68. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 13:09

Seba sanoo, että on päässyt nyt paremmin perille Daddyn huumorista, mutta edelleen on asioita joita ei hyväksy. Janica mainitsee sen kun Netta oli sanonut, että "ton ikänen mies ja kiinnostuu jostain pikkutytöistä". Janicalle tulee monesta Ekin tekemästä ja sanomasta asiasta hänen oma alkoholisti-isänsä mieleen, Sebakin sanoo, että käyttäytyy kännissä samoin kuin hänen isänsä kännissä. Jankkaa samoja asioita ja mölyää. Janicalle tulee mieleen selvinpäin olevastakin Daddysta ikäviä muistoja omasta isästä.

Daddysta myös mainittiin, että eikö sillä ole muuta tekemistä ollut elämässään kuin katsoa BB:tä, kun tiesi niin paljon yksityiskohtia menneistä kausista. Totesivat kyllä senkin, että tiesihän Minnakin paljon BB-asioita.

Janica sanoi, että ei olisi suostunut vaihtamaan Sebaa tilalleen jos olisi vaihtanut oljenkorren. Ymmärsi kyllä miksi Seba sitä pyysi, mutta ei usko että sillä olisi ollut haluttua vaikutusta.

Janica selittää hänen ja Anskun pesäkeskustelusta, ei ollut oikeastaan mikään sellainen kunnon keskustelu vaan molemmat vaan kertoi mielipiteitään toisen käyttäytymisestä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 13:39

Asukkaat sohville, iPadissa on uutisia. Annika lukee.

Annika: Tyhmä juttu... Kierrätystarkistus.

Asukkaat saivat jo kauden alussa ohjeet kierrätyksestä ja ovat selvästi oppineet läksynsä ja palkintona on lauantai-tanssit.

Suvi: Pakko sanoo tähän väliin yks juttu, edelleen paperit menee biojätteeseen. Edelleen jengi heittelee papereita energiajätteeseen.

Netta opettaa Seballe valssia (olihan se valssi?), Suvi meinaa tunkea sekaan, mutta Netta on tarkkana ja sanoo, että opettaa ensin Sebaa. Suvi ja Janica tanssivat parina.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 05 Marras 2011 13:40

Annika tuli pk-huoneesta iPadin kanssa. Asukkaat sohvalle.

Annika lukee iPadiltä, että asukkaat ovat saaneet aiemmin huomautuksen kierrätyksen huonosta hoidosta BB-talossa, vaikka puitteet ovat hyvät. Asukkaat ovat parantaneet kierrättämistään ja tästä syystä asukkaat saavat palkinnon. Myöhemmin tänään asukkaille järjestetään lauantaitanssit. Lisäohjeita tulee myöhemmin.

Asukkaat taputtavat viestille. Suvi kuitenkin huomauttaa, että papereiden kanssa on ollut jotain vaikeuksia. Netta alkaa antamaan tanssinopetusta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Marras 2011 13:52

Eki ja Benis sopivat makkarissa, että antavat Netalle äänet heti, kun mahdollista.
Ben sanoo, että olis ollut helppo valita OK voiton jälkeen joku tilalleen. Tekee kuulema aina saman, vaihtaa saman kaverin (Seba).
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 05 Marras 2011 13:53

Ben on myös varma että Janica, Suvi ja Sebastian nimesivät Benkun.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 05 Marras 2011 13:55

Stefan ja Ben juttelevat makkarissa. Stefan sanoo, ettei ole antanut koko aikana sellaisille henkilöille pisteitä, joille on luvannut olla antamatta pisteitä jo toisella viikolla.

Puhetta nimeämisistä. Stefan kysyy Beniltä, onko sanonut Mikaelille, keneltä Ben tietää saaneensa pisteitä. Ben ei ole sanonut, mutta Ben toteaa, että Mikael tietää, keneltä Ben on saanut pisteitä.

Stefan ihmetteli Netan eilistä käytöstä. Netta oli Stefanin mielestä ärsyttävä. Käytyään pesässä Janican kanssa, Netta oli Stefanin mukaan mennyt Suvin viereen sänkyyn makaamaan. Stefan oli ihmetellyt, miksi Netta teki näin.

Ben sanoo, että jos olisi voittanut oljenkorren, tietäisi, kenet olisi vaihtanut pois. Stefan naurahtaa, että hänkin arvaa. Nimiä ei mainita.

Netasta keskustelu jatkuu. Ben sanoo, että Netta on nähnyt juttuja ulkopuolella ja tietää asioista. Benin mukaan Netta menee sellaisiin porukoihin talossa, joiden tietää olevan suosittuja. Spekulointi nimeämispisteiden antajista, siis Benille. Käyvät läpi asukkaita yksitellen.

Miettivät, miksi Annika on saanut nimeämisissä niin paljon pisteitä. Ben arvelee, että Annikaa pidetään uhkana.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Marras 2011 13:55

Ben tietää, että edellisessä äänestyksessä Ekille on antanut ääniä Seba, Janica ja Suvi
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 05 Marras 2011 14:01

Seba kysyy saako vauvan syliin. Miksu luopuu vauvasta mielellään. Sebastian halailee vauvanukkea hellästi. Miksun puolesta Seba voisi vaikka adoptoida koko nuken. Hetken päästä Seba vei nuken Veeralle.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 05 Marras 2011 14:04

Annika on vessassa laittamassa hiuksiaan, toivoo samalla, että vauvan voisi viedä samaan paikkaan hoitoon kun missä Ben-koira oli. Benkku harjailee vieressä hampaita ja rupeaa kyselemään onko Ansku jutellut jotakin Netan kanssa. Ansku kertoilee heidän puhuneen lähinnä tanssista yms. ja lähtee vessasta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 05 Marras 2011 14:06

Annika oli kylppärissä laittamassa hiuksiaan. Ben oli Annikan seurassa pesemässä hampaitaan. Annika toivoi, että "BB:n sukulaiset" voisivat hoitaa Pirkko-Esaa (siis vauvaa) samalla lailla, kun Ben-koiraa alkuviikosta, jotta vanhemmat pääsisivät lauantaitansseihin.

Ben kysyy Annikalta, mitä on jutellut Netan kanssa. Annika vastaa ympäripyöreästi jutelleensa tanssijutuista ja millaisin fiiliksin on taloon tullut. Juttu päättyy lyhyeen Annikan poistuessa kylppäristä ja Ben poistuu tämän perässä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 14:07

Eki esittää isoa vauvaa sohvalla makoillen, peukku suussa ja parkuu välillä. Suvia alkaa ärsyttää.

Suvi: Miks sulla on sellanen kuva et vauvat vetää jotain peukaloo, ei läheskään kaikki vauvat ime peukaloa.
Annika: Ja jos ne vetää niin siit peukalosta tulee sellanen vammanen.
Suvi: Tutista on helpompi vierottaa, siks mä annan aina tutin.

Eki heitti Suvia tyynyllä ja Suvi kilahti, että Eki sekottaa hänen hiuksensa. "Mä haen koneen ja ajan ton sun pään kaljuksi!"
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 05 Marras 2011 14:26

Ruokailuhetki. Tahmasormi-Stefan otti ruokaa sormin käteensä. Suvi huolehti ruuan annostelusta lusikalla muille.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 14:38

Ruokapöydässä keskustellaan karppauksesta, Suvi ei käsitä sitä rasvan määrää. Mikael selittää, että kuluttaa sitä mitä syö ja että porukka tekee virheen siinä kun ei syö tarpeeksi rasvaa. Suvi sanoo, että hänelle tulee hiilareita kun käy dokaamassa, Mikael ja Rami ehdottelee kirkkaita, kossuvichyä ym.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 14:58

Ben ja Janica ovat pesässä, Ben venyttelee Janicaa, eivät puhu mitään. Miksu ja Ansku on päikkäreillä.

Olkkarissa Suvi lakkaa varpaankynsiä ja tuli suttua.
Eki: Hei hölmö, miks sä lakkaat ihoa kun kynsiä piti.
Eki: Netta! Netta! Älä nuku!
Netta: En mä nuku. Voisko joku pistää telkkarin päälle. Tai radion!
Haaveilevat radiokanavista.

Eki alkaa aukomaan Suville päätä iästä, Suvi sanoo, että hän ei ole läheskään niin vanha kuin Eki. Eki on jo melkein 40, Suvi ei ole vielä edes 35.
Eki: Mä olin yhtä kalkkis kun mä olin sun ikänen.
Suvi: Joo mut sä kuuntelet Novaa, se on vanhojen ihmisten kanava. Mun äiti kuuntelee Novaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 15:04

Venyttelyhetki pesässä loppui.

Janica: Siit huomisesta.
Ben: Ku mua ärsyttää ne ihmiset jotka on antanu mulle ääniä.
Janica: No mut samallailla mullekin on. Sit mä oon just varmaan ollu se pistehai kuka on saanu eniten. Ku eilenkin Tanja sano, et suurin osa vihaa mua, et et ooks sä ollu siellä kaikkein pienimmällä pistemäärällä.
Ben: Totta.
Janica: Mut mä oon laskeskellu, et ainakin viis pistettä on tarvinnu, et...
Ben: Joo mä tiedän.
Janica: Et sit se on vähintään kolmelta ihmiseltä. Koska 2, 2 ja 1.
Janica: Mut kuitenki ku täällä on se, et joka viikko joku lähtee ja joka viikko on pakko nimetä joku.
Ben: Se on ihan totta.

Janica: Kun sulla ja Netallakin on varmaan vaikuttanut, se... että...
Ben: Kyl se kuulemma on sanonu jo suurimmalle osalle, et miks se on antanu mulle pisteitä.
Janica: No mun kanssa se vaan jutteli sitä, et te ette oo paljon puhunu mitään. Mut eihän se saa kai kertoo et kelle se on antanu pisteitä.
Ben: Ei niin, mut se on sanonu sen, et se ei oikeen tykkää musta.
Janica: Jos sille jäi huono mieli siitä.. Kun mä luulin et se oli Kaisa niissä klipeissä, mut se olikin Netta. Mut en mä ainakaan aattele siitä mitään, mun mielestä se on tosi kiva.

Janica: Mut mitä muuten?
Ben: Emmä tiedä... Ärsyttää toi Sebastian-juttu vaan. Kun välit on paljon parantunu ja nyt kun se antaa mulle tavallaan pisteitä..
Janica: Mistä sä tiedät, et se on sulle antanu? Mulla ei oo mitään käsitystä kelle se on antanu.
Ben: Noku mä tiedän et se on antanu.
Janica: Mistä sä sen tiedät?
Ben: Noku se oli jollekin vihjannu sitä.
Janica: Mut kun ei Sebastian kyl puhu niistä kelle se antaa.
Ben: Ei se, ei se vihjaa. Sehän ei halua vihjaa niist mitään.
Janica: Mut ainoo mitä se on sust sanonu ni on se, että nyt kun mä olin pois niin teistä on tullu tosi paljon läheisempiä.
Ben: Mm-m. Se tavallaan mua ärsyttää..
Janica: Ei se oo mitään sellasta sanonu, et... tai siis mitään huonoo sanonu mulle susta.
Ben: Niin.. ku tavallaan.. Ku mä tiedän, et se anto mulle pisteitä. Et just ku meillä on menny sillee hyvin ni sit tavallaan ku toinen antaa toiselle pisteitä ni tottakai siitä tulee sellanen fiilis et "mitä?".
Janica: Mut muista, et sä et voi olla varma. Toi voi olla ihan vaan sun väärinkäsitystä.
Ben: Nii..! Niin voi.
Janica: Se voi hyvin olla, että...
Ben: Mut se muuttu samantien sen jälkeen kun sä tulit.
Janica: Ai Sebastian?
Ben: Ni ei se oo mulle jutellu oikein mitään. Ni se mua niinku ihmetytti ihan sikana.
Janica: Mut jos siinäkin oli se, et te olitte te pojat paljon enemmän Sivin kans, et...
Ben: No mä olin Sivin kaa.
Janica: Kuitenki ku mä oon ollu silleen Sebastianin kans täällä.
Ben: Mmm..

Ben: Ku mua ärsytti sillon yks päivä kun me pelattiin jotain pelii tossa noin, Sivi oli täällä ja kaikki muut sai osallistuu paitsi mä.
Janica: Miks?
Ben: No kun mulla oli kuulemma niin hirvee krapula. Mmm.
Janica: Millast pelii.
Ben: No se oli sellast, et seistiin vaan ja sit piti esittää muka et ajo autoo ja tällast näin. Sebastian veti sitä ja sit se vaan sano niin ku et Ben ei tuu tähän peliin, et sillon niin hirvee krapula.
Janica: Mut oliks se vitsi vai?
Ben: Ei, eihän se sano oikeen ikinä mitään vitsillä. Sit Miksu huusi et miksei se muka vois tulla, ihan hyvin se voi tulla ja sit mä vaan kävelin mukaan siihen. Sit tuli mun vuoro ja Annika huikkas, et ollaan lentokentällä ja siellä on Ben. Ja sit mä moikkasin tälleen. Ja sit se vaan yhtäkkiä loppu se peli, ku kukaan ei enää oikeen jaksanu sitä ja sit Sebastian koki sen niin et se olis ollu niinku mun vika.
Janica sanoo, että on huomannut jotain sellaista itseensäkin kohdistettuna, mutta epäilee syyksi angstiviikkoa. Seba ollut ihan erilainen tällä viikolla.

Ben kertoo, että Suvi on antanut hänelle pisteitä.
Janica: Miks Suvi ois antanu sulle pisteitä?
Ben: Noh.. se on Suvi tai Tanja. Mä kallistun enemmän Suviin. Mut se on vaan yks piste.
Janica: Mut mun mielestä Suvi ainakin tykkää susta tosi paljon. Mut ehkä se on sit se miten sen ite vaistoo. Kyllähän mäkin oon ihan varma, et Stefan antaa mulle pisteitä. Ja mä oon ihan satavarma, et Veeralta mä oon saanu pisteitä.
Ben: Mut mua ärsyttää se, et jos ruvetaan pelaan täs ihan lopussa. Mun mielestä se on vaan vitun tyhmää.
Janica: Mut se on aivan sama kuka tääl alkaa mitäkin pelaan, niin kukaan meistä ei täällä päätä et miten se homma menee.
Ben: Ei nii, ei niin!

Ben selittää vielä, että jos olisi voittanut oljenkorren olisi vaihtanut Seban, ensin mietti Veeraa, mutta päätyi sitten Sebastianiin. "Toivottavasti ei vaan lähde kahta." Alkavat laskeskella, että voi olla mahdollista.

Janica: Sit jos finaaliviikolla olis sinä, minä, Sebastian ja Netta. Sit täl puolella olis Veera, Rami, Suvi, Stefan ja Tanja. Niin nää olis niinkun yhden viikon ihmiset ja viikolla kaks tippuu tää, viikolla kolme tää, viikolla neljä tää ja viikolla viis tää (näyttää sormiaan joita ei näy kuvassa). Sit jää vielä yks ja Annika ja Miksu. Ni kolme kertaa pitää tippuu kaks.
Ben: Okei. Mut miten ku eilen Sebastian sano jotain, et...
Janica selittää lyhyesti uudestaan, "ja sit jää vielä kolme ihmistä".
Ben: Noh, selvii huomenna. Mennään tonne.

Poistuivat pesästä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 05 Marras 2011 15:05

Ben ja Janica keskustelevat pesässä nimeämisistä. Janica arvaa, keneltä on saanut pisteitä ja uskoo olevansa nimeämisten pisterohmu. Ben sanoo tietävänsä, että on saanut Sebastianilta pisteitä. Beniä harmittaa tämä, koska hänen mielestään välit Sebastianin kanssa on mennyt parempaan suuntaan.

Janica kysyy, mistä Ben tietää saaneensa pisteitä Sebastianilta. Benin mukaan Sebastian on vihjaillut tähän suuntaan muille puhuessaan. Janica muistuttaa, että Sebastian ei puhu tällaisista asioista. Janica myös toteaa, että Ben voi olla väärässä tuntemustensa suhteen. Ben myötäilee.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 05 Marras 2011 15:13

Ben arvelee Janicalle, että Sebastian on antanut 2 pistettä ja Netta 2 pistettä. Beniä harmittaa, että nyt kun välit on jo parantunut niin Sebastian kuitenkin antaa pisteet. Välit huononi heti kun Janica palasi vaihdosta. Janica sanoo, että Sebastian ei ole sanonut mitään pahaa Benistä.

Beniä ärsytti, että Sebastian yritti estää Beniä osallistumasta peliin Sivin kanssa koska Benillä oli krapula. Miksu oli kuitenkin huutanut, että Ben voi hyvin osallistua. Siiten kun peli loppui, niiin Sebastian väitti, etä se olisi ollut Benin vika.

Ben arvelee, että Suvi tai Tanja ovat antaneet 1 pisteen. Ben on nähnyt unen, että Sebastian on halannut vaikka on nimennyt Benin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 16:02

Sohvilla keskustellaan matkustuksesta, enimmäkseen Thaimaasta ja kuinka siellä on kaikki niin halpaa.

Ben kertoo, että käy aina hieronnassa, nyt kun oli 3 viikkoa siellä niin oli käynyt 20 kertaa hieronnassa.
Ben: Ne pyytää aina jonku 5 euroo tunnin hieronnasta. Vitut mä maksa niin paljoo, mä annan niille aina jonkun 2-3 euroo.

Tuli puhetta ladyboysta, Netan joku kaveri oli langennut sellaiseen. Ben myös tiesi kertoa, että 75 % thaimaalaisista miehistä on homoja.
The reason I swear so much is because fuck you.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 05 Marras 2011 16:08

Vesiskootereista Benkulta oli pyydetty 600e/pvä, mutta kun Benkkulin kaveri on niin hyvä ja taitava, niin hinta putosi 200e/pvä. Rami kuittailee, että aika kallista, Suomessa saa samaan hintaan. "Joo, muttta mmm, ja bensat ja kaikki ja ja". Muutenkin Rami heittää pientä piikkiä Benin juttuihin koko ajan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 16:12

Netta oli seurustellut iskelmälaulajan kanssa joka oli maksanut matkoja ja hienoja ravintolaillallisia. Sanoi nimenkin, eli on heilastellut Mikko Mäkelän kanssa.

Eki: No miks sä mokasit sen?
Netta: En mä mokannu, se mokas.
Ben: Miten se mokas.
Netta: En mä voi täällä kertoo.
Ben ei nyt pääse asiasta yli vaan utelee lisää.
Netta: Sanotaan, et ei pettänyt sanan varsinaisessa merkityksessä. Petti luottamuksen, sanotaan näin.
Ben: Eli petti.
Netalla on ollut sen jälkeen säätöä vaan yhden BB-kisaajan kanssa, tunnusti että Ason kanssa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 16:19

Eki härkkii Suvia liikkeelle, Suvi sanoo, että liikkuu sitten illalla tanssien. Eki töpöttelee ympäri olkkaria ja selittää, että hänellä on kotona omat tossut joilla käy kävelylenkeillä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 05 Marras 2011 16:55

BB komensi asukkaat jo aiemmin ulos. Hurrausta.

16:55 Terassin pöydän ympärillä Suvi, Netta, Tanja ja Janica keskustelevat kasvolävistyksistä mm. Myös Ben ja Sebastian läsnä. Tunnelma on neutraali, ehkä vähän väsynyt.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”