68. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

68. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 04 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 68. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 00:04

Seba selittää kuinka oli seurustellessaan halunnut tietoisesti välttää tilanteita joissa olisi voinut ihastua johonkin toiseen tyttöön. Oli kuitenkin tullut pieni sellanen tunne, että alkoi sellainen ihastus hiipiä päähän.
Seba: Mä raivasin sen pesän sieltä päästä pois.

Annika ja Seba puhuu asiasta enemmän, jokaisella voi tulla ihastumisentunteita parisuhteessa, mutta kyse onkin siitä tekeekö sille asialle mitään.

Miksu viheltelee samalla "oi katsopas vaari tuota hauvaa"-säveltä. Ei ihan kamalasti osallistu keskusteluun, vain silloin vastaa kun Seba kyselee suoraan jotain.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 05 Marras 2011 00:23

Annika ja Miksu olivat jo vetäytyneet yksiöönsä pussailemaan, kun vauva alkoi itkeä. Itku kuuluu myös toisessa makkarissa. Sebastian olisi halunnut ottaa vauvan viereensä yöksi.

Annika sai pienokaisen jo hetkeksi hiljenemään, mutta itku alkoi uudelleen.

00:26 Vauva nukkuu, ja vanhemmat jatkavat pusuttelua. Toivovat, että valot sammuisivat.

Toisessa makkarissa jo valot pois. Janica ja Ben painii, vierivät Sebun päälle, ja toiseen päähän sänkyä aina Netan luo. Sebastian: kiitos Janica ja Ben, nyt mulla seisoo.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 05 Marras 2011 00:26

Sebastian: Kiitos Janica ja Ben, nyt mulla seisoo!
...
Sebastian: Mitä mä tälle teen!
...
Sebastian: Oikeesti mä oon niin herkkä, niinku jos joku nainen vaikka nukkuu mun vieressä, niin se koneisto saattaa lähtee käyntiin...
...
Siis Janica ja Ben pyörivät syleillen koko oman puolensa sänkyrivistön yli (tilaahan on, päissä nukkuvat Sebastian ja Netta). Suvi ehdotteli kädelle menoa. Myöhemmin Tanja kyselee, harrastaako Sebu seksiä yksin. Sebu ei tällaisiin intiimeihin asioihin kommentoi. Jatkuu hihittelyn jälkeen muulla levottomalla unenodotuskeskustelulla.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Marras 2011 00:27

Vauvan itku kuuluu isoon makkariin.
Sebastian Benille: "Aattele Ben, kun sä niiden naisten kanssa harrastat seksiä, sä voit joka kerta laittaa tollasen alulle".
Ben: "Mä käytän aina kondomia".
Janica Benille: "Onks koskaan ollut lähellä?"
Ben: "No, mä joudun aina käyttään niitä isoja XL-kondomeja eikä niit saa joka paikasta...". "Mä joudun erikseen käymään SinCityssä ostamassa niitä"...

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 05 Marras 2011 00:32

Janica ja Ben vierivät yhdessä myös toisen sänkyrivistön yli. Seuraavaksi nylkyttävät Sebastiania.

Tanja yritti säikäyttää Netan, tällä kertaa ei oikein onnistunut.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 05 Marras 2011 00:34

Makkarissa on ihan totaalinen iltahepuli menossa. Valot on jo pimeänä ja yleinen kikatus jatkuu edelleen. Hiljenemisen merkkejä ei ole vielä ilmassa.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 00:50

Netta: Mut kyl jos mä meen baariin, niin kyllä mä sieltä aina jonkun saisin jos mä haluaisin, mut mä en halua mitään yhdenillan juttuja.
Seba: AMEN! Halleluja!
Ben: Mut oikeesti, naiset ei tykkää harrastaa seksii!
Sai vähän soraääniä makkarin naisilta.
Ben: Sellaset yhenillanjutut rakastaa seksiä. Mut sit kun aletaan seurustelemaan, ne naiset flippaa! "Ei ku mullon pää kipee, mullon maha kipee."
Suvi: Mä olin ennen tollanen..
Janica: Se johtuu e-pillereistä
Netta: Mut mulla pitää olla ainakin jotain tunteita.

Tanja selittää jotain ruuanlaitosta ja seksistä, "tehäänkö eka ruokaa vai pannaanko ensin, vai laitetaanko ruoka tuleen ja pannaan sillä välin". Eki alkaa selittää kuinka voi rehellisesti kertoa, että ei ole yks kerta kun ruoka on palanut hellalle ja on pitänyt hakea grilliltä ruokaa.

Seba: Tiedättekö mitä mun tekee nyt mieli?
Tanja: Tehdä lapsia?
Seba: Lasagnea.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 00:55

Vauva heräs. Miksu ja Ansku meni ensin molemmat tiiviimmin saman peiton alle, mutta Miksu nousi sitten ja meni ottamaan vauvan (jotenkuten...) syliinsä. Lauleli vähän ja käveli ympäriinsä niin vauva lakkasi huutamasta.

Makkarissa:
Joku: Lopeta jo!
Suvi: Kuunnellaan.
Joku: Kuunnellaan?!
Tanja: Voi ku tulee ihan Ammu mieleen.
Janica: Tekis mieli mennä ottamaan syliin se.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 01:12

Vauva nukkuu taas, Miksu ja Annika meni takas nukkumaan. Annika kirosi kameroita, Mikael lohdutti, että muutama viikko enää.

Toisessa makkarissa juteltiin vielä hetki ja toivoteltiin sitten hyvät yöt.

...paitsi, että Ben alkoi selittää Ekille jotain kun hänen papalleen murtautui kaksi mustalaista. Pappa otti kaksi jakoavainta ja kolautti murtovarkaita päähän. Siinä ne sitten odotteli poliisia. Eki jatkaa juttuaan jostain missä hänen päälleen oli tullut ainakin pari ulkomaalaista ja "siellä oli valehtelematta kolme poliisiautoa ja pari ambulanssia..".

Viimein myös makkarissa hiljennytään nukkumaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Marras 2011 05:37

Edellisen vuorokauden puolelta muistinvaraisesti:
Tuusannuuska kirjoitti:23:04 Pesässä Netta kertoi Janicalle ja Suville mielipiteensä Benkun versiosta haaremiöistä ja siitä kuinka Ben on munaton mies kun täytyy valehdella Netan olleen ainoa syyllinen sänkytapahtumiin. (Jostain on siis saanut ilmeisesti kuulla millaisia versioita Ben on selittänyt asioista talossa olleille.)

Puhe siirtyy Ekiin ja sen tapaan suosia tiettyjä tyttöjä, olisi pelastanut helvetistä Annikan ja Amandan. Suvi selittää kuinka Eki oli lässyttänyt Amandalle jonkun pehmonallen kanssa, että "tää lähettää sulle lentosuukkoja".
Ekistä puhutaan pitkään ja hartaasti ja aika ilkeäänkin sävyyn, etenkin Ekin Amanda-jutuista. Janicaa ja Suvia myös inhottavat Ekin räällä leikkimiset ja nenänkaivuut.

Jossain kohdassa puhutaan siitä, että Eki tuntuu aina tarvitsevan jonkun naisen jolle pitää naljailla ja tuntuu ottaneen Netan sellaiseksi kohteeksi Suvin jälkeen. Netta kyselee aika suoraviivaisesti onko Ekillä päässä jotain vikaa kun sellainen tarve on. Lisäksi Netta sanoo, että ei ymmärrä Ekin puheesta paljon mitään kun se on niin epäselvää. Netta sanoo Ekille vain "joo" aina välillä ja toivoo, ettei se esittänyt mitään kysymyksiä.

Aivan pesäkeskustelun lopuksi - juuri ennen kuin pesästä purkaudutaan ulos ihmettelemään Mikaelin ja Annikan vastasyntynyttä "vauvaa" - keskustelu kääntyy vielä Annikaan. Janica miettii, että Annikan käytös on ollut jotenkin erilaista ja mukavampaa tällä viikolla: on kysellyt ja keskustellut joistain asioista. Veera sen sijaan on vain vittuillut moneen otteeseen.

Suvi alkaa kertomaan omaa näkökantaansa siihen, miksi Annikan käytös on ehkä muuttunut. Mainitsee, että Annika oli tullut juttelemaan hänen kanssaan viime viikolla - itkenytkin siinä tilanteessa - ja sanonut, että kun Janica palaa takaisin, ei pysty olemaan oma itsensä: kokee olevansa ei-toivottu tämän seurassa. Annika oli toivonut, että pystyisi juttelemaan Suvin kanssa vielä sittenkin kun Janica on palannut ja Suvi oli sanonut että tietysti voi tulla juttelemaan vaikka olisi Janican seurassakin. Janicaa tämä kertomus hieman hämmästyttää, kun itse on kokenut ilmeisesti samaa tunnetta niiden seurassa, joiden mieltää olevansa itseään vastaan talossa.

Juttua ei kuitenkaan päästä käsittelemään sen tarkemmin, kun kaiuttimista alkaa kuulua vauvan itkua. Kaikki lähtevät pesästä "vauvaa" katsomaan.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 05 Marras 2011 07:12

7.00 Vauva heräsi, Mikael ruokki ja hyssytti.
Ben piti ulkoiluttaa, Mikael hoitaa asian.
Prinsessa Annika jatkaa kauneusuniaan.

Vauva alkoi itkemään kun Mikael meni Benin kanssa ulos. Annikan oli herättävä hyssyttämään.

7.20 Ben ulkoilutettu, vauva hiljeni. Annikalle mikki kuulutus.
Kaikki nukkumaan takaisin.

10.00 Pulmuset herättää asukkaat.

Annika & Mikael jatkaa unia.
Ben esittelee valkoisia boxereitaan.

Kylppärissä on kuumaa vettä 30 min ajan.
Suvi aloitti kitinän, kun vettä tulee vaan 30 min.
Ben ja Stefan meni suihkuun. Rami ja Veera ei kuulemma tarvi suihkua.
Suvi oli myös herännyt yöllä kun vaava oli itkenyt useamman kerran.

10.15 Naiset suihkussa.
Netta on ainoa joka käy "vaatteet" päällä
Rami ja Ben aamupalan valmistukseen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 12:11

Janica ja Seba pesässä. Suunnittelevat Seban johdolla riitaa välilleen, "jostain pikkuasiasta mä sit kilahdan". Eivät voi vielä aloittaa, koska tulivat yhteisymmärryksessä pesään, ovat siis vielä väleissä. Syyksi sopivat jotain Beniin liittyvää ja päivän aikana sovitaan lisää yksityiskohtia vaikka vessassa.

Sen jälkeen Seba kyselee Janican kuulumisia ja fiiliksiä, ihan hyvä fiilis on.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 05 Marras 2011 12:12

^ Syynä siis muka se, että Sebastian on mustasukkainen Benkun ja Janican lähentyneistä väleistä. Miettivät tällaista "riitaa" omaksi huvikseen jo ennen kuin Janica lähti vaihtoon, mutta se jäi sitten.
you've got the dream but not the drive

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 05 Marras 2011 12:15

Pesässä puhetta siitä, että Ben käy kysymässä Mikaelilta aina miten ruokia tehdään.
Janica sanoo, että Mikael myös suuttui siitä että Janica otti eilen tonnikalaa ja edelleen puhetta kahvinkeittämisestä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Marras 2011 12:15

12:08 Janica ja Sebastian kaksin pesää. Sebastian kertoo angstiviikosta, koittaa angstailla 10 viikon edestä, ettei sitten enää tarvitse.

Suunnittelevat nyt toteuttavansa sen, mitä suunnittelivat ennen Janican vaihtoa eli ovat mukamas vihaisia toisilleen. Syyksi miettivät Beniä ja sitä Sebastian olisi ns. mustasukkainen Janican ja Benin paremmista väleistä. Sebastian suunnittelee jotain pientä kilahdusta, joka jälkeen eivät kovasti puhu toisilleen. Vessaan menevät jossain vaiheessa tekemään tilannepäivitystä.

Janica toivoo saavansa jäädä taloon. Haluaa olla loppuun asti talossa. Janica ei ole kokenut talossa oloa henkisesti rankaksi. Ainoastaan ikävä lapsia kohtaan on vaivannut.

Juttelevat Miksusta. Tuntuu haluavan olla talon auktoriteetti. Kokevat, että Miksu haluaa säännöstellä mm. kahvin ja ruuan määrää talossa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Marras 2011 12:18

12:18 Janicasta tuntuu, että Veera ei ole halunnut alusta asti tutustua Janicaan. Salar-pelleily pahensi asiaa. Veera kuulemma kommentoi koko ajan Janican sanomisia ns. väittää vastaan asioihin, joita Janica sanoo.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 12:37

Suvi tuli ottamaan Seban ja Janican mikit ja lähti vaihtamaan niihin paristot.

Seba kierii pesän lattialla: Freedooom.
Meinasi kieriä pimeeseen kulmaan.
Janica: Sinne ei saanu muuten mennä. Hei täällä ei oo muuten mikrofoneja! Täällä voidaan puhua ihan mitä vaan, eikä kukaan kuule.

Etsivät hetken onko mikrofoneja missään, sitten lukevat pesän säännöt.

Seba: Tää on niin vaikeeta. (olla hiljaa)

Lähtivät pois pesästä kun Suvi toi mikit takaisin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Marras 2011 12:44

Seba ja Janica uudestaan pesään suunnitelemaan riitakuviota. Sebastian varoittaa, että hänen roolinsa voi olla niin aito, että Janicasta voi tuntua, että Sebastian on oikeasti vihainen Janicalle. Kysyy, onko Janica oikeasti valmis tähän.

Taustalta kuuluu vauvan itkua.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 05 Marras 2011 12:44

PirkkoEsa puhkesi kyyneliin.
Mikael syöttää ja hyssyttelee.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Marras 2011 12:45

Seba ja Janica takas pesään. Seba on vähän huolissaan siitä kun ovat olleet yhdessä pesässä, huijauksen pitäisi olla täydellinen, koska jos sitä ei tehdä kunnolla ei kukaan enää usko mitään.

Seba: Ooksä oikeesti valmis tähän? Ootko oikeesti valmis? Kun mä vedän sen roolin päälle niin se on niin aukoton, et susta voi itestäkin tuntua siltä et mä oon suuttunu sulle.
Janica sanoo, että ei haittaa, tietää että on leikkiä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 05 Marras 2011 13:04

Onnellinen perhe koirineen lähti ulkoilemaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”