Terhi Hautala

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Terhille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:09

5 - Suosikki
15
3%
4
11
2%
3
40
9%
2
38
8%
1
102
22%
0 - Inhokki
263
56%
 
Ääniä yhteensä: 469

Xiaoyu
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Loka 2011 14:15
Paikkakunta: Lappland

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Xiaoyu » 15 Loka 2011 20:14

^Jussst... Siinähän sitä onkin kerrakseen syytä lähteä tissejä pois leikkelemään... :shock:
Eikös Tepa eilen jossain vaiheessa märissyt siitäkin jotain ettei kestä noiden jätkien juttuja / noita jätkiä yhtään...? Vai muistanko väärin?
"Haiseeko emättimesi helmiltä?" "Onko sinut nukutettu väärin?"

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Burph » 15 Loka 2011 20:17

^Mun mies tunnusti joskus, että ihan ekaks se oli mussa huomannu tissit. Terhin logiikan mukaan tarkottaaks tää nyt sitä, että mun pitäis leikkauttaa mun tissit pois, koska eihän se nyt tietenkään ole pystynyt huomaamaan mussa yhtään mitään muuta tänä kuutena vuotena, minkä se on ollu naimisissa mun tissien kanssa!? :shock:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
taru
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 11 Syys 2011 17:27

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja taru » 15 Loka 2011 20:19

Munki mies kehu mun persettä, kehtaskin! :o käyn poistattamassa pakarat heti.

Terhi on kyllä kuin mikäkin 5-vuotias lapsi. Jos ei saa kaikkea mitä tahtoo hetinytjust niin itku ja rääkyminen alkaa. Helppohan se on valittaa ulkomaalaisista sossun tuilla eläjistä, jos isi pistää joka viikko puoli tonnia tilille. Just joo. Ois nyt vaan lähteny tämäkin itkijä kotiin kun niin kovasti uhosi.

Xiaoyu
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Loka 2011 14:15
Paikkakunta: Lappland

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Xiaoyu » 15 Loka 2011 20:21

Burph kirjoitti:^Mun mies tunnusti joskus, että ihan ekaks se oli mussa huomannu tissit. Terhin logiikan mukaan tarkottaaks tää nyt sitä, että mun pitäis leikkauttaa mun tissit pois, koska eihän se nyt tietenkään ole pystynyt huomaamaan mussa yhtään mitään muuta tänä kuutena vuotena, minkä se on ollu naimisissa mun tissien kanssa!? :shock:
Burph, nyt äkkiä vaan kirurgille aikaa varaamaan tissienpoistoon ja välittömästi ukko pihalle!!! [smilie=a_chuckle.gif] Kämpästä ei sit kannata poistua ollenkaan ennenkun oot päässyt eroon tisuleista ettei vaan kukaan muu limanuljaska iske silmiään niihin... [smilie=nonono.gif]
"Haiseeko emättimesi helmiltä?" "Onko sinut nukutettu väärin?"

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Loka 2011 20:22

Aika useinhan sitä kiinnostutaan yhdestä tai kahdesta pinnallisesta piirteestä erikseen, mutta eihän se tarkoita ettei muu kiinnostaisi. [smilie=a_cool.gif]

Kyllä olen itsekin sitä mieltä ettei tuo ole ihan fiksu syy rintoja poistattaa.. Pitäisi lähteä ihan siitä, ettei itse vaan tykkää tisseistä itsellään!

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Annie » 15 Loka 2011 21:28

Ehkä Terhi mieltää rinnat naisellisena ja sitä kautta heikkoutena. Hän haluaa poistaa sellaiset heikkouden merkit itsestään. Ehkä Terhi ei pidä siitä, että miehet tai ketkään lähestyvät häntä, koska ei halua päästää ketään lähelleen. Ehkä rajun ulkonäön tarkoitus onkin saada aikaan toisissa pelkoa tai inhoa, ettei kukaan vain vahingossakaan tule lähestymään häntä.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Goofy » 15 Loka 2011 22:19

Annie kirjoitti:Ehkä Terhi mieltää rinnat naisellisena ja sitä kautta heikkoutena. Hän haluaa poistaa sellaiset heikkouden merkit itsestään. Ehkä Terhi ei pidä siitä, että miehet tai ketkään lähestyvät häntä, koska ei halua päästää ketään lähelleen. Ehkä rajun ulkonäön tarkoitus onkin saada aikaan toisissa pelkoa tai inhoa, ettei kukaan vain vahingossakaan tule lähestymään häntä.
Mullekin tulee Terhistä vaikeasti lähestyttävä kuva. Sanoin sen joskus aikasemminkin, mutta mut ammuttiin alas sen kommentin vuoksi. Toki Terhin viereen voi istua paskaa jauhamaan ja Terhi heittää hyökkäävästi samaa paskaa takasin. Mutta päästääkö Terhi ketään oikeasti lähelleen, en tiedä. Tuntuu, että on jatkuvalla syötöllä puolustuskannalla ja asenne on hirveän kova ja agressiivinen jos mitään hänestä vähänkään kyseenalaistetaan. Tuntuu ihan käsittämättömän vaikealta tyypiltä.
Taviskausi rules

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Anira » 15 Loka 2011 23:02

Oli kiva nähdä äskeisessä dailyssa Terhi ja Sebastian juttelemassa toistensa kanssa. :tu Tulevatko muutenkin hyvin toimeen?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Loka 2011 23:05

Anira kirjoitti:Oli kiva nähdä äskeisessä dailyssa Terhi ja Sebastian juttelemassa toistensa kanssa. :tu Tulevatko muutenkin hyvin toimeen?
Mulle ei ole osunut noiden suhteen mitään konflikteja. Terhi silloin tällöin sopivassa kohtaa näkynyt sanovan Sebua ihanaksi tms. Tai pieni kosketus. Eikä mitenkään korostetusti edes, vaan ihan spontaanisti.
a walking disaster

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja scorchio » 15 Loka 2011 23:35

Annie kirjoitti:Ehkä Terhi mieltää rinnat naisellisena ja sitä kautta heikkoutena. Hän haluaa poistaa sellaiset heikkouden merkit itsestään. Ehkä Terhi ei pidä siitä, että miehet tai ketkään lähestyvät häntä, koska ei halua päästää ketään lähelleen. Ehkä rajun ulkonäön tarkoitus onkin saada aikaan toisissa pelkoa tai inhoa, ettei kukaan vain vahingossakaan tule lähestymään häntä.
Huhhuh...siis jos on nainen tai naisellinen, niin on heikko? Eihän naiset henkisesti ole mitenkään "se heikompi lenkki", päinvastoin. Fyysisesti toki useimmiten ovat heikompia. Siksipä luonto on järjestänyt niin, että se on juuri nainen, joka tekee sen luonnon kannalta arvokkaimman fyysisen teon eli kantaa lasta 9 kk ja vielä kaupan päälle synnyttää sen, useimmiten onnistuen, joskus epäonnistuen. Tästä johtuu miesten tuntema vaginakateus (sarkasmia, khöm).

Mutta tulkitsen, että tarkoitat Turhiksen kaltaisen (noilla elämän"arvoilla") näin ajattelevan, ja saatatpa olla totisesti oikeassa. Jotain merkillistä tossa on ja suoraan sanottuna ei kiinnosta edes enää tietää, miten sairaan kieroutunutta tuo ajattelu on tai kuka tai mikä on saanut noin ajattelemaan. Jos puheet perhetaustasta pitävät paikkansa, niin olemme ehkä sylttytehtaalla.

(PS Minunkin ykkössuosikki kaikkien aikojen Suomen BB-asukkina on Olli)

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 16 Loka 2011 11:50

Terhi on tietty "vähän erilainen" ja poikatyttö, mutta soisin hänen vielä viipyvän talossa, koska jotenkin sympatiseeraan Terhiä. Terhi on reilu jätkä. :)

Polo
Mökkiläinen
Viestit: 208
Liittynyt: 24 Elo 2011 13:07

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Polo » 16 Loka 2011 12:02

Mä oon tääl aikasemmin miettiny tota Terhin aggressiivisuutta uusia tulijoita kohtaan, eilen ku tsiikailin koostetta jossa Terhi: "Mä vihaan niitä", Suvi: "Ethän sä ees tunne niitä", niin tuli mieleen yksi sana. Muukalaisviha.

Hyviä pohdintoja täällä parin sivun aikana. Tissi-gatesta muistelisin sen verran Terhin suusta kuulleeni, että hänestä ei tykätty aikasemmin mut sit kun tissit kasvo niin pojat kiinnostu, ja haluais kuitenkin että hänestä tykättäis ihan itestään eikä tissien takia. Tjsp. (Mikä on sinänsä pohjimmiltaan tietysti ihan ymmärrettävää, mutta noi Terhin päänsisäiset ajatuskuviot on silti aika sairaita ja radikaaleja.)
Mä oon miettiny sitäkin onko kotona miten arvostettu tyttöjä suhteessa poikiin. Aika paljonhan on sellast et joissain perheissä joko ihan törkeen suoraan tai sit hienovaraisemminkin annetaan ymmärtää, ettei tyttö ole ihmisenä yhtä arvokas kuin poika. En sitten tiä miten Terhillä, onko edes sisaruksia jne... Kunhan oon kelaillu. Tämä asukas tuntuu kyllä näin ajan kanssa herättävän pohdintaa jos jonkinlaista, en ois aluks uskonu.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Annie » 16 Loka 2011 12:40

scorchio kirjoitti:
Annie kirjoitti:Ehkä Terhi mieltää rinnat naisellisena ja sitä kautta heikkoutena. Hän haluaa poistaa sellaiset heikkouden merkit itsestään. Ehkä Terhi ei pidä siitä, että miehet tai ketkään lähestyvät häntä, koska ei halua päästää ketään lähelleen. Ehkä rajun ulkonäön tarkoitus onkin saada aikaan toisissa pelkoa tai inhoa, ettei kukaan vain vahingossakaan tule lähestymään häntä.
Huhhuh...siis jos on nainen tai naisellinen, niin on heikko? Eihän naiset henkisesti ole mitenkään "se heikompi lenkki", päinvastoin. Fyysisesti toki useimmiten ovat heikompia. Siksipä luonto on järjestänyt niin, että se on juuri nainen, joka tekee sen luonnon kannalta arvokkaimman fyysisen teon eli kantaa lasta 9 kk ja vielä kaupan päälle synnyttää sen, useimmiten onnistuen, joskus epäonnistuen. Tästä johtuu miesten tuntema vaginakateus (sarkasmia, khöm).

Mutta tulkitsen, että tarkoitat Turhiksen kaltaisen (noilla elämän"arvoilla") näin ajattelevan, ja saatatpa olla totisesti oikeassa. Jotain merkillistä tossa on ja suoraan sanottuna ei kiinnosta edes enää tietää, miten sairaan kieroutunutta tuo ajattelu on tai kuka tai mikä on saanut noin ajattelemaan. Jos puheet perhetaustasta pitävät paikkansa, niin olemme ehkä sylttytehtaalla.
Juu juu, ilman muuta tarkoitan siis tuota jälkimmäistä, eli että Terhi ja sen arvomaailma mieltää naiset heikommiksi. Ehkä Terhi liittää naisiin ja naiseuteen sellaisia asioita, kuten tunteita, itkemistä ja huolenpitoa, joita halveksii omassa elämässään. Sen takia naisten makuuhuoneeseen joutuminen oli kolaus hänen arvolleen. En ite todellakaan pidä kumpaakaan sukupuolta toista heikompana enkä miellä tunteita heikkoutena. Päinvastoin :D! Ehkä noin yleensä ja tilastollisesti miehet ovat hitusen heikompia, jos ajatellaan, että miehet kuitenkin kuolevat aikaisemmin. Siihen nyt tietysti vaikuttaa monet ympäristöseikat, mutta kyllähän jo poikapuoliset siittiötkin elävät lyhyemmän aikaa ja poikalapsia kuolee enemmän kuin tyttöjä. No joo, mutta ehkä elävän elämän kannalta sillä ei paljon ole merkitystä - tai tämän keskustelun. Kunhan pohdiskelen.
scorchio kirjoitti:(PS Minunkin ykkössuosikki kaikkien aikojen Suomen BB-asukkina on Olli)
Olli oli huippu! :in love: Mä tykkään just tuollaisista herkkiksistä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Loka 2011 18:59

Annie kirjoitti:Ehkä Terhi liittää naisiin ja naiseuteen sellaisia asioita, kuten tunteita, itkemistä ja huolenpitoa, joita halveksii omassa elämässään. Sen takia naisten makuuhuoneeseen joutuminen oli kolaus hänen arvolleen.
Terhi on itse haukkunut naisten makkarista lähinnä kahta asiaa: sitä, että tuotannon idiootit ovat laittaneet kolme yhden hengen sänkyä vierekkäin neljälle hengelle ja itse joutuu selkä kipeänä nukkumaan sänkyjen välisessä raossa, kuten Veerakin (ja ilmeisesti sänkyjä ei myöskään ole kiinnitetty toisiinsa, joten ne tuppaavat nukkujien painosta liukumaan erilleen yön aikana), sekä mahdottomuuksiin yltyvien spekulaatioiden runsautta.

Jostain syystä Terhi ei ole tällä viikolla yhtään kestänyt minkäänlaista puhetta uusista asukkaista, vaan on halunnut suorastaan paeta niitä koskeneita videopätkiä ja keskusteluja. Terhin mielestä kyse on BB:n vedätyksestä: uusia asukkaita ei ole tulossa, heitä vain halutaan hämmentää.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Annie » 16 Loka 2011 20:06

^ Joo hyvin mahdollista, ettei tuohon sänkykapinaan liity mitään sen syvällisempää katkeruutta siitä, että joutui naisten porukkaan. Toi "hänen arvolleen" oli multa vähän hätäinen ja harhaanjohtava kommentti ja sanavalinta, kun en kuitenkaan ajattele, että Terhi pitäisi naisia vähempiarvoisena. Ennemminkin Terhi ei ehkä tunnista itseään niistä odotuksista, jotka tavallisesti liitetään naiseuteen ja naisen ruumiiseen.

Boul ma sene
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 03 Marras 2008 22:45

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Boul ma sene » 17 Loka 2011 02:20

Varmistanut kaksi nimeämispistettä itselleen ainakin Matilta rasittavalla päällepäsmäröinnillään. Hirveä tarve myös päteä miten hän on ollut täällä alusta asti jne.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja omelia » 17 Loka 2011 03:18

Mun puolesta Terhi voisi jo talosta lähteä, olisi voinut lähteä jo Amandan tilalla ja varmaan olisikin lähtenyt ellei oljenkorren avulla olisi pelastunut. Terhi valittaa jatkuvasti heti kun ei ole kivaa ja helppoa ja on tuolla se heikoin lenkki. Valitus ja vinkuminen ei ole yhtään viihdyttävää vaan äärimmäisen ärsyttävää. Ärsyttää myös tuo vihoittelu siitä taivas ja helvetti-tehtävästä, siis että Terhin mukaan helvettiläiset ei kärsineet vaan saivat vaikka mitä eikä millään ymmärrä, että niillä oli oikeasti monta päivää ihan karut olot eikä loppuvaiheissakaan mitään yltäkylläistä. Olisipa Terhi laitettu helvettiin, ei olisi kestänyt siellä puolta päivääkään. Välillä ihmetyttää miksi Terhi on hakenut BB:hen.

Plussaa Terhille siitä, että silloin kun on hyvällä tuulella niin sen huomaa; Terhi osoittaa kummankin ääripään tunteet kyllä.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 17 Loka 2011 09:55

Tällä on synttärit tällä viikolla. Ei helvetti mä en kestä, mä en uskalla ees kuvitella. Toivottavasti BB ei anna synttäreitä, ehkä jopa luovuttaisi itkupotkuraivarin kera?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 17 Loka 2011 10:14

Kuvottava tapaus edelleen. Nytkin koko ajan rääkyy jaa huutaa kuin joku kiukutteleva pikkupissis. Eilen liimautui erityisesti Ramin kylkeen ja hymyili vienosti kuin joku syvästi rakastunut tapaus. Kovis-rautanaamastakin näemmän kuoriutuu tarvittaessa naisellinen kun on tarpeeksi promilleja veressä.

Toivottavasti saa nopeasti menolipun "normaaliin" arkielämäänsä. Ei sovi taloon todellakaan.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 17 Loka 2011 10:21

Tämä on sellainen iso vauva mikä rakkauden ja äidinmaidon sijaan elää viinalla ja tupakalla. Mihkään muuhun tästä ei tosiaan ole, kaikki tupakoinnin ja ryyppäämisen ulkopuolella on osoittautunut lähes mahdottomaksi. Oma itse kaiken edellä, eilen kun asukkaat saivat laukut lisähuoneesta tämä käveli muiden muodostaman hihnaston ohi huutamaan omaa ruskeaa laukkuaan.

Erityisen säälittävän tästä tekee toi ulkoinen habitus. Koristellun ulkokuoren lisäksi jutut on "Sääli on sairautta ja luonto karsii heikot", niin ei voi kun nauraa. Naisesta itsestä ei ole mihinkään, mutta jostain on opittu näitä aatteita. Surkeampaa tapausta talosta vaikea löytää. :tu

kustaa
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Syys 2011 22:29

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja kustaa » 17 Loka 2011 11:11

Kahviparoni kirjoitti:Erityisen säälittävän tästä tekee toi ulkoinen habitus. Koristellun ulkokuoren lisäksi jutut on "Sääli on sairautta ja luonto karsii heikot", niin ei voi kun nauraa. Naisesta itsestä ei ole mihinkään, mutta jostain on opittu näitä aatteita. Surkeampaa tapausta talosta vaikea löytää. :tu
Jepulis, kuuluu siihen ihmisryhmään, jolle ”erilaisuus” on jonkinlainen itseisarvo. Hirveä melu muiden ihmisten tekemisistä, mutta samat mittarit eivät päden omaan toimintaan.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terhi Hautala

Viesti Kirjoittaja Goofy » 17 Loka 2011 11:28

sisupussi kirjoitti:Kovis-rautanaamastakin näemmän kuoriutuu tarvittaessa naisellinen kun on tarpeeksi promilleja veressä.
Näin on. [smilie=a_okbyenow.gif]
Kuva
Taviskausi rules

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”