28. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

28. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 26 Syys 2011 00:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 28. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Syys 2011 00:03

Tanja yrittää kysellä Minnalta mikä on, mutta vaihteeksi ääni ei kuulu. Suvi toteaa, että näkisivätpä muut hänen PK käyntinsä, koska nyt selvästi Minna on ymmärtänyt hänen juttunsa väärin (joo, tullaan näkemään Suvin pojo Minnalle).
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2011 00:15

Muutama haraviin tarttunut pointti suoran lähetyksen jälkeisistä tapahtumista edellisen päivän puolelta:

- Ennen varastohuoneen aukeamista ja laukkujen takaisin saantia Mikael ja Annika suunnittelivat kahdestaan kylppärissä sitä, kuinka tulevat jatkossa esiintymään talolaisten silmissä. Sopivat, että kulissitarinassa Mikael on nyt kertonut salaisen ulkomaailman juttunsa Annikalle ja että vaikka ovat nyt yhdessä, Annika esittää hetken aikaa olevansa vähän tunnustelevalla ja epävarmalla kannalla Mikaelin suhteen.

- Annika myös kertoi Mikaelille Tanjan sanoneen vaihtaneensa tämän häätöäänestykseen sen vuoksi, että koki Mikaelin varmasti pysyvän talossa, eikä sen vuoksi että ei Mikaelista pidä. Mikael kiinnostui ja ihmetteli, mistä Tanja olisi voinut tietää hänen pysyvän talossa. Annika sanoi, että siitä vain tuntui siltä.

- Tupakkapaikalla Suvi, Tanja ja Terhi keskustelivat kaikenlaista. Tanja avautui jälleen päällepuhumisesta, ja palasi muutaman yön takaiseen tilanteeseen, jossa Eki selitti isänsä kuolemasta ja sitä ei kunnioitettu sen vertaa että olisi jaksettu kuunnella. Ja sitten kun huomautti asiasta, niin "tietyt henkilöt" (viittaus ilmeisesti Beniin) olivat sitä mieltä, että miksi sitten kertoo sellaisia juttuja talossa, mikä oli Tanjan mielestä aika epäkohteliasta.

- Tanja katsoo tietävänsä kolme ihmistä jotka ovat häntä nimenneet. Sen verran on ihmistuntemusta, että pystyy havainnoimaan tällaiset asiat. Näiden ihmisten käytöskin on muuttunut Tanjaa kohtaan.

- Tanjaa myös vähän harmittaa että kokee itsestään syntyneen talossa sellaisen kuvan, että olisi aina vihainen kaikesta tai että ei ymmärtäisi huumoria, kun päin vastoin angstaa vain jostain mitättömistä asioista ja sitten taas hajottavaksi tai loukkaavaksi varta vasten suunnitellut asiat eivät hajota yhtään. Ja ihmiset eivät ehkä uskalla heittää hänelle läppää kun luulevat väärin. Ja jos itse heittää jotain, niin se otetaan liian tosissaan.

- Kylppärissä käytiin Salarin, Amandan ja Benin kesken pätkä juonittelukeskustelua, jossa ilmeisesti mietittiin Veeran mukaan ottamista juonittelurinkiin. Todettiin, että se tietää kyllä nämä kuviot jo kun on ne ulkomaailmassa ollessaan nähnyt.

- Tupakkapaikalla keskusteltiin Terhin, Tanjan ja Suvin voimin mahdollisesta tulevasta asukasvaihdosta. Periaatteessa kaikki kolme naista voisivat lähteä vaihtoon jos tilaisuus tarjoutuisi. Terhi olisi erityisen innoissaan minne vain lähtemisestä: saisi olla vaikka maa josta ei ole koskaan ennen kuullutkaan. Suvi lähtisi ainakin sitten, jos matka suuntautuisi Turkkiin tai Kreikkaan (tosin pelkää että lähtisi mopo käsistä sellaisissa maissa ja pelkkä vaihdokin näkeminen koti-BB:ssäkin riittäisi). Tanjastakin vaihto olisi hauska ja mielenkiintoinen juttu. Voisi mennä vaihtoon vaikka onkin aivan paska englannin kielen taito. On ennenkin pärjännyt eri tilanteissa niin pärjäisi kyllä sellaisessakin, kielitaidosta viis.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 26 Syys 2011 01:08

Kuva
"Me ollaan sankareita kaikki
kun oikein silmiin katsotaan
me ollaan sankareita elämän
ihan jokainen"

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 26 Syys 2011 01:23

Sebastia: Tanja voit ignoorata tuolla maailmass ihmisiä, mutta täällä pitäää koittaa pärjätä

Sebastian: Suhde suhun on säilynyt samana. Fiilis Tanjan nimeämiskysymyksestä sai epäilemään, että Tasnja epäilee Sebun nimenneen.

Sebu ei millään tasolla ilmaise nimettyjään.

Tanja: Epäilee osan ihmisten lohdutuksen nimeämisten jälkeen olevan feikkausta ja säälittävää.

( Prkleen vaikeeta rapota noita kahta... niin paljon sanoja ...äääh ja on tää edelliskaudellakin sentäs raponnut)

Tanja: Kun Jeppe lähti tilanne muuttu ja ... ( Prkl kamera vaihtu)

Tanja: Jos mää lähen täältä niin en halua lähteä feikkinä ja tapettina ( mukailtu)

Tanja: Meillä (Sebu) on samanlaisia näkemyksiä asukkaista ( toim. huom. Ben)

Keskustelevat ninja-kuvausten teknisestä laadusta ja valokuvauksesta yleensä.... ( Hauh)

Tanja: On vitun hauskaa olla oikeassa, kun ihmiset on väärässä... ei halua ajatella Sebastianista mitään pahaa... haluaa olla suorempi ihmisiä kohtaan ja mieeluummin vitun ärsyttävä kuin lähteä talosta diiba daaba tunnelmissa ( Taas tulkintaa mitä tässä rapossa Ei pitäisi sälyttää, Prkleen vaikeita raportaitivia nuot Tanja ja Sebastian... lieneekö ajattelevimmat ihmiset.... Huoh ) Päätän raponi tähän!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2011 02:00

Benin kosiskelemassa Veeraa juonittelurinkiin ulkoterassilla n. klo 0:10:

Veera kertoo Benille tärkeimmistä ihmisistään talossa. Aluksi oli Ben. Nyt on Ben ja Salar. Kaikki ovat tietysti tärkeitä, mutta ei ole ketään joka olisi sillä tavalla erityinen kuin Kaisa oli. Joten nyt se on Ben ja Salar. Vaikka eivät Benin kanssa koko ajan juttele niin paljon, niin kyllä Ben silti on se.

Ben: "Mmm. Okei. Sä tiedät varmaan jonkun verran asioita?"
Veera: "Mm-m."
Ben: "Salarista, musta ja Amandasta. Tiiätsä meistä mitään?"
Veera (ilkikurisesti): "En?"
Ben (naurahtaen): "Hmh. Haaista vittu. Niin? Niin tota. Ööö. Me ollaan tavallaan vähä niinku liittouduttu yhteen--"
Veera: "Joo. Mää tiedän."
Ben: "No mä tiedän sen et sä tiedät sen."
Veera (kovemmalla äänellä): "Mut en mä oikeesti--"
Ben: "Joo-o."
Veera: "--mä en tienny että te--"
Ben: "Älä huuda. Mmh."
Veera: "Mä... tiesin että Salari ja joku, mutta mä en tienny että ketä."
Ben: "Mmm."
Veera: "Ja sitte mä luulin että se on... öööh... peruuntunu, tai jotain, ettei sitä oo."
Ben: "Okei."
Veera: "Mut--"
Ben: "Niin. Me halutaan et sä tuut siihen messiin. Mmm."

Veera hypähtää tuoliltaan ja kapsahtaa veeramaisen äkkinäiseen tyyliin Benin kaulaan. Halaa ja hykertelee.

Ben: "Mmh. Mmm. Mmm."
Veera (onnellisella äänellä, naurahtaen): "Oi joi!"
Ben: "Mmh. Niih. Et sillee et... tavotteena nyt on... et me ollaan se nelikko ketä on siel lopus. Ja me saadaan vitun helposti se aikaseks."
Veera: "Kui?"
Ben: "Meit on neljä."
Veera: "Joo-o?"
Ben: "Niin me ollaan nyt joka kerta kun me ollaan... nyt Terhi tulee tänne..."
Veera: "Mmh."
Ben: "Niin tota... me ollaan tavallaan niinku... niin tota.. mun mielest--"

Terhi avaa terassin oven, kurkkii oven raosta.

Veera (kovemmalla äänellä Terhille): "En oo menossa röökille!"

Terhi kysyy jotain mitä ei oikein kuulu, Veera vastaa. Terhi laittaa sitten terassin oven taas kiinni ja palaa sisälle.

Ben: "Niin. Tota. Me mennään pitkälle. Se on tiedos."
Veera (epäilevällä äänellä): "Mutta miks se on niin varmaa? Koska voi tulla niin että kaikki on häätöäänestyksessä."
Ben: "Joo, mut. Me luotetaan siihen. Mut aina jos tulee tämmönen... ni... tota... mm..." (kättä heilauttaen) "...sillee... niin toi... meillon niin... aina ku me ollaan äänestetty jotain--"
Veera: "Mmh."
Ben: "--ja me ollaan mietitty ketä me... nimetään. Aina onnistuu."
Veera (hymyillen): "Oikeesti?"
Ben: "Mmm."
Veera (päällään talosta pois päin viitaten): "Oliks tää...?"
Ben: "Mmm. Ehkä. Mmm."

Veera hymyilee tuhinahymyä.

Ben: "Niin tota. Eli... nyt tavallaan... me halutaan et sä tuut siihen messiin mut täst ei saa sanoo yhtään kellekään--"
Veera: "Mmh. Ei. Mmh."
Ben: "Joo. Ei semmosii et joka päivä jutellaan."
Veera: "Mmh."
Ben: "Vaan semmosii... et me jutellaan ihan vitun harvoin."
Veera: "Joo."
Ben: "Ei semmosta et me mennään kolmisteen pesään Salar ja minä--"
Veera: "Joo."
Ben: "Koska sit ne rupee epäileen. Nih."
Veera: "Eli ei mitään? Oikeesti."
Ben: "Nih. Sit ainoostaan kun tulee lähelle."
Veera: "Mmh."
Ben: "Mmm. Ja... mulla hirttää kiinni... niinsanottuun 'pippeliin'..."
Veera: "Mmh?"
Ben: "Sebastian."
Veera: "Mmh."
Ben: "Mmm. Ja... siinä... siihen... öö, Faijalla hirttää siihen kiinni--"
Veera: "Mmh."
Ben: "Joo. Salarilla hirttää siihen kiinni. Nih. Nih. Me tehdään silleen et me halutaan... jotain..."
Veera: "Mmh."
Ben: "Mutta... mä en tykkää 'pippelistä'."
Veera: "Mmh."
Ben: "Ja... sitte... me ei tiedetä viel... tota, kuka on sitte se... että ei... että se on ihan sama, vois sanoo näin että--"
Veera: "Mmh. Niin niin."
Ben: "Niin. Ni. Sitä mietitään, meillä on aikaa tohon kyl viel. Mut se... ne muuttuu tosi paljon koko ajan, et... aina jos se muuttuu niin me reagoidaan siihen jotenkin sitten."
Veera: "Mmh."
Ben: "Sit se kerrotaan aina silleen sit - mulla on hyvä ku mä oon Aman kaa--"
Veera: "Mmh."
Ben: "--ja mä pystyn helposti tiätsä puhuun sen kaa."
Veera: "Mmh. Niin."
Ben: "Kukaan ei ihmettele. Ja sit sull on helppo. Mmh."

Veera: "Mm-mmh. Oota ku mä mietin mitä mä sanon tähän."

Miettimistauko.

Veera: "Ööh--"
Ben: "No kenest sä tykkäät? Kenest sä et tykkää? Vois sanoo näin."

Veera miettii vielä.

Ben: "Mä voin kysyy: kenest sä et tykkää?"
Veera: "Mmh. Noo..."
Ben: "Sano jo--"
Veera: "Mulla vaihtelee päivittäin."
Ben: "Okei."
Veera: "Mutta... täältä kun... ka... toi meni ihan oikein mitä nyt tapahtu--"
Ben: "Mmh."
Veera: "--mutta... mä en tykkää - siis mää tykkään oikeesti ihan -"
Ben: "Jooh?"
Veera: "--mutta mä en tykkää Terhistä."
Ben: "Okei. Entäs sitte?"
Veera: "Mmh... ei oikeestaan muita sellasia. Mutta... hitsi kun mä haluun sanoo sulle että--"
Ben (pieruaan ihmetellen?): "Paska haisee..."
Veera (hämääntyen): "--ööh... no vit..."
Ben (kädellään lekutellen): "Mmh? Jatka vaan."
Veera (naurahtaen): "Hyvää seuraa..."
Ben: "Mmh. Paskaa seuraa, vois sanoo. Mmh?"
Veera: "Ööh... Jos... oota ku mä mietin!"

Veera painaa päänsä alas ja laittaa käden otsalle.

Ben: "No okei--"
Veera (kämmenen alta esiin tullen): "Jos mää... oisin pihalla."
Ben: "Joo?"
Veera: "Kaikki muut olsitte sisällä... Ja mä kuulisin teidän jutut... Ja mää tietäisin kuka puhuu kenestä paskaa ja kuka tekee... tai... kenestä tykätään ja kenestä ei... ööö... tai mä... nyt... vittu mä en osaa selittää!"
Ben: "Okei."
Veera: "Niin--"
Ben: "No...älä selitä noin vaikeesti."
Veera: "Mmh."
Ben: "Okei? Onks se Suvi?"
Veera: "Mikä?"
Ben: "Tykkäätsä... vois sanoo et... tyk... onks sul semmonen fiilis et sä et tykkää Suvist?"
Veera: "Mmh."
Ben: "No ni. Joo, se on meil tiedos."
Veera (ihmeissään): "Mmh?"
Ben: "Kyllä me se tiedetään. Joo."
Veera (hämillään hymyillen): "Mmm... mistä?"
Ben: "Hei. Me tiedetään vaan. Niin se oli 'pillu'."
Veera: "Okei?"
Ben: "Meillä. Mutta... se vaihtelee."
Veera: "Joo."
Ben: "Mmm. Niin tota... sillee."

Ben: "Esim. se väittää--"
Veera: "Mmh?"
Ben: "--että mä oon pelleilly Aman kaa ainoostaan sen takii että... mä saan sen omalle puolelle."
Veera: "Oikeesti?"
Ben: "Mmm-mm. Tiedätsä paljo mulla hirtti kiinni? Et mä kuulin tommosta."
Veera: "Mmh."
Ben: "Mmm. Ja mullon ollu tosi hauskaa Aman kaa ja se ei oo lähellekään mitään semmosta."
Veera: "Mmh."
Ben: "Mmm. Ja mä toivon et Amalla ei oo semmosta mua kohtaan."
Veera: "Mmmmh ei ainakaan näytä siltä."
Ben: "Mmm."
Veera: "Mutta..."
Ben: "Niin tota. Mmh. Et meillon nyt... se 'pippeli'..."
Veera: "Mmh."
Ben: "...ja mietitään sitä 'pilluu'."

Veera tuhinanaurahtaa.

Ben: "Mmm."
Veera: "Okei."
Ben: "Mmm. Mut älä näytä Salarille nyt mitään hymyy tai mitään--"
Veera: "En. En tosiaan, en tosiaan."
Ben: "--et nyt yrität olla rauhas koko ajan. Ja... sitte jos äänestää jotain--"
Veera: "Mmh."
Ben: "--meistä, ketä kuuluu siihen, sit pitää sanoo."
Veera: "Mmh."
Ben: "Jos siit jää kiinni..."
Veera: "Niin lentää."
Ben: "Niin. Ja se on aivan varmaa se."
Veera: "Mmh. Niin mä tiedän. Mä tiedän."
Ben: "Mmm."
Veera: "Mutta mä en usko et mulla ois kauheesti ees varaa... ainakaan vielä... ei oo niinku mitään varaa... tehä juuri mitään. Niinku."
Ben: "Mmm. Nyt tulee Faija tänne. Ruvetaan puhuu Salarista."

Eki-välikohtauksen jälkeen:

Veera: "Kiitti Benkku. Taas."
Ben (hymyillen): "Mmm. Sä tiedät mut."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2011 03:35

1:05 Tanja ja Sebastian juttelevat yläterassilla kahden kesken. Tanja tenttaa Sebastiania tämän nimeämiskriteereistä. Yöllistä angstia pukkaa.

Sebastian antaa nimeämispisteitä ihmisille, jotka pahentavat ilmapiiriä niin, että talossa ei ole hyvä olla; jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä; jotka puhuvat selän takana paskaa; jotka ovat viimeisen päälle pelaajia; jotka pelaavat kieroa peliä tai jotka väheksyvät toisia ihmisiä.

Tämäntyyppisiä ihmisiä Sebastian laittaa häätöäänestykseen. Ei kuitenkaan heti. Ensin keskustelee asioista heidän kanssaan. Sanoo asioista jotka ottavat päähän joko suoraan tai epäsuorasti: yleensä suoraan. Jos Sebastian kokee, että asiat eivät oikeasti muutu ja henkilö käyttäytyy edelleen paskamaisesti toisia kohtaan vaikka sille on sanottu siitä asiasta ja annettu mahdollisuus muuttaa käytöstään, sen jälkeen alkaa nimetä sitä henkilöä: silloin katsoo, että tällaisen ihmisen on parempi lähteä, koska sellaisen ihmisen läsnäolo talossa tekee siellä elämisestä vaikeampaa sekä Sebastianille itselleen että muille asukkaille.

Sebastian ei osaa perustella miksi toimii näin, mutta toimii näin ja se tuntuu oikealta.

Tanja kysyy täsmennystä tähän, kun Sebastian oli sanonut että haluaisi tällaisten ihmisten oppivan asioita muilta ihmisiltä. Miten oppivat jos ne laitetaan pois? Se on Sebastianin pointti: juuri siksi ei heti laitakaan häätöäänestykseen. Antaa aikaa. Mutta kolme kuukautta on lyhyt aika, eikä joka tyypin kohdalla voi odottaa. Eikä ketään voi pakottaa muuttamaan käytöstään. Jos ihminen ei halua oppia kunnioittamaan toisia ihmisiä, silloin voi lähteä pois.

Tanja uskoo että Sebastian tulee olemaan talossa kolme kuukautta. Sebastian ei haluaisi kuulla tällaisia pohjustuksia millekään asialle.

Tanja: "Musta olis aika helvetin mielenkiintoista tietää ketä sä oot äänestäny."

Tanja kertoo itse antavansa pisteitä sellaisille jotka eivät ole läheisiä tai jotka ärsyttävät, ettei välttämättä halua elää niiden kanssa. Toisaalta talossa on myös aika paljon ärsyttäviä ihmisiä joista Tanja pitää.

Tanja kysyy Sebastianilta, onko tämä huomannut käyttäytyneensä Tanjaa kohtaan viimeisen viikon ajan tosi eri tavalla kuin aikaisemmin. Sebastian miettii että on voinut käyttäytyä, mutta omasta mielestään ei ole käyttäytynyt mitenkään eri tavalla. On jopa yrittänyt auttaa Tanjaa huutelemalla että nyt kuunnellaan mitä on sanottavana. Tanja kuitenkin sanoo että ei oikeastaan edes halua keskeyttämisen jälkeen enää sanoa asiaa loppuun.

Tanjan mielestä ihmiset jotka eivät arvosta toisia ihmisiä, vaan esimerkiksi puhuvat päälle ja jättävät toisten keskustelunavaukset huomiotta, voivat nätisti sanottuna suksia vittuun talosta. Tanja ei oikein enää jaksa yrittää olla mukava kaikille ihmisille. Jos ihmiset eivät kunnioita häntä, ei hänelläkään ole mitään tarvetta olla ystävällinen. Ja on vahva epäily niistä ihmisistä jotka selän takana nimeävät ja edessä päin sanovat että haluvat Tanjan pysyvän mukana finaaliviikolle saakka. Aikoo ensi viikolla olla enemmän oma itsensä ja huutaa niille ihmisille jotka ärsyttävät, kuten normaalistikin tekee. Jos voittaa seuraavankin oljenkorsikisan - koska olettaa olevansa taas äänestyksessä - niin vittuilee sitten vaan seuraavankin viikon. Tanja on pahoillaan että ajattelee näin, mutta alkaa mennä hermot tässä kolmen ja puolen viikon aikana. Ei jaksa näytellä mitään hirveän mukavaa ihmistä.

Tanja olettaa Sebastianin nimeävän hänet ensi viikolla, koska nyt ajautuu varmasti konflikteihin tiettyjen ihmisten kanssa. Tähän asti on yrittänyt vältellä niitä tilanteita, mutta ei enää aio tehdä niin. Toisaalta olisihan joka tapauksessa äänestyksessä.

Sebastian kysyy saako puhua. Tanja antaa luvan. Sebastianin toimintaperiaate on se, minkä kertoi. Haluaa antaa ihmiselle ensin mahdollisuuden. Jos näistä asioista päästään yli, niin ystävyyssuhteista voi tulla tosi syviä. Tanja on periaatteessa samaa mieltä, mutta jos jollain ihmisellä ei ole tarvetta kolmeen viikkoon edes puhua hänen kanssaan, niin ei hänelläkään ole tarvetta enää suhtautua siihen positiivisesti.

Sebastianin toinen pointti on vastaus Tanjan aikaisempaan kysymykseen suhtautumisesta Tanjaan. Mielestään ei ole muuttanut käyttäytymistään millään tavalla. Mutta se on voinut olla erilaista, että sellaisia tilanteita, joissa olisi voinut olla kanssakäymisisissä Tanjan kanssa, ei ole ollut ehkä tällä viikolla yhtä paljon. Suhtautuminen on täysin samanlainen kuin esimerkiksi silloin kun tuli häkin viereen pitämään seuraa. Asenne Tanjaan ei ole muuttunut millään tavalla.

Sebastian arvelee, että käsitys asenteen muuttumisesta on voinut tulla siitä, koska Tanja on kysynyt Sebastianilta kysymyksen, johon Sebastian ei ole valmis vastaamaan kenenkään kohdalla. Kysymys koski sitä, onko Sebastian laittamasssa Tanjaa häätöäänestykseen, eikä Sebastian ollut antanut siihen mitään vihjettä. Sebastian olettaa, että Tanja jäi ehkä siihen käsitykseen, että hän on yksi niistä ihmisistä, jotka antavat Tanjalle nimeämispisteitä.

Tanja ei edes muista kysyneensä asiasta, joten ei ehkä siitä ole kyse. Sebastian on päättänyt, että ei millään tasolla halua antaa vihjeitä antamistaan pisteistä.

Sebastian haluaa myös sanoa että kun Tanja oli aiemmin olettanut, että hänellä on tosi hyvä fiilis, kun on niin paljon tilaa toimia talon sosiaalisessa ympäristössä, niin se ei pidä paikkaansa: hänellä on aivan paska fiilis. Mutta mieluusti kuuntelisi jos Tanjalla olisi jokin esimerkki tilanteesta, josta olisi voinut syntyä se käsitys että hänen suhtautumisensa Tanjaan olisi muuttunut.

Tanjaa ärsyttää se, kun ihmiset jotka eivät normaalisti puhu hänelle, tulevat halailemaan ja lohduttamaan jos on kurja fiilis. Tuntuu tekopyhältä pisteidenkalastelulta. Toki silloin on kivaa jos kukaan muu ei tule, mutta kuitenkin. On vitun säälittävää jos toinen huomioidaan vain silloin kun on kurja fiilis. Käsitys on saattanut tulla siitä, jos ei ole jutellut Sebastianin kanssa mistään moneen päivään ja sitten Sebastian tulee lohduttelemaan. Mutta ehkä se on Sebastianille luonteenomaista.

Sebastian ei koe sillä tavalla että heillä olisi ollut mikään puhumaton viikko. Ovat jutelleet keittiön pöydänkin äärellä useita kertoja. On henkilöitä, joiden kanssa on jutellut paljon vähemmän kuin Tanjan. Esimerkiksi Annika on sellainen. Mutta vaikka ei yhtään ollut jutellut pitkään aikaan, oli mennyt auttamaan Annikaa hiiri- ja heinäsirkkayön aikana, eikä se tuntunut mitenkään epäluontevalta, koska tiesi ettei heidän välisissä suhteissaan ole mitään häikkää.

Sebastian tietää ettei Tanja ajattele niin, mutta ei voi välttyä ajatukselta että Tanja tavallaan olettaisi hänellä olevan lokin johon merkitsee kenen kanssa on puhunut ja yrittäisi tasapainottaa juttelut jokaisen asukkaan kanssa. Tanja sanoo että ei tietenkään ajattele niin, tilanteet vain muuttuvat talossa ja pitkä vaitiolo tuntuu merkitykselliseltä. Oskarin lähtö oli myös ollut merkityksellinen asia.

Sebastianin yhteenveto on, että suhtautuminen Tanjaan ei ole muuttunut ja toivoo, että Tanja tulee jatkossa sanomaan asiasta, jos tuntuu siltä, että hän jotenkin jättää Tanjan huomiotta.

Tanja kertoo pitäneensä Sebastianista ja kunnioittaneensa tätä jo siitä lähtien kun tämä esitteli itsensä ensimmäisenä päivänä. Vaikka Sebastian sanoi, että ovat erilaisia ihmisiä, kokee itse asiassa olevansa aika samankaltainen. Sebastian ehdottaa, että loogisen päättelykyvyn osalta heillä ainakin klikkaa, mutta Tanja korjaa että tarkoitti ennemminkin käsityksen muodostamista muista ihmisistä, tunneälyä.

Tanja kuitenkin myöntää että heittää aika erilaista läppää ja sanoo asioita ilkeästikin. Ja aikoo tehdä niin etenkin tästä lähtien, kun ei koe enää jaksavansa lässyttää.

Tanja: "Koska mulla ei oo siihen tarvetta, koska mä yritin sitä kolme ja puol viikkoa, ja mua vituttaa, mut..." (naurahtaa)
Sebastian (hymyillen): "En kyllä suosittelisi, mutta niin."

Sebastian kokee että tietyssä suhteessa ovat samanlaisia. Ovat esimerkiksi käyneet lukion ja pystyvät käymään syvällisiä keskusteluja. Mutta perustoimintamalleiltaan ovat erilaisia. Siinä ei ole mitään väärää. Pystyvät tulemaan tosi hyvin toimeen keskenään. Mutta jotta pystyvät jatkossakin tekemään niin, pitää pystyä puhumaan asioista jotka vaivaavat, niin ettei jää vääriä käsityksiä itämään.

Tanjan mielestä on aika jännää että Sebastian korostaa erilaisuutta kun kuitenkin Sebastianin toimintamalleista hän itse ajattelee aika samalla tavalla. Sebastianin mielestä toimintamalli eroaa siinä, että Tanja ei koe tarvetta tulla kaikkien kanssa toimeen.

Tanjan mielestä hänellä on tarve tulla ihmisten kanssa toimeen. On vain viimeistään tänään mennyt hermot. Jos on yksi neljästä, jotka halutaan pois, ei aio enää jättää sanomatta asioista vaikka tulisi paha mieli, ihan oikeesti. Tietää olleensa talossa hiljainen ja konflikteja välttävä. Perusluonteeltaan on sellainen joka haluaa tulla ihmisten kanssa toimeen. Yleensä jos ei tule jonkun kanssa toimeen, on vika toisessa osapuolessa, koska ei itse ole helposti suuttuvaa tai ilkeilylle herkkää lajia. Nyt on vain oikeasti mennyt hermot. Jokseenkin vituttaa, ei jaksa enää olla mukava. On tätä menoa katsottu jo kolme ja puoli viikkoa, on yrittänyt olla mukava, silti on neljän vihatuimman ihmisen joukossa. Tässä vaiheessa voi ruveta jo sanomaan asioista suoraan.

Sebastian selostaa että Tanjan käsitys hänen asemastaan talon sosiaalisessa hierarkiassa oli kuulostanut niin erilaiselta kuin hänen kokemansa todellisuus. Itse kokee kuuluvansa talossa siihen porukkaan, joka ei saa sanoa asioita ääneen, ja siitä vielä matalimpaan kastiin. Jos Tanja kokeekin hänen olevan jossain muiden yläpuolella, se vain kertoo Sebastianille viestiä siitä, että eivät ajattele samalla tavalla, eivät ole huomanneet samanlaisia asioita.

Tanja elehtii sosiaalista hierarkiaa kädellä ilmaan piirtäen. Ensin Sebastian tuntui kuuluvan alemmas mutta nyt katsoisi sen olevan selvästi ylempänä. Mutta ehkä ihmiset itse kokevat asemansa toisin.

Tanja on miettinyt, että on yrittänyt olla mukava, mikä on johtanut myös siihen, että on ollut vähän hiljainen. Jos kuitenkin nyt ihmiset vihaavat ja on häätöäänestyksessä, tylsä vaikutelma taas tietää sitä, että suurella todennäköisyydellä lentää ulkomaailman äänestyksessäkin veke. Haluaa lentää veke edes niin, että ei koe, että joku osa itsestä ei olisi talossa näkynyt ollenkaan. Ei ajatellut lähteä viikon päästä veke ainakaan perseennuolijana, tylsänä, hiljaisena tai vetäytyvänä. Mieluummin lähtee vaikka ärsyttävänä.

Tanja sanoo ettei ollut oikeasti ehtinyt ennakkosuunnitella mitenkään talotaivaltaan. Ei ole ollut aikaa eikä mahdollisuutta. Katsoo, että asiassa on sekin puoli, että talossa on ihmisiä, jotka ovat vetäneet roolia päivästä yksi alkaen. Sitten rooli on joskus puolentoista viikon päästä alkanut rakoilemaan, ja nyt ovat ihan mukavia, kun eivät enää ole niin roolissaan. Tai ovat ainakin nykyään vähän normaalimpia. Jos olisi aluksi tehnyt samoin, ei ehkä olisi sillä tavalla syrjässä kuin tuntee olevansa nyt. Tuntuu kummalliselta katsella sivusta kun toiset tekevät juttuja ja niille nauretaan, kun yleensä on ulkomaailmassa itse se, joka niin tekee. Toisaalta ei kyllä tule olemaan talossa missään vaiheessa hauska, koska ei missään vaiheessa ole ollut sellaista fiilistä että tekisi mieli heittää läppää.

Tanja pohtii, että voisi olla erilaisessa asemassa nyt jos olisi heti alkuun kehitellyt jonkin roolin, jolla olisi saanut näkyvyyttä ja sitten karistanut sen hiljalleen pois. Mutta on ollut alusta asti sitä mieltä, ettei tule taloon vetämään mitään roolia, paitsi että on yrittänyt olla mukava. Ryhtyy olemaan nyt sitten oma itsensä, lähtee mieluummin ärsyttävänä kuin tylsänä. Ei tarkoita että rupeaa haastamaan huomisesta alkaen riitaa kaikkien kanssa. Mutta ei vittu rupea kuuntelemaan jotain selitystä kertakäyttökameroista ja laivan valoista (kuten ninjatehtävän aikana), kun tietää kyllä miten homma toimii, ja tuli jo todistettuakin, että niistä kuvista ei vittu yksikään ollut kunnolla valottunut, kun ei käytetty salamaa sillä tavalla kuin Tanja kokemuksensa perusteella ehdotti.

Tanja: "Ja emmä niinku... no emmä tiedä. Tuntuu vaan niin tyhmältä kun ihmiset on niin vitun idiootteja et ne ei osaa käyttää kameraa. Ja sit ku ne ei osaa käyttää kameraa, niin sit ne on sitä mieltä et mä olin niin kännis laivalla et mä en näe millaset valot siellä on."

Tanja: "Mä tiedän et se oli läppä. Mutta siis, oikeesti jos on viis pellee jotka ei osaa käyttää kameraa, niin... musta tuntu helvetin hyvältä et ne kuvat ei onnistunut."

Sebastian uskoo että kuvia on manipuloitu tai kehitetty virheellisesti. Ei ymmärrä miksi niin pieni osa niistä onnistui. Kyllä tällaisella studiovalaistuksella pitäisi saada kelvollisia kuvia ilman salamaakin. Mutta toki voi olla kyse siitä että kertakäyttökamera oli niin paska että olisi vain tarvinnut lisää valoa.

Tanja: "Siis ongelma ei ole kameran käyttö vaan se, että ihmiset ajattelevat, että mä en voi osata."

Tanjan mielestä talossa ei myöskään ole mikään varsinainen studiovalaistus, vaikka nyt tavallaan studiossa ollaankin. On yhtä kirkasta kuin Tanjan himassa. Sebastianin mielestä valaistus on kuitenkin kirkkaampi kuin normiolosuhteissa, mutta voi olla väärässäkin.

Alkavat päättää keskustelua. Sebastian toivoo että Tanja olisi jatkossakin häntä kohtaan suora. Tanja tähdentää ettei ole missään vaiheessa ajatellut Sebastianista mitään erityistä pahaa, oli vain ollut tuntevinaan Sebastianin asenteen häntä kohtaan jotenkin muuttuneen. Mutta ihan oikeasti lähtee mieluummin talosta vaikka olemalla vitun ärsyttävä kuin sen takia että on hiljainen.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja Taika » 26 Syys 2011 09:32

9:30 Herätys ja lämmintä vettä kylppärissä. Melkeen heti perään kaikille paristokuulutus. Ei tunnu sekään oikeen tehoovan.

Tämä on Big Brother. Päiväunikielto on voimassa.

Tämä on Big Brother. Rikotte sääntöjä. Lopettakaa välittömästi.

Salar vaihtoi asentoa ja otti Veeran kainaloon, mut jatkaa silmät kiinni makaamista. Samoiten Tanja, vaikka valittikin vähän ensin.

Tämä on Big Brother. Tanja, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi.

Tanja: Emmä riko sääntöjä, miten vitussa mä muka voisin täällä nukkua, kun säkin vielä huudat siihen päälle? Vittu.
Kuva

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 26 Syys 2011 09:35

"Päiväunikielto on voimassa" -kuulutuskaan ei saanut ihmisiä pystyyn.

"Tämä on Big Brother, rikotte sääntöjä, lopettakaa välittömästi"
"Kuka rikko?"
"No te kaikki"

Ainakin Salar, Veera ja Suvi jäivät edelleen pötköttämään. Mikael kävi jo sanomassa, että nouskaa ylös, ei toi auta mitään, väsyttää vaan enemmän. Salar ja Veera halailee edelleen makuuasennossa. Taustalla taitaa myös Annika olla edelleen pitkällään, samoin Tanja makaa oikein silmät kiinni sängyllä.

9.36 "Tämä on Big Brother, Tanja, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi" Tanjan vastaus kiroilua ja rutinaa.

Myös Janica edelleen pötköllään.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 26 Syys 2011 09:38

9.36: Nyt alkaa porukka nousta, Salar, Veera ja Tanja ainakin vielä makuuasennossa.

9.38: Tanjalle kuulutus sääntörikkomuksesta, Tanja väittää ettei riko sääntöjä vaan leikkii kuollutta :D
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 26 Syys 2011 09:41

Minna se loikoo sängyllä, eikä siitä todellakaan tiedä, vaikka nukkuisi koko ajan...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Syys 2011 09:42

^ Näyttivät juuri, että kamerat näkee myös aurinkolasien alle. :)
a walking disaster

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 26 Syys 2011 09:49

9.48: Seba juoksee ympyrää olohuoneessa, Suvi, Amanda ja Annika ovat suihkussa. Janica vielä sängyssä, kuulutusta odotellessa...

9.50: Nyt Janicakin jalkeilla.

10.01: Salar spekuloi viikkotehtävällä: "Viikkotehtävä: Koirat ja kissat. Puolet asukkaista on koiria ja toiset kissoja. Pärjäilkää!" Yleistä naureskelua asiasta ja keskustelua koiran- ja kissanruoan ravintosisällöstä. Janica liittynyt Seban seuraksi juoksemaan, Salar ilkkuu Sebastianin häviävän Janicalle.

10.05: Salar heitti viikkotehtävän olevan tehtäväalueella, ja todennäköisesti "täyttä paskaa". On ainakin osittain oikeassa.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 26 Syys 2011 10:00

Aamupalapöydän ääressä spekuloidaan, mitä Veera ja Salar ovat mahdollisesti tehneet yöllä. Salar kiistää kaiken, mutta kun Veera pyydetään päikkyyn, kallistuu yleinen mielipide sille kannalle että "eli jotain on tapahtunut!"

Janica ja Sebu juoksevat ympäri olkkaria. Salar lällättää etunenässä "Sebastian hävii tytölle, Sebastian hävii tytölle". Salar jatkaa ja jatkaa ja jatkaa lällättämistä, "Sebastian ei saa kiinni, Sebastian jää jälkeen, läläläälää läälää". Salar, Eki, Benkku ja Mikael tilanteessa, taitavat kaikki huudella enemmän tai vähemmän Salarin perässä, Mikael ehkä vähiten.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 26 Syys 2011 10:15

10.13: Terhi, Suvi ja Mikael tupakkapaikalla. Keskustelevat viikkotehtävästä, puhe kääntyi vanhoihin etelänloma- ja bussimatkatehtäviin. (Eivät vielä tiedä, että jotain vähän vastaavaa on tulossa nyt.) Suvi muisti etelänlomalta Ollin eläintarhakierroksen ja saman variksen (Kuklin Paroo) joka nytkin on talossa. Heitettiin myös, että viikkotehtävä olisi suunnitella Salarin ja Veeran häitä polttareineen päivineen.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 26 Syys 2011 10:49

Tanja, Janica, Sebastian,Terhi ainakin pöydän ääressä keskustelemassa lapsen huostaanotosta. Keskustelu on ollut menossa jo tovin ja mä oon kuunnellu vaan puolella korvalla. Tanja avautuu ainakin siitä, et miksi hätähuostaanotto tehdään kuukauden viiveellä, ettei siinä oo mitään järkee. Aika samoilla linjoilla kaikki suunnillee taitaa olla, että tietyissä tilanteissa huostaanotto on hyvä ratkaisu.

Keskustelu siirtyy huumeisiin. Tanja on lievästi positiivisella kannalla, painottaa ettei ole käyttänyt mitään, mutta ei pidä huumeita niin pahana eikä suostu sanomaan sitä talossakaan. Eki osallistuu keskusteluun huutelemalla taustalta ettei huumeissa ole mitään järkeä eikä suostu kuuntelemaan mitää tekosyitä. Tanja yrittää sanoa, ettei halua tuomita niitä jotka käyttää, koska "ne on varmaa huomannu hyödyt". Kaikki muut on jyrkästi vastaan. pöydän ääressä heitellään vertauksia kahviin ja alkoholiin, ettei ne ole yhtä vaarallisia kuin huumeet.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 26 Syys 2011 10:54

Tanjalla lähti vähän mopo käsistä tuon Minnan(kin) suhteen tässä keskustelussa. "No näät sä sit muutenka, haha!"... Hohhoh, ompas lapsellisia mielipiteitä muutenkin tänä aamuna. "No onx 8 pannuu kahvii parempi, no onx alkoholimyrkytys..." kun puolustelee amfetamiinin käyttöä.

Valitetaan että Minna jää ulos kaikesta mutta empä ihmettele kun sen mielipiteet nollataan tollasella.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 26 Syys 2011 11:02

Sebastian oli pitkään hiljaa ja kuunteli, mutta puuttui nyt keskusteluun kemikaalien kannalta. Että lääkkeet on aina rasite keholle ja ne näkyy kropassa vielä kuollessakin, tietty joissain tilanteissa lääke on parempi, mutta ei aina pitäis kaikkeen kemikaaleja. Tästä näkökulmasta huumeetkin huonoa jos turhaan kemikaaleja ("kemiallisia aineita").

Tanja tarkentaa, että voiko ottaa Buranaa jos on kuume, Sebu kertoo että koko perhe on ottanu maitoa ja valkosipulia kun on kipeä ja sit on menty sairastamaan, eikä otettu nappei ja lähetty menee. Janica toteaa kans että allergiaan täytyy ottaa lääkkeitä, mutta muuten haluu välttää. Sebu ei kuitenkaan ole ehdoton, esim talossa kipeänä ollessaan otti Ibumaxin. Tanja ei syö e-pillereitä koska ei halua turhaan syödä, mutta ei pidä lääkkeitä niin pahana.

Yksi keskustelussa pyörivä aihe on masennuslääkkeet, että onko ne turhia ja auttaako ne mitään, Janicalla on joku kaveri jolta on kymmenen vuotta vaan vaihdettu lääkkeitä ja vaihdettu lääkkeitä. Tanja on aikanaan syöny jonkun ajan mielialalääkkeitä, mutta lopetti koska koki ettei niistä ollut apua. Mutta jos ei olis kokeillut, niin ei olis tienny auttaako.

Minna tosiaan istuu yksin sohvalla hiljaa. Multa meni ohi, yrittikö jossain vaiheessa keskusteluun mukaan tms.

Janica ei halunnut eron aikaan lääkkeitä vaikka tarjottiin, psykiatrinen sairaanhoitaja vaan oli että oi voi ja voivoi, että mitä sellanen auttaa. Janican mielestä vertaistuki auttaa parhaiten, että on ihmisiä jotka on kokeneet saman. (Keskustelu jatkuu, mun pitää lähteä syömään. No kameraki vaihtu Suviin ja Veeraan tupakkapaikalle, jotka läyhää Minnasta ettei se pääse porukkaan)
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 26 Syys 2011 11:52

Ben jatkaa juonimista Amandan kanssa.

Ben: Mä juttelin eilen Veeran kaa. Veera tietää aika paljon asioita... Ja se ei tykkää Suvista.
Amanda: Okei.
Ben: Eli ajattele. Puhuu pahaa selän takana.

Ben: Veera tuli myöhemmin.
Amanda. Niin... Niin.
Ben: Ja se (Suvi) puhuu pahaa selän takana.
Amanda: Okei, eli mennään siten miten oli suunniteltu...

Eli Ben yrittää selittää Amandalle, että Suvia pitäisi äänestää, koska Veeralla on ulkomaailman tietoa siitä että Suvin selän takana puhumisista ei pidettäisi, ja todennäköisesti voisi sen takia tippua. (oman tulkintani mukaan tuosta Benin selityksestä)

Amandaa ärsyttää kovasti Terhi, on niin itserakas. Ben komppailee, että on kyllä vitunmoinen valittaja. Mutta sanoo että se on tosi helppo vastus, antaa sen olla.

Janican tulo paikalle keskeytti juonimiset.

11:50 Juoniminen jatkuu terassilla, nyt mukana myös Salar. Ben kertoo saman mitä äsken Amalla. Ben ja Ama olisi nyt tämän mukaan antamassa "pippelille" (Sebastian) 2 pistettä ja Suville yhden, kun taas Salarin ja Veeran vastuulle jää sama toisinpäin.

Salar uskoo, että äänestyksessä on siis ne kaks, ja sen lisäksi muiden puolelta Tanja ja Terhi. Salar kertoo, jännästi alkaa tilanne kehittyä, että Eki olis oma-alotteisesti vihjannut ja pyytänyt Suvin ja Sebastianin saamista ulos.

Arvelevat Miksun antavan varmasti pisteet Tanjalle, ja Terhin Tanjalle. Amanda epäilee että Terhi olis äänestyksessä, pelkää vähän että se olis joku "meistä".

Salar kertoo että oikeasti on ärsyyntynyt Suviin. Se muka tietää kaiken. Ja ei oo edes erityisen hyvännäköinen, ja silti kehuu miesjutuillaan. Kysyy Beniltä ja Amalta että miten ne kestää sen juttuja.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 26 Syys 2011 12:02

Ben, Amanda ja Salar juonittelivat terassilla. Puhuivat, että laittavat Suvin äänestykseen tällä viikolla. Benin ja Amandan kanta taisi olla hieman epävarma, sillä Salar ihmetteli, eikö Suvi käy niiden hermoille. Salaria ärsyttää, kun Suvi muka tietää kaiken, mitä tapahtuu. Salar toteaa, että Ben ja Amanda nauraa Suvin jutuille, mutta Salar ei.

Juonittelujengi veikkasi, että Tanja olisi tällä viikolla äänestyksessä myös. He uskovat, että Annika ja Mikael antavat Tanjalle pisteet ainakin. Terhin joutumisesta äänestykseen oli eriäviä mielipiteitä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 26 Syys 2011 12:13

Makkarissa Ben, Amanda, Salar ja välillä ohimennen myös Stefan muistelevat vanhojen kausien viikkotehtäviä. Jenkkifutista muistellaan, kun pohdittiin jotain urheilullista tehtävää. Amanda muisti miten siellä oli se joku komea valmentaja, jota kaikki mimmit ihaili.

Pokeritehtävä myös mainittiin, ja muisteltiin että 5 000 palkinto olis ollut, ja Amandan mukaan sen voitti Niko. Ben ei tiennyt noista mitään ja kyseli hieman tarkennuksia.

Miettivät myös että miten Marikalle meni se matkapalkinto. Salar muisti että se meni ihan tuurilla, oli vain jonkun ruoka-annoksessa. Stefanin mielestä oli oikein että meni juuri Marikalle.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 26 Syys 2011 13:01

Pariskunnat yrittivät äsken päästä PK:hon pyytääkseen makuuhuoneen kameroiden sammuttamista hetkeksi, että saavat touhuta rauhassa.
Amanda kutsuttiin yksin PK:hon.

Asukkaat sohville.
Huutelevat: "Viikkotehtävä, viikkotehtävä!"
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”