21. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 19 Syys 2011 18:17

Lisähuoneessa Sebastian, Salar, Amanda. (Benkkukin taisi olla äsken ja nyt yhtäkkiä kuuluu Tamerin ääni.) Yleistä höpinää baareista, Turusta jne. Sebastian kertoo, että Turussa on yksi valovoimaisimmista Vapaaseurakunnista, tekee hyvää työtä. Salar ei tiedä onko Turussa paljon uskovaisia, Sebastianin mielestä on. Tamerin mielestä Oulussa on enemmän. Sebastian: sä puhut lestadiolaisista, siellä on oikein keskittymä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Syys 2011 18:23

Varastohuoneesta tuli pizzaa. Kaikki asukkaat näyttäisi olevan keittiössä, kukaan ei vahdi telkkareita.

Olkkarin telkkarista näkyy 11. video, keltavöinen ninja potkimassa, myös lisähuoneeseen tuli joku pätkä.

Mikael: Ne jotka syö aurajuustopizzaa niin ottakaa pliis sitä aurajuustopizzaa.
Sebu: Ja ne jotka syö sienipizzaa, ottakaa sitä sienipizzaa.

"Toivottavasti sähköt on poikki koko viikon" (että saisivat aina ruokaa ulkopuolelta).

"Tääl näkyy jotain!" Telkkarissa välähti jotain lisähuoneessa, kukaan ei ollut katsomassa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 19 Syys 2011 18:28

tuusannuuska kirjoitti:Olkkarin telkkarista näkyy 11. video, keltavöinen ninja potkimassa, myös lisähuoneeseen tuli joku pätkä.
Lisähuoneessa pyöri sama pätkä, asukkaat ehtivät nähdä vain ihan lopun.
(BB olisi voinut laittaa eri pätkän, kun kerran ei ollut ketään vahtimassa.)
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 19 Syys 2011 18:28

18.26 Kaikki isoveljen toimittamien pizzojen kimpussa. Lisähuoneessa ei ketään, kun klippi alkaa. Yksi ninja tekee liikkeitä, taisi olla keltainen vyö. Alkumusiikkki ei heti aiheuttanut mitään liikettä joukossa, mutta Tanja ehti kuitenkin nähdä klipin lopusta 1-2 s.

Ruoanjaossa vähän hankaluuksia. Kanaa haluavat kaikki ja niitä pizzoja on vaan ehkä yksi. Tamer ei voi ottaa kanaa, kun on leikattu samalla leikkurilla kuin jotain lihapitoisia. Leikkaavat kuitenkin kaikki osiin, että voi saada useampaa lajia.

Benkku sättää, että kaikkia telkkareita täytyy valvoa aina joku. Sebastian oli palannut tyhjän lisähuoneen vessaan, Benkku ilmeisesti luuli, että Sebu valvoo. Ben on nyt kiukkuinen, että olisi pitänyt jollekulle sanoa, että menee vessaan ja tarvitaan joku vahtimaan. Eki otta myös lämpöä asiasta.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Syys 2011 18:28

Suvi-Salar-jännitettä n. tunti sitten:

17:10 Salar tulee keittiösaarekkeelle Minnan kanssa. Lastaa kananmunaa Minnan lautaselle. Ilmeisesti kyse on jostain keittiösaarekkeella olleesta sähköongelmien vuoksi kesken jääneestä kananmunapaistoksesta. Suvi liittyy kauempaa jo huudellen tilanteeseen.

Suvi: "Ei sitä voi syödä!"
Salar (penseästi): "Ei mua ainakaan kiinnosta."
Suvi: "Ei ku ihan oikeesti, ei voi syödä raakaa kananmunaa."
Salar: "No mä syön. Haluksä Minna syödä?"
Terhi: "Onks se raakaa?"
Suvi: "On raakaa kananmunaa, te ette voi oikeesti syödä"
Minna: "Miksei voi syödä jos haluan?"
Suvi: "Siitä tulee salmonella."

Minnakin sanoo nyt ettei uskalla sitten jos se on raakaa. Suvi vakuuttaa, että on.

Salar: "Ei mua salmonellat, mä kuolen nälkään! Tuola ei oo--"
Suvi: "No mikset sä vedä leipää?"
Salar: "--edes leipää."

Salar: "Ei oo mitään voita tai mitään."

Suvi puhuu jotain siitä että mitä sitten syödään kun olette syöneet nuo ja tulee sitten perunat kun saadaan sähköt. Hänen osuuttaan ei saa syödä.

Salar: "En syökään, ihan rauhas."
Suvi: "Ei ku, mä sanon--"
Salar: "Mullon käytöstavat, mä tiedän. Mä syön nyt, enkä syö enempää!"
Suvi (nasaaliäänellä kimottaen): "Kuuntele mitä mä oon sanomas äläkä--"
Salar: "Enkä kuuntele!"
Suvi: "--saatana sekoile päälle!"
Salar: "Kehari."

Suvi jää hiljaisena istuskelemaan keittiösaarekkeen baarijakkaralle. Terhi ja Minna pyörivät tiskipöydän ja hellan välissä. Salar lähti kauemmas syömään.

Terhi (Suville): "Kiristääkö hermoa?"
Suvi: "Mua kiristää toi Salar."
Terhi: "Kui?"
Suvi: "Noooh... vähä... on ruvennu kiristään."

Terhi toteaa tekevänsä uuden leivän kun tässä nyt kuitenkin menee odotellessa aikaa. Paistaa sitten lisää sipulia kunhan sähköt saadaan.

Veera tekee leipää keittiösaarekkeella myös. Terhi istuu toiselle baarijakkaralle hiljaisen Suvin viereen syömään omaa leipäänsä.

17:15 Veera on mennyt PK-huoneeseen, Salar saapuu keittiösaarekkeelle taas. Kehottaa Minnaa vain syömään, ei siitä mitään salmonellaa tule. Suvi sanoo että oikeasti voi tulla, älä sano noin.

Minna: "En mä uskalla!"
Suvi: "Ja kun oli tarkotus että me kaikki syödään lämmint ruokaa ja täält pystyy ottaa oikeesti... säki pystyt vetää tonnikalaa leivän päälle ja..."
Salar: "Toi oli niin hyvää et mä halusin maistaa tota."

Salar vielä sanoo jotain ettei usko siitä mitään salmonellaa tulevan. Minna ei uskalla ottaa, ei halua toistamiseen tulla sairaaksi talossa. Sebastian alkaa luennoida Suvia komppaillen salmonellariskistä, joka kymmenes kananmuna voi olla riski.

Suvi: "Mut pointti oli nyt se että me halusimme kaikki ruokaa, meillä on kaikilla nälkä--"
Salar: "Mmh. Mut satuttiksko se nyt jotain jos mä söin nyt?"
Suvi: "Ei satuttanut! Mut nyt kun mä laitan ton uuniin vain itselleni--"
Salar: "Niin"
Suvi: "--niin mitä sä kuvittelet, se on tollases uunivuuassa, ja sit se kypsyy tuolla vaan mulle. Niin onks siin mitään järkee?"

Hiljaisuus.

Suvi: "Ei."
Salar: "On sulle."
Suvi (ääntään korottaen): "Siis mä nyt sanoin sulle et ottakaa ihmeessä siitä mutta jättäkää siitä mulle että mä saan kypsänä sen ruuan--"
Salar: "No jäikö sitä?"
Suvi: "--jos se vaan sulle sopii."
Salar: "No jäikö sitä?"
Suvi (naama norsunveellä): "Mutta vittu hirvee saatana--"
Salar: "No niin, älä vittu valita saatana, mä saan tehdä mitä mä haluun tääl! Ymmärräksää! Sä et päätä mitä mä syön--"
Suvi: "Painu vittuun! Oikeesti!"
Salar: "Mä syön jos mä haluan!"
Suvi: "Painu vittuun! Painu vittuun."
Salar: "Piä pääs kii, vittu."

Veera palaa ilmoittamaan sähköjen toimimattomuudesta ja siitä, että BB aikoo toimittaa asukkaille ruokaa ulkomaailmasta.

Sebastian riemuitsee ja huutelee ihanaatansa, Suvi pistää paistoksensa jääkaappiin.

Sebastian: "Mää ymmärrän mitä sä sanoit Suvi äskön."
Suvi: "Mulla on oikeesti vaan viime päivät menny ihan vitun hermo tohon. Koska... on yks juttu mit kukaan tääl ei tiedä. Ja toi ihminen on vaan muuttunut sen yhen jutun jälkeen. Ni mä toivon et sit ku me lähetään ulkomaailmaan, mä saan kaikille sanoo sit."

Suvi lähtee kävelemään kohti olohuoneen sohvaryhmää, jonka luona Janica ja Tamer edelleen keskustelevat. Utelias Sebastian jatkaa keskustelua keittiösaarekkeelta huudellen.

Sebastian: "Siis kuka tietää sen jutun? Sinä?"
Suvi: "Minä."
Sebastian: "Eikö kukaan muu?"
Suvi: "No, yks toinen ihminen. Just se ihminen kenest mä puhuin."
Sebastian: "Eli... siis..?"
Suvi: "Mmh."
Sebastian: "Mmm. Mutta, siis, ootteko te käynyt päiväkirjahuoneessa?"
Suvi: "Häh?"
Sebastian: "Tekö ootte käynyt päiväkirjahuoneessa?"
Suvi: "Ei voi puhuu."
Sebastian: "Joo."
Sebastian: "Ja se on sen jälkeen muuttunu?"
Suvi: "Mmh. Mut ei puhuta nyt."

Sebastian lähtee keittiösaarekkeelta ja liittyy Suvin seuraan sohvaryhmän nojatuolille.

Sebastian: "Ei puhuta että millä tavalla, mutta millon se oli? Oliks se sillon kun... muistaksä kun alkuaikoina--"
Suvi: "Mmh."
Sebastian: "--niin.. tuota tuota... ootas... " (venyttelee) "...niin, että muistaksä minkälainen meidän, siis minun ja hänen niinku ystävyys oli, muistatko?"
Suvi: "Mmh."
Sebastian: "Muistaksä kun se muuttui aika radikaalisti jossakin vaiheessa?"
Suvi: "Mmh."
Sebastian: "Niin oliko se se sama käännekohta, vai vasta sit sen jälkeen?"
Suvi: "Vasta sen jälkeen."
Sebastian: "Vasta sen jälkeen. Joo. Eli se oli jonkun aikaa ollut erilainen--"
Suvi: "Niin siis--"
Sebastian: "--sit tuli käännekohta."
Suvi: "--nyt kun mä oon kysynyt silt siit monta kertaa tässä että... kun siis sehän oli aikasemmin sellanen että--"
Sebastian (ääntään madaltaen): "Puhu hiljempaa."
Suvi: "--no, niinku siis, mä en haluais puhuu tästä sen takii et mä tiedän, et kaikki tuol ulkomaailmas kuulee. Ja tää on nyt sellanen juttu mitä mä en haluu et kaikki kuulee. Niin... kun mä kysyin siltä siis aikasemmin, se on voinut tulla lähelle istuun, tai se on voinut tulla paijaileen, tai halaileen, ja se on ollut ihan kaverillista, ei mitään muuta. Ja nyt kun mä oon kysynyt siltä et minkä takii mä oon ainut ihminen kenelle sä oikeesti vittuilet - koska mä huomaan siit, et se oikeesti vittuilee mulle--"

Tamer tai Janica kysyy välistä että kuka.

Suvi: "Salar." (kääntää katseensa takaisin Sebastianiin) "Niin mä tiedän vaan mist se johtuu. Ja sit kun me mennään ulos, mä haluun sanoo teille kaikille mist se johtuu. Ja sit te tiedätte. Mut nyt mä en haluu sanoo koska me ollaan täällä ja mä tiedän et ulkomaailma kuulee sen ja mä en haluu et ulkomaailma kuulee sitä."

Sebastian miettii hetken.

Sebastian: "Okei, eli se ei oo voinut missään muussa kuulla paitsi päiväkirjahuoneessa."
Suvi: "Ei, kun se on sellanen, se on sellanen juttu--"
Sebastian: "Koska jos sä oot sen muualla sanonut, niin ulkomaailma tietää kato sen."
Suvi: "Ei, kun se... ei oo mitään mitä mä olisin sanonut."
Sebastian: "Aa, ookoo."
Suvi: "Se on vaan yks juttu."

Tamer (kauempaa): "Saanko kysyy jotakin?"
Sebastian (Suville): "Mä otan Salarin puhutteluun."
Suvi: "Ei, älä... oikeesti älä--"
Sebastian: "Okei."

Tamer: "Saanko kysyä jotakin?"
Sebastian: "Joo."
Tamer: "Tuleeko ruoka ulkopuolelta?"
Sebastian (kovalla äänellä): "Tulee, ulkomaailmasta tullaan tuomaan ruokaa."

Tamer ei ole ihan kartalla keittiön sähköongelmista ja spekuloi, että ehkä tämä kuuluu viikkotehtävään tai kiusaavat tahallaan. Saavat pippuripihvejä!

Janica (Suville): "Mutta voisko toi olla siitä et tavallaan, kun säkin oot semmonen... vahva--"
Suvi: "Ei."
Janica: "Ooksä torjunu sen jotenkin jossain tilanteessa?"
Suvi: "En."
Sebastian: "Mut kuin kauan siitä on aikaa?"
Suvi: "Mmm... ei kovin kauaa."
Sebastian: "Alle viikko?"
Suvi: "About jotain sellaista."
Sebastian: "Mmh. Ja se muuttu vain sua kohtaan, mutta ei muita kohtaan?"
Suvi: "Mh-mh."
Sebastian: "Mitä ihmettä!"
Suvi: "Mut älkää puhuko ääneen, oikeesti mä en haluu et puhutaan ääneen."
Janica: "Mmh. Mut ehkä teidän kannattais jollain tavalla höpötellä tosta..."
Suvi: "Ei pysty."
Janica: "Hmh."
Sebastian (hymyillen ja ihmetellen): "I say whaaat?"

Sebastian on pyörällä päästään. Ei oikeasti tiedä mistä nyt on kyse. Suvi vain haluaa sanoa että on oikeasti ollut vitun vitun vitun vittumaista tämän jutun takia ja ahdistus päällä.

Janica: "Sulla?"
Suvi: "Mmh. Ja sit mua ärsyttää kaikista eniten se et kun sen huomaa miten se on muuttunut mua kohtaan. Niin se on ehkä mulle niinku sellanen että... okei."

Sebastian vielä kysyy onko Suvi satavarma että hän ei voisi Salarille jutella tästä, Suviko ei anna lupaa. Suvi sanoo ettei siltä varmaan saa mitään selville, on sellainen juttu josta ei varmaan puhuta ääneen, ei ainakaan talossa. Hymyilee päälle.


Janica (hymyillen): "Noh! Ärsyttävää! Kerro, kerro."
Suvi: "Ette voi edes kuvitella."
Sebastian: "Sillä joku... muna nous pystyyn, kun se on ollut sun kanssa."

Nyt Suvi hymyilee vaikeastii.

Suvi: "E... eeeih! En mä puhu nyt mitään, muuten menee liian... sellaseks."
Janica: "Te ootte tehny jotain..."

Suvi ei myönnä mitään. Sebastian kehittelee teoriaa kuin Salar on ollut Suvin lähellä ja kiihtynyt ja se liittyy siihen.

Suvi: "Ei, en mä sano mitään."

Tästä Sebastian päättelee että osui oikeaan, kun ei kiellä vaan sanoo vain, että ei sano mitään. Liittyy siihen. Suvi ei oikeasti halua sanoa mitään. Sebastia sanoo lukevansa rivien välistä.

Janica: "Mut nythän on... niinku... Salar ja Veera tosi paljo lähentyny tässä."
Suvi: "Niin no... seki vaikuttaa tähän juttuun."

Suvi kertoo esimerkin eiliseltä, kun oli ollut halipula ja oli ehdottanut halaamista. Salar on ollut ainoa ihminen talossa, joka on ollut sillä tavalla vapaa kaikkien kaveri. Mutta Salar oli sohvalla sanonut, että älä tule lähelle, ei voi, tulee klikkejä. Asia, josta Suvi puhuu, on sellainen, joka on aiheuttanut sen, että Salar ei voi olla hänen lähellään enää.

Suvi (hymyillen): "Mutta nyt mä oon puhunu liikaa."
Sebastian: "No kyllä mä luen rivien välistä!"

Suvi kuitenkin sanoo, ettei ole mitään sellaista että sillä olisi noussut muna pystyyn.

Sebastian: "Ai jaa..."

Janica puhuu siitä kuinka se on lähentynyt juuri Veeran kanssa, ei häneenkään nyt ole kiinnittänyt huomiota. Suvi kuitenkin sanoo, että se ei vittuile Veeralle eikä vittuile Janicalle, hänelle vittuilee oikeasti. Ovat koko ajan kaukaisempia, ei ole enää oikeasti vitsiä. Janica miettii että jos Salar haluaa tehdä vaikutuksen Veeraan, niin ei ehkä halua kehrätä tällaisten halipulaisten kanssa.

Suvin mielestä Salar on vitun kiero jätkä, jos se muuttaa tällä tavalla suhtautumista niihin joiden kanssa on kiehnännyt kun tulee uusi tyttö.

Suvi toteaa lopuksi että hänellä on vain oikeasti ollut tosi paska fiilis tästä kaikesta. On ollut ihan vitun tyhmä. Tosi tyhmä.

Janica (edelleen pohtien mistä olisi kyse, kun Suvi ei kerro suoraan): "Ärsyttävää!"

Sebastian vielä kysyy eikö sitä voida käsitellä täällä. Suvin mielestä ei voida, koska hän pilaa elämänsä jos sitä käsiteltäisiin.

Sebastian: "Mitä ihmettä, tää on hullua, tää on hullua! Oikeesti!"
Salar (jostain kauempaa): "Mikä?"
Sebastian (kovalla äänellä): "Tämä elämä täällä!"

Sebastian lähtee sohvilta pois. Janica ja Suvi jäävät vielä juttelemaan. Suvista olisi niin siistiä jos olisi tunti kun saisi avautua tästä asiasta ilman kameroita.

Janica: "No mut mitä tääl ois voinut käydä sellasta sitte?"
Suvi: "Niin."
Janica: "Liittyyks se siihen käsienpesu-kalsarinvaihtojuttuun?"

Suvin naamalla on busted-hymy.

Suvi: "En mä nyt... puhu mitään!"
Janica (hymyillen): "Liittyy!"
Suvi: "Mä en nyt... puhu mitään!"
Janica: "No mut siihen se liittyy. Koska sä olit hereillä silloin, eks ollut? No ni."
Suvi: "Eei ollu... se... ei ollut mitään sinä yönä, ei todellakaan ollut mitään... mut ollaaks nyt ihan hiljaa ettei puhuta mitään."

Janica naurahtaa. Sohvaryhmän äärellä ovat myös Minna ja Annika.

Janica (nauraen): "No ku kerran alotit, ni..."

Suvi ehdottaa tyttöjen tupakkatuokiota, Janica pesää. Mutta Suvi ei vittu oikeasti halua puhua kun tietää että kaikki kuuluu ulkomaailmaan.

Minna: "No kyllähän ne nyt jo ulkomaailmas tietää jos on jotain..."
Suvi: "No tota... ei varmaan tiedä."

Janica kysyy liittyykö se siihen kun oltiin tehtäväalueella. Suvi ei halua sanoa enää mitään. Ei halua että hänelle tärkeät ihmiset kuulevat, että keskustellaan asiasta. Tuntuu vaan tosi paskalta. Yrittää pitää nyt vain vähän etäisyyttä. Ei puhu niin paljon ja sillä tavalla.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 19 Syys 2011 18:41

Papa äsken vahti yksinään mutisten makuuhuoneessa. Joku kävi kysymässä syömään, niin sanoi, että tulee sitten syömään, kun joku tulee vahtivuoroon. Näköjään Veera nyt makoilee ja vahtii eli Eki on päässyt syömään.

18.43 Suvi vakavana pöydän ääressä, Sebu käy kysymässä ottaako lämmitettyä ruokaa. Suvi ei halua, koska ei syö kaprista.

Keittiössä keskustelua jekuista. Suvi: eiks me sovittu ettei tällä viikolla enää mitään jekkuja. Joku kyseli, mitä nyt on ollut, vastaus, että mehupurkkiin oli laitettu jotain. Janica: Tylsää, että pilataan tota ruokaa. Jatkavat mitä jekkuja ja kelle ja mitä ovat mieltä, Sebastian tykkää.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Syys 2011 18:41

Ihmettelevät yhtä pizzaa, päällä on ilmeisesti ainakin oliiveja ja suolakurkkuja. "Vegeoriental" taitaa olla pizzan nimi. Pizza odottelee yksinään kokonaisena keskellä ruokapöytää jotain urheaa joka sen söisi.

Porukkaa alkaa väsyttää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 19 Syys 2011 18:50

18.48 Tanja ottaa keittiössä puheeksi, mites me nyt tehdään noiden yövahtien kanssa, et montako pitää olla. Sebastian: Jos halutaan, että menee tehtävä läpi, niin 6, jos ei haluta, niin vähemmän. Positioista kuka missä ja mihin rintamasuunta ja yleislukumäärästä keskustellaan.

Eki mennyt nukkumaan, puhuvat, että antaisivat levätä eikä olisi meteliä.

Neuvottelu jatkuu, miten vahditaan. Olohuoneessa vahtiessa voi toinen vaikka siivota keittiötä jne. Mukana Suvi, Sebastian, Janica, Tanja, Terhi (muita en huomannut, zoomin käyttö supistaa näkyväisyyttä :( ).

Lisähuoneessa Salar juonii Tamerin ja Benkun kanssa, Amanda mukana myös. (Sen verran peitellysti Salar puhuu, etten saa juonesta selvää ennenkuin juttu juuri loppuu, sori.)

Tanja tuli lisähuoneeseen ja näyttää siltä, että vahtisi nyt yksin. Ja just seitsemän aikaan Terhi tulee myös paikalle, Tanja pariin kertaan selittää, ettei häntä haittaa olla vähän aikaa yksin, mutta ei mitään väliä, mut jos sul on jotain muuta tekemistä, niin mee vaan.... no, jos sä nyt oot täällä, niin jutellaan sit jotain järkevää.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Syys 2011 18:56

Lisähuoneessa Amanda, Tamer ja Salar juonittelemassa. Salaria ärsyttää Suvi ja Janica. Aiemmin keittiössä Suvin kanssa tapahtunut sanallinen yhteenotto ärsytti Salaria.

Miettivät, keitä he sopisivat nimeävänsä. Salarin mielessä on monta nimeä, samoin Amandalla. Salar miettii Suvia, mutta Amanda ei olisi lähdössä tähän. Salar sanoo "ei vielä", kuulemma Suvin aika tulee myöhemmin.

Salar ehdottaa, että pidetään samat, Janica ja Terhi. Salar veikkaa, että muut nimeävät Tanjan, eikä heidän tarvitse antaa Tanjalle pisteitä. Tamer sanoo, että juonittelukumppanit tietävät, kenet hän haluaisi äänestykseen. Salarin mielestä ei vielä ole aika tällekään (puhe kaiketi siis Annikasta). Puhuvat, että silloin tarvitaan kaksi vahvaa äänestykseen. Salar sanoi, että ei kannata laittaa heikkoa ja vahvaa äänestykseen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Syys 2011 19:24

Lisähuoneessa Tanja ja Veera vahtivat telkkaria, tuli pieni ninjapätkä.

Suvi odotti takki päällä tyhjien pullojen kanssa ulospääsyä kun ikkunan ohi juoksi ninja. Ninja kopautti kädellä oveen. Suvi kiljui ja muut juoksi katsomaan. Suvi oli saada sydärin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 19 Syys 2011 19:28

Nyt lisähuoneessa Tanja ja Janica juttelevat remontista.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Syys 2011 19:38

Tytöt oli röökillä ja juuri siirtymässä sisälle kun aidan ulkopuolelta kuului ääniä.
Suvi: Nyt siellä huuteli joku meille, kuulittekste?
Joku: Mennään röökille.
Suvi: Ollaaks hiljaa röökillä.

"Asukkaat, kokoontukaa sohville."

Suvi: Must se huus Ansku
Veera: Eipähän kun "paska sarja".

Odottelevat sohvilla. Tamerille mikkikuulutus.
The reason I swear so much is because fuck you.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 19 Syys 2011 19:41

19.41 Tämä on Big Brother, Tamer hae mikrofonisi!

Tamer: menen, menen

19.45 Tämä on Big Brother, voitte unohtaa aiemman viestin.

(voi perse, telkkarissa varmaan jotain häikkää?)
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 19 Syys 2011 19:45

Tämä on Big Brother: Voitte unohtaa aiemman viestin.
Porukka hajaantuu sohvilta, joiden jäädessä sohvalle.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Syys 2011 19:45

"Tämä on BB, voitte unohtaa aiemman viestin."

Joku: Mikä oli aiempi viesti?

Suvi, Veera, Amanda ja Terhi ehti jo tupakalle. Tanja tuli myös.
The reason I swear so much is because fuck you.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 19 Syys 2011 19:45

BB:
-Tämä on bigbrother, voitte unohtaa aiemman viestin

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Yleistä 24/7 -keskustelua (elo-syyskuu)

Viesti Kirjoittaja warre1 » 19 Syys 2011 20:02

salar pk:ssa saamassa salatehtävää

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (elo-syyskuu)

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 19 Syys 2011 20:03

Taisi olla pk:ssa iso rahaläjä kun salar oli niin huutanut sisään mennessä :)
ja noin

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 19 Syys 2011 20:04

Lisähuoneessa jatkuu keskustelu valvomisjärjestelyistä. Tanja ei ilmeisesti edelleenkään ole kunnolla puolet+puolet -valvomisen kannalla. Jutteli aluksi Janican kans kahdestaan siitä, ennen kuin Minna ja Stefan liittyivät joukkoon. Hieman ollaan huolissaan siitä, että toisia "säälitään" ja ei herätetä. Janica kommentoi että ei pidä siitä, että annetaan naisten nukkua vain siksi, että ovat naisia. Oli vähän pettynyt ulkonakin, kun häntä ei oltu herätetty kaivamaan, vaikka oli niin lupautunut.

Pohdiskelua kellonajasta. Janicaa väsytää kovasti, olisi jo menossa nukkumaan ja valmistautumaan aamuyövuoroon, Stefan ihmeissään, eihän kello ole varmaan kuin kahdeksan pintaan. Janican mielestä on varmasti jo paljon yli yhdeksän.

Salar kuulutettiin pk:hon. Ilmeisesti salatehtävästä kertominen meneillään?

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Syys 2011 20:14

Veera lipsautti, että oli joutunut nimeämään. Sebu yllättyi, että nyt jo. Keskustelevat myös siitä, että hieman ahdistaa kun Veera jo tietää jotain asukkaista ja siitä mitä ulkomaailmassa ollaan heistä mieltä. Veera koittaa kyllä vakuutella, että ei tiedä paljon mitään mistään.

20.16 Salar pois pk:sta.

Salar: Sairasta, ei vittu. Uskomatonta.
Joku: Näkykö ninjoja?
Salar: Mä näin kaks.

Nyt Salar selittää ninjoista pk-huoneen oven takana ja tuolin takana. "Saaksä puhuu?", "Saan mä näist kertoo". Salar selittää, että oli ihan varmaan joku Salarin läheinen, oli halannut ninjaa. Nyt Suvi tahtoo nähdä ninjoja!
The reason I swear so much is because fuck you.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 19 Syys 2011 20:17

Stefan jätti lisähuoneeseen Minnan ja Tanjan kahdestaan, Minna jotain kiroili, ja Eki kommentoi kiroilusta jotain. Minna jää pohtimaan, että miksi hänen suustaan kiroilua pidetään jotenkin erityisen rumana tai epäsopivana. Tanja selittää että ehkä kun Minna on jotenkin vähän hiljainen, ja sellainen hillityn oloinen, niin silloin siitä ei ehkä odoteta samanlaista kielenkäyttöä. Minna jatkaa, että ei ole kuitenkaan ulkomaailmassa vain sellainen kiltti ja hillitty.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 21. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 19 Syys 2011 20:17

Asukkaat käskettiin pihalle.
ja noin

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”