10. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Syys 2011 23:44

Annika antaa vähän pakkeja Mikaelille altaassa, vetäytyy pois kainalosta ja hakeutuu muihin keskustelurinkeihin. Jotenkin tulee vaikutelma, että tarkoituksella toimii näin, mutta eipä ole varmuutta tuosta.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 08 Syys 2011 23:49

23:49 Salar herkistelee olohuoneessa ja Eki tulee kyselemään miksi tuollainen mieliala ja yksin olohuoneessa. Salar selittää, että tulee kännissä tällaiseksi välillä ja alkaa miettimään ystäviään yms.

23:50 Suvi alkaa selittämään saunassa, ettei tykkää olla vammaisten vieressä, kun tulee paha mieli yms. Pyytelee anteeksi Minnalta ettei tarkoita asiaa pahalla ja selittää sitten suhdettaan Minnaan ja pisteiden antamisesta (mahdollisesti) Minnalle.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2011 23:51

23:19 Ben ja Sebastian seisovat ulkoterassilla saunan edessä. Ben yrittää tehdä diiliä, mutta on jo aika kännissä:

Ben: "Mä arvostan sitä, et jos sä esim. pidät, jos mä sanon et sä pidät must kiinni, niin mä arvostan sitä et sä pidät must kiinni."
Sebastian: "Joo."
Ben: "Niin. Mä arvostan sitä."
Sebastian: "OK."
Ben: "Mmmh. Sun pitää oikeesti ymmärtää se, et sä, alust lähtien oot tuntunu mul silleen et mä haluun olla sun ystävä, mut mä en haluu sitä paljastaa kaikille muille."
Sebastian: "OK."
Ben: "Koska mä en haluu sitä, et tavallaan, et jos must tuntuu hyvältä olla sun kaa, niin me juonitellaan jotain."
Sebastian: "Joo."
Ben: "Niin mä en haluu sellasta."
Sebastian: "Selvä."
Ben: "Niin."
Sebastian: "Me ei tulla juonittelemaan yhtään."
Ben: "Mä sanoin et mä, mä oon tullu tänne ainoastaan sen takii et mä haluun, öö, lastennuortelle (?) aiheuttaa ha... niinku, niinku silleen ylpeys... tai sit sillee mä haluun vaan saada niille rahaa, mä en haluu juonitella sen takii."
Sebastian: "Joo."
Ben: "Niin, mä haluun ainoostaan olla sen takii sun kanssa, et mä sanon suoraan et sä oot semmonen ihminen, kenen kans mä, esim. viih... mä voin puhuu rauhassa ja mä luotan suhun. Siltikin mä en voi luot... mä esim. jos... mä en haluu puhuu näille muille."
Sebastian: "Kyllä näille mun mielest, kyllä näille kandee puhuu kuule, täällä on huippuja tyyppejä kaikki."
Ben: "Joo. Mut mä sanon suoraan, mä sanon suoraan, et mä, mä luotan suhun eniten. Mut mä en ymmärrä miten sä... miten se on mun korv... aivoihin tullu et mä luotan suhun eniten."
Ben: "Okei mä sanon suoraan et mä en tajuu mist se on tullu, mut se on jotenkin mul tullu, älä, älä ajattele sitä silleen pahalla, mut se on vaan jotenki tullu mulle, sillee. Mut mä toivon et sä et sano siit kenellekään, koska mä haluun et kukaan ei ajattele musta mitään pahaa."

Musiikki alkaa soida.

Sebastian: "Joo. Mennäänkö nyt kuunteleen musiikkia?"
Ben: "Joo."
Sebastian: "Selvä. Pääsetkö sä nyt nää portaat?"
Ben: "Kyl mä nyt sen verran pääsen!"

Nousevat yläterassille juomapöydän ääreen.

Ben: "Muista sit."
Sebastian: "Mä muistan, Benkku, mä muistan."
Ben: "Mä sanon suoraan et... jos mä aion... sua nimetä, ..."

DC1:n ohjaaja leikkaa tupakkapaikalle juuri tässä kohdassa. Palaa sitten 10 sekunnin sisällä takaisin.

Ben: "Niin mä aion sen sanoo sulle jotenki silleen, et mä aion sua vihjasta, mut siis... ööö... mut mä uskon, et se alkaa oleen semmoseen, et jos meit on viisi täällä, niin siinä vaihees mä rupeen äänestään sua pois."
Sebastian (torjuvia käsiliikkeitä tehden): "Joo ei sun, älä kerro tollasia nyt, sit sä kadut myöhemmin kun sä oot nyt kännis. Ben, älä sano mitää sellasta mitä sä et--"
Ben: "Hei, hei, mä sanon suoraan, et, mä... mä... okei, jos sä haluut suoraan..."

Tässä kohdassa juttu loppuu muuhun häiriöön ja Sebastian ja Ben menevät sisälle taloon.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Syys 2011 23:54

Eki hirveässä soosissa jo, puhuu Terhille ja Salarille minuutin kerrallaan, mutta oikein mitään asiaa ei varsinaisesti saa kakistettua ulos. "Me ollaan yhtä perhettä", lisäksi Amanda tulee muutamaan kertaan puheessa myös esiin. Aman avulla kertoo jaksavansa.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 08 Syys 2011 23:55

Terhi toteaa Ekin ja Salarin seurassa, että olettaa Tamerin olevan ensimmäinen joka lähtee. Salar hieman hyssyttelee ettei isoon ääneen sano, ettei se kuule ja pahastu. Stefan selittää kännisenä pitkään, että miten kaikki ovat yhtä perhettä. Salar meinaa innostua puhumaan ketä äänestäisi, Stefan tomerasti sanoo että älä puhu, ei halua jutella tuollaisista. Salar jatkaa, ja kyselee että keitä äänestäisivät. Terhi sanoo että olisi äänestänyt Tameria ja Janicaa, mutta tilanne on vaihtunut. Salar esittää pelästynyttä, ja varmistaa ettei itse olisi Terhin listalla.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 08 Syys 2011 23:55

jaiba kirjoitti:
Julma kirjoitti:Amanda ekin sylissä porealtaassa, vaikuttaa ajoittain vaivautuneelta, kuitenkin hymyilee ja kuiskuttelee ekin korvaan välillä jotain. Halailevat.
Kuva
Kuva

Terhi paljasti, että on meinannut äänestää Tameria jossain vaiheessa ja toisena Janicaa. Salar kuuntelee korva tarkkana ja kärttää nimiä Terhiltä, joka on selvästi kännissä suhteessa Salariin. Salarin mieliala on muuttunut aivan toisenlaiseksi ja katse on tarkka ja korvat höröllä. Myötäilee Terhiä.

edit: Ok, Terhi saattoi sanoa, että todella äänesti Tameria ja Janicaa. Kuulin väärin.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Syys 2011 23:56

En jaksanut keskittyä koko ajan, mutta sen verran tärkeää, että laitetaan ne, mitä rekisteröin. Salar alkoi kyselemään Ekiltä ketä äänestäisi nyt. Eki ei sano. Terhi tuli keskusteluun mukaan. Terhi on varma, että Eki olisi äänestänyt Terhiä nyt. Eki voi sanoa sen verran, että alkuviikosta olisi ollut tyttö ja poika. Ei muuta. Terhi on varma, että itse on se tyttö. Tosin pohti myös Ekin äänestämistä, kun ei tuntenut. Päätyi silti Janicaan, koska se simputti. Salar ja Terhi ovat Tamerista yksimielisiä toisen äänen kohdalla.

23:58 Sebastian PK:sta.
Salar: Pyydä kaikki sisää! Pyydä kaikki sisää!
Sebastian ilmoitti, että säätimen hallitsija on nyt vaihtunut. Vain Sebastian saa koskea. Terhi alkoi taas vinkumaan omaa kappaletta. Sebastian lupasi, että mennään järjestyksessä ja Terhi sanoo vaan minkä haluaa ja Sebastian painaa.
Terhi: Mä haluun mun kappaleen!
Sebastian: Sä tuut saamaa. Mennää järjestyksessä. Monentena sä olit?
Terhi: Neljäntenä.
Sebastian: Eli se tulee ihan kohta.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”