14. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 12 Syys 2011 12:50

Vähän aikaa sitteen kuparikaivoksella vaan ihmeteltiin, pitäisikö ruveta hommiin vai ei. Suvi ja Salar olisivat halunneet aloittaa, Janicakin myönteli heidän ajatukselleen. Muut olivat vielä levossa ja sieltä kuului vahva kielto (arvaisin että Terhi). Suvi oli yrittänyt pkseen, mutta ei ollut päässyt.

Kun äsken palasin katsomaan, missä mennään, niin Suvi antaa ohjeita varusteiden käytöstä. On monenlaista varustetta. Kaivamisessa ja kierrätyspurkamisessa on käytettävä työvaatteita, -kenkiä ja suojalaseja. Shakinpeluussa lisäksi suojahanskoja. Rupeavat jakamaan vaatteita ja ihmettelemään kokoja ym. Huppareita saa kuulemma pitää koska vaan, olisivatko muut työvarusteet vain työaikaa varten. Oskar vääntelee ohjeistuksen sanojen merkitystä ja onko järkeä tehdä niin kuin Suvi pk-ohjeet kertoi.

Ja sit alkaa sataa...

(sana kierrätyspurkaminen oli ihan oma keksintöni, toisen rapoajan käyttämä lajittelupiste kuulostaaa enemmän siltä, mitä sanottiin)

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja carjock » 12 Syys 2011 12:51

Ilmeisesti Ben ois halunnu panna Nettaa, mutta Netta kuului sanovan, että "ei, ei mennä niin pitkälle". Eli sormi- ja käsihoitoa vaan annettu.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2011 12:53

Suvi tahtoi ekana kaivokseen, kuinkahan nyt ääni muuttuu, kun vettä tulee ihan kiitettävästi.
Ai siellähän Suvi onkin työn touhussa.
Suvi seisoo kaivoksen ulkopuolella, noinkohan se kuului tehdä?

Safkat oli unohtunut peittää. Suvi pyydettiin pk:n. Sade yltynyt.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2011 13:13

Kattona oleva muovi/pressu kerää vettä ja Oskar yrittää työntää vettä pois, ettei muovi hajoa. Yritystä suojata makuualustoja kastumiselta. Aika epätoivoista, voin kertoa. Vettä tulee siihen tahtiin, että roiskuu sinne katokseenkin.
Aistittavissa jo ennakoivaa itkua tulevasta yöstä.
a walking disaster

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 12 Syys 2011 13:13

Suvi tulee pk:sta lisäohjeiden kanssa. Mikrofoniohjeita, pitää suojata aika hyvin. Korvatulpat vapaaehtoisia käyttää. Työkalut kuuluu vain kierrätyslinjastolle, niitä ei käytetä muualla.

Yleistä valitusta vesisateesta ja olosuhteista. "Ei tässä oo mitään järkeä", "me nukutaan ens yö ihan märissä vaatteissa" jne.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2011 13:16

Itkua kastuneiden laukkujen johdosta. Miettivät jopa, pitäisikö ne siirtää katokseen, mutta muut järkeilivät, että heidän pitää itsensäkin mahtua sinne katokseen.

Miikhaeli laittoi pompulan hiuksiin. Sebu: "kannattaa välttää sitä pompulan käyttöä, tai muna pienenee."

13:21 Eka hälytysujellus.Salar oli tarkkana ja painoi nappia heti.
Salarin BB uutinen: "Asukkaat kitisevät sateessa"
Uusi ujellus.

(sori mahdolliset epätarkkuudet, työt välillä kehtaavat häiritä)
a walking disaster

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 12 Syys 2011 13:24

13:23 Salar menee taas muka Subin sivulle. "Pääuutisena on että BB-asukkaat inisevät ja kitisevät sateessa!"

Hälytyksiä tulee pari, Salar painaa nappia jotta ne loppuvat. Oskar miettii millaisen systeemin vois tehdä että joku painais automaattisesti välillä nappia niin ei tarvis istua odottamassa. Tai sivuleikkureilla johdot vaan poikki.

Ja talossa nukutaan edelleen. Myös Netta ja Ben.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 12 Syys 2011 13:25

(hieman hankalaa kun tehtävän ohjeistus on jäänyt kuulematta :( )

Salar sadeviitassaan istuu jonkun pömpelin edessä, joka ehkä mallaa valvomoa, kun kuuluu äänimerkki, niin pitää painaa nappia. Lienee osa tehtävää. Poika leikkii myös, että valvontamonitorissa on netti, josta voi lukea bb-uutisia ym. Useita piippauksia melko lyhyin väliajoin, tätä kirjoitettaessa neljä kpl.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Syys 2011 13:28

Iskis nyt vaan kunnolla tuota sadetta lisää. Salaria hajottaisi entistä enemmän :D Salar valvoo summeria ja Suvi on edelleen kaivuuhommissa.

edit. Nyt tais tulla jo kuudes (?) ujellus ja Salar heti valppaana. ja DC1 leikkautuu makkariin, jossa kaikki näyttävät vielä nukkuvan.

DC2:ssa Salar ja Amanda keskustelevat siitä, kuinka monta asukasta taloon on tullut lisää. Veikkailevat, että naisia ainakin on. Ama väittää kuullensa myös jonkun muun miehen kuin Benin äänen.

Mikael siirtyy Suvin paikalle kaivamaan.

Talossa on porukka nyt hereillä. Musiikki soi. Benkku käy vähän herrättelemässä peiton alla olevaa Veeraa. Porukka näyttää vähän siltä, että alkoholi on viime yönä maistunut. [smilie=a_cool.gif]
:trollface:

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 12 Syys 2011 13:37

Ben ja tytöt herätettiin äsken musiikilla. Muut nousivat aika nopeasti ylös, yksi (ilmeisesti Veera, ei noita tunne vielä) jäi peiton alle nukkumaan. Ben kävi herättelemässä halailemalla.

Paristonvaihto, ja aamupalatarvikkeita varastosta samalla. BB kuulutti myös että kylpyhuoneessa on nyt rajattomasti lämmintä vettä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2011 13:55

13:50 Aamupalan laittoa keittiösaarekkeella. Kaisa paistaa kananmunia, baarijakkaroilla istuvat Veera ja Ben. Liana ja Netta taisivat mennä suihkuun.

Ben: "Mä haluun vaan suihkuun, mul on vähä semmonen... mmm."
Kaisa: "Onks sul joku likanen olo?"

Ben: "No eii... ei nyt silleen voi sanoa."

Selin Beniin istuva Veera kääntyy katsomaan Kaisaa virne huulilla. Veeraa naurattaa.

Ben: "Mikset sä tullut siihen väliin sitte eilen?"

Veera: "En mä tiedä. En edes tiedä miks mä tulisin..." (tirskuu, istuu edelleen selin Beniin eikä katso tätä kohti.)

Kaisa sanoo nukahtaneensa ihan kiltisti, oli aivan poikki.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 12 Syys 2011 13:56

Kamera pysyy valvoja-Salarissa. Oskar, Stefan, Amanda sekä välillä myös Annika ja Mikael nähty pitämässä seuraa. Muita tehtäviä tai lepääjiä ei näytetä.

13.58 Näyttää Annika ottaneen Salarilta valvontavuoron. (en kuullut myöskään keskustelua työvuoroista tms menetelmistä, se mitä olen nähnyt perustuu ihan "joku vois..." tai "mä voisin nyt...")

14.00 Näemme hiekkakasan tapahtumia, kun Sebastian haluaa ohjeistaa kaikkia, miten kuparia hiekasta kaivetaan. Eli siis hiekkaa ei saa lapioida pois vaan sitä kasaa on hivutettava eri muotoihin paikallaan, jotta saadaan tutkittua mahd suuri määrä eikä valuisi kasa-alueen ulkopuolelle. Oletan, että Sebastian on ollut hiekahommissa Suvin jälkeen.

Selityksen päätyttyä kuva siirtyy taas valvontapaikalle, jossa Mikael ja Annika touhuilevat.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2011 13:56

Spekulaatiota, onko Ben finaalissa. Salar ja Tamer epäilevät vahvasti. Amanda uskoo, että Ben on finaalissa. Salar sanoo, että Ben on varmaan finaalissa, muttei voittanut finaalipaikkaa. Järkeilee, että voidaan äänestää kaikkia, mutta äänet vaan menevät hukkaan finaalivoittajan kohdalla. Amandan mielestä se nähdään sitten, kun palaavat taloon.
Rivien välistä saa lukea, ettei Salar ehkä olekaan aivan turha sälli.
a walking disaster

jeshus
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 25 Loka 2010 17:22

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja jeshus » 12 Syys 2011 14:05

~13:55 Nella kutsittiin päikkyyn. Beni ja Veera heti jauhamassa yöstä, Beni koitti koko yön vältellä Nellaa ja kertoi kuinka se vaan kokoajan tuli iholle.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 12 Syys 2011 14:07

Ben selittelee kahden Veeralle miten vaikeeta oli yöllä kun ei saanut nukkua. Kokoajan joku kiehnäs ja Ben oli että "vittuuuu" ja yritti suojella paikkojaan naisten käsiltä. Veera sanoo että onneksi sai nukuttua, vaikka kokoajan kuului nylkytystä. Ben sanoo ettei mitään tapahtunut, ihan oikeesti!

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 12 Syys 2011 14:07

Kun Netta kutsuttiin pk-huoneeseen, niin Ben ja Veera jäivät kahdestaan keittiöön. Ben kertoo yön tapahtumista, myönsi myös että hänen oli pakko nukkua isossa sängyssä. Aika selkeästi harmitteli miten Netta oli yöllä kiehnännyt koko ajan vieressä. Antoi ymmärtää, että yksipuolista lähentelyä oli ollut, itse olisi halunnut vain nukkua. "Ei me mitään tehty, oikeesti".

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 12 Syys 2011 14:07

Veera alasti suihkuun.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2011 14:12

13:58 Netta kutsutaan pk-huoneeseen pyyhe ja bikinit yllään.

Ben: "Tuo oli mus kiinni koko yön. Vittu."
Veera (nauraen): "Oliko?"
Ben: "Joo. Mun mielestä mä sanoin teille jommalle kummalle että tulkaa nyt vittu pelastaan mut."
Veera: "Siis noi molemmat nukku siellä vai?" (viitaten Nettaan ja Lianaan)
Ben: "Joo."
Veera: "No kun mä luulin että joku nukku mun, tiäkkö, tällä puolella." (näyttää oikealla kädellään) "Sit kun aamulla mä katoin, niin toihan on ihan... koskematon sänky."
Ben: "Joo, mähän menin sinne nukkuun ja mä menin... tavallaan sinne niitten väliin, kun ne oli sielä."
Veera (ovelalla hymyllä): "Oliks sulla niin et sun on pakko nukkua siellä?"
Ben: "Joo."
Veera: "Hmh. Voi vittu."
Ben (Kaisalle): "Mä sanoin sullekin jo siinä että tuu tohon nukkuun..."
Veeraa hymyilyttää, tuhisee hymyään.
Ben (tilannetta molemmille tytöille päivitellen): "What the fuck."
Ben: "Ihan vittu koko yön saatana. Mä sanoin yhes vaihees et mennään jo nuk-kuuun."
Veera: "Siis oikeesti, onneks mä nukahdin, koska kukaan ei kuullu... emmätiä... nylkytystä" (nauraa tuhisten)
Ben: "Ei me mitään tehty, oikeesti."

Veeraa naurattaa edelleen.

Ben: "Se oli koko ajan sellasta et se meni tiätsä tänne..." (näyttää kädellään muniaan) "...mä olin että niin, no joo... sit mulla oli oma käsi tiätsä täs tälleen, mä olin silleen varmuuden vuoksi vaan tälleen..." (näyttää ilmeisesti suojanneensa strategisia paikkojaan jotenkin)
Veera (suopeasti): "Voi ei."
Ben: "Sit koko ajan sellast kiehnäämistä, vittu. Mä käännyn johonkin ja sit tullaan ihan kiinni, vittu. Mä olin vaan silleen et 'ei vittuuuu'. Nukuttais nyt vähä aikaa."

Veeraa edelleenkin naurattaa.

Ben: "Mä muistan ku sä tulit siin yhes vaihess, mun teki mieli huutaa: 'tänne, tänne'."
Veera: "Niin että yks viel lisää siihen."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2011 14:22

14:05

Liana käy välillä esittelemässä uutta tatuointiaan, menee sitten makuuhuoneeseen tai jonnekin. Ohjaaja ei nyt näytä istuuko Kaisa vielä ruokapöydän äärellä. Taisi mennä suihkuun. Veera istuu edelleen keittiösaarekkeen baarijakkaralla, Ben seisoo hellan vieressä ja juo vettä.

Veera: "Oliks sä noitten molempien välissä?"
Ben (myöntävästi): "Mmm-mh. Mä en päässy... no aamul mä pääsin siihen sivulle."

Veera naurahtaa.

Ben: "Mmh. Ja joka viides minuutti mä sanoin: 'mee sinne päin'. Vittuu."

Ben: "Mä muistan niin hyvin ku sä tulit siihen. Sä meinasit tulla siihen päälle jo sillee jännästi."

Veera esittää kyynärpäätaktiikka-uintiliikkeitä, naurahtaa.

Ben: "Mmh."

Hetken päästä Veera ilmoittaa menevänsä suihkuun ja juoksee hakemaan makuuhuoneesta tarvittavia tavaroita. Ben puolestaan heittäytyy sivusohvalle viltin alle makaamaan.

Ben: "Oih vittu mikä olo!"

Ohjaaja näyttää Veeran suihkuttelevan alasti.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2011 14:26

Kaisa, Liana ja Netta pyörivät makuuhuoneen laatikoston edessä tavaroitaan tonkien.

Kaisa toivoisi pääsevänsä pk-huoneeseen, mutta on tähän saakka saanut vain mikrofonikuulutuksia. Käy myös ilmi että Kaisalta on takavarikoitu kaikki topit. Ihmettelee, olivat ihan tavallisia.

Kaisa löytää kuitenkin osan topeistaan kun tarkemmin tavaroitaan tutkii. Vaikka moni on vielä hukkateillä.

Veera palaa suihkusta ja menee makuuhuoneeseen. Ben menee suihkuun, kun se on nyt vihdoin vapaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2011 14:37

Sebu 'järkeilee', ettei kaikkein pienimpiä kuparipaloja kannata noukkia, kun siihen menee niin paljon aikaa. On kyllä meno niin verkkaista, että aika loppuu kohta ihan muutenkin.
Janica ilmeisesti lapioimassa. Ohjaaja vois olla välillä muuallakin, kuin Annikan ja miikhaelin luona.
Tai ehkä muut vain nukkuu, ei osaa sanoa.
a walking disaster

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 14. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 12 Syys 2011 14:40

Miksu laulaa Tenacious D:n Fuck Her Gentlyä [smilie=a_cool.gif]

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”