kannalta tekisivät sen makkarissa ja eikun muu kamera pyörimään.

En myöskään tarkoittanut, että Annikan pitäisi talossa korjata itsetuntonsa. En todellakaan, pointtini olikin, että talo ei ole siihen oikea paikka ja ehkä välillä kohtuutonta tökkiä samaa kohtaa jatkuvasti. Joten oikeasti jo odottaisi jotain uutta tuohon menoon. Eihän tätä loppua jaksa edes katsoa, kun BB:ltä alkaa ideat loppumaan. Toivon jatkuvasti, että Rami ja Veera saisi edes BB:n osalta jotain huomiota, niin ehkä niistäkin saisi jotain irti.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Goofy » 08 Marras 2011 08:48

^ Joo, ajattelinkin enempi noin yleisesti, en että sä niin vältsisti ajattelisit. Kaipa se tuotanto ottaa pimahtelevista tyypeistä kaiken irti, niinhän se tietysti on. Eihän tuolla tapahtuis muuten mitään, kun hali pusi kiva kiva.
Taviskausi rules

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja maumiu » 08 Marras 2011 09:03

Annikaa on petetty joskus ex-poikaystävän taholta, so? Ei varmasti ole ainoa ihminen maailmassa jolle näin on käynyt mutta ei kaikki "uhrit" kuitenkaan noin pahasti pimahda :shock:
Tilanne pitää käsitellä eikä seurustella suoraan uuden kanssa, mitä Annika ei kai ole tehnytkään. Mutta, ilmiselvästi hän ei ole myöskään käsitellyt asiaa perinpohjaisesti. Siitä nuo liioitellut traumat.
Mua hävettää niin paljon Annikan puolesta, älyääköhän se että Elina näkee kaikki nuo pätkät ja saattaa olla hieman kiusallista kun Annika tiputtuaan menee extraan vieraaksi [smilie=a_chuckle.gif]
Annikan mielenterveyden kannalta olisi hyvä jos pääsisi jo kotiin ja saamaan ongelmiinsa apua. Tota ei ole enää hauska katsoa. Todellakaan.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja mirian » 08 Marras 2011 09:25

Skygge kirjoitti:Tätä Annikan mustankipeisyyttä en voi käsittää. Siis oli häntä petetty vaikka kuinka pahasti exänsä toimesta. Ei kai kukaan voi tulla mustasukkaiseksi siitä, jos tykkää samantyylisestä musiikista? :keineahnung: Oudommaksi homman tekee se, kun eikös Miksu ja Annika ole molemmat olleet sitä mieltä, että ulkomaailmassa heidän välillään ei tule olemaan mitään ihmeellistä. Vai onko tässä käynyt joku käänne, joka on multa mennyt ohi?
Se keskustelu Sebastianin kanssa eilen pesässä oli aika avartava. Eli kyllä Annika tunnistaa sen oman mustasukkaisuutensa, ja että se on hänen oman päänsä sisällä ja hänen pitää siitä päästä eroon. Onhan se oikeastaan ollutkin paremmalla tolalla jossakin vaiheessa Mikaelinkin suhteen eli kertoi itse, että kun Siv Anita oli talossa ja Mikael huolehti tästä, niin silloin pystyi olemaan vain ylpeä Mikaelin vieraskoreasta käytöksestä ilman mustiskohtausta.

Nyt kuitenkin lähiaikoina välit Mikaeliin ovat ilmeisesti kylmenneet. Annika oli jutellut Sebastianin kanssa tästä viime bileissä ja ottanut asian puheeksi Mikaelin kanssa, mutta Mikael oli sitten kierrellyt ja kaarrellut ja puhunut sen verran epämääräisesti, että asia oli jäänyt vaivaamaan Annikaa. Lisäksi tämä Mikaelin etääntyminen Annikasta osuu aika nappiin niihin Mikaelin omiin selityksiin suhdekiemuroistaan, eli että on alussa aivan tosi ihastunut johonkin tyttöön ja sitten se kiinnostus vaan yhtäkkiä häviää vähän ajan päästä.

Annika sanoi, että toivoisi pystyvänsä ottamaan nyt itsekin etäisyyttä Mikaeliin niin olisi helpompaa, mutta ei voi, koska ovat suljettuina neljän seinän sisälle. Ja kun näkee toisen koko ajan, ei niistä tunteista pääse eroon. Eli pohjimmainen syy on toki Annikan oma mustasukkaisuus, mutta se miksi se taas yltyi hiljaiselon jälkeen, niin siihen on muitakin syitä. Eli ainakin Mikaelin muuttunut käytös tämän oman ennustuksen mukaisesti on aiheuttanut uutta epävarmuutta ja se, että Mikael tekee näitä paljastuksia, mitkä ei kerro oikeestaan yhtään mitään (sä kuulet sit ulkomaailmassa musta asioita, jotka saattaa muuttaa sun käsityksen musta kokonaan :keineahnung: ). Elinan tulo taloon taas on vaikea, koska Mikael on tästä niin selvästi innostunut ja koko ajan juoksee Elinan kintereillä ja vetää showta, joten tämä olisi nyt täysin sellainen tilanne, josta Annika haluaisi vetäytyä ettei tarvitsisi katsella, mutta kun ei pysty. Eli ei pysty välttämään tilannetta, joka aiheuttaa mustasukkaisuuden tunteiden pintaan nousemisen. Ja kyl täytyy sanoa, että aika lailla innostuneempi tuo Miksu kyllä Elinasta oli kuin Siv Anitasta.

(Eilen meinas mennä niin hermot itselläkin Miksu-Ben-showhun, joten kiva, että tuli tämä rauhallinen pesäkeskustelu A:N ja S:n kanssa siihen väliin)

Ja joo, olen itse sitä mieltä, että Annikalla tuo mustasukkaisuus todellakin menee aivan yli. Mutta näköjään hän sen itse myös tajuaa. Tällä hetkellä taitaa vaan olla aika pattitilanteessa. Tuo oli Annikalta kuitenkin eilen mun mielestä fiksu veto, että vetäytyi pesän rauhaan juttelemaan asiasta. Pystyi näin välttämään Miksun esityksen Elinalle (Miksu kyllä oikeasti veti aivan rasittavaa showta Elinan tulon jälkeen) ja toisaalta avatessaan ajatuksiaan Sebulle ääneen, vaikutti jotenkin rauhallisemmalta ja ei tullut sitä tuttua hysteeristä itkukohtausta kuin aikaisemmin.

Lisätään tähän vielä, että Sebastian oli siis itse myös huomannut Mikaelin muuttuneen käytöksen. Yritti sanoa Annikalle, että jos hän itse on sitoutumista haluavaa tyyppiä ja valmis laittamaan itsensä kokonaisvaltaisesti peliin suhteeseen, niin Annikan kannattaisi etsiä itsensä kaltaisia miehiä, jotka eivät siis kiihdy nollasta 100:an sekunnissa ja vanno samantien suuria tunteita kunnes yhtäkkiä kyllästys yllättää. Vaan yrittäisi löytää seuraavaksi pojan, joka on valmis sitoutumaan samalla tavalla kuin Annika itse. Mikaelin omat tarinat siitä, kuinka ei halua seurustella ja kyllästyy nopeasti kertovat ihan eri tarinaa kuin se, mitä Annika olisi etsimässä.

Todella hyvät jutut oli Annikalla ja Seballa eilen keskenään! :tu

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Taika » 08 Marras 2011 09:57

Annika ei halua, että mikään muuttuu, eikä ymmärrä miksi Mikaelin käytös on muuttunut. Eihän mikään suhde pysy alkuhuumavaiheessa loputtomiin, jossain vaiheessa aletaan tuntea toista paremmin, jolloin huuma korvaantuu oikeilla ja aidommilla tunteilla ja siitä tulee tasaisempaa. Tai vastaavasti tietysti toinen ei vastaakaan omia odotuksia, jolloin tunteet vaan viilenevät. On kuitenkin täysin epärealistista odottaa, että se alkuhuuma säilyy ikuisesti. Annikan mustasukkaisuuskohtauksetkin ovat jostain ulkoavaruudesta.

Mua hämää sekin, että Annika on mun kuullen pariinkiin otteeseen sanonut talossa, ettei voi puhua Mikaelin kanssa oikein mistään tunteista tai oikeista asioista. Muutenkin tuntuu jatkuvasti esittävän Mikaelin seurassa tollasta häröpalloa. Kuvittelee millaisen tyttöystävän Mikael haluaa eli yksinkertainen blondi kainaloon, joka ei halua puhua tunteista tai lässyttää mistään vakavasta. Toteuttaa sitten tätä. Tulee jatkossakin olemaan hyvin vaikeaa löytää toimivaa parisuhdetta, jossei uskalla olla oma itsensä, vaan yrittää käyttäytyä tavalla, jolla kuvittelee tulevansa paremmin hyväksytyksi ihastuksensa toimesta. Olis vaan rehellisesti oma itsensä, niin kyllä sekin poika löytyy, joka kiinnostuu hänestä hänen itsensä vuoksi.

Mua häiritsee katsella näin epävarmaa ihmistä talossa. Ei olisi kannattanut altistaa itseään kaikelle sille arvostelulle, mikä BB-asukasta kohtaan väkisin tulee. Jatkuva esittäminen, itkeminen ja kaikesta epävarmuus- tai mustasukkasuuskohtauksen saaminen ei viihdytä mua. Aiheuttaa mulle kyllästymistä ja säälinsekaisia ärsytyskohtauksia.
Kuva

Avatar
auki.monttu
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Marras 2011 22:54

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja auki.monttu » 08 Marras 2011 10:02

mirian kirjoitti:
auki.monttu kirjoitti:Olen koko kauden aktiivisesti lukenut tätä palstaa ja nyt oli pakko rekisteröityä ihan että voisin ihmetellä ääneen: Mitä svidulaa täällä Annikan ketjussa tapahtuu?!!?
Yleensä bb-asukkaista vihataan niitä jotka haukkuu muita ja asetutaan aina sen puolelle joka osoittaa heikkoutta ja jota haukutaan, niin mulle on täysi kysymysmerkki miten tämä Janican silmätikuksi joutunut huonosta itsetunnosta kärsivä yksinkertainen hassuttelija, on joutunut tällaisen vihan kohteeksi!? :shock: valaiskaa minua, kiitos!
No juuri tuo piirre on ainakin mua nyppinyt Annikassa. En vaan pidä henkilöistä, jotka huorittelevat toisia ihmisiä kuten Annika huoritteli Janicaa. Lisäksi Annikan haukkumiset Minnaa kohtaan oli mun mielestä ala-arvoista käyttäytymistä, puhumattakaan siitä varkausyrityksestä. Lisäksi jaksaa ihmetyttää se ainainen valitus epäreiluudesta joka asiassa. Yritystä tehtävissä ei myös hirveästi ole ollut. Annika vaikuttaa useimmiten huomionhakuiselta pikkuprinsessalta, joka yltyy joko itkemään tai raivoamaan jos ei saa tarpeeksi huomiota. Todella epävarma, mitä on raskasta seurata. Lisäksi huutaminen ja meluaminen muiden päälle ärsyttää jos meneillään olisi hyviä keskusteluja, joita haluaisi seurata.

Plussaa saa lähiaikoina lähentymisyrityksistä muiden asukkaiden kanssa. Suhtautunut myös Janicaan nyt aikuismaisemmin ja juuri oli hyvä itsetutkiskeleva keskustelu Sebastianin kanssa.

Ja useimmat täällä kyllä kirjoittavat Annikasta ärsyttävänä asukkaana, jos häntä kritisoivat eivätkä meuhkaa suoraan vihaavansa. Harva tuskin oikeasti VIHAA ketään asukasta. Tuo on aika mustavalkoisesti luettu, jos sellaisen kuvan olet saanut. Täältä löytyy kyllä monilta ihan asiallisiakin perusteluita sille, miksi Annika ei asukkaana innostuta, jos vaan viitsii hieman ajatuksella lukea aikaisempia kirjoituksia.
Kuten sanoin, täällä on muutama nimimerkki jotka kyllä keskittävät kaiken energiansa Annikan vihaamiseen ja tuovat sen melko epämiellyttävästi julki tällä palstalla, ja tarkoitin siis lähinnä näiltä ihmisiltä vähän asiallisempaa ja täsmällisempää tekstiä kun alkavat toista jostain mollaamaan. En siis tarkoittanut kaikkia jotka täällä kommentoi. Annika on monessa mielessä ärsyttävä ja raskas persoona, ja ymmärrän täysin ihmiset jotka hänestä eivät pidä, mutta tuo älytön viha menee täysin yli ymmärryksen. :keineahnung:

Se Minnan haukkuminen oli mielestäni myös törkeä yliampuminen mutta tuon Janican dissauksen ymmärrän kyllä täysin. En tiedä onko ihmisiltä jotenkin unohtunut mutta ensimmäisissä jaksoissa Annika kertoi päiväkirjahuoneessa kuinka Janica vaikuttaa todella kiinnostavalta tyypiltä ja tykkää hänestä. Janica taasen ilmoitti että häntä ärsyttää Annika, ja että Annika on varmaan kateellinen kun kyselee noin paljon... Tämän jälkeen tuli mehiläisviikko ja Janica valitsi Mikaelin kanssaan koska se ärsyttäisi Annikaa, ja pyysi vielä Annikan neljältä yöllä antamaan tälle jalkahieronnan. Jos tällaisesta käytöksestä ei kenellä tahansa ala vähän kiehua yli niin sitten ei kyllä mistään. Taivas helvetti tehtävän aikana Annikan "vitun huora" huutelut oli jälleen ihan överit (niinkun Annikan kaikki muutkin tunteet) mutta jälleen, jos toinen näyttää noin onnelliselta toisten kärsiessä niin pystyn kyllä samaistua Annikan tunteisiin sillä hetkellä. Vaihtoviikon jälkeen Janica jatkoi samaa rataa kun taas Annika kertoi kuinka ei tykkää minkälaiseksi muuttuu itse Janican seurassa...
Yhteenvetona, tässä on kaksinkamppailu kahden kauniin naisen välillä, toinen on 23v huonosta itsetunnosta kärsivä, ja toinen 30v hyvin itsetietoinen kahden lapsen äiti. Minusta on hyvin selvää kumpi näistä on aiheuttanut tahallisesti pahaa oloa toiselle, ja edelleen kylvää inhoaan tätä ihmistä kohtaan jakamalla sitä kaikille muille asukeille päivittäin vaikka minusta tämän henkilön nimenomaan pitäisi olla sen kypsempi osapuoli tässä tilanteessa... :roll:
"Mä en tajuu yhtään mitä tapahtuu.. miks tapahtuu.. ja sit mä oon v***u ihan auki...monttu." -Annika

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja mirian » 08 Marras 2011 10:15

Taika kirjoitti:Annika ei halua, että mikään muuttuu, eikä ymmärrä miksi Mikaelin käytös on muuttunut. Eihän mikään suhde pysy alkuhuumavaiheessa loputtomiin, jossain vaiheessa aletaan tuntea toista paremmin, jolloin huuma korvaantuu oikeilla ja aidommilla tunteilla ja siitä tulee tasaisempaa. Tai vastaavasti tietysti toinen ei vastaakaan omia odotuksia, jolloin tunteet vaan viilenevät. On kuitenkin täysin epärealistista odottaa, että se alkuhuuma säilyy ikuisesti. Annikan mustasukkaisuuskohtauksetkin ovat jostain ulkoavaruudesta.

Mua hämää sekin, että Annika on mun kuullen pariinkiin otteeseen sanonut talossa, ettei voi puhua Mikaelin kanssa oikein mistään tunteista tai oikeista asioista. Muutenkin tuntuu jatkuvasti esittävän Mikaelin seurassa tollasta häröpalloa. Kuvittelee millaisen tyttöystävän Mikael haluaa eli yksinkertainen blondi kainaloon, joka ei halua puhua tunteista tai lässyttää mistään vakavasta. Toteuttaa sitten tätä. Tulee jatkossakin olemaan hyvin vaikeaa löytää toimivaa parisuhdetta, jossei uskalla olla oma itsensä, vaan yrittää käyttäytyä tavalla, jolla kuvittelee tulevansa paremmin hyväksytyksi ihastuksensa toimesta. Olis vaan rehellisesti oma itsensä, niin kyllä sekin poika löytyy, joka kiinnostuu hänestä hänen itsensä vuoksi.

Mua häiritsee katsella näin epävarmaa ihmistä talossa. Ei olisi kannattanut altistaa itseään kaikelle sille arvostelulle, mikä BB-asukasta kohtaan väkisin tulee. Jatkuva esittäminen, itkeminen ja kaikesta epävarmuus- tai mustasukkasuuskohtauksen saaminen ei viihdytä mua. Aiheuttaa mulle kyllästymistä ja säälinsekaisia ärsytyskohtauksia.
Ei pysykään. Mutta mun mielestä tässä suhteessa (ensihuuma ei kestä ikuisesti) Annikalla taitaa kyllä realistisempi käsitys siitä, miten suhde kehittyy kuin Mikaelilla. Mikael on ainakin itse sanonut, että kyllästyy naisiinsa heti kun tämä alkuhuuma hälvenee ja jättää heidät. Eli jos eivät olisi talossa, niin eiköhän Annikan ja Mikaelin suhde olisi jo ohi, koska se ensihuumavaihe taitaa olla tuon pitkällisen 24/7-elon jälkeen jo ohi.

Annika kertoi ainakin Sebastianille eilen pesässä, että oli pyytänyt Mikaelia sanomaan hänelle suoraan mitä haluaa tehdä ja mitkä on fiilikset kun käyttäytyminen kuitenkin on muuttunut, mutta Mikael ei ollut suostunut vastaamaan mitään suoraan. Eli yritystä jutella vakavasti asiasta on ollut. Että jotenkin minusta on alkanut vaikuttaa siltä, että Mikael on itse kyllä se, joka haluaa vain häröpallotyttöystävän ja Annika haluaisi muuta, mutta tyytyy sitten tähän melskaajarooliin.

Rasittavahan Annika persoonaltaan on ja todella raskasta seurattavaa tuon epävarmuuden ja huomionkipeyden kanssa. Mutta jos ennen olin sitä mieltä, että Mikaelista saisi paljon enemmän irti jos ei olisi liimautuneena Anneliin, niin sama pätee nyt kyllä Annikaankin. Ellei jopa vahvemmin.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 08 Marras 2011 10:34

Mirian kiteytti aika lailla sen, mitä minäkin ajattelin. Perimmäinen ongelmahan tuossa Annikan ja Mikaelin suhteessa tuntuu olevan, ettei Mikael jostain syystä halua talossa puhua minkäänlaisia vakavia asioita. Varmasti se onnistuu talon ulkopuolella, mutta onhan lähes kolme kuukautta pitkä aika odottaa näitä keskusteluita, kun ei välttämättä oikein tiedä, missä suhteessa mennään. Annikan on jo alunperin tehnyt epävarmaksi Mikaelin puheet tyttöihin nopeasta kyllästymsestä ja tietynlaisesta pelimiehen roolista ulkomaailmassa. Ja sitten kun asioista ei voi puhua, ne pelot ja epäluulot jäävät väkisinkin päälle, etenkin jos on jo valmiiksi epävarmempi tapaus.

Lisäksi noista Mikaelin jutuista ei aina ota selvyyttä, että kuinka vakavasti tarkoittaa niitä. Esim. ne eileniltaiset kuukauden ulkomaanmatkapuheet. Ainakin täällä ruudun toisella puolella on tosi vaikea tulkita, mitä Mikael sanoo läpällä ja mitä ei, kun koko jätkä tuntuu välillä olevan yhtä läppää. Ei sekään varmasti helpota Annikan asemaa ja oloa tuossa talosuhteessa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”