27. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 25 Syys 2011 21:45

Taloon tulee suoran lähetyksen taloyhteyksien välillä joko virhekuulutuksia suoran lähetyksen lähestymisestä ("10 minuuttia suoraan lähetykseen", "5 minuuttia suoraan lähetykseen" jne.) tai sitten BB on ottanut uuden käytännön ja alkanut tiedottamaan seuraavista taloyhteyksistä tällä tavalla, jotta asukkaat tietävät kuinka paljon on aikaa käydä vessassa.

Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja IrisU » 25 Syys 2011 22:31

Mikael lauloi "I'm still standing" ja heitti yläfemmat Terhin kanssa :lol: Olinkin jo unohtanut tuon... :lol: (Edit: viittaus Minna Saran legendaariseen lauluhetkeen, jos joku ei muista / tiedä)

Vielä edit: BB:n sivujen mukaan laulaja olikin Salar? Sori. No, kuvassa näkyi tuolloin riehuva Mikael, joten ei voinut olla varma.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Syys 2011 22:32

Sebu ripittää porukkaa Tamerin syrjään jättämisestä, vaikka tämä oli yrittänyt ehdottaa erilaista tekemistä. Pyytää, että älkää ikinä enää antako kenenkään jäädä sillä tavalla yksin. Suvi sanoo, että ihan ekoina päivinä jo oli mennyt Tamerilta kysymään, miksi tämä oli yksin, kun muut oli mm. porealtaassa. Ja Tamer oli vastannut viihtyvänsä yksin.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 25 Syys 2011 22:44

knocker kirjoitti:Suvi sanoo, että ihan ekoina päivinä jo oli mennyt Tamerilta kysymään, miksi tämä oli yksin, kun muut oli mm. porealtaassa. Ja Tamer oli vastannut viihtyvänsä yksin.
Tuohon Sebastian kommentoi: "se on osittain sitäkin, mutta se ei oo niinku kaikki". Sanoi kuitenkin että Tamerilla oli varmasti myös hauskaa talossa, uskoo että nauttikin siellä olosta.

Ainakin Salar ja Terhi myös komppailivat Sebastiania tämän pikku tilityksen aikana. Mikael totesi, että oli parin viime päivän aikana alkanut nähdä Tamerissa mukavia piirteitä. Salar myös sanoi että Tamerilla oli "oma reitti" mitä kautta sen kanssa piti toimia, mutta oli oikeasti hyvä jätkä. Suvi oli sitä mieltä että Tamer avautui paljon enemmän kahtena viimeisenä viikkona.

Sebastianin puhe alkoi toteamuksesta, että Tamerin juttuja ei kuunneltu eikä sen leikkeihin tai ehdotuksiin menty mukaan. Sebastian toivoi, ettei kellään tarvitsisi enää olla sellaista fiilistä talossa. Oli surullista katsottavaa, oli sellainen henkilö joka oli talossa kaikista eniten yksin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Syys 2011 22:51

Makkarin ovi on ollut lukittuna, kamerat katossa. Äsken näytettiin kuvaa, eikä muutoksia näkynyt. Nyt kamerat katossa uudelleen.

Ansku ja Miksu miettivät, miten palaisivat "luonnollisimmin" taas yhteen. Salatehtävästä ei nähtävästi saa kertoa. Ja hyvä niin.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 25 Syys 2011 22:56

Salar oikeasti tietää nyt mistä Terhistä on tuntunut viime viikolla. Ei ole helppo paikka istua tuolla sohvalla sunnuntaisin.

Kun tulee puheeksi että viime kaudella Marika istui siinä aina, mutta aina selvitti häädöt, keksii sitten että syy on punaiset hiukset. Värjää Terhin hiukset mustiksi. Ota siitä!

Mikael: "Haha! Ette päässyt musta eroon! Motherfuckers!"

22:45 Miksu ja Annika menivät yhdessä pk-huoneeseen. Asukkaat pohtivat sohvilla mikä se niiden juttu oikein on.

Janica: "Mikähän tää näitten kahen juttu nyt oikein on?"
Suvi: "Mua häirittee se ihan sikan--"
Salar: "Siis toi on ihan selvä juttu kun... Miksun kommentista näki."
Ben: "Mmm."
Janica: "Niin, toi on sovittu niinku... homma?"
Salar: "Niin, siis... isoveli on määränny sen. Ihan sen kommentist."
Veera: "No ku se Miksu sano mulle äskön tossa ruokapöydässä: 'Jos mä voisin puhuu päiväkirjahuoneen tapahtumista, ni mä voisin kertoo kaiken', mutta--'"
Terhi: "Mmm."
Veera: "--no vittu, mä en alota, koska mä en voi... kertoo..."
Terhi: "Ja sitte se sano ku se... kuka kysy sitä, et onks se--"
Suvi: "Minä."
Terhi: "--ulkomaailman vai isoveli..."
Suvi: "Niin se sano et se on se ykkönen elikkä ulkomaailma ja BB."
Terhi: "Mmm."
Suvi: "Ku toinen vaihtoehto oli et onks se ite päättäny näin."
Terhi: "Joo."
Eki: "No kyl ne kertoo sit jos kertoo."
Salar: "Joo, ei me ei saada sitä ikinä selville, mut se oli ihan selvään äsken sen kommentis et nukutteks te, teidän pariskunta yhes--"
Suvi: "--niin 'Toivottavasti'."
Salar: "'Toivottavasti. Katotaan. Se selvii.' "
Suvi: "Niin. Sen takii ne meni..."
Veera: "Mää luulen tietäväni tasan tarkkaan miks..."
Salar: "No kerro, kerro--"
Janica: "Ai miten sä luulisit et--"
Veera: "No en saa koska... se on vaan... päivä... kirjahuonees."

Suvi sanoo että voi spekuloida. Ekin mielestä spekulointi on aika hölmön hommaa. Suvia häiritsee kun ei tiedä. Sebastian kääntää keskustelun siihen kuinka vähän porukkaa on talossa.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 25 Syys 2011 23:00

Sebastian kertoi millä perusteella äänestää. Kertoi sohvalla (häätöehdokkaat) istuvien jokaisen olevan hänelle tärkeitä.
Ben: "Oonko mä sulle tärkee."
Seb: "En mä ryhdy tässä yksittäisistä ihmisistä puhumaan."
Ben: "Mutta oonko mä sulle tärkee"
Seb: "Sanoin jo etten mä ryhdy tässä yksittäisistä ihmisistä puhumaan."
Ben: "Mutta oonko mä sulle tärkee"
Seb: "Sanoin jo etten mä ryhdy tässä yksittäisistä ihmisistä puhumaan."
Ben: "Eli en."

...

Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja IrisU » 25 Syys 2011 23:08

Rauha maassa (vessassa).

Kuva

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Syys 2011 23:13

Tanja ja Suvi röökipaikalla häädetyistä puhumassa. Suvin oli Oskarille sanonut, että oli parantanut loppuaikana ja Tamerissa sama. Olivat kuitenkin molemmat sellaisia, kenen kanssa vähiten tuli toimeen. Nyt Suville tulee ihan vitun vaikee viikko, kun ei tiedä ketä äänestäisi.
Tanja tietää (huomaa käytöksestä) ainakin 3 henkilöä, jotka ovat antaneet hänelle ääniä. Huomaa, että ainakin kahdella on asiasta huono omatunto.
Suvi keskeyttää kertomalla, että hän on varma, että on ens viikolla äänestyksessä. Kun ei ole ketään, jonka kanssa olisi suhdesotkuja ja hän ei ole näin ollen liittoutunut kenenkään kanssa. Haluaa pyöriä kaikkien kanssa, joten hän on varma olevansa äänestyksessä.
Suvi veikkaa, että ens viikolla on Eki, Tanja, Terhi ja hän itse.
Puhuu Minnasta, että ei voisi äänestää häntä (käärme), koska Minnalla on näkövamma, niin häntä vaan säälitään. Tosiasia Suvin mielestä on se, ettei Minna pysty osallistumaan... (kamerat siirtyivät muualle). Pihakamerasta näkyy, että Minna on hiipinyt paikalle.

Edit: piti tarkistaa timeshiftillä ja Minna olikin tullut paikalle jo, kun Suvi alkoi vuodattaa hänestä. Kysyi Minnalta, haluaako Minna, että häntä säälitään. Ei kuulema halua. Omituisia kysymyksiä minusta.
a walking disaster

Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja IrisU » 25 Syys 2011 23:26

Veerakin hiipi nyt paikalle, istui Tanjan ja Minnan väliin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Syys 2011 23:53

Makkarissa Sebu kyselee Minnalta, mitä piti Tamerista. Minna itkun partaalla. Janica tulee kysymään, onko Minnalla kaikki hyvin. Minna kaatuu selälleen sängylle, Sebu ja Janica Minnan viereen.
Sebu toteaa, että tämä on raaka peli. Janica oli sanonut tänään, että toivoi, ettei Tamer lähtisi ja sanoo, että hän on ens viikolla äänestyksessä.
Minna toteaa, että kyllä se on hän. Hän vaan tietää.
Sebu kertoo, että Minnalla on aiemminkin ollut tuo sama fiilis, ja että se on heillä kaikilla.
Minna toteaa, että täällä on tosi vahvoja ihmisiä ja sellaisia, jotka ovat tosi läheisiä keskenään. On huomannut selvästi. Janica koittaa kysellä tarkemmin, mutta Minna huokaa vain, ettei tässä ole mitään järkeä.

Suvi ja joitain muita pyyhältää paikalle, eikä Janica ja Sebu saanut Minnaa avautumaan. Minna selkeesti miettii aiemmin röökipaikalla puhuttua, mitä Suvi sanoi.
Suvi kyselee nyt, johtuuko Minnan paha olo hänen sanomisistaan. Suvi ei vastaa Janican kysymykseen aiheesta, vaan kuittaa tilanteen sillä, että puhuu Minnan kanssa myöhemmin asiasta. :madone:
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 25 Syys 2011 23:55

Teinijengi* makaa kasana sängyllä ja hoilaavat pokemonin tunnaria. :tu
(*tunnetaan myös talon kolmena pariskuntana, eli AnskuMiksuSalamiVeeraAmaBenkku)
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”