Annika Niemi

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Annikalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:19

5 - Suosikki
75
12%
4
47
7%
3
51
8%
2
69
11%
1
79
12%
0 - Inhokki
326
50%
 
Ääniä yhteensä: 647

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja janne » 20 Joulu 2011 21:57

Parhaiten Annika jäi mieleen rakkaustarinastaan Mikaelin kanssa ja Taivas ja Helvetti viikkotehtävästä. Sekä Annikan ja Mikelin yhteisen asunnon ajasta. Kun Annika häädettiin olin yllättynyt miten pitkään Annika sai olla talossa. Olisin ajatellut että hänet olisi häädetty jotain 2 viikkoa aikaisemmin.

loppuarvosana: 2,5-3

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 21 Joulu 2011 01:13

sinna kirjoitti:
Mirjami kirjoitti:
Nannalee kirjoitti: ... koska haastatteluissa myöhemmin on vaikuttanut paljon rauhallisemmalta ja selvästikin pitää paikkaansa se, että Annika on halunnut tahallaa antaa itsestään vähän tyhmemmän kuvan mitä onkaan, kuten on itse sanonutkin.
Miksi joku haluaa antaa itsestään koko kansan edessä tyhmemmän kuvan, mitä todellisuudessa ei olisikaan?
Muistaakseni Annika selitti asiaa jossakin vaiheessa talossa oloaikanaan. Talossa hän ei halunnut ajatella elämää, läheisiään ja ystäviään talon ulkopuolella, talossa olo oli helpompi kestää riehumalla, olla ajattelematta, antamalla ymmärtää, että on tyhmempi kuin on jne.

---

Ja tuosta koko kansan edessä olemisesta olisin eri mieltä. Ei BB:tä nyt sentään koko kansa seuraa, läheskään.
Ok. Kiitos tarkennuksesta.
Ihan vahingossa multa lipsahti tuo ' koko kansa'... :oops:
En minäkään sentään fanita BB:tä niin paljon, että kuvittelisin kaikkien muidenkin tätä formaattia seuraavan. ;)

Avatar
pantsepantse
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 22 Syys 2011 10:09

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja pantsepantse » 05 Tammi 2012 16:59

http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/700 ... mikaeliin/


"BB-Annika salaperäisenä suhteestaan Mikaeliin"

BB-rakastavaiset pitävät yhtä

Big Brother -kilpailusta tuttu Annika Niemi on vaitonainen suhteestaan toiseksi sijoittuneeseen Mikael Perttulaan.

– Olemme päättäneet, että emme kommentoi suhdettamme. Olemme kyllä tavanneet, Annika sanoo Metrolive.fi:lle.

Oletko mustasukkainen, jos Mikael lähtee treffeille muiden naisten kanssa?

– En mä voi tuohon vastata, muuten paljastan suhteemme laadun. Voit itse päätellä, nauravainen Annika sanoo.

Big Brotherin päättymisen jälkeen Annika on jatkanut opiskelemista ja palannut työelämään.

– Ihan normaalia arkea elän. Olen kuullut, että muutamat ovat alkaneet tehdä juontokeikkaa. Mulle ei ole moista puuhaa tarjottu. Ehkä olin liian urpo talossa.

Big Brother -kilpailijat tapaavat toisiaan säännöllisesti.

– Näemme pian koko BB-porukan kanssa Tampereella, jossa Veera kestittää meitä.

Julkaistu 05.01.2012, 10 tuntia sitten

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Tammi 2012 17:20

^Ilmeisesti välit ainakin kunnossa. Kyllä tuosta rivien välistä voi lukea. Onnea ja kaikkea hyvää heille!
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Jokke » 02 Marras 2013 16:38

Pikkuveljeni 18wee oli törmännyt tähän Helsingin Ale Pubissa. Oli ollut kovin halukas.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Marras 2013 13:53

^ Kumpi oli halukas? Pikkuveli vai Ansku? ;)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 08 Kesä 2018 20:08

Katsoin äsken sen viikon jaksoja, jolloin oli "älä liiku" tehtävä ja häätöön joutui. Sebu, Veera, Annika, Mikael ja Suvi. Annika on ihan yhtä ärsyttävä kuin aikoinaan. Siellä itki mikaelille, kun se oli viettänyt aikaa Elinan (juontaja) kanssa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”