26. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 24 Syys 2011 23:00

Seba tekee jotain näkkäripuuroa, sähkövatkaimella murskaa näkkäreitä. :lol: Janica ja Terhi nauraa vieressä. Ei kuulemma jaksa pureksia ja kamala nälkä.

Sebastian: Tän vois laittaa uuniin niin tulis sellanen rapea leipä...
Terhi: Niin, eli näkkileipä!

Lopputulos: se on pahaa.
you've got the dream but not the drive

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 24 Syys 2011 23:08

Porukka pyörii kepin ympärillä päänsä sekaisin ja koittaa juosta tolpalle. Eki oli lähelle että olisi mennyt lasin läpi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Syys 2011 23:20

22:41 Annika ja Terhi istuvat ulkona tupakkakatoksen penkillä.

Terhi (matalalla äänellä tupakan sytytettyään): "Mulla on yks, mikä ärsyttää mua ihan skiggepaljon (?)."
Annika: "Minna."
Terhi (sisäänpäin ilmaa imien): "Jooh."

Annika naurahtaa.

Annika: "Muaki kyl ärsyttää se aika paljo. Mä en tiedä mikä siin on mut se ei niinku--"
Terhi: "Se ei ikinä oo mukana missään. Se ei voi ees läpällä heittää... heittäytyä mihinkään--"
Annika: "En mä tiedä miks ihmiset--"
Terhi: "Niin."
Annika: "Okei, totta kai ku se on ain hiljaa ja sit yhtäkkii se sanoo 'voi helvetti' tai 'voi perkele' niin totta kai se kuulostaa hauskalta."
Terhi: "No niinpä."
Annika: "Se on samal taval jos kuka meist vaan olis niinku puolet päivästä hiljaa ja sanois päiväs kaks sanaa ni sellanen kuulostais hauskalta."
Terhi: "Nii-i. Ku se ei oo missään mukana. Ei vittu missään. Se oli niin lähellä etten räväyttäny sille tänään... päin näköö muutamaa valittua sanaa."
Annika (naurahtaen): "Oikeesti?"
Terhi: "Mm-m."
Annika: "Mitä sä oisit sanonut sille?"
Terhi: "Mä olisin sanonut yleisesti niinku... no en mä tiä... mitä mä oisin sanonu. Mutta olisin vaan laukonu mitä pääs oli sillon." (naurahtaen) "Emmä enää nyt muista."

Annikakin naurahtaa.

Terhi: "Sit mä menin tonne pk-huoneeseen, mä olisin sielki sanonut, mut sitte... en mä saa puhuu niist asioista, mut..."
Annika: "Mmh."
Terhi: "Mut ku mä en haluu julkiseen tietoon mitä asioita mulla oli päässä sillä hetkellä." (naurahtaen)

Annika pohtii mitäköhän nyt tapahtuu. Terhi ei tiedä.

Terhi: "Sit mul meni hermot siihen kun kaikki vaan paapoo sitä. Koko aika."
Annika: "Mmmh. Niin paapoo. Ja kaikki vaan silleen 'Minna Minna Minna Minna Minna Minna'"
Terhi: "Joo. Mun mielest siin ei oo oikeesti mitään erikoista."
Annika: "Joo, muut ku se et se ei näe."
Terhi: "Niin. Ja mun mielest se niinku ei sais olla se... syy."

Annika miettii Salarin perusteita valita Minna. Salar valitsi Minnan kun se ei ihan oikeesti kestä näitä viikkotehtäviä, ei pysty nukkumaan lattialla ja pyörtyilee kun ei syö. Terhi komppaa.

Annika: "Niin c'mon! Se ihminen ei sit varmaan pärjää täs ympäristös."
Terhi: "Niinpä. Ilkeesti sanottu, mut näin mä ajattelen."

Annika olisi ainakin valinnut jonkun sellaisen ihmisen jonka kanssa olisi hauskaa. Ei säälistä.

Annikasta viimeiset kaksi päivää ovat olleet koko kuukauden kaksi paskinta päivää. Ennen näitä kahta päivää on ollut ihan superkivaa riippumatta siitä onko ollut Miksun kainalossa vai ei. Mutta vikat päivät... Miksu ei edes juttele, ei sano sanaakaan. Terhilläkin pisti silmään että Miksu ei voinut tulla edes pelaamaan heidän kanssaan. Annikan tekisi mieli vain nukkua että aika menisi nopeammin, leikitkin alkavat jo tympiä kun ei tapahdu mitään. Myöntää kuitenkin että hermo on varmaan kireänä kaikilla. Varmaan huonoon saumaan tuli Miksun temppuilu. Terhi komppailee, kun ei yhtään tiedä mikä on syykään.

Terhi toteaa Suvinkin sanoneen että haluaisi Minnan äänestykseen, mutta ei ollut kuulemma raaskinut tehdä sitä. Annikaa ärsyttää sellainen sääliminen. Heittävät sisälle palatessaan toisilleen että antavat Minnalle molemmat kaksi pistettä, mutta eivät ehkä ihan tosissaan kuitenkaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 24 Syys 2011 23:24

Sebastian kävi makaamaan X-asentoon ja käski muita kutittamaan. Porukka kerääntyi ympärille ja luvan saatuaan alettiin kutittamaan samalla kiinnipitäen. Tamer laski aikaa (20s?) Sebu hihitti naama punaisena. Salar(?) kommentoi, että ihan kuin muija sängyssä. Seuraavana Eki.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 24 Syys 2011 23:25

^ Tais olla Benkun kommentti.
you've got the dream but not the drive

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 24 Syys 2011 23:41

Asukkaat muodosti Janican johdolla jonon ja letkiksen tahdissa makkariin.

Yöasut päälle ja sen jälkeen pois makkarista.

Lisähuoneesta vilahti kuvaa. Lattialla pressu ja siellä näkyi hiiri(näytti aidolta :shock: )

Kyllä. aitoja ovat ja tytöt huutaa kurkku suorana. Hiiri syö heinäsirkkaa :D

Hiiri kiipesi oven päälle :lol:

Lisähuoneesta ei saa poistua ilman bb:n lupaa. Tamer ainakin on edelleen olohuoneessa?
ja noin

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 24 Syys 2011 23:49

Muijat aivan järkyttyneitä. Äijiä vaan naurattaa.
Sebu hihkui: Hihii kattokaa yks hiiri on tuol oven päällä!
Yritti tarjota kättä, jos olisi lähtenyt kävelemään sen päälle.
Suvi: Ei me saada pidettyy noit hiirii mitenkää näil!
Tanja: Ei mulle noi hiiret, mut heinäsirkat!
Suvi: Vittu tää ois ollu Minnalle paha!
Ben: Hehe kato Sebastian tätä (yhtä hiirtä)!

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 24 Syys 2011 23:50

Sebastian rikkoi heti sääntöjä juoksemalla pois lisähuoneesta.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 24 Syys 2011 23:50

Jos, ehkä, ja kenellekin on outoa, niin perus soft-sex videoelokuvissa kutittaminen on erittäin yleinen aihe, ei yhdyntää, ei miehuutta eikä naisen haavaa näytetä, kiemurtelua puolin ja toisin. Sidontaa tottakai.

Myös moni SadoMaso elokuva sisältää vastaavia "kidutuskeinoja", sidottu, ja kutitettu, kaikista paikoista kuten tuossakin, (poisluken geinitaalialueet), voihhh jos satut kutiamaan jalkapohjista, ja se selviää, ja pahempaa vielä jos kutiat kyljistä... tässä toki vain 20sek aika... Stefanko niin sanoi?

Kuva
Kuva
Kuva

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 24 Syys 2011 23:52

Annika itkee lähes hysteerisena olohuoneen puolella. Sebastian tulee lohduttamaan, ehdottaa että tämä voi nukkua vessassa, pidetään se vapaana eläimistä. Annika luuli että siellä on hämähäkkejä, kuvittelee nähneensä. Sebastian rauhoittaa että ei ollut, vain hiiriä ja heinäsirkkoja.

Annika: "Ne pomppii mun päälle".

Myös Terhi tulee protestoimaan, ei suostu menemään tuonne missään nimessä. Voi luovuttaa samalla sekunnilla.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 24 Syys 2011 23:54

Annika hyperventiloi dc2. Terhikin vollottaa. Saatiinhan me äksöniä.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 24 Syys 2011 23:56

Ben on ainakin ihan innoissaan hiiristä. Yksi hiiri ilmeisesti kuollut. Suvi taisi astua wc:ssä olleisiin lasinsiruihin

Seba toi itkevän annikan lisähuoneeseen sylissään. menivät suoraan wc:n puolelle.

Säännöistä ei välitetä ollenkaan. Pyytävät tuomaan kenkiä vaikka Janica monesti sanoi, että mitään muuta kun yöpukuja ei saa tuoda.
ja noin

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 24 Syys 2011 23:58

BB-3 kirjoitti:Kyllä. aitoja ovat ja tytöt huutaa kurkku suorana. Hiiri syö heinäsirkkaa.
Kuva

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 26. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 25 Syys 2011 00:01

Aika pienessä tilassa ovat tuolla lisähuoneessa. Mikael saa olla kyllä tarkkana, ettei kosketa Annikaa vahingossa.
ja noin

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”