Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Kaikki liveketjut arkistoituna.
melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja melissa » 25 Marras 2011 22:45

Porukka on tuolla sen verran aneemista ja huonoja bilettäjiä, että Janica on varsinainen piristysruiske. Olkoonkin sitten kännissä vähän rasittava, mutta ainoo joka tuolla edes jaksaa vähän yrittää enää. Muut on sohvaan jämähtäneitä naama norsunveellä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sally » 25 Marras 2011 22:45

Alkaa taas näköjään Jade olla kännissä kun ääni on terävä ja kova ja tuppaa olemaan koko ajan äänessä. MÄ tykkään tästä, tää on just ku MÄ tykkään, mä mä mä mämääääähh :roll: ja toi typerä känninen idiootin virnistys huoh hmm kikakikakia iiiihhhh
Ja toi hölmö tanssi tuohon kaikkeen yhdistettynä :roll: onneks ei tarvi ku kurkata tota liveä ja tsiigailla jotain sarjoja vaikka tässä muuten kun ei jaksa jannican kännihuutoo.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Cheri » 25 Marras 2011 22:47

Vaikuttaa jotenkin siltä että Isoveli palkitsee eniten röyhtäilleet asukkaat omaa musiikkimakua miellyttävällä musiikilla.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Marras 2011 22:50

sally kirjoitti:Alkaa taas näköjään Jade olla kännissä kun ääni on terävä ja kova ja tuppaa olemaan koko ajan äänessä. MÄ tykkään tästä, tää on just ku MÄ tykkään, mä mä mä mämääääähh :roll: ja toi typerä känninen idiootin virnistys huoh hmm kikakikakia iiiihhhh
Ja toi hölmö tanssi tuohon kaikkeen yhdistettynä :roll: onneks ei tarvi ku kurkata tota liveä ja tsiigailla jotain sarjoja vaikka tässä muuten kun ei jaksa jannican kännihuutoo.
Kannattaa joo katsoa jotain muuta ohjelmaa, jos ei löydä talosta enää mitään positiivista. :wink2:
Mä koitan keskittyä hyviin tyyppeihin ja välttämään vähemmän hyviä, mutta joskus pitää käydä niitä katsomassa, että voi dissata. ;)
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Marras 2011 22:52

sandman kirjoitti:
melissa kirjoitti:
sandman kirjoitti:^ Tuo on kyllä totta, paitsi jos Suvi on onnistunut jo puhumaan Janican puolelleen.
En usko, nimittäin Tanja on Janicalle tosi läheinen eikä Suvi ole Janicalle kyllä edes uskaltanut mustamaalata Tanjaa. Varmasti puhui siis Netasta ja Benkusta.
Mutta Suvihan teki selväksi että "Netta ja 'SE'" ... Tuskin Sebastian, eikä tietenkään Mikael ... Joten jäljellä on Ben ja Tanja ,, olisiko Janica puhunut noin Benistä, no voi olla, en minä tosiaan tiedä, mutta pikemminkin hänen sanansa mielestäni sopisivat Tanjaan.
Minulla on kyllä ollut koko ajan ajatus, että Tanja on ilman muuta läheisempi Janicalle kun Benkku! Ei tullut mieleenkään että Janica pitäisi enemmän Benkusta.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sandman » 25 Marras 2011 22:53

sally kirjoitti:Alkaa taas näköjään Jade olla kännissä kun ääni on terävä ja kova ja tuppaa olemaan koko ajan äänessä. MÄ tykkään tästä, tää on just ku MÄ tykkään, mä mä mä mämääääähh :roll:
Princess Jane on päässyt jälleen esiin :lol:
MÄ tykkään tästä MÄ en tykkää teistä MÄ oon kaunis
MÄ luettelen ne keistä en tykkää, nimekkää ne

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 25 Marras 2011 22:57

Apua, mä ihan herkistyn, kun ohjaaja kuvaa Benkkua ja näyttää siltä, että sillä on itku silmässä. Mikä mua vaivaa? :D
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sally » 25 Marras 2011 22:58

knocker kirjoitti:
sally kirjoitti:Alkaa taas näköjään Jade olla kännissä kun ääni on terävä ja kova ja tuppaa olemaan koko ajan äänessä. MÄ tykkään tästä, tää on just ku MÄ tykkään, mä mä mä mämääääähh :roll: ja toi typerä känninen idiootin virnistys huoh hmm kikakikakia iiiihhhh
Ja toi hölmö tanssi tuohon kaikkeen yhdistettynä :roll: onneks ei tarvi ku kurkata tota liveä ja tsiigailla jotain sarjoja vaikka tässä muuten kun ei jaksa jannican kännihuutoo.
Kannattaa joo katsoa jotain muuta ohjelmaa, jos ei löydä talosta enää mitään positiivista. :wink2:
Mä koitan keskittyä hyviin tyyppeihin ja välttämään vähemmän hyviä, mutta joskus pitää käydä niitä katsomassa, että voi dissata. ;)
tänä iltana on näköjään täysin mahdotonta keskittyä hyviin tyyppeihin ja niiden tekemiseen kun neiti jade on äänessä non stop. Toi mikki pitäis tunkea jonkun anukseen vaikka mielummin ettei tarvis kuunnella tota yhden naisen showta täysin laulutaidottoman tanjan komppaamana. jokuhan tuolla vielä huusi että antakaa sebun keskittyä siihen röyhtäämiseen kun se on toisella vaikeaa niin ehei "miten meni se baden baden, tuu laulaa, lauletaa nyt" :roll:
ja just kun pääsi vielä itse puhumasta että mikä idiootti on kännissä että pitäisi rajoittaa niin eihän sitä enää muista. mutta muistaa kyllä huutaa "miksu VIINA LOPPU!!" ja kas, lasi on taas täynnä. pysyis siinä sidussa niin ei ois noin pässi. aina.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja melissa » 25 Marras 2011 22:59

Ahahahaa :lol: Repeilen tolle Janicalle, kun meni Sebaa pussaamaan ja Tanja kysyi "tahdotko ottaa Sebastian Tynen aviomieheksesi". Janica: "Tahdon ottaa, tässä ja nyt."

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Marras 2011 23:04

rubyblue kirjoitti:Apua, mä ihan herkistyn, kun ohjaaja kuvaa Benkkua ja näyttää siltä, että sillä on itku silmässä. Mikä mua vaivaa? :D
Joo, olen huolissani herkistymisestäsi. Mä en kykene näkemään tossa muuta, kuin Beniksen esitystä. "Äänestäkää mut finaaliin."
a walking disaster

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sandman » 25 Marras 2011 23:11

HUH HUH BEN
pelastit minut Janican robottimaiselta jauhamiselta ... no ni taas vaihtui

EDITTIÄ
mihin Janicaa pääsee karkuun !!

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Hilma » 25 Marras 2011 23:11

Suvin ilmeet on taas suht kärttyisiä.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 25 Marras 2011 23:15

sandman kirjoitti:mihin Janicaa pääsee karkuun !!
Tätä minäkin mietin. Koskaan ennen ei ole leipää syövä Ben ollut yhtä kiinnostavaa katseltavaa, mutta nyt molemmissa kameroissa on taas Jade-show.

EDIT: Haukilaulu pelastaa! Ei ole ikinä ennen kuulostanut näin hyv... siedettävältä.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sandman » 25 Marras 2011 23:21

LuckyTheFox kirjoitti:
sandman kirjoitti:mihin Janicaa pääsee karkuun !!
Tätä minäkin mietin. Koskaan ennen ei ole leipää syövä Ben ollut yhtä kiinnostavaa katseltavaa, mutta nyt molemmissa kameroissa on taas Jade-show.

EDIT: Haukilaulu pelastaa! Ei ole ikinä ennen kuulostanut näin hyv... siedettävältä.
Ben BOGOO Jenniä :tu :tu

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 25 Marras 2011 23:21

"The Crash on yksi parhaimpia bändejä mitä Suomessa on ollut"
Mikael :tu
you've got the dream but not the drive

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja realityfan » 25 Marras 2011 23:22

Hilma kirjoitti:Suvin ilmeet on taas suht kärttyisiä.
Suvin pitäisi vaan pystyä nousemaan nyt sohvalta ylös. Muuten voi lonkat jämähtää lukko asentoon. Myös pikkujouluajan astma voisi helpottaa, jos pikkaisen jaksaisi liikkua.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 25 Marras 2011 23:23

^^Jos Mikael vielä mainitsisi, että tykkää Placebosta, oisin valmis äänestämään sen voittoon maksoi mitä maksoi. :D
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Cheri » 25 Marras 2011 23:23

Noh, kyllähän Janicaa kuvataan kieltämättä aika paljon - varsinkin pienissä sievissä :)

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sandman » 25 Marras 2011 23:29

Nu Metallia muttei Linkin Parkia, VITTU mä tiedän tän ...

Mutta olen ehkä vähän humalassa

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 25 Marras 2011 23:30

Pastori keikkuu tuoleilla nyt sellaisessa asennossa että toivottavasti ei ala pierettämään. Voi tulla taas varren kanssa.

Muutenkin ollut aika levottoman oloinen koko illan. Kuinka paljon se on oikein vetänyt tuota sokerijuomaa? :D

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Hilma » 25 Marras 2011 23:42

Sky kirjoitti:Tanja: Joo, mut mä en tiedä kumpi niist voittaa mut mä oon nähny unen et tääl on kaks tyyppii.
Oliskohan ehkä Netta ja Janica kun Tanja pöpisi niistä unissaan pari yötä sitten? [smilie=a_ohyahbaby.gif]

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sandman » 26 Marras 2011 00:01

Sebastianin jankkaaminen on umpi rasittavaa :madone:
Okei Freddietä pidetään yleisesti parhaana laulajana, Vittu Seba ketään ei kiinnosta jos sun mielestä Juha Tapio on parempi laulaja :twisted:
KETÄÄN EI KIINNOSTA !!!

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”