66. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

66. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 02 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 66. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja chypre » 03 Marras 2011 00:03

Ja Suvi kertoo taas squirttailuistaan [smilie=a_doh.gif]
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Marras 2011 00:06

Ben hieroo makkarissa Janican selkää. Ben sanoo, että hän tietää 2, jotka ei hänestä tykkää. Janica tietää 4, jotka on häntä äänestänyt.
Ben miettii, ketkä tykkää Janicasta. Veera meni väärin. Ben tietää ne kaks (ilmeisesti Ansku ja Miksu), jotka ei tykkää Janicasta. Janica jatkaa Veerasta, että se oli paiskinut pipoa päivällä.
Benin mielestä vaihtoon olis muiden mielestä ollut lähdössä hän tai Janica. Ben oli veikannut itse Janicaa. Ben sanoo, että mieluummin lähettää ulkomaille Suomea edustamaan Janican, kuin Annikan. Ben olis itse halunnut lähteä.
Seba saapuu paikalle. Samoin Eki ja Eki repii Benin valkosia kalsareita pois päältä. :x
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 00:06

Eki jäi jututtamaan Benkkua pimeään makkariin. "Ben! Benkku!". Ben sai Janican hierottua, Eki jahtasi hetken Benkkua pitkin makkaria, Ben syöksyi takaisin Janican viereen peiton alle.

Eki: BEN! Ben yks juttu. (jotain Eki selittää jostain karkeista..?)
Janica: Mitä?
Ben: Mä en tajunnu yhtään.
Eki vei Janicalta peiton, Janica otti vierestä uuden.
Eki: Ben.
Eki pisti valot päälle.
Eki: Haluuttekste jutella vielä?
Janica: Joo, mut valot pois.
Eki: Janica! Rehellinen vastaus. Monta kertaa sä oot sanonu tän illan aikana Benille seis?
Janica: En kertaakaan? Voi hömppä.
Eki: Mikä hömppä?! Mä kysyin et monta kertaa sä oot sanonu little-Benille seis.
Eki jauhaa jostain hinkkauksista, poistui lopulta makkarista.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 00:13

Janica ja Ben jemmailee makkarissa jotain Benkun pöllimiä limuja.

Rami, Mikael ja Seba istuskelee tupakkapaikalla ja juttelee naapureista. Mikael kertoo jotain kolistelusta ja Rami terassinrakennuksesta, oli rakentanut naapurillekin oman. Taustalta kuuluu Ekin mölinä, "MIKSU! MIKSU!"

Veera ja Annika tuli myös tupakalle.
Eki: MIKSU! Miksu! Sebastian, mihin sä meet!?
Seba: Häh?
Eki: Älä mee vielä.
Eki Miksulle: Sit kun sä oot polttanu ton.
Miksu: En mä lähe pk-huoneeseen laulamaan mitään.

Eki: Miksu! Mulla on yks juttu.
Eki: Hei Sebastian! Älä mee vielä nukkuun! (Seba palaa takas tupakkapaikalle...)
Eki: Miksu! Polta toi ni kuulet yhen jutun.
Seba lähtisi ihan mielellään jo nukkumaan kun makkarista on valotkin jo pois.
Eki: Oota sekuntti, meillä on Miksun kans yks juttu!
Seba: Onko teillä Miksu joku juttu?
Miksu: Ei mun tietääkseni.

Seba ja Rami lähti sisälle, Eki perästä "ÄLÄLÄLÄ!" Eki saa Seban kiinni terassilla.
Eki: Noi tuolla, vähäpukeisina makkarissa. Mennään sinne ja "Ben, halutaan olla ystäviä ja antaa tämä (kondomi?) sinulle ettei tapahdu vahinkoja"
Seba: Mä en oo mukana tollasessa.
Eki: EI EI! Mut älä mee sinne nukkuun.

Eki meni esittelemään ideansa Mikaelille. "MIKSU!"
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Marras 2011 00:22

Suvi selittää Netalle ja Tanjalle (tosin oli kuullut jo aiemmin), miten oli iskenyt jonkun parikymppisen nörtin baarista. Ajatteli kohottaa pojan itsetuntoa ja myöhemmin tuli soittoa. Sillä oli iso muna ja teki kaikkia juttuja. Ei voinut tajuta, että sellainen nörtti osaa.

Kolmen viikon panotapaamisten jälkeen Suvi kertoi olevansa äiti ja käski jättämään rauhaan. Jossain vaiheessa tuli kuitenkin viestiä. Suvi ei tajunnut kuka oli kyseessä. "Se isomuna-Tommi." Suvi oli käskenyt vaan jättää rauhaa, koska on neljän lapsen äiti, eikä voi todellakaan jatkaa näin. Tommi tiesi, että Suvi on menossa tissileikkaukseen, niin käski sitten korjauttamaan löysän alapään samalla. Suvi kuittasi, että hyvin tuntui kelpaavan ja sai joka kerta, kun hommailivat. Sitten roikkui siinä vielä senkin jälkeen, kun käskettiin unohtaa. Isomuna yritti vielä pyydellä anteeksi, mutta Suvi ei hyväksy tuollaisia puheita. Nettakin ärähti, ettei todellakaan antaisi anteeksi.

Meni pitkä aika, ettei kuulunut mitään. Nyt ihan vähän ennen taloon lähtöä Tommin kaveri laittoi FB:ssä viestiä. Kysyi onko kuullut mitään. Suvi ei ollut. Kaveri hämmästeli, että eikö oikeasti, koska kaikki puhuu siitä. Oli murtautunut jossain Kirkkonummella naisen taloon, raiskannut ja varastanut jotain tavaroita. Oli myös sekaantunut joihinkin 13-vuotiaisiin. Lusii tällä hetkellä elinkautista.

Suvi miettii vaan millaisia hulluja päästääkin kämpille. Ei tajua miksi on sellainen magneetti baarissa. Vetää puoleensa deekuja tai urpoja. Ei sellaisia ketkä haluaisi vaan viettää aikaa. Netta on samanlainen.

Seurasi yleinen ikäerokeskustelu.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 00:23

Seba ja Veera olkkarin sohvilla, Veera selittää jotain, että Ben menee loppuun asti jos Janica ei kiellä. Eki tulee sekaan hyssyttämään jotain, Mikael oli löytänyt kortsun ja lähtivät suorittamaan Ekin missiota. Siinä kun pojat käveli kohti makkaria, ehti Veera-Seba-keskustelusta kuulua vielä rivi:
Seba: Ei samaan reikään voi kaks ihmistä kokeilla näin.

Mikael ja Eki saavat vietyä kortsun, Eki vielä pitää Benkulle pitkäveteisen ja puuskutuksentäytteisen puheen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Marras 2011 00:27

Nyt joku ihme panokeskustelu. Janican voihkinta ja jotain.
Eki: No antaa niitten köyriä.
Veera kommentoi jotain.
Suvi: Mua ei kiinnosta paljo sä oot sen Salarin kans puuhaillu, mut mä en oo saanu 9 viikkoo! Et lähdetää nyt siit!
Eki: No ku sulle ei oo kelvannu!
:D

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Marras 2011 01:01

Aika rankkaa keskustelua makkarissa (Janica, Seba ja Ben) siitä, onko hyväksyttävää käyttää nuuskaa lätkäpiireissä. Benkusta se vaan kuuluu siihen piiriin. Janica ja Seba eivätg hyväksy.
Ben sanoo, että esim. siviilissä dokaa vain kerran kolmessa kuukaudessa. Seba toteaa, että täällä sä kuitenkin dokaat aina, kuin mahdollista. Se,mitä teet kerran kolmessa kuukaudessa, ei näy täällä mitenkään.
Ben sanoo, ettei ne nää mua missään, vaikka dokaa täällä paljon.
Seba ei tajua, mistä Benis puhuu.

En minäkään, en jaksa...

Edit: Benis alotti nuuskan käytön (satunnaisesi) 9 vuotiaana.
a walking disaster

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Marras 2011 01:03

tuusannuuska kirjoitti:
sandman kirjoitti:Jaahah, Tanja ja Mikael saartoi Suvin, ihan hyvä veto ;)
Mihin tää viittaa? Käytiin koiran kanssa pihalla, live kiinni.
Puhuivat tunteista talossa. Miksu ei yleensä lässytä ulkomaailmassa, vaikka olisi kännissä. Tyttöjen mielestä söpöä. Miksu totesi, että talossa tunteet vaan moninkertaistuu. Suvi kertoi, että sen takia alkoi itkemään äskenkin biisijen takia. Ja aiemminkin ollut tosi kova paikka. Ei välitä yhtään 50 tonnista, koska ei todellakaan voi voittaa sitä. Tietää sen. Ei haittaa yhtään, jos tulee uusia tyyppejä. Tykkää vaan, kun tapahtuu ja on kivaa. Sen takia hakeutui Ramin ja Matinkin seuraan heti. Vielä kun jaettiin ryhmiin. Ramin kanssa synkkasi heti vielä enemmän, kun ovat samanikäisiä. Ei sillä, että Rami olisi kokenut samoja asioita, mutta silti. Suvi on vaan saatu talossa tuntemaan itsensä vanhaksi. Kaikkea selluliitti- ja isoperseläppää.

Tanja kevensi tunnelmaa: Mä oon Mäkis töissä, en missää yökerhoissa. Mä oon läski, ku pomo käski. Vähä syyää mäkkisafkaa ja mainostetaa lafkaa.

Sitten Kännika tuli takaisin tupareihinsa. Alkoi lauleskelemaan "Soihdut sammuu" ja "Leijonaa mä metsästän" koreografian kanssa. Lopulta Miksu-leijona hyökkäsi päälle ja nyt painitaan ja kikatetaan. Eki istuu lattialla, sängyllä Suvi, Tanja ja Veera. Hauskaa on.

1:09 Netta ja Ramikin tuli paikalle. Miksu piti puheen, jossa ylisti Salaria. Sositsii. Ja Annika sanoi, että tänään vedetään nakkia naamaan, jota sitten popsitaan. Otetaan Salarille. Ekin piti sanoa sositsii, kun ei ole koskaan sanonut. Ja nyt alkaa Netan juottaminen lautaselta. Tanja muisti.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 01:10

Ottivat nakkishotin Salarin(?) muistoksi, Miksu piti puheen. Jokaisella oli raaka nakki muovimukissa, "sositsii naamaan!".

Tanja: Onks Netta koskaan juonu siltä lautaselta?
Joku: Ei.
Tanja: Jaaa lähtee.
Veera: Mäkään en oo!

Tanja kattoi lautaset Veeralle ja Netalle. Rami esittelee samalla kuinka syö kolme nakkia samaan aikaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Marras 2011 01:18

Vituiksi meni, kun Netta ilmeisesti otti käsillä lautasesta kiinni. Hirveä huuto. Eki selitti, että kaikki nöyryytetään, kun Amanda aloitti sen. Suvi kiljuu ja Rami sanoo, ettei tarvitse huutaa.
Suvi: Mun pitää huutaa, et mä saan mun äänen kuuluviin!
Selitti sitten, että pitää muistaa nyt naapureita, ettei Miksu ja Annika saa häätöä heti.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 01:22

Netta istuu Ekin sylissä, Annikalla on joku oma tanssishow menossa, Miksu nojailee seinään.

Nyt huutolauletaan Annikan ja Ekin duettoa. Veera liittyy.

Makkarissa (valitettavasti..) nukutaan jo, mökä kuuluu sinnekin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Marras 2011 01:26

Tupakalle. Tanja ja Veera laulaa, Miksu ja Ansku nuolee. Lopulta päästiin ulos asti ja tyttöjen show jatkuu. Ansku liittyy mukaan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 01:29

Netta selittää, että ei koskaan osta mitään makeeta, jos hemmottelee itseään ostaa kaikkea suolaista. Sipsiä, dippiä, suolatikkuja, juustoja.

Eki: NETTA! NETTA! NETTA!

Netta: Mä lähen nyt käymään tupakalla.
Eki: Netta! Netta!
Ekillä on huulissaan sipsi joka Netan pitäisi ottaa omilla huulillaan.
Eki: Netta! NETTA!
Netta: En mä ala enää.
Eki: Netta! Netta! Tehään sellanen diili, et sä laitat ja mä otan sulta.
Netta: Okei.
Eki ottaa sipsin Netan suusta. (En nähnyt tapahtuiko jotain muuta.)
Suvi: PAPA! Oikeesti nyt! Lopeta, tollast ei voi kattoo!

Eki: Netta! Ootsä ujotyttö?
Suvi: Ama-kakkonen on tullu taloon.
Eki tahtoo kiltin pusun Netalta, pitää kääntyä niin, että Rami ja Suvi näkee. Netta antoi pusun, Suvi kaatui sängylle kikattamaan. "Mä niin lähen sun kaa turkkiin". Netta meni Suvin päälle ja molemmat kikattaa.

Tanja: Arvatkaa mitä mä näin äsken! Marsuhäkissä linnun.
Suvi: Arvaa mitä MÄ näin äsken!
Suvi kikattaa, Tanja on "okei..?". Suvi selittää Tanjalle mitä äsken tapahtui.
The reason I swear so much is because fuck you.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Marras 2011 01:38

[juuso] kirjoitti:1:09 Netta ja Ramikin tuli paikalle. (lisähuoneeseen)
Ennen tuota hetkeä Netta ja Rami keskustelivat DC2:ssa kaksistaan tupakkapaikalla. Rami halusi tehdä Netalle selväksi, että hän haluaa säilyttää vähän salaperäisyyden verhoa, eikä talossa kerro kaikkea etenkään ryhmäkeskustelutilanteissa kaikille heti, mutta kahden kesken keskusteltaessa häneltä kyllä voi kysellä ja vastailee kysymyksiin parhaansa mukaan.

Tupakkapaikalta noustessa Netta ja Rami halasivat toisiaan ja Rami totesi Netalle, että kiva kun tämä tuli taloon. Kun kävelivät taloa kohti, marsuhäkin kohdalla Netta otti Ramia käsikynkästä kiinni.

Tyhjään olohuoneeseen ja ruokapöydän liepeille päästyään (Ben, Janica ja Sebastian nukkuvat, muut ovat lisähuoneessa) Netta teki Ramille selväksi että pitää tätä ainoana varsinaisena miehenä asukkaiden joukosssa. Rami arveli, että ehkä sellainen tuntuma johtuu iän tuomasta elämänkokemuksesta.

Netta halusi tietää, onko Ramilla esimerkiksi Suvin kanssa jotain tai onko muita juttuja, joista joku voisi tulla mustasukkaiseksi. Sellaista ei halua. Rami kielsi Suvi-jutun ja sanoi, että ei ole kenenkään kanssa mitään sellaista, eikä ole tullut taloon seuranhakureissulle, mutta ikinähän ei voi tietää mitä tapahtuu. Lopuksi menivät vuorollaan vessaan ja sitten liittyivät lisähuoneeseen muiden tuparijuhlijoiden seuraan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 01:42

Veera ilmoittaa Ekin sylistä, että "Daddyllä seisooo!"
Joku: Tuu pois sen sylistä.

Netta oli kutsuttu Eki-pusun jälkeen päikkyyn ja nyt sanoo, että ei saa pussailla ketään. Netalla on ollut herpes ja on ollut siihen lääkitys, on rupivaiheessa jo.
Eki: APUA! Sä oot tartuttanu mut!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 03 Marras 2011 01:56

Ansku ja Miksu juttelee molemmat kunnon jurrissa vessassa. Keskustelussa Miksu puhuu siitä, kuinka tarkoitti ennen "Anneli"-nimellä persereikää ja tajusi, että Anneli on äitinsä toinen nimi...

Ansku nyökyttelee ja tuijottaa. Miksu toteaa olevansa kauheessa kännissä ja tiputtaa boolimukinsa lattialle--> Molemmat nauraa vessan lattialla.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Marras 2011 01:56

Miksu ja Ansku lässyttää ja kikattaa kämppänsä vessassa. En jaksa rapota tarkemmin, mutta kirjotellaan nyt jotain, kun kerrankin live ja kone on hollilla.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 03 Marras 2011 01:58

Mikael selitti Anskulle paljon puhutun ja pelätyn "lässytyksen" tarkoituksen: Mikaelia ärsyttää, jos puhutaan isossa porukassa omia henkilökohtaisia asioita. Ei halua osallistua siihen ollenkaan, mutta voi kahden kesken jutella ihan mistä vaan.

Hyvät bileet kun isäntäpari on kunnon tuiterissa ja vieraista tuskin edes huomaa mitään.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Marras 2011 02:03

Porukkaa sängyn alla ja Eki pomppii päällä mahallaan. "Eki eeeei!!"

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 02:04

DC2 näyttää kuvaa pimeästä makkarista jossa Netta ja Rami juttelee jotain (äänet on jo pois ja kohta sammuu live). Siinä aikansa juttelivat, Netta halasi Ramia ja Netta lähti pois makkarista. Rami jäi nukkumaan. Suvikin tuli jo makkariin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”