10. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

10. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 08 Syys 2011 00:00

Keskustelua 10. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2011 00:11

^ Annikan edellisen vuorokauden puolella tapahtuneeseen itkuun taustoja takautumana jostain klo 21 tienoilta:

--- takautuma alkaa ---

Annika on ollut jo pitkään ainoana toipumaan sidottuna "myrkyttyneenä" mehiläisenä makuuhuoneessa, eikä ole voinut jättää makuualustaansa. Se ahdistaa Annikaa, kun on tottunut tekemään ja liikkumaan. Aika on kuitenkin kulunut keskustellessa muiden kanssa. Seurana ovat olleet Sebastian, Minna ja Terhi.

Samaan aikaan olohuoneen puolella Janica tulee pk-huoneesta, josta oli saanut ohjeistusta, ja kutsuu Salarin kanssaan varastohuoneen ovelle odottelemaan. Muut asukkaat lipeävät makuuhuoneesta katsomaan mitä sieltä on tulossa, paitsi Minna, joka jää vielä Annikan kanssa makkariin.

Annika istuu lattialla ja alkaa turhautuneena nakkelemaan munakennoja ja makuupapereita ja muita makuuhuoneen lattialla lojuvia tavaroita ympäriinsä. Harmittaa kun ei pääse mihinkään.

Annika: "Oikeesti mä en jaksa!"

Ben tulee makkariin kertomaan Janican ja Salarin varastohuoneen edessä odottelusta tarkempia tietoja. Epäilee, että varastohuoneessa on ehkä Salarille kuninkaan vaatteet. Ei tiedä vielä, kohta selviää.

Annika: "Mä oon koko vitun ajan täs maannu, nyt menee hermo!"

Minna ja Ben tekevät lähtöä makkarista.

Annika: "Mä en jää tänne yksin!"

Annika pistää vatsalleen maata makuuhuoneen lattialla vellovan rojun sekaan ja hautaa kasvonsa jonnekin piiloon. Ben pyörtää takaisin ja yrittää naurattaa Annikaa, siinä onnistuenkin. Sitten Ben lähtee, mutta Sebastian tulee heti kyselemään, onko Annikalla nälkä, voisi tuoda leivän.

Annika (itkuisella äänellä): "Ei jaksa mitään täällä yksin tehdä."

Ben palaa kertomaan, että varastohuoneesta tuli juomia kuningattarelle. Sitten makkariin tulivat Oskar ja Amandakin. Amanda kertoo että Salar saa ruveta ryyppäämään kuningattaren kanssa. Annika makaa edelleen itkuisena makuualustallaan, muut menevät taas pois makkarista katsomaan, mitä tapahtuu.

Sebastian palaa makuuhuoneeseen ja tulee vatsallaan makaavan Annikan viereen itsekin makaamaan kylki kylkeen ja kysyy saako hän tulla näin lähelle. Saa tulla. Ja kohta taas Oskar ja Amandakin saapuvat makkariin ja asettuvat Annikan ympärille. Annika niiskuttaa, Amanda silittää hiuksia, Sebastian on kyljessä kiinni.

Annika (itkuisena): "Vittu kaks päivää tällästä, vittu mä en kestä!"

Sebastian kysyy lisätietoja.

Annika: "No vittu palvelijaa ja kuningatarta ja vittu tällästä!"

Sebastian rauhoittelee että Annika on käynyt pahempiakin läpi. Mutta tämä on oikeasti todella raskasta.

Annika (itkien): "Tää mitä tää on, niin tää on mulle niin... vitun rankkaa."

Annika toteaa Janicasta, että jos se on taas juovuksissa ja käskyttää ihmisiä, niin sitä hän ei kestä. Ei haitannut se jalkojenhieronta, kun oli itse silloin valveilla, mutta kun se herättelee muita.

Ben käy päiväkirjahuoneen ovella yrittämässä päästä puhumaan Annikan puolesta, jotta se pääsisi pois siteistä, mutta palaa sitten ilmoittamaan ettei sinne pääse.

Oskar tyynnyttelee Annikaa esittämällä toisen näkökulman asioihin: sen, josta itse asioita katsoo. Täällä tapahtuu kaikkea outoa. Ihan hauskana kokemuksena voi katsoa, mitä kaikkea jännää tapahtuu ihmisten välillä, kun on tällaisia outoja tilanteita. Ei tarvitse ottaa niin vakavasti.

Annika: "Välillä vain menee vittu yli mun jaksaminen tällaseen. Mä en vittu, mä en vaan... mä en oo ikinä ollut vittu näin sidottuna mihinkään. Kun on väsynyt ja rankka tää tehtävä, niin... se nyt vaan purkautuu näin. Mullon niinkun ihan vaan sellanen fiilis, et jos joutuu oleen täs seuraavat kaks päivää niin... mä tapan itteni!"

Sebastian kieltää ettei sellaisia saa tässä ajatella.

Sebastian: "Oot ollu täs jo niin kauan, että pääset tästä pian pois."

Oskar (rauhoittelevalla äänellä): "Kyllähän täs nyt tulee porukkaa sun kans jutteleen ihan samalla tavalla kuin olisit vaikka tuolla olohuoneessa, ja kyl sä nyt pääset täältä."

Sebastian: "Ei sun tarvitse tässä kauaa olla."

Makuuhuoneen ulkopuolelta kuuluu yhtäkkiä Suvin (?) äänellä kovaa ja korkealta "VITTU VITTU VITTU VITTU!"

Annika itse ja Annikan ympärillä oleva lohdutteluporukka räjähtää nauramaan.

Sebastian: "No nyt siellä jo joku muukin kosahti."

Annika (nauraen): "Vittu mä en oo ainut!"

Annika (vakavampana): "Mulle tulee niin ku sellanen fiilis vaan, et mut on yksinkertasesti unohdettu."

Annika naureskelee taas ulkopuolelta kuuluneelle kohtaukselle.

Oskar: "Jos tapahtuu niin, et oot yksin, niin tuu tonne vaan ovelle huutelemaan, että voisko joku tulla seuraksi."

Annika sanoo ettei ole sellainen ihminen, että huutelisi.

Oskar: "Täällä on niin paljon ihmisiä, ettei aina tiedä missä kaikki on, että pysyis kärryillä vaikka kiinnostaiskin olla seurassa."

Annika toistaa, ettei ole sellainen ihminen joka huutelee toisia seuraksi.

Sebastian: "Mä oon oikeesti pahoillani, mä en oo ollenkaan ajatellu. Mä oon ajatellut ihan väärällä tavalla. Mä en oon ehkä sanomaan, mut..."

Annika: "No sano!"

Sebastian: "Mä oon nähnyt sut tosi vahvana, aatellut että sä oot sellanen sosiaalinen keskus. Mä oon niin tyhmä, että mä en oo huomannu et sä oikeesti tarttet et ihmiset tulee sun luo.. ja se on oikeesti niin kettumaista, kun on näin pieni tila ja kolme kuukautta täällä ja meitä on 14 ihmistä näin pienessä tilassa, niin jos joutuu oleen yksin, niin se on väärin. Se ei oo siitä kiinni et mä en tuu huomioimaan sua, mutta kun ei oikeesti tajua sitä ja sen takia on niinku pahoillaan."

Annika: "On vaan vähä väsyny. Mä oon tosi herkkä. Itken helposti pienistäkin asioista."

Sebastian: "Mä en tuotakaan tiennyt."

Annika: "Mullon tosi huono itsetunto, ei varmaan heti uskois."

Sebastian: "Ei todellakaan."

Annika: "En niinku luota itteeni, usko itteeni, mun aivois on niinku et tosi harva tykkää musta, tosi harva haluaa olla mun kanssa, et on niinku tosi arka silleen."

Ben palaa päikystä, jonne on tällä välillä vihdoin päässyt. Vaatii Annikaa nousemaan istuvilleen ja katsomaan silmiin.

Ben: "Annika, kerro nyt mikä on hätänä, puhutaan nyt."

Annika (hymähtäen): "Ai onks tää sun tehtävä vai?"

Ben: "Ei kun kerro nyt vaan."

Annika (vieläkin vähän kyyneleet silmissä): "Ei kun siis purkautu vaan kaikki tunteet... kaikki mitä on pitänyt sisällä viikon aikana."

Ben: "No mikä täällä ärsyttää?"

Annika: "No kaikki tää."

Ben: "No mikä muu?"

Annika (makuuhuoneen ovelle silmäillen): "No jotenki niinku tää tehtävä, ei muu."

Ben (Annikan siteisiin viitaten): "No haluutsä ottaa nää pois"

Annika: "Haluun."

Ben: "No nyt ne lähtee, pääset vapaaksi."

Ben alkaa irrotella siteitä. Annika on todella helpottuneen oloinen.

Sebastian: "Hyvä, ainoa joka kestit tään."

Annika: "No en kestäny."

Annika: "No nyt kun mullei oo näitä niin ei oo mitään ongelmaa."

Amanda (hymyillen ja nyökäten ovelle päin): "No nyt lennä tonne, oot vapaa ku taivaan lintu!"

Käydään vähän lisää keskustelua eri aiheista, mm. Salarista. Sitten taas palataan äskeiseen itkuun.

Annika (anteeksipyytelevällä äänellä): "Mä lupaan et mä saan näitä kohtauksia viel monta."

Sebastian: "Joo, mä lupaan et me tullaan oleen sun vierellä."

Annika nauraa.

--- takautuma päättyy ---

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 08 Syys 2011 00:20

Ben ja Annika kahdestaan.

Ben: Seba juoruaa.
Annika: Niinkö?
Ben: Kuulin äsken kun se puhu paskaa Suvista.

B: muista mitä sovittiin.
A: Joo.
B: En anna sulle pisteitä, ellei ole aivan pakko.

Lainaukset vapaamuotoisia, sisältö kuitenkin tuo^.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 08 Syys 2011 00:25

Sebastian tulee ulos kuningattaren ja Salarin luota. Ben kyselee, oliko Salar kännissä. Sebastian sanoo, että on se ja esittää loput. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 08 Syys 2011 00:27

Annika kävi taas tyhjentämässä Mesiastiaa pullollisen verran

Avatar
Penny
Asukaskokelas
Viestit: 109
Liittynyt: 29 Syys 2007 21:09

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Penny » 08 Syys 2011 00:37

Janica ja Salar keskustelevat äänestyksestä. Salar on sitä mieltä, että Tamer, Terhi tai Tanja lähtisivät ekojen joukossa, jos he olisivat kaikki äänestyksessä. Janica on myös sitä mieltä, että Tamer olisi todennäköinen lähtijä värittömyytensä ja hiljaisuutensa takia.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 08 Syys 2011 00:39

Salar ja Janica keskustelee, kenen luulee tippuvan tai olevan äänestyksessä. Veikkailevat Tamerin, Tanjan tai Terhin tippuvan ensin. Eivät välillä edes muista, että Tamer on talossa.

Puhuvat myös Minnasta ja Minnan ulkopuolisuudesta.

Avatar
Penny
Asukaskokelas
Viestit: 109
Liittynyt: 29 Syys 2007 21:09

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Penny » 08 Syys 2011 00:44

Janica totesi juuri äsken, että Eki on mielenkiintoinen lähinnä ulkonäkönsä takia, mutta se ei kannalle pitkälle, eikä hän ole varma siitä onko Eki muuten oikeastaan kovinkaan hauska tai viihdyttävä persoona.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 08 Syys 2011 00:53

Salar meni tekemään paahtoleipää ja Ben kertoi, että tietää, että hän ei ole niin kännissä kuin esittää.
Salatehtävä ja salatehtävän vastatehtävä?
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Julma
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Syys 2011 10:50

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Julma » 08 Syys 2011 01:04

Hyräilevät kuningattaren kammarissa ekin ja benin voimin biisua salarin pyynnöstä, joka puolestaan tanssii kuningattarelle. Ilmisesti äskeinen päiväkirjahuoneessa käynti liittyy tähän.
EDIT: Saivat nyt kajareista jotain normaalia nuorisohumppaa, eki ja ben poistuivat huoneesta ja salar alkoi tanssia janican kanssa. Saas nähdä onko salar kovempi pelimies kuin mikael eilen, joka sammui lattialle :D

Avatar
Penny
Asukaskokelas
Viestit: 109
Liittynyt: 29 Syys 2007 21:09

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Penny » 08 Syys 2011 01:06

Isoveli laittoi musiikin soimaan, Salar ja Janica tanssivat kahdestaan kuningattaren sviitissä.


/ Janica yrittää vähän keikistellä mutta Salar ei ole ihan mukana. :lol:

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 08 Syys 2011 01:11

Tuli varmistus sille että Stefan on kiinnostunut Amandasta "siinä mielessä". Janica kuulusteli jättiä josko talossa on nainen jonka kanssa hän voisi kuvitella lyödä hynttyyt yhteen, ei sanonut suoraan Amandan nimeä, mutta kyllä se tuli selväksi ketä tarkoitti. Etenkin Amandan luonne on Stefanin mieleen.
Jotkut varmaan pitävät tätä ällöttävänä, itseäni se ei haittaa, saahan mies aina haaveilla. [smilie=a_chuckle.gif]

Terhi kutsuttiin viihdyttämään kuningatarta, oli unessa ja sanoi "et ole tosissasi" herättämään tulleelle Benille. :lol:

Avatar
Penny
Asukaskokelas
Viestit: 109
Liittynyt: 29 Syys 2007 21:09

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Penny » 08 Syys 2011 01:11

Ben menossa herättämään Terhin beatboxaamaan Janicalle.


/ Musiikki jatkuu, Terhiä ei siis varmaan tarvitakaan.

Julma
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Syys 2011 10:50

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Julma » 08 Syys 2011 01:11

Penny kirjoitti:Janica yrittää vähän keikistellä mutta Salar ei ole ihan mukana. :lol:
Salar jopa vetäytyy leikistä ehdottamalla, että huoneeseen tulisi kutsua muita asukkaita laulamaan, jotta salar voisi viihdyttää kuningatarta.

Terhi pyydetäänkin huoneeseen radioksi kuningattaren toiveesta. Kajareista tulee petri nygårdia, terhiä ei tarvitakkaan. Salar ja janica taas kaksin.

Julma
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Syys 2011 10:50

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Julma » 08 Syys 2011 01:16

1:13 Muzakki loppui, suunnitellaan taas, että pitäisi hakea se terhi beatboxaamaan. Kuningatar kuitenkin tyytyy juomaan lisää salarin seurassa.

1:15 Musiikki alkaa, tulee kuulemma janican lempibiisi, josta tulee mieleen "yks ihminen". Janica ei halua nyt tanssia, pitää vaan istua hiljaa ja kuunnella.

1:16 Janica pyytää salarin viereensä sängylle kuuntelemaan sanoja. Kilistelevät.

1:19 Nyt käsi kädessä pedillä lauleskelevat.

1:20 Salar ehdottaa tanssimista. Janican mielestä hyvä idea kun "sit ei tartte miettii niin paljon"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2011 01:22

Jason S. kirjoitti:Ben ja Annika kahdestaan.

Ben: Seba juoruaa.
Annika: Niinkö?
Ben: Kuulin äsken kun se puhu paskaa Suvista.

B: muista mitä sovittiin.
A: Joo.
B: En anna sulle pisteitä, ellei ole aivan pakko.

Lainaukset vapaamuotoisia, sisältö kuitenkin tuo^.
Sama keskustelu tarkemmin:

--- takautuma alkaa ---

Annika ja Ben istuvat vessan oven vieressä seinää vasten nojaten. Ben on nakitettu vartioimaan kuningattaren ovea.

Annika: "Mitäköhän Seba tekee tuol vielä?" (kuningattaren huoneessa)

Ben: "Juoruaa."

Annika raapii kättään, Ben kiinnittää huomiota. Selittää että siihen on tullut naarmu kaupan lipastosta.

Ben (sinnikkäästi aiheesta jatkaen): "Sehän juoruaa ihan sikana. Mä oon kuullut nyt tosi monelta."

Annika: "Ai kuka juoruu?"

Ben: "Sebastian."

Annika: "Mitä se juoruaa?"

Ben: "Juoruaa vaan, tosi monelle ihmiselle."

Annika: "Ai jaa... ai niinku toisista?"

Ben: "Nih."

Annika: "Hmh. Inhottavaa."

Ben: "Joo."

Ben: "Esim. tossakin. Mä menin tonne huoneeseen. Se ei huomannu kato mua."

Annika: "Kenestä se puhu?"

Ben: "Puhu paskaa Suvista."

Annika: "Eihän."

Ben: "Mm-m."

Annika: "Hmh."

Ben (tarttuu Annikaa kädestä kättelytyyliin, katsoo suoraan silmiin): "Muista mitä mä oon sopinu sulle... mä en äänestä sua ikinä."

Annika hymyilee, halaa, sanoo koiranpentuäänellä "Ollaan me kaks aina täällä."

Ben (Annikan syleilyssä): "Mmh. Mut kai sä tajuut?"

Annika: "Mmh."

Ben: "Mut siin vaihees jos meit on enää... minä sinä ja joku... niin siin vaihees voi antaa äänen"

Annika: "No mut siin vaihees ei enää anneta."

Ben: "Okei, no mut jos me mennään siihen vaiheeseen, et joutuu antaan."

Annika: "Niin."

Ben: "Et täällä on vaikka muuttuneet säännöt."

Annika: "Niin."

Ben: "Mut ei nyt pohdita sitä, vaik meit ois neljä, mä en anna sul ääntä."

Annika: "Mmh."

Ben: "Mutta tajuutsä."

Annika: "Sun pitää tajuu se... et mä oon onnellinen et sä oot tääl."

Ben: "Mmh. Hyvä homma."

Ben halaa Annikaa.

Annika kertoo että häntä oikeasti helpotti kun Ben tuli makuuhuoneeseen ja pakotti katsomaan itseään ja sitten otti siteet pois.

--- takautuma päättyy ---

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Syys 2011 01:29

Intiimeissä tunnelmissa tanssitaan hitaita Laura Närhen(?) biisin tahtiin. Kuningatar vähän kyynelehtii, ilmeisesti musiikin takia.

Julma
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Syys 2011 10:50

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Julma » 08 Syys 2011 01:29

Sviitissä tanssitaan edelleen, salar pitää palvelijan roolinsa tiukasti. Meno kylmää ku ryssän helvetissä.

Musiikki taukoaa, sängylle juttelemaan musiikista.

Salar lähtee pyytämään bb:ltä sipsejä kuningattarelle ja janica pyytää soturin sisälle keskustelemaan siksi aikaa.
-----------
BB ei avannut päiväkirjahuoneen ovea -> ei sipsejä. Salar palaa sviittiin ja menee samantien kuselle korjaamaan janican ruusua, joka rikkui aiemmin.
-----------
Salar palaa ilman ruusua wc:stä, janica ei kuitenkaan huomaa että ruusu puuttui. Janica pyytää salaria kertomaan elämäntarinansa.

Salar kertoo, että kun he muuttivat suomeen, hänen veljensä kuoli. Isä opiskeli jonkin aikaa ja alkoi yrittäjäksi, ala- ja ylä-asteella salarilla itsellä ollut paljon kavereita. Lukioon koitti hakea vanhempiensa toiveesta, päätyi kymppiluokan kautta kauppikseen. 18-vuotiaana alkoi käymään baarissa ja iskeä naisia, ei halua seurustella.

Kertoo, ettei halua aamulla enää nähdä panoaan, vaan passittaa taksilla kotiin yöllä. Maksaa kyllä taksin ja toivottaa hyvää yötä.

Ryyppää, iskee naisia, vakiopanokin on.
Elämäntarina päättyy.
-----------
Kuningatar kertoo omaa tarinaansa, oli eka lapsi. Vanhemmat erosi ala-asteella. Oli itkuinen koulussa. Joutui kuraattorilla käymään ja koki vasta sen jälkeen ongelmalliseksi. Isä oli alkoholisti. Lapset olivat erossa janican mukaan riitakapulana ja mummi oli kusipää äidille.

Janica näreissään sukulaisilleen isän puolelta kun eivät puuttuneet tämän juomiseen silloin kun lapset asuivat hänen tykönä. Muistaa isää hyvällä silti.

Tuli teini-ikä. Muutti äidin luokse, koska oli isän kanssa kinaa kotiintuloajoista ja tupakanpoltosta ja isä veti avarilla kasvoihin toistuvasti. Ei ole sen jälkeen mennyt hänen luokseen. Meni ensin kaverin äidin luo ja sitten muutti äidilleen.

Varasteli kaupasta, vietiin poliisiautossa kotiin ja isä sanoi että tuollaista ei enää katsella. 2 viikkoa oli kotiarestissa. 13-vuotiaana ollut kaverinsa miran kanssa jossain yökerhoissa pummilla ja aina "vedettiin kauheet naamat". Pummit uhkailleet metrossa tuolloin.

Äidin pitänyt tuoda rippileirille sipsejä, vierailupäivänä tulikin vaan isä eikä ollut edes sipsejä mukana. Mummi ei ollut päästänyt äitiä mukaan riparille. Mummi tuominnut myöhemmin strippari-uran, on kyllä vielä väleissä hänen kanssaan.

Ollut suhteessa riparista vuoteen 2000 asti. Haluaa nyt nauttia elämästä ja odottelee elämänkumppaniaan.

Yläaste meni huonosti, keskiarvo laski numerolla. Huumeita ei ole kokeillut, pilveä onkin polttanut. Ei halua että lapset alkaisi käyttämään, koska huumeet on pahoja. Pitää pilven polttamista tyhmänä, mutta korjaakin sen sitten hauskaksi.

***Writers notice: Kerronta tosi sekavaa, ajanjaksot pomppii miten sattuu ja seuraava lause kumoaa edellisen ***

Läpäisi ainoana kokeen amiksessa, opettaja sen jälkeen painostanut kokkilinjalle jossa tavannut lastensa isän. Muutti solukämppään, rahat meni kaikki vuokraan. Ei saanut sossusta rahaa ja meni töihin baariin tarjoilijaksi. Tykkäsi siellä olla duunissa. Omistaja oli kiva kun janica meni kerran kännissä töihin ja sai kirjallisen varoituksen mutta sitten myöhemmin pyydetty vielä töihin uudestaan.

Oli paikka au pairiksi ruotsissa, se peruuntui. Sai uuden paikan ja mies ehdotti etäsuhdetta sen ajaksi. Tuli kahdeksi viikoksi käymään jakson aikana ja tuli tuolloin raskaaksi vahingossa. Tuli sitten suomeen ja hommasi kodin ja työn. Vanhustentalossa oli töissä.

Kunnioittaa ex-miestään kun oli silloin kuvioissa kun lapset olivat pieniä.

Poika syntyi kun asuivat miehensä kanssa yhdessä. Oli 20-vuotias tuolloin. Epäilee että olivat liian nuoria, mutta ei kadu. Ei vaihtaisi pois. Muuttivat exän isän luo, mutta se huusi lapselle kännissä. Ostivat oman asunnon. Sitten syntyi tyttö, tämä suunniteltu. Ei ole koskaan ollut kolmea kuukautta selibaatissa. Oli mukavia naapureita, missä samanikäisiä lapsia. Myivät asunnon voitolla ja ostivat toisen. Muuttivat espooseen, kotiutui taloon hyvin mutta ei alueeseen. Sitten muuttivat vielä jokusia kertoja ja viimeisessä niistä exä sairastui ja tuli jotain ongelmia. Olivat thaimaassa exän kanssa ja se oli huono idea kun tappelivat paljon.

Kun tulivat thaimaasta niin isä oli kuollut loman aikana.



------------
Tarina jatkuu, kirjoittaja ei jaksa enää kuunnella, joku muu saa ottaa tästä jatkoon :D

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 08 Syys 2011 02:19

Salar kävelee ulos ja raportoi Benille, Ekille ja Oskarille "Sisään ja ulos, ei fist mutta kyrpä". Lyövät nyrkkejä yhteen ja nauravat paskaisesti. Tiedä sitten uskooko nuo kolme...

Jännä juttu, meni minulta kokonaan ohi... :roll:

Teki kinkkuleivän Janicalle, sana kinkku herätti hilpeyttä Benissä ja Ekissä. Tosin Janican mielestä kinkku maistuu kalkkunalta, eikä Janica syö kalkkunaa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2011 02:28

DC2:ssa kuului paremmin:

Janica menee pitkän elämäntarinajutustelun jälkeen vessaan. Salar avaa heti oven ja astuu ulos kuningattaren kammiosta, jonka edessä vartioivat Eki, Oskar ja Ben.

Salar (naureskellen): "Oskar, sun ei tarvi enää opettaa mua. Mä tein sen!"

Vartiomiehiä alkaa naurattaa epäuskoisesti.

Salar (edelleen naureskellen): "Mää tein sen!"

Eki (naurua äänessä): "Minkä?"

Salar lyö yläviitosta Benin kanssa, Oskaria naurattaa.

Salar: "Sisään ja ulos! Ei fisting mut kyrpä!"

Oskar: "Dodih."

Salar kääntyy takaisin kohti ovea, lauleskelee "Sä oot silkki sylissäni" (jokin Salarin lempibiisi joka soitettiin kuningattaren kammiossa aiemmin)

Salar: "Tuol tuli koko ajan biisei... siis seksibiisei, fuck me fuck me fuck me hard."

Repeilyä "turkulaiselle" joka edelleen miestelee ja elvistelee oven raossa. "Tsanica, Tsanica" hokee Salar.

Sitten puhutaan vielä missä ryyppykunnossa siellä ollaan. Janica tulee takaisin vessasta ja toivoo jotain suolapalaa. Salar hoitaa. Vartijat edelleen naureskelevat. Mahtoivatko nyt uskoa kuitenkaan.

(Kuningattaren makuuhuoneessa ei siis ole tapahtunut mitään muuta kuin jutustelua. Ja yhdessä vaiheessa vähän tanssittiin kun tuli biisejä.)

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Syys 2011 02:43

Ilmeisesti kuulevat ääniä, eivät ole varmoja onko tuotantoon liittyvää vai ei. Kuningatar ja salar siis kuulevat kuningattaren huoneessa. Alkavat pelkäämään, kutsuvat sotilaat apuun. Eki luulee, että huijaavat tarkoituksella. Katsojalle asti ei välity "äänten" laatu, ei tietoa mitä tarkalleen kuulivat. Kuiskauksia ja liikettä ilmeisesti.
Nopeasti tullaan tulokseen, ettei se kai mitään ollut, ja vartija passitetaan takaisin oven ulkopuolelle.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2011 02:45

2:38 Janica ja Salar kuulivat seinien takaa ääniä. Katsojallekin saakka kuului jotain muminaa.

Janica (jännäkakka housuissa Salarille hymyillen): "Nyt alkoi pelottaa! Hyi!"

Salarkin myöntää kuulleensa saman. Ei tiedä saako asiasta puhua.

Janica: "Nyt tarvitaan soturia!"

Juoksevat ovelle hakemaan Ekin hätiin.

Janica oli kuullut seinän takaa sanan "Kuuluuko?" ja jotain kuiskauksia.

Ekille Janica epäilee että muurahaiset hyökkäävät, kun olivat myrkyttäneet medetkin. Hetken kuulostelun jälkeen (Eki luuli että huijaavat) Janica kuitenkin toteaa että Eki saa mennä takaisin. Eki menee ja sulkee oven perässään.

Salarille Janica sanoo yhäkin, että hyi kun oli pelottavaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”