95. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 02 Joulu 2011 12:26

Sebastian varastohuoneen lattialla istumassa ja syömässä kirjettään :shock:

Kuva

BB käski sulkemaan varastohuoneen oven ja Sebastian kutsuttiin PK huoneeseen.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 02 Joulu 2011 12:29

Tanja toivoo, että häntä kunnioitettaisiin ihmisenä, toki joskus talossa kuuluu ollakin vaikeaa, mut silti. Jos sanoo, että oikeasti väsyttää eikä halua tehdä mitään, sanotaan vain, että haluatko mennä kotiin.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 02 Joulu 2011 12:59

13: Asukkaat sisään pihalta, pöydällä tauluja. Kohta tapahtuu!

Kirjekuori pinon päällä, Sebastian haluaa lukea. Yleistä kauhistelua ja spekulointia, miten asia tapahtuu. Tanja ounastelee, entä jos onkin niin että äänestävät yhdelle ns. immuniteetin. Janica miettii, jos finaaliviikko on alkanut ja Miksulle voikin antaa ääniä. Tanja alkaa laskemaan, miten kaikki saataisiin äänestykseen; yksi kerää pisteet ja muille kaksi pistettä.

Kuoresta ohjeet, Miksulle ei voi antaa ääniä. BB: Saatte aloittaa.Janica

Ben: 2 p Janica - koska jollekin on annettava ja on ollut harvoin äänestyksessä. 1 p Sebastian - Seba on ollut harvoin äänestyksessä, eikä suutu tästä.

Mikael: 2p Tanja - aiheuttanut eniten konflikteja. 1p Suvi - vähiten yhteistä. Saa suuttua.

Sebastian: 2p Tanja -on ihana ihminen, mutta reiluuden vuoksi joutuu antamaan pisteet, koska tällä viikolla kilahdellut ja aiheuttanut negatiivista ilmapiiriä. 1 p Ben - on huipputyyppi, itsensänostaminen syynä pisteeseen. Näin mää tän nyt tein.

Janica: 2p Ben - kun pakotetaan, niin Benille 2, koska ei aina pidä kaikkia juttuja aitoina. 1 p Tanja, koska ei ole aiemmin antanut yhtään pistettä Tanjalle. Tanjaa alkaa itkettää.

Suvi: 2p Tanja <3 - nimettävänä ihmisiä, joista 2 on äärettömän rakkaita ja toivoo näiden olevan Suvin kanssa loppuun asti, jos Suvi itse on vielä talossa. Tanja on ollut myös huonolla mielellä tällä viikolla, toivoo että piristyy. 1 p Ben - Tykkää kyllä, mutta koska vastassa kaksi tärkeämpää ihmistä S & J, niin piste Benille. Suvi totesi myös että olisi antanut Miksulle pisteitä.

Tanja: 2p Sebastian - pisteet koska pärstä on ärsyttänyt koko viikon ja näköjään olet samaa mieltä minusta. 1p Suvi - on sanonut, että haluaa olla äänestyksessä. Tanjaa vituttaa, ja sanoo, ettei halua jäädä taloon näiden kanssa. Miksu sanoo, että kaikkien on pakko sanoa joku. Tanja laskee pisteet ja miettii, että itse, Ben ja ehkä Seba äänestyksessä.

Tanja kilahtaa, kun Sebastian sanoo, että omalla käytöksellä pisteet tulee. Tanja: mieti mitä mä oon koko viikon tuolla tehnyt! Suvikin kiihtyy, kun Tanja korottaa ääntään. Tanja ei jaksa kuunnella lässytystä ja poistuu paikalta.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Joulu 2011 13:21

Äkkiä lasketut äänet

Tanja 7
Ben 4
Sebastian 3
Janica 2
Suvi 2

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 02 Joulu 2011 13:25

Sohvilla keskustelua äänestyksestä. Miksu ja Seba on sitä mieltä, ettei pisteitä anneta siten, että kuka äänestyksessä on ollut vähiten. Omasta käytöksestä ollaan tilivelvollisia, ja sen kautta on mahdollista myös oppia jotain.

13:30 Asukkaat sohville. Häädössä Ben, Sebastian ja (Sainion äänellä) Tanja.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Joulu 2011 13:46

Nimetyksijoutuneet paljastetaan: Sebastian, Ben.....ja.....Tanja.

Janica lohduttaa sohvalla angstaavaa Tanjaa.
Janica: "Anteeks. Mut mun oli vaan pakko kuunnella sisintäni, ja kaks muuta vaihtoehtoa olis ollut Sebastian ja Suvi."

Tanja valittaa taas, että "hän itse ajattelee kaikista vain hyviä ajatuksia ja muut eivät ajattele selvästikään hänestä" (kun ovat nyt nimenneet hänet). Ja jos tänään tulee pikkujoulut tai muut juhlat, hän ei ainakaan aio osallistua tai juhlia millään tavalla.
Häntä v*tuttaa nimetyksijoutuminen mutta jälleen myös väsyttää ihan v*tusti, eikä hän jaksa jäädä tänne jos Benkku tippuu sunnuntaina asumaan näiden häntä inhoavien ihmisten seuraan.

Janica kutsutaan pk-huoneeseen, Tanja jää sohvalle punaisen vilttinsä alle naama vääntyneenä. Muut syömässä. Suvi tulee hetkiseksi istumaan Tanjan seuraan, mutta poistuu Tanjan heitettyä, "että ei tarvi tulla lässyttämään".

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 02 Joulu 2011 13:48

Janica ja Suvi halaavat varastohuoneessa, vielä yläfemmat päälle.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Joulu 2011 13:52

Flegmaattinen Tanja makaa puolinukuksissa sohvalla vilttinsä alla. Kaikki muut asukkaat purkavat varastohuoneesta tullutta ruokakuormaa ja rupattelevat/touhuilevat normaalisti keittiössä.

Ben kyselee makkarissa hämmentyneenä Miksulta "miten niin hän ei muka ole aito?" "Mua jäi nyt tosi paljon vaivaamaan toi..."


Myöhemmin sohvaryhmillä Ben ja Tanja.
Tanja Benille: "Jos mä lähden sunnuntaina mä aion halata vain sua ja jos sä lähdet, mä halaan sua mut en tosiaankaan halua jäädä tänne näiden ihmisten kanssa, jotka vaan haluaa mut pois täältä..."

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Joulu 2011 13:59

Tanja itkuisena vällyjen välistä Benille: Jos mä lähden, niin mä halaan vaan sua. Jos sä lähdet, niin mä en todellakaan halua jäädä tänne neljän ihmisen kanssa, jotka ei pidä musta.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Joulu 2011 14:14

Makkarissa Suvi ja Janica pohtivat Tanjan käytöstä ja nimeämisiä. "Se on koko ajan tosi vihanen Sebastiania kohtaan". Puhuvat Tanjan ailahtelevaisuudesta ja mielialoista.
Janica: "Mut kyl mä luulen, et jos sillä ois joku tosi paha, niin ei sitä ois otettu tänne taloon..."
Suvi kertoo myös Tanjan puheista ja käytöksestä ennen Janican syntymäpäiväjuhlia, miten Tanja on aiemmin sanonut, ettei se ole häneltä pois joku toinen saa, mut silti oli ennen juhlia sanonut, ettei aio tekopyhästi tulla iloitsemaan tai hieromaan Janican jalkoja.
Janica: "Kyl mä luulin, kun se sillon yks ilta oli pitkään tuolla pk-huoneessa, että se olis häädetty täältä. Onhan se saanut tosi paljon tehdä kaikkea ilman rangaistuksia..."

Kylpyhuoneessa Tanja ja uusin paras kaverinsa Ben kävivät hetki sitten läpi nimeämisiä.
"Että vi*un hyvää perjantaita".

Pojat istuvat sohvilla, Tanja istuu olohuoneen lattialla ja nojaa masentuneen näköisenä seinään.
Suvi ja Janica keskustelevat makkarissa Benin aitoudesta. On kauden aikana tullut useita kertoja esiin, ettei Ben ole välttämättä kovin aito. Miten Suvi oli toivonut esim. sen hampaidenvalkaisun yhteydessä, että joku muu kuin Ben saisi sen. Oli kannustanut Nettaa. "Mut se on vielä niin hirveän nuori ja sillä on paljon oppimista esim. parisuhteista..."

Suvi onnellisena Janicalle: "Mut aattele, finaaliviikolla!!"

Suvilla vähän Piihua ikävä. Miten viime joulunakin olivat kaikki olleet erosta huolimatta yhdessä ja valmistelleet joulua ja olivat Piihun kanssa nukkuneet samassa sängyssäkin ja Piihu oli halaillutkin Suvia... Tuolloin Suvi oli alkanut pohtia eroaan uudelleen, mut sit sen jälkeen on tapahtunut kuitenkin paljon. Piihulla esim. ollut juttua Milenan kanssa ja Milliklubilla ollut ihan hirveä yhteenotto, kun Suvi sai tietää asiasta. Suvi olisi repinyt Milenan tukan päästä jos olisi päässyt ottamaan matsia ilman väliintulijoita.
"Sit se alkoi jokin aika sit oleen aina yötä veke. Ja sit vähän ennen tänne tuloa, mä sain tietää, et se on se sama Milena, se sama muija." "Ja mä oon sanonut, et yks pyyntö mulla on, se on se, että Piihu esittelee sen muijan ensin mulle ja sit vasta lapsille..."

Janica: "Mut on toi kyllä sulta TOSI lapsellista käytöstä".
Suvi: "No mutta, siis, mä olen sanonut, ettei tekis mitään mun selän takana ja salassa. Oltais rehellisiä toisillemme."

Suvi kertoo siitä hotellin pokesta, jonka kanssa olis voinut kuvitella olevansa ja tekevänsä melkein mitä vaan sen puolesta. "Mut sit se alkoikin seurustella, sellaisen tytön kanssa, josta se ei ees aluksi tykännyt yhtään". Mut tää poke on sanonut Suville, ettei se ole onnellinen yhtään tässä suhteessaan.
Janica kertoo nauttivansa sinkkuelämästään, olisiko edes valmis mihinkään vakavaan vieläkään? On elänyt perhe-elämää niin pitkään, että tarvii nyt tätä aikaa.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 02 Joulu 2011 14:35

Tanja paljasti kylpyhuoneessa Benille päiväkirjahuone asian: päiväkirjahuoneessa sanotaan, jos nukkuu, voit lähteä kotiin. Tanja ei saanut sääntökuulutusta eikä rangaistusta.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Joulu 2011 15:02

Tanja kopista suoraan makkariin 'lepäilemään'.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Joulu 2011 15:18

Miksu lähti tupakalle, Suvi laittaa Janican hiuksia keittiössä, Benkku makaa sohvalla.

Ben: Janica, voiks mä kysyy et mitä sä tarkotit sillä aitoudella?
Janica: No mä tarkotin.. tarkotin niinku sellasta et mä en tiedä aidosti, et välitäksä aina ja lohdutaksä vai kerääksä pisteet kotiin.
Ben: Okei..?
Janica: Ja sit sillälailla tavallaan siinä, et sä annoit mulle kaks pistettä ni ehkä se piti paikkansa.
Ben: Joo-o? Mut ajattelitsä sen silleen, et.. No miten mä nyt tän sanoisin..
Janica: Jos sä tuut lohduttaan tai sä tuut tekeen jotain, ni tuuksä tekee ne vaan sentakii, että joku tykkäis susta vai et teeksä ne oikeesti sellasen takii, et sä oikeesti tykkäisit siitä ihmisestä.
Ben: No tohon mä en ees haluu vastaa mitään, koska mä..
Janica: Kyl mä tiedän täällä, et kaikkien oli joillekin pakko antaa pisteitä.
Ben: Mä ainakin toivon silleen, et kaikki tajuu että mä oikeesti oon sellanen ihminen, et mä tuun lohduttaan. Mä oon aina ollu sellanen.

Janica ei osaa selittää mistä tulee sellanen fiilis, että ei aina tiedä tuleeko Ben aidosti lohduttamaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Joulu 2011 15:30

^Suvi sanoi tuohon omana mielipiteenään sen, että ehkä se on sama tunne, kuin hänellä oli aiemmin. Viikkoon ei ollut haleja nähnyt ja sitten perjantaina juuri ennen oletettuja nimeämisiä Benkku ja Rami olivat tulleet halailemaan.
a walking disaster

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Joulu 2011 16:01

Tanja eristäytynyt yksin makuuhuoneeseen. Makaa selällään sängyssään ja tuijottaa välillä tyhjyyteen, välillä käsiään.
Miksu, Suvi, Janica ja Ben juttelemassa olohuoneessa. Sebastiania ei näy kameroissa, olisiko pk-huoneessa?
Edit: Sebastian hölkkäämässä tiukoissa trikoissaan ulkona.


Ben menee Tanjan luokse makkariin. Tanja valittelee väsymystään ja kipeää oloaan. "Tää on jo niin nähty".
Tanja: "Miks helvetin takia jotkut saa nukkua täällä päivällä jos ne vaan sanoo et ne ei saanut nukuttua yöllä ja mä en saa?" "Mua ärsyttää niin paljon. Eka mä joudun oleen 4 h täällä hereillä yksin ja sit mä joudun kuunteleen seuraavat 5 h joittenkin känniörvellystä".

Ben: "Kuulit sä miks Janica sano et mä en ole aito?"
Tanja naurahtaa ymmärtävästi.
Ben: "Et mä tuun halaileen muka vaan hakeakseni pisteitä. Must toi on vähän tyhmää..."
Tanja: "Emmä ainakaan aattele, et sä tuut jutteleen nyt mun kans siks, et sä saisit multa jotain pointseja".

Tanja kertoo miten häntä ärsyttää, kun jotkut on sanoneet tietävänsä mitä hän esimerkiksi ajattelee tai tuntee.
Tanja itkuisella äänellä: "Mä en jaksa aatella ihmisistä hyvää, kun nekään ei ajattele musta."
Tanja toteaa että olisi pitänyt antaa Janicalle piste. Suvikin ärsyttää mielipiteillään. Tanja inhoaa lässytystä, "hei, hirttäytykää niihin lässytys-riimeihinne".
Tanja Benille: "Ihan tyhmää kun säkin oot tässä (äänestyksessä)".

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Joulu 2011 16:09

Tanja ja Ben makkarissa, Tanja selittää rauhallisella äänellä Benkulle asioita joita on todennäköisesti puhuttu pk-huoneessa. Kertoo kuinka on kehotettu lepäämään ja ottamaan C-vitamiinia. Ei silti saa mennä nukkumaan vaikka väsyttää, koska "se on voivoi, mut päiväunikielto on voimassa". Puheista päätellen aikoo mennä (tai siis pääsee) nukkumaan kun muilla alkaa bileet.

Ben: Kuulitsä sen miks Janica sano, et mä en oo aito?
Tanja: No?
Ben: Mä en oikeesti kuulemma välitä, et mä esitän. Mä tuun lohduttaan, mä tuun ainoastaan sen takii et mä saan pisteitä itelleni.
Tanja naurahtaa pienesti.
Ben: Mun mielestä toi on vähän tyhmää ees ajatella noin. Kun kyl mä uskon, et täällä kaikki ihmiset tuntee jo toisensa aika hyvin.
Tanja: Nii.. En mä ainakaan aattele, et jos sä tuut nyt juttelee mun kans, et sä tuut vaan siks, et sä saisit multa jotain pointseja. Mut kaikki tietty aattelee eritavalla ja vaikka jostain ihmisestä... Tai siis mä tykkään Janicasta ihan sikana, mut mä en allekirjota kaikkee mitä se sanoo.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Joulu 2011 16:25

Asukkaat siirtyvät ulos odottamaan. Sebastian kiertää pihaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Joulu 2011 16:41

Ben: Vähän se ois kivaa, ku saatas iPadit tai pleikkarit ku lähetään menee.
Suvi: Miksä haluutki nyt pleikkarin?
Ben: Emmä tarvii pleikkarii. Mut tääl on muita, esim. Tanja vois haluu pleikkarin.
Suvi: Mut sä just sanoit, et ois kiva iPad tai pleikkari.
Ben: Mutku mä ajattelen muitaki, ku itteeni. Mamma.
Suvi ja Janica: Me halutaan iPadi ja Iphone.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Joulu 2011 16:46

Tanja, Suvi, Janica ja Ben istuskelee terassilla, Seba juoksee pihaa ympäri, Miksu myös jossain (ei kuvassa).

Ben: Vähän ois kiva kun me saatas jotkut iPadit tai pleikkarit kun tästä lähtis meneen.
Suvi: Se ois tosi siistii.
Janica: Mikä?
Ben: iPadi tai pleikkari.
Suvi: Miks sä nyt haluutkin pleikkarin?
Ben: Täh?
Suvi: Miks sä nyt haluutkin nyt pleikkarin?
Ben: Siis.. täh?!
Suvi: iPadin tai pleikkarin sä sanoit.
Ben: Nii.
Suvi: Miks sä haluutkin nyt pleikkarin?
Ben: En mä tarvii pleikkaria. Mut siis täällä on ehkä muita jotka haluu, esim. Tanja vois haluu pleikkarin.
Suvi: Niin mutku mä ajattelin, et kun sä sanoit et vitsi ois kiva..
Ben: Mut kun kato mä ajattelen joskus jotain muitakin kun itteeni.

Alkavat haaveilla iPadeista tai iPhoneista.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 02 Joulu 2011 17:04

Asukkaat sisälle. Pöytä täynnä ruokaa ja vähän juomaa. Musiikki soi.
ja noin

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Joulu 2011 17:08

Sebastian itsekseen valitsemassa Janicalle pikkujouluvaatteita.

Leevi - Jouluaattona kännissä

Jope - Ensimmäinen joulu selvinpäin
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 02 Joulu 2011 17:08

Tanja siirtyi makkarin puolelle, jäi sänkyynsä makoilemaan.
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”